תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 8 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

בגדול, אפשר לומר שמתחים ועימותים, עימותים ומתחים – אלה הכוחות שמפעילים את השבוע הזה אצל כולנו.

לא תמיד מרגישים את זה באופן ישיר, אבל איכשהו אנו עלולים למצוא את עצמנו שוב ושוב במצבים של עימות מול מצבים שנכפים עלינו, מול אנשים שלא מבינים אותנו, או מול מצבים שמאתגרים אותנו: זה יהיה באופן אישי, מקצועי, ופה ושם גם עלול להתפתח באופן צבאי.

חשוב בשבוע שכזה לשמור על פרופורציות, ולא להכנס לסיטואציות שאיננו יודעים איך נצא מהן, או מה יקרה בהן: להגיב זה בסדר גמור, אבל לאבד שליטה ופרופורציות עלול לפגוע קודם כל בנו עצמנ

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרקורי בזוית של מתח 150 מעלות לכוכב פלוטו

@מרקורי בזוית של עימות לכוכב יופיטר

@מרקורי עובר ממזל אריה למזל בתולה

@מרס בזוית של מתח 150 מעלות לסטורן הנוקשה

@ונוס בזוית של עימות לנפטון המטשטש ומערפל

 

התקשורת שלנו

מרקורי כוכב התקשורת יוצר השבוע שני היבטים מאתגרים, שדורשים מאתנו איפוק ושליטה מצד אחד, וריצה קדימה עם רעיונות ויזמות מצד שני… שבוע מאתגר.

 

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח של מרקורי עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הזו עלולה לגרום לנו להפוך בלי להרגיש כל שיחה תמימה לויכוח, וכל ויכוח – לעימות של ממש: יש מתחים באויר, והם מחפשים סיבה לצאת לאור העולם ולהתממש באופן תוקפני. בואו לא ניתן להם סיבה.

פלוטו בזוית של מתח למרקורי עלול להפוך את התקשורת שלנו לטוטאלית, כזו של שחור או לבן, של צודק וטועה, ושל חזק וחלש: המתח הזה עלול לקלקל תקשורת הרמונית עם אנשים קרובים בגלל אי הבנה של משפט או תרגום גרוע של כוונות האחר, ומשם – הדרך קצרה לויכוחים של ממש, וריבים גלויים.

אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לא לאפשר לויכוחים שלנו להסלים ולתפוס תאוצה מרגע שאנחנו מרגישים את הכעס עולה בגרון, ואת העצבנות וחוסר השקט של הצד השני:  פשוט להרפות, להניח לדברים, לעצור את הויכוח, ואם אפשר.. לחייך.

בואו נעצור את הכעסים והתוקפנות בעודם באיבם, ונמשיך את השבוע ברגל ימין.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, עקרב שור אריה ודלי.

 

הזוית האמביציוזית של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר כוכב השפע.

הזוית הזו מביאה איתה גישה אופטימית מצד אחד, ותקשורת שמחה מצד שני. זהו זמן מצוין לחשוב על נסיעות טיולים והרחבת אופקים, ולמרות מזג האויר – להסתכל כמה צעדים קדימה, ולא להיות רק כאן ועכשיו.

במצב רוח של זוית כזו אפשר להרים את עצמכם אחרי שבוע מתיש, ולהכנס מחדש לאנרגיה אסרטיבית של עשייה, ובכל התחומים.

סטרט אפ חדש, חברים חדשים, היכרות מעניינת עם הלב פנוי – זה בדיוק הזמן לכל אלה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, ובעקיפין – גם התקשורת של כולנו…

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל אריה האנרגטי, למזל בתולה המעשי.

משהו בתקשורת שלנו משתנה, כשמרקורי עובר למזל בתולה: כעת נעלמות הדרמות, נעלמות המלים האנרגטיות שמפעילות את כולנו, והתקשורת שלנו עוברת ממחלקת הדרמה למדור הדרושים בתחום המקצועי.

בכך הופך מרקורי לכוכב השלישי שנמצא במזל בתולה ומנסה לעשות שם שינויים: מרס שנמצא שם מביא איתו אנרגיה לפעולה,  ונוס עוזרת לפתתוח את לב ולהתאהב, ומרקורי עוזר לתרגם את כל המהפכים האלה למלים, ובעיקר מלים יעילות במיוחד שיעזרו לנו לשפר תקשורת, עם האנשים הקרובים לנו, ועם העולם.

מעברו של מרקורי עוזר לנו לעשות סדר בדברים, לבנות לוז מדויק וגם סדר וארגון בחיינו, וזה בדיוק הזמן לא רק להתארגן מחדש אלא גם לחזור לקרקע מוצקה יותר מכפי שהיתה בשבועיים האחרונים. התמקדו בעובדות, ולא ברגשות.

 

 

הזוית המתסכלת של השבוע – זו זוית המתח בין כוכב מרס לבין סטורן הנוקשה.

סטורן ומרס הם שני הפכים: מרס רוצה לדהור קדימה, וסטורן רוצה לעצור הכל ולהפוך לתהליך איטי בגבולות מוכרים.

זוית של מתח בין שניהם היא סוג זוית של הרצוי הדורש אנרגיה והשקעה, לבין המצוי שאין לו אף אחד משניהם, או זמן, או אפילו רצון: זו בהחלט זוית שמעייפת את הגוף, ופה ושם גם את הנפש.

חשוב להקשיב לגוף שלנו השבוע: הוא מתוח במיוחד, ומה שאנחנו מעמיסים עליו – ואני כבר לא מדבר על החמסינים – לא קל לו מבחינת אחריות ומחוייבות.

שבוע מצוין שבו חשוב למצוא חורים של זמן כדי למלא אותם בזמן איכות עם עצמנו, ובטיפולים לגוף שלנו, אם בדרך של אכילה נכונה, דיאטה ופעילות פיזית וספורטיבית.

חשוב במיוחד לא לריב עם סמכויות השבוע, אבל גם לא להכנס למצב רוח פסימי כשדברים לא זזים… רק סבלנות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו השבוע? מזלות טלה מאזניים גדי וסרטן.

 

 

הזוית המבולבלת של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הזו עלולה לגרום למצבי רוח משתנים במהירות ולתחושה של חוסר יציבות. אולם היא בעיקר עלולה לגרום לערפול ובלבול ובדיוק בזמנים שאנחנו זקוקים לבהירות ושיקול דעת אמיתי

המעורבות הרגשית הגבוהה שמביא איתו נפטון מונע מאתנו לראות את המציאות המעשית כפי שהיא בלי לצבוע אותה בצבעים רגשניים כאלה ואחרים. אולי משום כך כדאי להתמסר אליה בכל מה שקשור ליצירתיות וליצירה, אבל בכל מה שקשור לחומר כספים והחלטות מעשיות – כדאי לדחות אותן לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, אריה דלי ועקרב מאזניים סרטן גדי וטלה.

 

ואיך כל זה נראה במפת הכוכבים בשמים?

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם בזוית לסטורן עלול להביא איתה שבוע ביקורתי ומתסכל. אל תתנו למצב רוח פסימי ולאכזבות קטנות לעצור אתכם: התמקדו בעובדות – והמשיכו.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה ולהביא איתה רוגע יחסי, אבל זוית העימות שלה עם נפטון עלולה לגרום לאשליות פנטזיות ומצבי רוח. התמקדו בפרטים הקטנים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נע בין זוית של מתח מתסכלת עם פלוטו הכוחני שמביאה איתה ריבים מיותרים, לבין זוית אמבציוזית שמביאה איתה אופטימיות וגישה אסרטיבית: התמקדו בשניה, והזהרו מהראשונה…

סרטן

מרס  וונוס בבית התקשורת שלכם מביאים איתם מעורבות רגשית גבוהה מצד אחד אבל גם גישה תוקפנית ומעורבות יתר בחייהם של אחרים מצד שני. נסו א את הגבול הדק בינכם לבין הזולת ו..נסו להשאר קצת יותר בצד שלכם. חומר למחשבה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת בהדרגה מזוית הפעולה שלה עם כוכב אורנוס, אולם תחילת השבוע עדיין מתוחה. מצאו לכם זמן איכות פנאי וספייס עם עצמכם, ואל תנתקו קשרים.

בתולה

גם ונוס וגם מרס שוהים במזל שלכם ומפעילים אתכם כעת בעוצמה, בתולה. מצד אחד זהו זמן מצוין לפתוח את הלב לאהבה, ומצד שני גישה תוקפנית עלולה לפגוע בעיקר בכם.. נסו להיות יותר חכמים ופחות צודקים השבוע.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה, והשבוע יוצרת זוית של עימות לנפטון המטשטש ומערפל: כעת – הרגש שולט, וקצת קשה להיאחז בקרקע. המנעו מקבלת החלטות רגשניות, לא ביחסים ולא בכספים.

עקרב

זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין פלוטו היצרי והכוחני, עלולה לגרום לכם לרגישות יתר למלים של אחרים, ואולי גם לטעויות בשיפוט ובשיקול דעת. חשבו פעמיים על כל מלה בשיחות משמעותיות.

קשת

זוית אמביציוזית במיוחד בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת מביאה איתה שבוע אמביציוזי מעניין שעוזר לכם לרוץ קדימה עם רעיונות חדשים ולהזיז דברים – בעזרת המלים שלכם.. דברו, ועל הכל.

גדי

זוית של מתח בין מרס האסרטיבי לסטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה כעסים מזדמנים כשמנסים לדחוף אתכם בכוח למחויבויות יתר או מבקשים מכם להגביר את הקצב: את הגדי אסור לדחוף…גלו איפוק, ואל תעמיסו על עצמכם יותר ממה שמתאים לכם.

דלי

השבוע הקודם היה אסרטיבי במיוחד, וזויות הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת והשמש התישו אתכם. הזוית עם השמש עדיין פעילה בתחילת השבוע, אבל משלישי נראה שאתם חוזרים לקרקע סופסוף, ומתחילים להירגע. אל תשכחו לסדר את הבלגן שהשארתם אחריכם..

דגים

גם ונוס הרגשית וגם מרס האסרטיבי ממשיכים לנוע במזל בתולה מול המזל שלכם, לשדרג את מערכות היחסים שלכם מצד אחד, ומצד שני – להיות קשובים לבן או בת הזוג שלכם. אם הלב הדגי העדין פנוי, נצלו את מרס וונוס לכמה דייטים מקסימים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן