תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 12 ביוני 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שבוע לא קל עבר על כוחותינו, שבוע מעורפל של אי ודאות מצד אחד, ומצד שני  – שפע של אנרגיה עוצמתית ולוחמנית שלא מצאה לה את הדרך להפוך לאנרגיה פרקטית, ושגורמת לתחושות של תסכול ואי ודאות.

זה התבטא אישית, זה התבטא חברתית, זה התבטא פוליטית… לא היה לנו קל. קורה. יש גם שבועות כאלה.

ומה קורה השבוע? אפשר לומר שבגדול – מגיע שינוי: התקשורת שלנו משתפרת השבוע כשמרקורי חוזר לעצמו ועובר למזל תאומים, אבל הדרך – פה זה הולך ומסתבך, כשנפטון מבלבל את השמש ואותנו. שויין, אין טוב בלי רע…

שבוע שכזה.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי עובר למזל תאומים

@ השמש בזוית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל 

@ כוכב מרס ללא זויות במרבית ימות השבוע

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל שור המעשי והאיטי השייך ליסוד האדמה, למזל תאומים התקשורתי והמהיר השייך ליסוד האוויר.

את המעבר הזה נרגיש כולנו בתקשורת שלנו: הדברים יתחילו לזרום ביתר קלות, אי ההבנות והקצרים בתקשורת יעלמו לאט לאט,  ובעיקר – הזרימה תהיה מהירה יותר, ויהיה לנו כיף גדול יותר לתקשר האחד עם השני, ועם העולם.

זוית הפעולה שיצור מרקורי בתחילת השבוע עם יופיטר כוכב השפע גם תאיץ את הדברים בהמשכו, ואפילו תביא איתה גל אופטימי מאוד, אם כי לאופטימיות הזו לא תמיד יהיה בסיס…

בקיצור, מבחינת תקשורת – שבוע שיתחיל קצת ברגל שמאל אבל בהמשך – הכל יזרום  וישתפר.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי?  מזלות תאומים בתולה קשת ודגים.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש לנפטון המטשטש ומערפל.

זו אחת הזויות הזויות שאפשר לקרוא לה 'פנינו לאן'.. נפטון מביא איתו ערפול ובלבול, ומעורבות מצברגשית גבוהה במיוחד, אלמנט שמקשה מאוד על קבלת החלטות, ועל היכולת לפעול באופן מעשי.

המעורבות הרגשית הזו מביאה איתה מצבי רוח משתנים במהירות, אפים ודאונים, מסמוס החלטות פרקטיות, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת.

נדנדת הרגש הזו מביאה איתה בעיקר לתחושות של אי יציבות, ותחושות של תסכול ואכזבה.

ולכן כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, אולי כדאי לדחות בהמשך השבוע החלטות משמעותיות בחיינו לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו?  מזלות אריה עקרב שור ודלי דגים קשת בתולה ותאומים.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף באסטרוזום את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@ל30 הנרשמים הראשונים – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ.. Master1

 

 

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל טלה האנרגטי אבל.. חוסר זויות לכוכבים אחרים עלול לגרום לכם לחוש שאין לאן לנתב את האנרגיה העוצמתית שלכם.

שור

מתח עד אמצע השבוע בגלל הצמידות של ונוס עם אורנוס ומאמצע השבוע – הקלה ורגיעה. השמש ומרקורי בבית הכספים שלכם מדגישים את הצורך לפעול בחשבון הבנק.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל תאומים שם נמצאת גם השמש וחוגגת לכם יומולדת, וכעת אפשר גם לפעול וגם לתקשר באיכות המהירה והמילולית השמחה של התאומים..כיף.

סרטן

זויות הפעולה בין מרס ויופיטר למזל שלכם עדיין אקטיביות מאוד  והסרטנון שלנו עצבני וחסר שקט, בעיקר בנושאי בית ומשפחה. חשוב לא להכנס לעימותים שעלולים להסלים במהירות. זמן טוב לארגון הבית.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה אקטיבית ולא קלה עם כוכב נפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. החלטות חשובות בנושאי חומר וכספים דחו לשבוע הבא.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם עובר לבית הקריירה שלכם שם נמצאת גם השמש, והתקשורת שלכם עוברת שדרוג רציני. זמן להגדיר מטרות וכבר בתחילת השבוע לצאת למימוש.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא צמודה לאורנוס התזזיתי, והמתחים באוויר. אולם באמצע השבוע המתחים נעלמים והחיוך חוזר. יופיטר ומרס ממול מאתגרים אתכם ברעיונות חדשים.

 

עקרב

ונוס שוהה עדיין במזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מיקום שעוזר לשדרג את מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם. זמן להוריד את השריון, ולאפשר לאחרים להתקרב.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם נכנס השבוע לזוית עולה למרקורי כוכב התקשורת במזל תאומים ממול, אלמנט שהופך את הקשת שלנו לדברן . זמן לכל המלים שלא הספקתם לומר השבוע.

גדי

הכוכבים מרס ויופיטר מאכלסים את בית הקריירה שלכם ודוחפים את הגדי שלנו לעשייה מוגברת: תנו לאמביציה שלכם להתבטא, אבל הזהרו מאופטימיות יתר.

דלי

כמה דרמות קטנות עלולות לפתוח את השבוע, ומומלץ להזהר שלא להגזים. קצרים בתקשורת עלולים להגיע עד יום שלישי. בהמשך הדברים נרגעים אולם חשוב השבוע לא לנתק קשרים.

דגים

השמש יוצרת השבוע זוית פעולה עם נפטון הרגשי שליט המזל שלכם, ואתם עלולים לסבול מקושי להתאפס, וממצבי רוח משתנים. הצמדו לעובדות וללוז שלכם, והמנעו מדרמות מיותרות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן