תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 10 לאפריל 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מרקורי כוכב התקשורת שלנו מסיים אולי את החודש הקטלני ביותר שאנחנו זוכרים במזל טלה, ועובר למזל שור. הגיע הזמן לקצת קרקע יציבה מתחת לרגלים, ללא ספק, בעיקר בשבוע הזה של פסח הבא עלינו לטובה.

גם מעברו של מרס למזל דגים עשוי להרגיע חלק מהרוחות הסוערות ששרדנו החודש, למרות שהמעורבות הרגשית שיצור במזל דגים תביא איתה כמה וכמה דרמות עסיסיות, אפים ודאונים ושינויי מצב רוח, מן הסתם.

לא נותר לנו אלא לקוות שהצמידות של יופיטר וסטורן המדויקת שמלווה את השבוע תסתיים במהרה, כי כולנו נשמח כאן לקצת יותר שקט ויציבות.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@  מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור

@ מרס כוכב האקשן והיזמה עובר למזל דגים

@ צמידות בין נפטון המערפל ומבלבל לבין יופיטר כוכב השפע, במזל דגים.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן שלנו, ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני והמופנם.

מרס הוא כמו בולדוזר: תפקידו להכנס לכל מזל, להטעין אותו בים של אנרגיה עוצמתית, ואז – להניע אותו לפעולה.

מעברו של מרס למזלות השייכים ליסוד המים הרגשי, הופך בדרך כלל את חיי הרגש של כולנו לעצבניים, חסרי שקט ופה ושם גם סוערים ממש.

במזל דגים הרגשי קשה למרס לבטא את האיכות הייחודית שלו, והוא הולך לאיבוד, אלא שהאנרגיה העוצמתית שלו משתחררת ויוצרת סערות רגשיות, דרמות קיצוניות, ובקיצור – טלנובלה של ממש.

אם נזכור גם שסמל המזל הדגי מורכב משני דגים שכל אחד מהם פונה לכיוון השני, נבין עד כמה הבלבול שהוא יוצר גדול.

ואם נוסיף לכך גם את הצמידות בין יופיטר כוכב השפע לנפטון שליט מזל דגים שנמצאת השבוע בדיוקה וגם את ונוס הרגשית שנמצאת במזל דגים, נבין שכדאי לצפות שהדרמות הסערות הבלבול והערפול יגיעו אלינו במינון גבוה מהרגיל ולא רק השבוע..

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, סרטן, גדי ומאזניים, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל טלה הלוחמני למזל שור הפרקטי והרגוע.

על פניו, זה אולי החודש הקטלני ביותר שאני זוכר שבו מרקורי שהה במזל טלה. אבל.. בעצם למה זה קורה?

מזל טלה הוא מזל מאוד ראשוני עם הוראות הפעלה מאוד פשוטות. בעצם יש פה בעיקרון רק הוראה אחת: כווץ – ושחרור. המזל הזה בנוי על גירוי – תגובה, כלומר ברגע שיש גירוי – מישהו למשל הזכיר את שושלת היוחסין של אמך – מגיעה תגובה מיידית ללא שיקול דעת הגיוני ופעמים רבות מעבר של מרקורי למזל טלה או קשת מביא איתו פתיל קצר שמפעיל מחבלים וטרוריסטים בלי לחשוב.

אולי משום כך החודש הזה שבו מרקורי שהה הפעם במזל טלה, בנוסף לחמש המעלות הקריטיות הראשונות שלו שבו אירעו שני פיגועים, היה ממש קטלני.

כעת מרקורי עובר למזל שור הסבלן והאיטי יותר, ויש בהחלט ציפיה להתמתנות מסויימת, לחזרת הרגלים של כולנו לקרקע, ואפילו לרגיעה יחסית.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור עקרב אריה ודלי, תאומים בתולה דגים וקשת.

 

הזוית הקשה של השבוע – הצמידות בין יופיטר כוכב השפע לנפטון המערפל ומבלבל.

פעם בשתים עשרה שנים נצמד יופיטר לנפטון, ומקבל ממנו מתנה אחרת: פעם השראה, פעם יצירתיות, פעם יכולת נתינה… השנה הבעיה היא שהצמידות הזו היא במזל דגים שעליו שולט נפטון, מה שאומר שיופיטר שאמור להתפשט להתרחב ולהביא איתו צמיחה והרחבת אופקים מוצא את עצמו לכוד בצעיפו המבלבל של נפטון, מה שאומר שהמלים שאנחנו צריכים להתמודד איתם עד סוף החודש הזה הן בעיקר אי ודאות, ערפול, בלבול, ומעורבות רגשית עודפת וחסרת פרופורציות.

 זה אחד המיקומים הקשים להתמודד איתם מבחינת הצמידות בין יופיטר לנפטון, שכן נפטון מכתיב כאן את המהלכים, ויופיטר רק מרחיב את אי הודאות ורגשות היתר. התוצאה – תחושה של איבוד זמני של הקרקע מתחת לרגלים, וקושי להתמצא בערפל הרגשי הקיצוני הזה, מה שאומר לא מעט שגיאות בשיפוט, החלטות רגשיות ולא הגיוניות שמובילות לפניקה או לדיכאון, וכו'.

התכונה החזקה של נפטון שהוא אגו דנייאל, כלומר מכחיש אגו. זה עשוי ללכת לשני הכוונים כמובן, אבל כשאתה נזכר על מי שולט יופיטר – קשת השייך ליסוד האש – אתה מבין שהאנרגיות שלהם במקרה הזה במזל דגים הן הפוכות ולא משלימות, מה שיצור קונפליקטים ולא התמסרות לצד הנותן ומעניק אלא מלחמה כדי שלא לאבד ביחד איתו את הצפון ולהשאר על הקרקע.

 אין ברירה – עד שיופיטר יעבור לטלה במאי – ננשוך שפתיים ונתמקד בעובדות, ובעיקר בפרטים הקטנים המרכיבים אותן. הם יהיו האבנים בביצה שיעזרו לנו לחצות אותה בשלום, רגשניים ודביקים מתמיד.

מי בעיקר מושפע מהצמידות הזו עכשיו? מזלות דגים קשת תאומים ובתולה אבל בגדול… כולנו.

 

וכך נראים הדברים במפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם יוצא מתוך הצמידות העצבנית שלו עם סטורן ועובר למזל דגים. כעת הרגש פועל שעות נוספות, אבל כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולא לקחת סיכונים מיותרים, טלאים. אל תאפשרו למצבי הרוח להפעיל אתכם בעיקר עכשיו לפני החג, כשאתם רגישים במיוחד.

שור

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר השבוע למזל שלכם, המיקום הזה מאפשר לכם לא רק לדבר לשתף ולחלוק, אלא גם לנקוט ביזמות תקשורתיות חדשות כדי למצוא לכם שותפים ובני ברית לרעיון, או לדרך. השתמשו בו בתבונה. זהו גם זמן להשקיע בחברים לומר חקשמח, ולבנות תכניות לטיול בחול המועד.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל שור השייך ליסוד האדמה המעשי, בעוד מזל תאומים שייך ליסוד האוויר הקליל והאוורירי. זה בהחלט הופך אתכם למעשיים מהרגיל אולם אתם עלולים לגלות תסכול כשדברים קורים לאט מדי.. גלו אורך רוח. תזדקקו לו בחג ובשבוע שלאחריו.

סרטן

השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, וזה בדיוק זמנו של הסרטן להגיח החוצה מהשריון ו..לפעול. מרקורי עובר לבית החברתי שלכם, ומאפשר לכם להרחיב את המעגלים החברתיים ואת מספר הידידים כבר בחג הזה ובחו'ל המועד.

אריה

מעברו של מרקורי למזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, עוזר לכם להפעיל מילולית את האמביציה שלכם, מה שאומר להזיז דברים, לקבוע פגישות, ולנצל את התקשורת שלכם לכמה יזמות מקצועיות או אישיות מכל סוג לפני החג.. קדימה!

בתולה

אל מקבץ הכוכבים בבית הזוגיות והיחסים שלכם הכולל את ונוס נפטון ויופיטר מצטרף השבוע גם כוכב מרס, וכדרכו הוא מביא איתו בלגן. כדאי להזהר מדרמות קטנות אי הבנות ומאבקי כוח שעלולות להתרחש עכשיו, ולא לאבד פרופורציות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים לשם גם עובר כוכב מרס, ושניהם ביחד עם יופיטר ונפטון שמים זרקור על הבית המקצועי שלכם, בית העבודה. זה אומר שכבר אחרי פסח אתם יוצאים למסע מחודש ומדויק של אקשן מקצועי, או.. משנים כיוון.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואתם נכנסים לתקופה תקשורתית במיוחד במערכות היחסים שלכם לפני החג. זמן לנקות משקעים שהצטברו ולנקות את החמץ הרגשי עוד לפני פסח. אל תדחו, עקרבים.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם צמוד מאוד כעת לנפטון המטשטש ומערפל ונראה שלקשתים קשה עכשיו עם המעורבות הרגשית הגבוהה שהצמידות הזו יוצרת. חשוב לא לאבד פרופורציות, בעיקר בתחום המעשי. מצד שני, זהו זמן נפלא לדבר על רגשות, והרבה..

גדי

כוכב מרס האגרסיבי סוף סוף משחרר את סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם שלו היה צמוד בימים האחרונים, ואפשר ממש להרגיש את תחושת ההקלה שמגיעה ועוד לפני פסח. מעברו של מרקורי לבית הרומנטיקה שלכם מזכיר שזהו זמן אביבי נפלא שאותו גם הגדיים יכולים להקדיש לאהבה…

דלי

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שור מדגיש את הצורך שלכם השבוע להתחבר מחדש לבית למשפחה ולכל מה שמצליח להוציא את הדלי האינטליגנטי מהבועה ולחבר אותו לשורשיו: בית, מסורת, קרבה, ועוד אלמנט מהקונספט הפולני שלדליים קשה איתו. אין ברירה דליים, פסח מגיע…

דגים

כוכב מרס עובר למזל שלכם שם נמצאים כבר ונוס יופיטר ונפטון ומתחיל להיות צפוף אצלכם באקווריום, מה גם שמרס מביא איתו עצבנות חוסר שקט ופה ושם גם אגו פעיל במיוחד.. מצד שני – זהו זמן נפלא לעשייה עם כל האנרגיה החדשה הזו:  צאו להבעיר חמץ, חברים, צאו לקניות, צאו מעצמכם, והכינו את הבית – והלב – לסדר הפסח!

 

הורוסקופ ראשון – 10 לאפריל 22

 

ראשון  10/4

טלה

הירח במזל אריה הוא אחד המיקומים החביבים על הטלה עם אנרגיית האש המוכרת. זמן לתת לרגש להתחבר, לפתוח את הלב, להוריד את הכובד של הימים האחרונים, ולדבר אהבה.

שור

נושאי בית ומשפחה על הפרק, שוורים, כשהירח עובר למזל אריה ושם את הדגש על כל מה שקשור לבית ולמשפחה. זה הזמן להתחיל לחסל את החמץ ולהתחיל להעמיס מצרכים לפסח על המזווה.. כמו ששור אוהב.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להתנהל במזל טלה האסרטיבי כשזוית פעולה שלו עם הירח עלולה לגרום לעודף פטפטת: נצלו אותה כדי להפוך את היום הזה לאוסף של ברכות לכבוד החג המתקרב.

סרטן

נושאי חומר וכספים הם האישו בפתיחת השבוע וכדאי שנדע בדיוק היכן אנחנו עומדים כי כשיתחיל מסע הקניות המיתולוגי לא נוכל לעשות הרבה מדי עם האוברדראפט… קרפול.

אריה

הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מעניין שבו כדאי ורצוי לקחת יזמה ולהזיז דברים אפילו לפני החג כי אחרת – מי יזיז? הפעם קשה קצת להכנס לזה בגלל מצב הרוח אבל כשאין ברירה… חג זה חג

בתולה

יש לא מעט תכניות לפתיחתו של השבוע, אבל דווקא היום אתם זקוקים לקצת יותר מנוחה קצת יותר צומי והרבה פחות אקשן: אתם לא במיטבכם היום. זמן לטעון מצברים. בעיקר.

מאזניים

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, מאזנאים. זהו זמן טוב להתחבר מחדש לחברים וידידים מהעבר, בעיקר כאלה שכיף לצאת איתם לחיק הטבע, וליהנות בגדול.

עקרב

אתם אלה שנמצאים היום במרכז הצומי, עקרבים: הירח שבבית הקריירה שלכם שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להזיז דברים ליזום ולהצליח בפגישות מכל הסוגים. ג'סט דו איט.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים וכמה תכניות מעניינות לטיולים בארץ או בחו'ל – זה בדיוק הזמן. הצמידות בין יופיטר מכבידה עליכם: אל תתנו לכל הרגש הזה לבלבל אתכם: התמקדו בעובדות!

גדי

הירח במזל אריה עלול להביא איתו קונפליקט היום בין הרצוי למצוי, וכדאי להגדיר באופן מדויק את התכניות שלכם ואת כיווני החשיבה. לו'ז מדויק יעזור לכם לצלוח את היום בהצלחה.

דלי

זוגיות יחסים ודיאלוג בגובה העינים – אלה הנושאים שמביאים הכוכבים אל היום הזה. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם כדי שלא לריב איתם בפסח.. או לצאת לדייט

דגים

ונוס נפטון ויופיטר מרחיבים ומרככים את לבכם הרך ממילא, ועודף הרגשנות עלול לגרום לכמה החלטות מוטעות או בזבוזי כספים. תנו עדיפות לסידורים ותשלומים שחייבים לבצע כבר בתחילת היום, דגיגים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן