תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 10 ליולי 2022

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע? 

השבוע אנחנו פוגשים את אחת הזויות הרגשניות והמבלבלות ביותר: ונוס הרגשית יוצרת זוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, המעורבות הרגשית הגבוהה עולה ומציפה, וחשוב לדעת איך לשים גבולות ואיך לשמור את הרגליים על הקרקע, למרות המעורבות הרגשית הגבוהה.

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ ונוס הרגשית בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל

@ השמש נצמדת במדויק למרקורי כוכב התקשורת

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.

כששני הכוכבים העוצמתיים ביותר הקשורים לרגשות מייצרים זוית פעולה ביניהם, אפשר לומר שהמעורבות הרגשית של השבוע גבוהה במיוחד.

מה עושים עם כל הרגש הזה? ראשית – הרגישות האישית שלנו עצמנו הופכת גבוהה מאוד בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו, מה שעלול לגרום לשיקול דעת גרוע בכל מה שקשור ליחסים בכלל.

זהו זמן שבו אנחנו מופעלים רגשית בעוצמה, ועלולים לאבד קצת את הראש. התחלות והיכרויות חדשות עלולות לגרום לנו להרגיש שאנחנו מתאהבים ולפעול בהתאם, אולם זה עלול להתברר כאשליות ופנטזיות. כאן אנחנו עלולים לאבד גבולות, וכדאי להזהר מהחלטות פזיזות כאלה ואחרות.

גם בנושא הכספים זו עלולה להיות זוית בעייתית: קניות רגשיות עלולות להתברר כמוטעות, וכנ'ל כל מה שקשור להוצאת כספים בכלל כמו השקעות למשל, וכדאי להתייעץ היטב לפני שמוציאים כספים, בעיקר הוצאת כספים שלא לצורך אמיתי.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור עקרב אריה ודלי, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

 

הזוית התקשורתית של השבוע – זו הצמידות בין השמש, המיקוד האנרגגטי שלנו, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו.

צמידות בין השמש ומרקורי בכלל מהווה חיבור מעניין בין הצד האנרגטי שלנו לבין היכולת שלנו לקבל החלטות המותאמות לתחושות שלנו, וככזו הצמידות הזו אמורה להיות חיובית מאוד: מה שאנחנו מרגישים – זה מה שאנחנו מראים וכך אנחנו גם מתקשרים, מה שנקרא מה שאתה רואה – זה מה שיש.

אולם המצב מורכב יותר: זו צמידות מורכבת בעיקר כי היא רגשית מאוד: גם השמש וגם מרקורי נמצאים במזל סרטן השייך ליסוד המים הרגשי, וכידוע מיקוד רגשי ותקשורת רגשית אינם תורמים בהכרח ליכולת קבלת החלטות מיטבית בנושאים פרקטיים, צמידות שמקשה עלינו לראות את הדברים בפרופורציות ובאופן אובייקטיבי בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שלנו.

הקושי עלול להיראות בעיקר בנושאי חומר וכספים, כיון שמצבי הרוח שלנו משפיעים מאוד על דרך קבלת ההחלטות שלנו תחת הזוית הזו, ולכן עדין לדחות החלטות משמעותיות בנושאים רגשיים עד כמה שאפשר עד שהצמידות הזו תתפוגג, וזה כנראה יקרה סופית רק בשבוע שלאחר מכן.

למה הצמידות הזו מתאימה? לשיחות רגשניות מלב אל לב שעוזרות לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, למשל, לשיחות של עומק וקרבה עם חברים וידידים, ולשיחות נפש ושיחות עומק בכלל השבוע, שעוזרות לנו לקרב אנשים חדשים ולהתקרב יותר בעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה דלי עקרב ושור, בתולה תאומים קשת ודגים, וכמובן סרטן גדי מאזניים וטלה ובסך הכל אם כן – כולנו…

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

 

זה כאן Master1

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

@

 

@

 

 

@

 

ומה קורה למזלות עצמם?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור, אולם ללא זויות עם כוכבים אחרים: אין ברירה, השבוע עדיף לקבל החלטות באופן עצמאי או לדחות אותן לשבוע הבא.

שור

צעדיו הראשונים של כוכב מרס במזל שלכם מביאים איתם הרבה אנרגיה ועוצמה, אולם גם הרבה עצבנות ואי שקט. המנעו מהוצאת כספים שלא לצורך שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לשמש במזל סרטן, והמעורבות הרגשית הגבוהה מאפשרת פתיחת הלב לשיחות כנות אולם לקושי בהחלטות פרקטיות ואובייקטיביות. דחו החלטות.

סרטן

צמידות שמתרחשת במזל שלכם בין השמש למרקורי מביאה איתה מצד אחד תקשורת מרתקת ויכולת מימוש רעיונות ויזמות. הגדירו באופן מדויק לאן אתם רוצים להתקדם השבוע, ואיך.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני, ולהביא איתה מעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם. צמידות עם כוכב מרקורי מתאימה ליזמות תקשורתיות מכל הסוגים.

 

בתולה

ונוס שוהה בבית הקריירה שלכם ועוזרת לכם לקדם נושאים שחשובים לכם עם הרבה מאוד נוכחות וקסם אישי. אולם כדאי להזהר מהוצאות לא מעשיות, ומאכילת יתר רגשית. פעלו בזהירות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, והמעורבות הרגשית עלולה להיות בעייתית בנושאי יחסים וכספים. אל תאבדו את הקרקע מתחת לרגלים ובעיקר את הראש.

עקרב

מיקומו של כוכב מרס בבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול לגרום למתחים ולחצים ביחסים, מאבקי כוח ואגו, ותגובות קיצוניות. חפשו את המכנה המשותף והאוהב, ולא את ההיפך.

קשת

ונוס הרגשית שוהה בבית היחסים שלכם ומביאה איתה רוך ועדנה לקשרים הקרובים ולמערכות היחסים שלכם. זהו זמן טוב לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס בעוצמה.

גדי

צמידות בין השמש ומרקורי במזל סרטן מול המזל שלכם, מדגישה את היכולת שלכם השבוע לפעול מתוך שותפויות ושיתופי פעולה מסוגים שונים. זמן לצאת מעצמכם ולמצוא שותפים לדרך או לרעיון.

דלי

מיקומו של כוכב מרס במזל שור עלול לגרום למתחים ולחצים בנושאי בית ומשפחה. זהו זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא לאפשר ללחצים להכניס מתח ליחסים. זמן טוב להחלטות לעבוד מהבית, ולהכנס למסע שיפוצים.

דגים

זוית פעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם להיות רגשניים מהרגיל השבוע, ולאבד פרופורציות. זהו שבוע יצירתי מאוד, אבל כדאי לדחות החלטות בנושאי חומר וכספים לשבוע הבא.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן