תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 30 למאי 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? התחזית השבועית – 30 למאי 21

מרקורי חוזר לזוית הפעולה המבלבלת עם נפטון הרגשי, ונוס עוברת למזל סרטן הביתי והמשפחתי ומרס מוזמן לקרב בזוית העימות המלחמתית בינו לבין פלוטו היצרי והכוחני… כל זה על קצה המזלג. אבל עם תסתכלו על כל התמונה, זה הולך להיות חתיכת מזלג… יש ים של אקשן מגוון השבוע מכיוונים שונים, ולכן חפרתי לא מעט גם כאן וגם בסרטון. שווה לקרוא ולהקשיב.

חשבתם שראיתם הכל? חישבו שוב…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי בהילוך אחורי חוזר לזוית הפעולה עם נפטון

@ונוס עוברת ממזל תאומים למזל סרטן

@כוכב מרס יוצר זוית עימות עם כוכב פלוטו

 

 

מרקורי קובע עובדות בהילוכו האחורי וממשיך להשפיע על כולנו, כולל גם על העולם הפוליטי שלנו.

בתחזית של סוף השבוע שאלתי בקול רם אם הילוכו האחורי של מרקורי גם יחזיר את בנט ללפיד, וגם עניתי: לדעתי – בהחלט מצב.

וכך היה.

האם גם ישאר שם ויצליח לממש? גם כאן לדעתי כן, אבל תשובה סופית לתהליך הזה תינתן רק כשמרקורי יחזור להילוך רגיל.

אבל ההילוך האחורי הזה מאפשר לנו, לכולנו, להתחרט על החלטות שעשינו, לשדרג את שיקול הדעת שלנו, ולחזור ולבחור אחרת…וזה גדולתו גם של מרקורי, וגם של מי שמוכן לשנות החלטה ו..לשנות את בחירתו.

בנט הוא בן מזל טלה (בקרוב אעלה את מפת הלידה שלו) והילוכו של מרס בשמים מביא איתו בהמשך השבוע עימות בינו לבין פלוטו: איך יעמוד בנט בעימות הזה? יהיה באמת מעניין…

בזמנו כשבנט נכנס לפוליטיקה זה היה ביחד עם שלי יחימוביץ, ואז כתבי במעריב: שני בני מזל טלה נכנסים לעולם הפוליטיקה הישראלי, שניהם אמביציוזיים טריים ורעננים, והם מגיעים משני כוונים מנוגדים של הפוליטיקה הישראלית. מי משניהם ישרוד?

הזמן נתן את התשובה: זה בנט. כעת בנט יכול לשדרג את המיקום שלו: הוא מגיע לאפיזודה שמאפשרת שינוי הסטורי ממש, והוא גם יכול להיות חלק ממנה, ואפילו בחלק המוביל: מה יחליט?

בנט לקח את הזמן, הקשיב לכל ההצעות והאפשרויות, ובסופו של דבר החליט להקשיב לעצמו למרות הקונפליקט עם אלה הקשורים למקום ממנו הגיע: הוא בחר בשינוי.

בלי לדעת ובלי להבין, הוא הפך את עצמו לחלק מהתהליך שמביא איתו אורנוס לפוליטיקה הישראלית, כשהוא חג ממול הבית הראשון של מדינת ישראל.

באופן מעניין נקרא הגוש הזה שמייצג את כל מתנגדי ביבי – גוש השינוי… וזו הרי המלה של אורנוס… גוש השינוי הפך פה למייצג השינוי שאני מדבר עליו כבר שנתיים: שינוי רדיקלי של גישה, של סדרי עדיפויות, של פתיחות אמיתית לדרישות של העולם עכשיו כפי שסטורן ויופיטר ייצגו: איחוד של הכוחות המבטאים את השינוי, והחלה של השינוי הזה גם כאן, על המדינה הזו, על כולנו.

ובנט, נכון לרגע זה (הכל כאן הרי נכון לרגע זה, במדינת הרגע הזה שכולנו מכירים טוב כל כך..:-) ) הסכים להיות חלק מהשינוי, ובאופן פורמלי אפילו להוביל אותו.

להוביל את השינוי ולהוביל בכלל: כמה מתאים למזל טלה…

ומרקורי בהילוכו האחורי ביחד עם אורנוס מסתודדים להם שם בין העננים, מסתכלים בתיאטרון הזה המתרחש ממש למטה, ומחייכים.

 

 

הזוית המבלבלת של השבוע שבוע שלם סבלנו אותה וחרקנו שינים, את זוית הפעולה בין נפטון הרגשי למרקורי כוכב התקשורת שלנו.

 אבל הנה היא חוזרת אלינו, יותר נכון הוא הוא חוזר אליה, כדי לספוג עוד מנת בלבול וערפול רגשניים ולאבד את הצפון, כמו שקרה בשבוע הקודם, אבל הפעם הוא – ואנחנו – ננסה ללמוד מהשגיאות שעשינו אז ואולי גם לתקן חלק מהן…

תקשורת רגשנית מבולבלת אך יצירתית, בהחלט עשויה לעזור לנו להתחבר מחדש ללב, אבל להתקשות לבנות ממנו  משהו יציב. גלי הרגש וההצפות הרגשיות לא ממש מפרגנים לצורך לנחות על קרקע יציבה, והקונפליקט בין הצורך בתקשורת כנה ויוזמת  וצעירה במזל תאומים לבין המעורבות הרגשית הגבוהה עלול לגרום לאי הבנות, בזבוזי כספים שלא לצורך, וביטול תכניות שממילא אינו יציבות במיוחד כשהוא בהילוך אחורי.

גם זוית עם  נפטון וגם הילוך אחורי – זה קצת יותר מדי לתקשורת שלנו כעת. כדאי להזהר מאוד עכשיו במלים שלנו, אם אנחנו רוצים שהיא תעזור לנו גם לממש יזמות וגם שיקחו אותנו ברצינות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, דגים קשת ובתולה.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים הקליל והצעיר למזל סרטן הרגשני והמשפחתי.

ונוס במזל תאומים היתה צעירה וקלילה, והדגישה את הצד הפלרטטני  של מזל תאומים עם המלים המתוקות והמבט החינני. המעגלים החברתיים שלנו התרחבו, למרות שהזוית הרגשית עם נפטון קצת הוציאה לנו את הרוח מהמפרשים והפכה  חאת הכל לרגשני מדי..

כעת ונוס מגיעה למזל שבו היא מרגישה בבית: מזל סרטן זקוק לבטחון רגשי, לנתינת עומק, לחיבוק חם תומך ואמהי, ולהרבה רגשות חמים סביב שולחן האוכל, מלווים בשניצל פירה וים של מתוקים..

יהיה נחמד, משפחתי, ובעיקר חם ומלכד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, אריה עקרב דלי מאזניים סרטן גדי וטלה.

 

 

הזוית הלוחמנית של השבוע – זו זוית העימות בין כוכב מרס האגרסיבי לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

בגדול, זו אחת הזויות הלוחמניות ביותר של השבוע וזה אומר שבשבוע הזה כדאי שכולנו ניזהר מאוד: כל מלה לא במקום, כל פרשנות מוטעית לגבי דברים שאנחנו או אחרים אמרו – כל אלה עלולים לגרום לכולנו להגיב באגרסיביות, באופן תוקפני, ובלי פרופורציות.

זוית כוחנית פחות מזו הבעירה את השטח לפני שבועיים עם החמאס, ולכן הכל אפשרי גם עכשיו, גם צבאית, גם פוליטית וגם גלובלית.

תחת זוית כזו מתפרצים לפעמים הרי געש, גנרל תוקפני מחליט לצאת לקרב, ושדות מובערים על ידי בלוני נפץ, אלמנט שמחייב לצאת לפעולות גמול ולא להניח לדברים להמשיך בצורה כזו כי תחת זוית שכזו כל ויכוח או עימות עלול בקלות להבעיר את הכל ולהפוך למלחמת גרילה סביבתית.

אולי משום כדאי דווקא עכשיו לצאת למינון גבוה במיוחד של פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר לחצים, ולא לאפשר למשקעים רגשיים להצטבר ואז להגיע לפיצוץ שעלול לקלקל יחסים או לחילופין להבעיר מדינה שלמה בגלל שטות של רגע..

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה מאזניים גדי וסרטן, עקרב אריה דלי ושור. ואיך נראה כל זה במפת השמים השבוע ?( זהירות, חפירת עומק לפנינו, אבל אולי תלמדו גם כמה דברים חדשים…:-) )

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע מתוח שמגיע לשיאו בסוף השבוע עובר על כוחותינו: כוכב מרס שליט המזל שלכם קורא תיגר בזוית של עימות על פלוטו היצרי והכוחני, בזוית שעלולה להבעיר מדינה שלמה… זהירות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן המאכלס את בית התקשורת שלכם, והקסם האישי שלכם מתחזק, כוח השכנוע שלכם גדל, והצורך בתחושת הביחד הופך משמעותי מתמיד. חשוב להזהר עכשיו מאכילת יתר ובעיקר ממתוקים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם לא רק הולך עכשיו אחורנית – הוא גם נכנס לזוית פעולה מדויקת בפעם השניה עם כוכב נפטון. הצירוף של השנים האלה לא קל: עייפות יתר, קושי בריכוז, מצבי רוח משתנים – נסו לעבור את השבוע במקסימום סבלנות וסובלנות.

סרטן

אל כוכב מרס האנרגטי שנמצא במזל שלכם איתה את הרכות, העדינות, ואת הצורך בתחושת הביחד אחרי שמרס קצת העלים אותה עם כל הדרמות שיצר. היו שם עבור בני המשפחה, ונסו ליצור מחדש את מדורת השבט.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים ולהביא איתה אנרגיה קלילה ונעימה יחסית. זוית הרמונית שהיא יוצרת עם סטורן מאפשרת שיתופי פעולה נאים גם עם מוסדות  וארגונים בחייכם. קחו יזמה.

 

בתולה

הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם בבית הקריירה וזוית הפעולה עם נפטון עלולים ליצור קשיים ואי הבנות עם סמכויות, קצרים בתקשורת, ותחושה שדברים לא מתקדמים למרות המאמצים. לפעמים צריך לקחת פסק זמן, להתבונן מבחוץ, ולהבין מה לא עובד, ואיך מתקדמים למרות הכל.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת ממזל תאומים הקליל ועוברת למזל סרטן הרגשני והנוסטלגי. המעורבות הרגשית מתחזקת, ואיתה גם היכולת להשקיע יותר בבית ובמשפחה, כמו גם לשדרג תקשורת. זמן טוב להחזיר את הביחד.

עקרב

זוית של עימות בין כוכב מרס האגרסיבי לבין פלוטו היצרי שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה ויכוחם ועימותים כוחניים, וכדאי לגלות בגרות ושליטה, כי כידוע כשהעקרב כועס..אוהו..נסו לסיים כל ויכוח ברוח טובה, ולא להתעקש על המלה האחרונה.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דגים, ונראה שאתם בסוג של מסע תגליות לגילוי מחודש של הבית ובני הבית. מסע שורשים, או חזרה לאמא? הקשת ההרפתקני שלנו מגלה מחדש את נפלאות הבית, ואת הצורך להשקיע בו ובבני הבית.

גדי

ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן לפתוח את השריון הגדיי הקשוח ולהשקיע מחדש בזויות ובמערכות היחסים שלכם, גדיים. זמן לתת לחלקם הרכים שלכם להגיח החוצה ואיתם גם לרגשות עדינים, בעיקר אחד שמורכב מארבע אותיות…

דלי

כוכב סטורן שוהה כעת בהילוך אחורי שהתחיל בשבוע שעבר, והוא נכנס לאיטו לזוית פעולה עם אורנוס שליט המזל שלכם. נראה שתחושות הכובד חוזרות, ואיתן גם סדרת משימות ומטלות שעליכם לבצע. למרות הכובד ואולי בגללו-מצאו זמן איכות פנאי לעצמכם, דליים. השבוע זה משמעותי מתמיד.

דגים

זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון שליט המזל שלכם חוזרת כשמרקורי פוצח בהילוך אחורי, ושוב התקשורת שלכם הופכת רגשנית ומבולבלת. חשוב לא לאבד עכשיו פוקוס ולהתמקד במה שחשוב לכם באמת עכשיו: בעובדות בשטח.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן