תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 5 לאפריל – 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מגמה מעניינת מסתמנת השבוע: היא מורכבת בעצם משתי מגמות, והן הפוכות: האחת מרימה אותנו לאנרגית אש שמחה כשמרקורי כוכב התקשורת נמלך בדעתו, ואחרי כל התקשורת הרגשית והרגשנית שהביא איתו לחיינו הוא משנה אנרגיה, ועובר למזל טלה.

המגמה השניה עושה את ההיפך: דווקא עכשיו, כשחשבנו שכל הרגש המבלבל  ומערפל הזה מפסיק להפריע, נכנס כוכב מרס לזוית פעולה עם נפטון המטשטש ומבלבל, והורס לנו את שארית שיקול הדעת המעשי שעוד היה לנו…

אוף איתו.

 

המהלכים המשמעותיים של השבוע בכוכבים

@מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל דגים למזל טלה

@כוכב מרס יוצר זוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דגים השייך ליסוד המים הרגשני, למזל טלה השייך ליסוד האש האקטיבי.

השינוי הזה בהחלט היה נחוץ כאן בזמן האחרון, והרגשנו את זה לא רק בחיי היומיום שלנו ובקושי לקבל החלטות פרקטיות או ביכולת לממש אותן, אלא גם במחול הכסאות המוסיקליים אחרי הבחירות של השרים חברי הכנסת ומנהיגי המפלגות: אם יש שתי מלים שהיטיבו להגדיר את התהליך הזה שכולנו חווים, אלה המלים אי ודאות.

ואכן, התקשורת של כולנו היתה בעייתית בשבועיים האחרונים כשמרקורי שהה במזל דגים והיה צמוד או קרוב לנפטון שליט הדגים: מצבי רוח משתנים, החלטות רגשניות שהתבררו בהמשך כלא מוצלחות למדי, וגישה מעט פסימית שהקשתה עלינו לפעול ממקום שמח ואסרטיבי או לפעול בכלל.

אבל כשמרקורי עובר למזל טלה כל זה משתנה: התקשורת שלנו הופכת ישירה ולא מעורפלת, הדברים מונחים על השולחן ולא מוסתרים מתחת לפני השטח, והכל הופך אקטיבי ואסרטיבי בלי קשר לרגשות שמפעילים אותנו, אם כי אפשר גם לתת סוג של שם לרגש הזה: הצורך לכבוש ולנצח, ולשם כך אנחנו יכולים לנסות ולגייס עכשיו את כל האמצעים כדי שזה יקרה.

אבל יש עוד משהו שקורה כשמרקורי עובר למזל טלה: רמת האלימות בדרך כלל מתגברת, באופן מעניין. בין אם המדובר באלימות מילולית או פיזית – מה שמאפיין את האלימות הטלאית הוא דווקא סכינים ודקירות – מרקורי במעברו למזל טלה מוציא כמה שדים שחיכו בבקבוק עד שהוא יעבור, כיון שדווקא עכשיו היכולת שלנו לשלוט בכעסים ובתסכולים שלנו קטנה יותר – הגירוי עובר מהבטן ישר ללב או לקישקעס ומעלה לנו את הסעיף, ואנחנו פועלים מבלי לחשוב יותר מדי, או לחשוב בכלל.

התוצאה – התפרצות כועסת או מתוסכלת, החלטות דרמטיות של הכל או כלום, ותקיעת מקלות בגלגלים של קשרים יפים כולל קשרים מקצועיים רק בגלל שמשהו קטן לא קרה כמו שרצינו, והכריח אותנו להגיב בפול ווליום.

התוצאה – הרס של קשר, הרס של פוטנציאל זוגי או חברי, והרס של מצב הרוח שלנו עצמנו על שלא שלטנו בעצמנו ואפשרנו לבלוטת האדרנלין להחליט בשבילנו, למרות המחיר שאנחנו נאלצים עכשיו לשלם.

פעמים רבות במעבר שכזה יש גם אירוע חבלני או אירוע פוליטי גלובלי לא קל, אפילו פוליטי מקומי, שנובע כתוצאה מהחלטות מוטעות שאנחנו מקבלים, וחבל…

הפוליטיקה בכלל מסומנת חזק כמקום טלאי לוחמני מאין כמוהו: בנט הוא בן מזל טלה עם מרקורי בטלה, אדלשטיין הוא בן מזל טלה, למירב יש ירח במזל טלה..

אין ספק – הרבה  לחצים על בנט הטלה בימים אלה, ועוד יותר לחצים על נתניהו המאזנאי שהשמש שלו נמצאת ממול… מן הסתם, כמו שכבר כתבתי לפני הבחירות האלה, היה מתכונן אחרת לבחירות האלה עם מצב הכוכבים הנוכחי,  ומרקורי שעובר תיכף למזל טלה יביא איתו לחצים חדשים כמו המשפט ובו פרק ההוכחות שתיכף מתחיל – ממש מתאים למרקורי הזה במזל טלה, ללא ספק. אי אפשר להסתיר כלום מהמרקורי הזה: הכל יוצא החוצה. וטוב שכך..

מרקורי עובר למזל טלה חברים, והכל יוצא החוצה – היכונו לבואו של הילד שצועק שהמלך הוא עירום, ובקול רם במיוחד..

מי בעיקר יושפע בעיקר מהמרקורי הילדותית הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לבין נפטון המטשטש ומערפל.

מרס הוא כוכב האקשן שלנו. כשהוא שוהה במזל תאומים הוא גורם לדברים לרוץ קדימה, בעיקר למלים ולתנועה שלנו.

כשמרס שוהה במזל תאומים יש לנו חשק גדול יותר לרוץ להתעמל לשחות ולהתנועע, ללכת בטבע ולרוץ בחדר הכושר. גם המלים שלנו מקבלות עכשיו קצב מהיר יותר, אם כי לא בהכרח איכותי יותר..

אבל כל זה משתנה כשמרס בזוית לכוכב נפטון. הזוית הרגשית הזו הופכת את הכל לרגשני, ואת הפעולות שלנו לתלויות מצבי רוח יותר מכל דבר אחר.

כשזה קורה, שיקול הדעת שלנו הופך לא מוצלח במיוחד כשזה מגיע למקומות של מימוש פוטנציאל, ועשייה אקטיבית בשטח. תחת הזוית הזו אנו מאמינים לאחרים בקלות רבה יותר, וקל יותר לרמות אותנו.

תחת הזוית הזו ג'וינט או כוסית הם רצויים יותר, גם בגלל היכולת של נפטון לטשטש את המציאות, והרצון שלנו לפעול יותר מהרגש ולהרים את עצמנו באופן מלאכותי, יותר מאשר להיעזר בכלים הטבעיים שלנו, ובעשייה עצמה.

משך הזוית הזו היא בערך חמישה ימים, וכדאי להזהר ואם אפשר להמנע מקבלת החלטות ארוכות טווח או חשובות במיוחד, ועדיף לפחות עד אמצע השבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

ואת כל זה אפשר לראות באופן מדויק במפת השמים כאן, בתחזית השבועית שלי בוידיאו

 

 

 

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע שעלול להיות מעורפל ומבולבל לפנינו. מרס שליט המזל שלכם בזוית פעולה לנפטון הרגשני, ונראה ששיקול הדעת שלכם אינו במיטבכם. הזהרו בנושאי כספים ומחוייבויות, ואל תאמינו להבטחות עד סוף השבוע הבא.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה במזל טלה, והשבוע גם יוצרת זויות מעשיות עם סטורן ומרס: זהו זמן מצוין להעביר הילוך, להריץ קדימה תכניות פעולה ולמצוא לכם שתופי פעולה פורים שיאפשרו לדברים לקרות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר סוף סוף למזל טלה, והאנרגיה שלכם משתנה. הגיע הזמן לטעון את הפעולות שלכם באנרגיית אש חדשה, וזה בדיוק הזמן לקבל החלטות אסרטיביות ואופרטיביות, להסתער קדימה על שפע המטלות שלפניכם, ואחרי שתראו את כל התמונה לציין את השבוע כנקודת פתיחה של עשייה מחודשת.

סרטן

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל טלה מציין שמהשבוע ישהו שלושה כוכבים – השמש ונוס ומרקורי – בבית הקריירה והדרייב שלכם, והסרטנון שלנו יקבל בהחלט רוח גבית כדי להתמקד ביזמות חדשות, והחלטות מעניינות. זמן להעביר הילוך, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה האנרגטי, אבל.. חוץ מקרבה מסויימת לונוס הרגשית לא ממש יוצרת זויות פעולה עם כוכבים אחרים. זה אומר בגדול שבשבוע הזה שבו יוצאים  סופסוף מכל מה שקשור לפסח, אתם לבד במערכה, לפחות מבחינת קבלת ההחלטות שלכם. יהיה מעניין.

 

בתולה

כוכב מרקורי עוזב את בית הזוגיות והיחסים שלכם ועובר למזל טלה ומצטרף לשמש וונוס שכבר שם. על פניו זהו צירוף לא קל: אתם זקוקים עכשיו לשינוי, להתחדשות, ולגישה קצת אחרת גם לכספים וגם לדיאלוג הרגשי. חשוב לא לקחת סיכונים לא מחושבים בזמן שכזה, אלא לשמור על הקיים, ו..לחכות בסבלנות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה ממול, וזהו זמן להרחיב את הדיאלוג ושתוף בן או בת הזוג בכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם. אם הלב המאזנאי העדין פנוי – זה בדיוק הזמן להשקיע ביציאה לדייטים, בלייב או בזום, ולחפש את הנפש התאומה באביב ההולך ומתחזק… זה הזמן.

עקרב

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל טלה מביא איתו את הצורך העקרבי להשקיע קצת יותר השבוע בכל מה שקשור למהפכים, שינויים, והתארגנות מחודשת הקשורה לתחום המקצועי. זמן טוב לשנות גישה או תפקיד, לעבור לתחום אחר, או להעמיק תחום קיים. זמן לעשות חושבים, לראות הכל, ואז – לפעול.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת עובר גם הוא למזל טלה המאכלס את בית היצירתיות והביטוי האישי שלכם, קשתים. זהו זמן טוב להעלות את מינון היזמה והעשייה שלכם מדרגה, למצוא שותפים לרעיון או לדרך, ולתקשר באופן יוזם עוצמתי ומשפיע כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת.

גדי

בית משפחה וסביבה קרובה – כל אלה זקוקים עכשיו לגישה חדשה ויוזמת, עם הצטרפותו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו לשמש ולוונוס ששוהות במזל טלה ומעברו לשם. הצורך בתקשורת ביתית חכמה ומשודרגת עם בני המשפחה מתחזק: זהו זמן לשתף אותם ברגשות ובהחלטות, ולא למדר אנשים קרובים. הדגש כעת הוא על הביחד, גדיים.

 

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח השבועית, והיא גם קשורה למעברו של מרקורי כוכב התקשורת אל בית התקשורת שלכם, בצירוף מקרים שכזה. הפועל היוצא של זה – המעבר מגישה פסיבית לאקטיבית בכל מה שקשור למלה יזמה: בתחום המקצועי, החברתי ואפילו הזוגי – דברים זקוקים ליזמה חדשה, ולהתנעת תהליכים. השתמשו במקבץ הכוכבים בבית התקשורת שלכם כדי לגרום לזה לקרות.

דגים

חומר וכספים – אלה מלות המפתח שהיו אמורות להיות מרכזיות השבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הכספים שלכם. אולם זוית פעולה בין כוכב מרס לנפטון שליט  המזל שלכם עלול להביא איתו החלטות רגשניות ולא פרקטיות, ושיקול דעת גרוע. מה עושים? שמים את הרגש בצד, מתמקדים בעובדות, ודוחים החלטות חשובות כמה שאפשר.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן