תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 11 לספטמבר 22

 

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

לכאורה, השמש היא השחקן המרכזי במגרש הקוסמי שלנו. שתי זויות שהיא יוצרת עם שני סטורן ונפטון שעושים לנו חיים קשים, מביאות איתן מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, וקושי להבחין גם בבעיות המסתתרות להן מתחת לפני השטח, וגורמות לעצבנות וחוסר שקט לאורך השבוע.

אבל הזוית האמיתית שמכניסה מתחים אמיתיים לכל מערך השבוע, זוית שחוזרת על עצמה אחרי שלפני שנה כיכבה בשמים של כולנו והביאה איתה כמה שינויים אמיתיים, נמצאת לגמרי במקום אחר. אז זהו – מרקורי כבר מתחיל לנוע בהילוך אחורי ושימו לב מה כבר קורה:

@אוקראינה משנה כיוון ויוצאת למתקפת נגד משמעותית מול רוסיה 

@מפלגת החשיבה הציונית מתפרקת ואיילת שקד יוצאת לחפש את פרח לב הזהב במקום אחר (הסתכלתי במפת הלידה שלה – תהליך מדהים! אשתף בקרוב)

@מכבי תל אביב איבדה נקודות מול אשדוד 

@ סופית איבדתי את העגיל שלי.. והתהליך רק התחיל!..:-) 

יהיה מרתק.

 

 

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ השמש בזוית של מתח 150 מעלות מדויקת לסטורן הנוקשה

@ השמש בזוית של עימות לנפטון המטשטש ומערפל

@ זוית המתח בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי חוזרת לחיינו בגדול, ולא ממש תעזוב אותנו בזמן הקרוב.

 

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין השמש, מיקוד האנרגיה שלנו, לבין סטורן המכביד והנוקשה.

הזוית הזו גורמת למתח בעיקר בכל מה שקשור לנושא כספים משאבים ולחצים ודאגות פרקטיות הקשורות לחשבון הבנק או לתחום המקצועי.

סטורן דורש מאתנו להתייעל, להראות תוצאות, ובעיקר להיות מעשיים ולא לוותר לעצמנו, ועם הזוית הזו הוא גם מחמיר ומביא איתו דאגות שחלקן אמיתיות וחלקן לא ממש.

אם יש לנו בעיות כספיות עכשיו הלחצים בגללן עלולים להיות כבדים יותר והלחץ עלינו לשפר ולשדרג גדול יותר. במקביל, תוצאות של מה שאנחנו עושים מאכזבות אותנו: אנחנו דורשים כעת מעצמנו אולי קצת יותר מדי ומרגישים כשלון שזה לא קורה.

הזוית הזו אמורה להכניס מתחים לדיאלוג בין הלב לבין הארנק, ולפעמים זה טוב: הוצאת כספים רגשית ולא פרקטית היא באמת אלמנט שעלול להכניס חוסר בטחון: כדאי שנעשה זאת קצת פחות השבוע.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי עקרב שור גדי סרטן טלה ומאזניים.

 

הרגשות השבוע – השמש בזוית של עימות לכוכב נפטון המטשטש ומערפל מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד ואיתה קושי להגדיר מטרות או גבולות, ויכולת לאבד קצת את הצפון בגלל מצבים של חוסר בטחון ובעיקר אי ודאות.

המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה להביא איתה טעויות בשיקול דעת, ונדנדה של מצבי רוח ואיתם שפע של אפים ודאונים שלא ממש תורמים לתחושת היציבות השבוע.

מה עושים? מבטאים רגשות, ומנסים לחבר אותם גם לתחומים אחרים בחיינו כמו התחום המקצועי למשל, ובעיקר מדברים ומשתפים בנושא אי הודאות הזה שאין ברירה השבוע צריך לרקוד איתו קצת, ובהמשך גם לנווט אותו למקום מעשי שמייצר מינון גבוה יותר של יציבות בחשבון הבנק, ורגלים איתנו על הקרקע.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך השבוע? מזלות אריה דלי נוסעקרב ושור, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי חוזרת לתמונה.

הזוית הזו משמעותית מאוד בחיינו: היא זו שבעקיפין גמרה להופעתה של ממשלת השינוי, כשזוית הפעולה בין סטורן השמרן  ואורנוס כוכב השינויים הביאה איתה שינויים בהרכב הממשלה בדרך הפעולה שלה ובבשורת השינוי שהביאה איתה.

הזוית הזו מתחילה כבר לחזור ולהכניס מתחים לחיינו ואנחנו רואים את זה גם בלי קשר לבחירות: הטונים עולים, האלימות מתחזקת, התגובות הופכות קיצוניות יותר, ונראה שהתהליך יגיע לשיא בחודש אוקטובר ויתחיל לרדת באמצע נובמבר, תוך שהוא כמובן מכיל בתוכו את הבחירות, ואת הילוכו האחורי של כוכב מרס שאמור לפרוץ בסוף חודש אוקטובר…

אכן, תקופה של סופר לחץ צפויה לנו, ללא ספק. היא מסמלת את כוחו של השינוי שחוזר ומפציע והפעם בעוצמה גדולה יותר, מול הכוחות השמרניים שמנסים לעכב אותו פעם נוספת כפי שהיה לפני שנה…

אלא ששינוי שמביאים איתם כוחות טבע – כוח השינוי של אורנוס גדול וחזק מזה של סטורן שתמיד רוצה לממש ולהשאיר את מה שיש והיה ועדיף באופן שמרני ונוקשה ככל האפשר – ואת אלה אי אפשר לעצור, אלא לשנות אולי את הקונספט שבו נלחמים בו.

אבל את אורנוס אי אפשר לעצור, גם אם לפעמים נדמה שהוא נכנע ומקבל עליו את הדין: דיפ דאון המלחמה על השינוי נמשכת כל הזמן מאחורי הקלעים, ומתחת לפני השטח והיא מתחילה השבוע…יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי סרטן טלה ומאזניים, דלי אריה עקרב ושור, א בעצם… כולנו.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@

 

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: קורס אסטרולוגיה און-ליין – Master1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם במזל תאומים מביא איתו תקשורת עצבנית, ואגו פעיל. חשוב לדעת לוותר עכשיו, ופה ושם גם להתחבר לחלקים הרכים שלכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה כשזוית פעולה שהיא יוצרת עם כוכב מרס מביאה איתה כעסים קטנים שעלולים בקלות להפוך למלחת אגו. זהירות

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מואיל בטובו סוף סוף גם לנוע אחורנית, ובקרוב יפגוש גם את כוכב מרס שנמצא גם הוא במזל תאומים. הגיע הזמן לסגור מעגלים.

סרטן

גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית התקשורת שלכם ומאפשרים לכם לקחת יזמות תקשורתיות חדשות ולקדם את מה שחשוב לכם באמת. דברו, והרבה.

ריה

השמש שליטת המזל שלכם בזוית של מתח לסטורן הנוקשה מכריחה אתכם לסגור מעגלים הקשורים לחשבון הבנק. בהמשך – זוית עם נפטון מערפלת את המצב..זהירות.

בתולה

גם השמש וגם ונוס הרגשית שוהות במזל שלכם, וזהו זמן מצוין להתמקד ביזמות חדשות מכל הסוגים, כולל יזמות רגשית והתחלות חדשות… תנ ללב להוביל.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה ונראה שעולם הרגש אינו קל עכשיו. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולהיות קצת יותר סלחניים עם עצמכם, מאזנאים

עקרב

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד השבוע כשגם השמש וגם ונוס שוהים בבית החברתי שלכם, ומאפשרים לכם להרחיב אותו ולפגוש אנשים חדשים ומעניינים. תנו להם להתקרב.

קשת

השמש וונוס ממשיכות לנוע בבית הקריירה שלכם ולהביא אמביציה ודרייב ויכולת להזיז דברים, וזאת בעזרתו של יופיטר שליט המזל שלכם שבמזל טלה. אבל..זה לא יקרה מעצמו.

גדי

סטורן שליט המזל שלכם נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם אורנוס, והצד המרדני שלכם מופעל בהדרגה. כעסים עם סמכויות כדאי להוציא באופן עדין ומבוקר.

דלי

זוית הפעולה שיוצר סטורן הנוקשה עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה סערות ומתחים. נסו להגדיר מחדש את המטרות שלכם  והפעם – בלי לחץ

דגים

השמש יוצרת השבוע זוית של עימות עם נפטון שליט המזל שלכם ומכריחה אתכם לבנות סדר עדיפויות חדש בחייכם, ותכניות פעולה מעשיות. זמן לתרגם חלומות למעשים.

 

 

 

ראשון  11/9

טלה

הירח שוהה במזל שלכם ואתם פותחים את השבוע ברגל ימין. זה הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולתכניות פעולה אמיצות.

שור

אתם לא במיטבכם בפתיחת השבוע הזה. הירח הטלאי ממליץ להוריד הילוך,  ולדחות פגישות ויזמות. סבלנות היא מלת המפתח.

תאומים

הצד האמביציוזי שלכם פעיל במיוחד: זמן מצוין לפעילות במוסדות וארגונים, לקידום אישי, וכל מה שהצטבר על שולחן העבודה  בשבוע שעבר.

סרטן

יום אמביציוזי פותח את השבוע שבו נושאי קריירה ואמביציה על הפרק. הגיע הזמן להגדיר מחדש תכניות לפעולה, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת אל תוך זוית הלחץ עם סטורן הנוקשה, והכובד חוזר. הזהרו שלא להעמיס יותר מדי על כתפיכם.

בתולה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, ולא לקחת סיכונים מיותרים, לא בכבישים ובדרכים ולא בחשבון הבנק שלכם. יום לפעילות סולידית.

מאזניים

דיאלוג – זו צורת התקשורת המעדפת היום, מאזנאים, כדי להשיג את מה שחשוב לכם. דיאלוג של אחד על אחד – ובגובה העינים.

עקרב

התחום המקצועי ממליץ היום לרכז את הכוחות במטרה אחת ספציפית, ולגרום לה לקרות. הצד החברתי שלכם מזמין חברים חדשים.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה השייך ליסוד האש כמו הירח היום, ואת כל האש הזו כדאי לנצל למטרה חדשה אחת.קדימה.

גדי

השמש נכנסת לאיטה אל תוך זוית של מתח עם סטורן שליט המזל שלכם, והמשך השבוע יהיה מאתגר במיוחד. אל תריבו עם סמכויות.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום כשהירח ויופיטר בבית התקשורת שלכם, כשמרס במזל תאומים מביאה איתו צורך בפעילות פיזית וספורטיבית

דגים

נושאי חומר וכספים על הפרק, דגיגים, והשבוע החדש ביחד עם הירח שבבית הכספים מציע להתבונן בחשבון הבנק לעומק ולארגן אותו מחדש.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן