תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 5 ליוני 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

נראה שהשבוע הזה דברים מתחילים להסתדר לאט לאט, לפחות בתחילת השבוע: מרקורי כוכב התקשורת יוצא כבר במוצאי שבת מהילוכו האחורי אחרי שעצבן את כולם,  ולאט לאט יתחילו הדברים להתיישר ולהתארגן, כך זה נראה.

אבל לקראת סוף השבוע מכניסה ונוס הרגשית את כולנו למתח שמגיע לשיא בסוף השבוע כשהיא נצמדת לאורנוס התזזיתי…

אולי משום כך חשוב לקראת אמצע השבוע והלאה להשאר רגועים, ולהמנע מכל מיני צעדים קיצוניים כשדברים קורים אחרת ממה שציפינו, וגורמים לנו לאבד שליטה.

בכל מקרה, אל תנתקו קשרים.

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל שור

@ ונוס הרגשית נצמדת לאורנוס התזזיתי כוכב השינויים

 

 

 

המהלך המשמעותי בשמים השבוע – זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל במזל שור, אחרי שלושה שבוע מבולגנים למדי.

מרקורי אמנם התחיל את הילוכו האחורי במזל תאומים המהיר והתקשורתי, ולאט לאט הלך האט את הקצב וחזר למזל שור האיטי והקבוע, עזר גם לתאומים שנולדו בתחילת המזל וגם לשוורים שנולדו בסוף המזל לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, וכעת הוא חוזר להילוך רגיל ומאפשר לכם לראות את איכות שעורי הבית שעשיתם, להבין לעומק איך לשדרג מערכות יחסים דיאלוג עם אנשים קרובים נושאי חומר וכספים וגם היבטים בתחום המקצועי, ולפתוח בהם באופן כזה או אחר דף חדש רענן ומלא תובנות.

זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם – ואז את הדרך שבה התקשורת שלכם יוזמת ופועלת כדי לממש אותן.

הסתכלות חדשה מעניינת ונועזת – לזה אנחנו מצפים כעת מכולנו אבל בעיקר מאלה שנולדו בתחילת מזל תאומים ובסוף מזל שור כמו גם מאלה שנולדות בתחילת קשת ובסוף עקרב, בתחילת דגים ובסוף דלי, ובתחילת בתולה ובסוף אריה.

בקיצור – הגיע הזמן לזוז, חברים, ובעיקר – לתקשר!

 

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לבין אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים.

ונוס הרגשית שוהה במזל שור עליו היא שולטת, מזל השייך ליסוד האדמה הארצי והמעשי.

ונוס במזל שור מכילה ואמפטית, ועוזרת לנו לייצב את השורות וגם לקבל חיבוק. אורנוס לעומת זאת עושה בדיוק את ההיפך: הוא מנתק אותנו מההרגלים שלנו, ומציע לנו דרכים חדשות להסתכלות ולחווייה.

כשאורנוס בזוית פעולה לוונוס הוא הופך את ההכלה והאמפטיה שלה לעצבנות וחוסר שקט, מביא איתו פתיל קצר ותגובות קיצוניות, ולפעמים גם מגביר את הצורך להתנתק לרגע, לקחת אוויר או פסק זמן, ולהתבונן בדברים מבחוץ.

אם הקשר לא חזק או משמעותי, יש מצב שהניתוק הזה יתפוס תאוצה.

בנוסף, דווקא עכשיו יש לונוס אפשרות ליצור קשרים שאין בהם הכלה או אפשרות מימוש אמיתית, אלא רק הדלקות פתאומית שלא נמשכת הרבה זמן ללא ציפיות כיון שהגיונית הקשר לא ממש אפשרי – פרטנר נשוי או שונה בגיל וכו – וזה נכון לגברים כמו לנשים.

זה אומר שלפעמים גם הטבע זקוק לפסק זמן מיחסים ארוכים ויציבים, ולו רק כדי לרענן את השורות ולאפשר לגנים להגיע גם למקומות לא צפויים…

החשוב הוא לא לנתק קשרים טובים בזמן הזה אלא להסביר, לקחת פה  ושם כמה שעות עם עצמנו, ולהמשיך הלאה כשונוס יוצאת מהזוית.

במקרים אחרים ונוס היא בסך הכל טריגר למשהו עמוק יותר שדורש שחרור או לפחות הכרה, וונוס משמשת לו בדיוק כטריגר הזה, ואז השינוי שמגיע הוא יסודי יותר ולאורך זמן.

בכל מקרה – כשונוס בשטח, כדאי לערב קצת יותר את ההגיון והרציונל, ולא להשאיר את הכל לשליטתו של אורנוס התזזיתי, שכן ההשלכות בהמשך שמגיעות מפרק הזמן הקצר שבו נוצרת הזוית הזו עלולות ללוות אותנו גם בהמשך, ולא בטוח שלטובה…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות מאזניים טלה גדי וסרטן, דלי אריה עקרב ושור.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שלכם, להביא איתו נוכחות ועוצמה, אך במקביל גם תקשורת דיסהרמונית ואולי גם מעט תוקפנית עם הסביבה. נצלו את האנרגיה הו לפריצות דרך בתחומים שחשובים לכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם ומביאה איתה במשך מרבית ימות השבוע גישה רגועה ויחסים נעימים. אולם כשהיא נכנסת לזוית עם אורנוס מגיעה עצבנות, חוסר שקט, דרמות מרגיזות ואיבוד שליטה זמני: נסו לשתף אנשים קרובים ולא להשאיר בבטן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא סוף סוף מהילוכו האחורי, ולאורך כל השבוע הוא מתאמץ לחזור לקצב הקודם שלו, אבל זה לוקח זמן שאת רובו הוא מבלה סביב המעלה ה 26 במזל שור. זה אומר בעיקר סבלנות עד שהדברים יזוזו, ואפשר יהיה להתקדם בקצב הרצוי. בינתיים הכל זורם לאט… באסה.

סרטן

יופיטר ומרס במזל טלה מכניסים הרבה מאוד אנרגיה ודרייב לחייכם כשהם שוהים בבית הקריירה והאמביציה שלכם, אולם כידוע מרס עלול להביא איתו גם כמה ריבים ומאבקי רוח ואגו, אם לא תזהרו. מומלץ להשתמש באנרגיה העוצמתית הזו להתחלות חדשות ומעניינות אבל להזהר שלא לריב…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי ששוהה בבית החברתי שלכם, ונראה שהחג הזה וגם הימים שאחריו מאירים פנים לאריות שלנו. חזרתו של מרקורי במזל שור להילוך רגיל מחזירה גם את הדרייב האמביציוזי שלכם: זמן לסמן מטרות, ואת הדרכים למימושן.

בתולה

השמש שוהה בבית הקריירה שלכם ומאפשרת לכם להריץ קדימה השבוע כמה וכמה תכניות פעולה מעניינות. זה הזמן לקחת יזמה, לצאת מחוזקים מהחג – בשאיפה שלא הגזמתם עם עוגות הגבינה – ולהתחיל לנוע קדימה באופן יסודי ומעשי כמו שבני המזל שלכם יודעים לעשות טוב כל כך.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור המעשי, ובהמשך השבוע גם יוצרת זוית פעולה לא קלה לאורנוס התזזיתי, כוכב השינויים. זהו זמן שבו חשוב וכדאי להזהר מניתוקי קשרים בגלל גישה עצבנית וחסרת סבלנות לאחרים או לעצמכם, ולא לאבד את הראש גם במישורים אחרים כמו במישור הרומנטי או המקצועי: חשוב עכשיו לא לנתק קשרים.

עקרב

מרקורי שנמצא במזל שור בבית היחסים שלכם מול מזל עקרב חוזר להילוך רגיל, ואיתו אפשר גם לשדרג ולמטב את הדיאלוג הזוגי והדיאלוג שלכם במערכות היחסים בכלל. ונוס ששוהה ממול מדגישה את היכולת שלכם לפתוח את הלב, ולהתקרב קצת יותר לאחרים. סוף השבוע עשוי להיות מאתגר מבחינת הקשרים שלכם.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה ונפרד מהצמידות עם מרס שהפכה אתכם לעצבניים וחסרי שקט השבוע. כעת אפשר להתארגן מחדש מבחינה אנרגטית ולממש את האנרגיה היפה של יופיטר כוכב השפע בצורה יוזמת ומבוקרת יותר. זמן טוב למחשבה על מקורות הכנסה נוספים.

גדי

מרס ויופיטר שנמצאים בבית המשפחה שלכם מאתגרים את הגדיים שאוהבים חיים שקטים ורגועים: זה בדיוק הזמן לנסוע לטייל לפגוש נופים אחרים או לחילופין לפתוח את הראש בפני אנשים חדשים ורעיונות מקצועיים מסוג אחר. זמן מצוין למצוא אזורי פעולה מרתקים לפעולה שלא הכרתם גדיים.

דלי

השבוע הזה מתחיל באופן נינוח ואפילו חיובי: מרקורי כוכב התקשורת שלכם שנמצא כעת במזל שור המאכלס את בית המשפחה חוזר להילוך רגיל, וזה בהחלט ישמח בחג ויקרב לבבות. אולם בהמשך השבוע יוצר אורנוס זוית פעולה לונוס הרגשית, זוית שעלולה להוציא אתכם מאיזון ולהכניס אתכם לאי ודאויות. חשוב כעת לא לנתק קשרים ולא ליצור דרמות ביחסים. גלו איפוק!

דגים

השמש שוהה בבית המשפחה שלכם ומביא איתה אנרגיה נפלאה להשקעה בבית ובסביבתו ולשינוי אווירה. חזרתו של מרקורי בבית התקשורת שלכם הופכת את התקשורת שלכם מרגשנית וחסרת שקט ליציבה ועדינה יותר. הגיע הזמן לפרק מתחים ולחצים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש, דגיגים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן