תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 29 למאי 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אפשר בזהירות רבה לומר שיש מגמה קצת שונה השבוע, והיא אפילו… חיובית.

ראשית, מרקורי סוף סוף חוזר להילוך רגיל אחרי הבלגן שהוא עשה כאן.

שנית, ונוס שחטפה על ימין ועל שמאל במזל טלה מפלוטו סוף עוברת למזל שור הרגוע, ומחזירה את השקט ואת הרומנטיקה לאוהבים, כולל פה ושם גם קצת יציבות לסביבה.

ושלישית, מרס הערס נצמד ליופיטר כוכב השפע האופטימי, נותן לו בוסט רציני של דרייב ודחף לכל השפע שלו ושניהם דוהרים קדימה כמו שני ילדים בשדה חיטה קצורה היישר ל..לאן בעצם? מה זה חשוב: העיקר האקשן, התנועה, והמרחבים.

כן, אופטימיות זה נחמד, אבל אופטימיות יתר.. מילא.

שבוע שכזה.

 

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי חוזר להילוך רגיל

@ונוס עוברת למזל שור

@צמידות מדויקת בין מרס כוכב האקשן לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים

 

המהלך המשמעותי בשמים השבוע – מרקורי חוזר להילוך רגיל.

אז כן, סוף סוף זה קורה:  מרקורי חוזר להילוך רגיל, ולמרות שלוקח זמן עד שהוא גם חוזר לקצב הרגיל שלו, אפשר לנשום לרווחה: נגמרו הביטולים השינוים ואי ההבנות. מסתיים עידן הקלקולים במכשירים החשמליים. אפשר לחזור לשגרה, אם כי כאמור ההשפעה הסופית תחלוף רק בעוד כשבוע בערך.

מרקורי עדיין במזל שור ונראה שבאמת מזלות שור אריה דלי ועקרב הם הראשונים להיות מושפעים מהשינוי, ומהלך הרוח שמשתנה גם הוא והופך לאט חיובי יותר.

כשמרקורי יחזור למזל תאומים בקרוב בהילוך רגיל השינוי יגיע גם לבני המזלות המשתנים, תאומים קשת דגים ובתולה, וגם שם דברים יתחילו לנוע בהילוך רגיל אם כי הילוכו האחורי של מרקורי משפיע על כולנו, באופן כזה או אחר.

בגדול זה אומר שכעת אפשר לחזור לתקשורת הרגילה שלנו, לסיים את תהליך סגירת המעגלים שהביא איתו מרקורי בזמן האחרון, ולחזור להתחלות וליזמות.

רק כדאי לזכור שהשבוע עדיין דברים ינועו לאט מבחינה תקשורתית ופה ושם גם עדיין יעלו על שרטון: לא נורא, עברנו תקופות גרועות מזה…

רק סבלנות – כל השאר מגיע כפי שאנחנו רואים מעצמו

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? כעת בעיקר המזלות הקבועים, שור עקרב אריה  ודלי, בשבוע הבא המזלות המשתנים קשת תאומים בתולה ודגים,ואז גם כל השאר.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה האסרטיבי והפעיל אל מזל שור השייך ליסוד האדמה הרגוע יותר המעשי והבסיסי, שמחזיר את ונוס – ואיתה גם את עולם הרגש של כולנו – לקרקע יציבה.

ואכן, אפשר בהחלט לומר שמבחינה רגשית עברנו תקופה לא פשוטה: ונוס במזל טלה מתפקדת מאוד שונה מאשר ונוס המכילה האמפטית והרגישה: כעת היא חסרת שקט, לוחמנית ופה ושם גם אגוצנטרית: מאבקי כוח ואגו, גישה תוקפנית וצורך בשליטה – כל אלה אפיינו אותה במזל טלה בחודש האחרון.

כעת, כשהיא עוברת למזל שור שעליו היא שולטת, היא מחזירה לנו בהדרגה את השקט והרוגע, את החיבור המחודש לטבע שבחוץ ואת החיבור לשקט שבתוכנו שמגיע עם מינון גבוה יותר של מגע וקרבה, מלים שקטות, חיבוק, ומיקוד בעובדות הפשוטות ולא בסערות הרגש ובדרמות.

מהבחינה הזו, הרגשית הפשוטה והבסיסית, אפשר יהיה מהשבוע להתחיל להירגע ולחזור לעצמנו, ולאהבה הרומנטית העדינה שאופיינית כל כך למזל הזה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור עקרב אריה ודלי מאזניים סרטן טלה וגדי.

 

 

הזוית האסרטיבית של השבוע – זו הצמידות בין מרס כוכב האקשן והעשייה, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

בעיקרון זו אחת הזויות האופטימיות באסטרולוגיה, אבל גם אחת היותר פזיזות וחסרות שיקול הדעת: מרס, שבדרך כלל מקצין את פעולות המזל שבו הוא נמצא והפלנטה אליה הוא צמוד, דוחף את יופיטר האופטימי שמבקש לממש פוטנציאליים למיניהם אל הקצה בגל של אופטימיות יתר ותחושה שהכל אפשרי בשילוב הזה של שניהם.

אולי משום כך הזוית הזו עלולה לחשוף אותנו לתאונות קטנות ומרגיזות, ריבים וכעסים מיותרים, ותאונות דרכים כשאנחנו נוהגים בפזיזות וללא שיקול דעת.

תחת הזוית הזו אנו גם עלולים להוציא כספים שלא לצורך, לקנות דברים מיותרים, ולבזבז משאבים בגלל תחושת בטחון כוזבת שהכל יחזור אלינו.

הרפתקאות בבורסה השקעות פזיזות ואפילו הימורים מסוגים שונים – גם אלה בין הסכנות של הזוית הזו: אך אם נתעל נכון את האנרגיה הזו ונגדיר באופן מעשי את המטרות שלנו, נוכל להרוי מהאנרגיה העוצמתית והדרייב שהיא מביאה אלינו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות קשת דגים בתולה ותאומים, טלה סרטן מאזניים וגדי.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם נצמד ליופיטר כוכב השפע ומביא איתו שלל אנרגיה לעשייה ולצמיחה אישית, אך גם אופטימיות יותר וחוסר זהירות. תיעול נכון של האנרגיה הזו ישתלם בגדול.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת מהזוית הקשה עם פלוטו היצרי ועוברת למזל שלכם, וסוף סוף עוזרת לשור לחזור לעצמו, לפתוח את לב, ובעיקר – לחזור לאהבה לטבע ולפינוקים שחסרו לכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל, והגיע הזמן לסיים את תהליך סגירת המעגלים שחוויתם בשבועות האחרונים, ולחזור בעדינות אל היומיום הרגיל והתקשורת המוכרת.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך להפעיל אתכם בעוצמה גם השבוע אבל מעברה של ונוס למזל שור מאפשר גישה חברתית וחברית יותר. והרחבת המעגלים החברתיים שלכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי, והאריות יכולים השבוע להכיר לא מעט אנשים חדשים וקולגות מקצועיות. זמן טוב לפעול באופן חכם יוזם וחברתי.

בתולה

מעברה של ונוס למזל שור מביא איתו שבוע ובו צורך חזק להתרחבות וצמיחה אישית. מקבץ הכוכבים במזל טלה מזהיר מפני טלטלות בנושאי חומר וכספים. הגיע הזמן להתארגן מחדש.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את מזל טלה הסוער ועוברת למזל שור הרגוע. זהו זמן טוב לפעול באופן מעשי יותר, ולאפשר לונוס להחזיר אתכם לקרקע מעשית יותר וסוערת פחות השבוע.

עקרב

אחרי זוית פעולה לא קלה בין פלוטו שליט המזל שלכם יוצאת ונוס מהזוית ועוברת למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם. הגיע הזמן להרגיע, לפתוח את הלב, ולהתמקד באהבה.

קשת

צמידות בין מרס האגרסיבי לבין יופיטר שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה דרייב חזק לעשייה פעולה נסיעות והתרחבות מסוגים שונים. זמן לעשייה אופטימית וזהירות מאופטימיות יתר

גדי

ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל שור ומאפשרת לכם לפעול באופן נלהב קצת יותר. אתם יצירתיים יותר, יוזמים יותר וחושבים מחוץ לקופסה. אגרתם הרבה אנרגיה לאחרונה צאו לממש רעיונות חדשים.

דלי

ונוס עוברת למזל שור שם נמצא גם מרקורי שמשנה כיוון ונראה שנושאי בית ומשפחה דורשים השקעה וטיפול מעמיק יותר בזמן הקרוב. השמש בבית הרומנטיקה שלכם עוזרת לפתוח את הלב..

דגים

ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם, והדגיג שלנו יכול עכשיו ביחד עם מרקורי שגם הוא שם להשקיע קצת יותר ביזמות מילוליות חדשות, בסמול טוק יצירתי, ואפילו בחיזור עדין אך תקיף..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן