תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 למרץ 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?  

הצמידות שבין מרס לונוס ממשיכה להכתיב מצבי רוח משתנים מעורבות רגשית גבוהה עימותים וכעסים גם השבוע, אבל זירת הפעילות של השנים האלה משתנה: שניהם עוברים למזל דלי שהוא פחות נוקשה וקשוח מאשר מזל גדי בו שהו עד כה ויותר חברתי וחברי.

ומי ישלים את תמונת מעברי הפלנטות של השבוע? מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שעובר ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשי, ומאותת בכך שהתקשורת של כולנו תהיה פחות חברתית ומודעת לעצמה, ויותר רגשית ורגשנית.

על פניו, מעברם של מרס וונוס למזל דלי אמור להוריד חלק מהמתחים של השבוע הקודם. הדיאלוג הלוחמני שבין שני הכוכבים האלה הופך להיות כעת פתוח יותר במדיות החברתיות ונתון יותר להשפעה חברתית – קודם לכן כל זה קרה בתוך מסגרות פעולה סגורות שהיכולת להשפיע עליהן היתה מוגבלת מאוד. מה 13 למרץ כשאורנוס יזוז מהמעלה ה 11 שנמצאת בדיוק מול ונוס שנמצאת ב 11 עקרב, נתחיל להרגיש גם שינויים נוספים.

האם זה יביא שיפור במצב הלוחמה ובמתחים שכולנו חווים כרגע? יש בהחלט יותר מאפשרות שכזו… כן כן. תחילת השבוע הבא עשויה להיות נקודת שינוי שכזו.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ הצמידות בין מרס וונוס עוברת ממזל גדי למזל דלי, אך השניים עדיין צמודים ונפרדים לסירוגין

@מרקורי כוכב התקשור עובר למזל דגים.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – הצמידות האגרסיבית בין מרס לוונוס משנה מיקום.

אחרי כמה שבועות של צמידות אגרסיבית במיוחד בין מרס לונוס שעשתה לכולנו חיים לא קלים, ממשיכים השנים לריב – אבל להשאר צמודים ממש כמו זוג נשוי שמעדיף לריב מאשר להפרד – אבל הפעם עושים זאת כשהם עוברים למזל דלי החברתי, ועוזבים את מזל גדי הנוקשה.

כן, משהו משתנה באווירה השבוע, וגם אם מרס וונוס ממשיכים להשאר צמודים זה לזו – אפילו שינוי ברקע הפעילות ובאווירה עשוי להיות חיובי יותר.

מרס במזל דלי הופך להיות תחרותי וחברתי יותר: זהו זמן טוב לצאת מד' האמות של הטלאים והקרדינליים בכלל – טלה מאזניים סרטן וגדי – ולהפתח למעגלים חברתיים חדשים, ולעולם בכלל.

מעברו של מרס למזל דלי יכול לחבר אותנו עכשיו לחוגי העשרה והפעלה חדשים, ולאזורי פעולה חדשים מבחינה עסקית וכלכלית: אולם חשוב כעת להזהר שלא לריב עם בוסים ואחראים, כי מעבר כזה בין היתר עוזר לנו להיות ראש גדול, וראש כזה לעיתים קרובות רב עם הסמכויות סביבו…

מעברה של ונוס למזל דלי קל יותר: מזל דלי שייך ליסוד האויר כמו מזל מאזניים, והוא מאכלס את בית הרומנטיקה והביטוי האישי והיצירתי של המאזנאים.

אז.. אולי הגיע הזמן לצאת קצת מהמחבוא ומהעוינות, ולהתחבר מחדש לאהבה? נכון, כשמרס צמוד לונוס זה לא ממש קל, אבל אולי דווקא קצת יותר מגע, יו נואו, או לפחות חיבוק… כל מה שיפיג את כל המתחים של שלושת השבועות האחרונים.

אבל כאמור, מרס עדיין צמוד לונוס ורק לקראת סופו של השבוע היא מתחילה להתרחק קצת, ובשבוע שלאחריו המרחק הזה יגדל ואיתו גם היכולת לחבק ולחייך…

בשאיפה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של מרס וונוס ובעיקר מהניתוק שלהם סוף סוף מהצמידות עם פלוטו היצרי? מזלות שור, עקרב אריה ודלי, מאזנים סרטן גדי וטלה.

 

 

התקשורת שלנו השבוע – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל דלי החברתי והפתוח, למזל דגים הרגשני והמופנם.

מעניין – דווקא כשמרס וונוס עוברים סוף סוף למזל דלי, מרקורי שיכול לחבר את האנרגיה החברתית שלהם לקהילה כולה עובר למזל דגים הרגשני..

מרקורי במזל דגים הופך את התקשורת שלנו לרגשנית, ותלויה בעיקר במצבי הרוח שלנו שמשתנים במהירות.

כעת נמצאים במזל דגים גם השמש גם יופיטר וגם נפטון, מקבץ לא קטן, ומעברו לשם גם של מרקורי הופך את המקבץ הזה גם לתקשורתי במיוחד.

מזל דגים שייך לקבוצת המשתנים, וגם ליסוד המים: כשמרקורי עובר אליו, גם התקשורת שהוא מביא איתו מקבלת את השפעת הגורמים האלה.

וזה אומר קודם כל שאנחנו הולכים להיות מעשיים פחות, ורגשניים יותר, מה שאומר ששיקול הדעת שלנו פחות אובייקטיבי ופרקטי ויותר אסוציאטיבי ואינטואיטיבי.

אולי משום כך אנחנו נכנסים לתקופה פחות יציבה כעת, לפחות מבחינת התחושה, ומושפעים במהירות רבה יותר מכל מה שאנחנו שומעים או רואים באמצעי התקשורת שמפציצים אותנו עכשיו, לוקחים יותר ללב, נעלבים בקלות רבה יותר ממה שאומרים עלינו, ומקבלים החלטות לא מאוזנות שמושפעות באופן ישיר פחות מעובדות בשטח ויותר מרגשות ותחושות שמשתנות במהירות, ומעידות על שיקול דעת גרוע שמתקשה לתכנן לטווח ארוך אלא עסוק בעיקר בכיבוי שריפות והחלטות אימפולסיביות מהרגע להרגע.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקור למזל דגים? בעיקר מזלות תאומים, קשת, בתולה, וכמובן דגים, אך בעקיפין – כולנו.

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

@

 

 

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

עצבנות וחוסר שקט יאפיינו גם את השבוע הזה אבל מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דלי, והמעגלים החברתיים הופכים חשובים יותר. זה הזמן להכיר אנשים חברים ולהשקיע במוסדות וארגונים בחייכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דלי המאכלס את בית הקריירה שלכם, והשור שלנו חוזר לאמביציה ולאנרגיה אסרטיבית, ומתחיל להזיז דברים.  מרס עדיין בסביבה, וחשוב עכשיו לא להגזים בפעילות, אבל גם לא לעצור.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל דגים הרגשני המאכלס את בית הקריירה שלכם והתאומים שלנו מעביר הילוך, מה גם שיופיטר והשמש נמצאים שם.. הגדירו מטרות באופן מדויק לפני שאתם מתחילים.

סרטן

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים מביא איתו יכולת לא רק לראות סוף סוף את כל התמונה, אלא גם לקבל החלטות ארוכות טווח. כדאי להתייעץ לפני שיוצאים לדרך.

אריה

גם מרס וגם ונוס עוברים השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, אריות, מביאים איתם אקשן, והופכים אותו לפעיל במיוחד. זמן להשקיע יותר מעצמכם ביחסים, או..לצאת לדייט.

בתולה

אל בית הזוגיות והיחסים שלכם עובר השבוע מרקורי כוכב התקשורת, וזהו זמן מצוין לתרגם את כל הרגשות שהציפו אתכם השבוע למלים, ואותן – להארות, למסקנות והסכמים. זמן לדבר לשתף ולחלוק, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דלי השבוע ביחד עם מרס, והשנים מביאים איתם גל יצירתי של עשייה ביחד עם גל רומנטי שגורם לכם לפתוח את הלב.. פנו מקום לאהבה.

עקרב

מרס וונוס עוזבים את פלוטו שליט המזל שלכם לנפשו ועוברים למזל דלי. בכך עובר הדגש בתקופה הקרובה לנושאי בית ומשפחה. זמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו.  ולשנות אווירה בבית.

קשת

גם מרס וגם ונוס במעבר אל בית התקשורת שלכם, והקשת האופטימי מקבל ים של אנרגיה תקשורתית לדבר לשתף לחלוק ובעיקר להכיר אנשים חדשים ומעניינים. אבל.. אם לא תקחו יזמה, זה לא יקרה…

גדי

אחרי כמה שבועות במזל שלכם עוזבים אתכם מרס וונוס ועוברים לבית הכספים שלכם. הגיע הזמן לעשות קצת סדר בבלגן אחרי כמה שבועות לא קלים ולא מאוזנים. זמן לחזור לקרקע יציבה יותר בחשבון הבנק.

דלי

אם עד עכשיו היה חסר לכם אקשן, מגיע השבוע הזה להשלים את החסר: גם מרס וגם ונוס עוברים למזל שלכם, והגיע הזמן גם לעשייה ממוקדת מטרה במינון גבוה, וגם לרומנטיקה.. תנו מקום לאהבה, דליים.

דגים

הגיע הזמן לתרגם את כל הרעיונות והמחשבות של הזמן האחרון למלים: לצורך זה בדיוק עובר מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם, והוא יעזור לכם לתרגם את כל מה שעובר לכם בראש לתקשורת זמינה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן