תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 29 באוגוסט 21

אז… מה קורה השבוע בכוכבים? 29 לאוגוסט 21

נראה שמשהו מתרכך בכוכבים השבוע: מעברם של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל בתולה הביקורתי למזל מאזניים המעודן והמודע לעצמו, ומרס מול נפטון הרגשני, אמור להביא איתו משהו רך יותר לקראת תחילת שנת הלימודים ובעצם תחילת השנה מכל כך הרבה כיוונים….

אבל המעורבות הרגשית הגבוהה של מרס עלולה להביא איתה גם החלטות שגויות ומעורבות רגשית אגרסיבית, וזויות המתח של השמש עם סטורן מכבידה מאוד…

שבוע לא ממש ברור, אבל עם מרקורי במזל מאזניים ביחד עם ונוס לפחות לדבר על הרמוניה, אם עדיין לא ממש לממש אותה בפועל..

 

 התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרקורי עובר למזל מאזניים

@מרס בזוית של עימות לנפטון המטשטש ומערפל

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי ממזל בתולה הביקורתי השייך ליסוד האדמה למזל מאזניים האינטליגנטי והמודע לעצמו השייך ליסוד האוויר.

המעבר הזה בהחלט משנה את התקשורת שלנו השבוע, מרגיע קצת את הרוחות, והופך אותה להרבה יותר נעימה הרמונית וקשובה לזולת.

במזל מאזניים אני משתמשים בצד החברתי של מרקורי הקשור ליסוד האוויר: זהו זמן מצוין לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, לשיחות עומק מהורהרות של אחד על אחד, ואפילו לחיזור עדין אך תקיף.

זמן להשתמש במלים באופן חברתי יותר, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת דגים מאזניים גדי סרטן וטלה

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרס כוכב האקשן שלנו, לבין כוכב נפטון הרגשני, המטשטש ומערפל.

מרס הוא הכוכב המבצע ומוציא לפועל, אבל כשהוא מול נפטון הרגשי נראה שכל מה שקורה עכשיו מעלה סימני שאלה, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת.

נפטון הוא כוכב שממסמס אגו ומציאות, ומציב שאלות: מי אני? לאן אני שייך? מה באמת חשוב לעשות עכשיו, ובעיקר – לשם מה? גם כשאנחנו קמים ממקום יודע וממוקד לפעולה נפטון מצליח לערפל ולטשטש את המיקוד הזה, ולגרום לכל סיטואציה וגרוי רגשיים להוציא אותנו מהפוקוס, ולפעול ממקום רגשי ולא מעשי או אובייקטיבי.

אולי משום כך חשוב השבוע לפעול בזהירות, ולהשתדל לא להכניס שיקולים רגשיים למה שאמור להיות פרקטי נטו.

החלטות משמעותיות בכל התחומים ובעיקר בנושאי חומר כספים והצד הביצועיסטי שלנו – כדאי לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מזוית העימות הזו? מזלות טלה, סרטן גדי ומאזנים, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

אז איך נראית התחזית השבועית במפת השמים השבוע? 

 

@

ומה קורה בתחזית האהבה של השבוע? 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

ומה קורה השבוע למזלות?

 טלה

שבוע לא קל למרס שלנו:  זוית העימות עם נפטון לא עושה לכם חיים קלים, ושיקול הדעת שלכם רגשני מתמיד ולא במיטבו. מכיון שבנט בן מזל טלה אני מתפלל שלא יושפע מזה יותר מדי. פעלו בזהירות ודחו החלטות לשבוע הבא.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים והופכת את השור שלנו לדיפלומטי מהרגיל… שבוע מצוין לשיחות עומק מכל הסוגים, ולהרחבת המעגל החברתי שלכם, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האוויר, ונראה שאתם חוזרים לעצמכם, ולקסם המילולי המוכר. זמן לפתוח את הלב, תאומימים, בבית הרומנטיקה..

סרטן

ונוס שוהה השבוע בבית המשפחה שלכם, וזו מיקום מצוין להשקיע שוב באנשים קרובים ואוהבים, לדבר על הכל, ובעיקר להחזיר בעדינות אך בתקיפות את אווירת הביחד…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של מתח עם סטורן הנוקשה, זוית שגורמת לאריה שלנו לגלות גישה פסימית, ולפעול מתוך תחושה משימתית ודאגנית. אל תאבדו פרופורציות.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים, והדגש השבוע יעבור לבית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן להתאפס על הנעשה בחשבון הבנק, ולשנות סדרי עדיפויות בכל מה שקשור להוצאת הכספים שלכם.

מאזנים

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, מאזנאים, וזו בהחלט בשורה טובה לבני המאזניים שלא יכולים לעבור את היום לפי לפחות שיחת עומק טובה אחת. זמן לדבר לשתף ולחלוק, מאזנאים.

עקרב

השמש ומרס במזל בתולה עוזרים לכם השבוע לקדם נושאים שחשובים לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב להרחיב את המעגלים סביבכם, ולהכניס אליהם אנשים איכותיים.

קשת

גם השמש וגם מרס שוהים בבית הקריירה שלכם, ועוזרים לכם לדחוף קדימה יוזמות ורעיונות. אבל.. זה לא יקרה מעצמו. הקסם האישי של ונוס עוזר לכם לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורים בפניכם… קדימה.

גדי

ונוס שבבית הקריירה שלכם עוזרת לרכך אתכם ואת התדמית שלכם, ובעזרת קצת  יותר התחשבות וגישה רכה וגמישה, אתם יכולים עכשיו לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. קדימה.

דלי

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל מאזניים  מחזיר אל הדלי שלנו את הצורך להרחיב אופקים, ללמוד דברים חדשים, ולהכנס למסע חדש של צמיחה אישית. זמן טוב ללמוד משהו שמזמן רציתם, דליים.

דגים

זוית העימות בין מרס לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה ימים של מצבי רוח משתנים, כעסים פתאומיים, וחוסר יציבות. שבוע שבו חשוב להתמקד בעובדות, ולהמנע מהחלטות רגשיות. גלו איפוק.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן