תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 27 לפברואר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

 המתחים מתחזקים השבוע:  ונוס ומרס מסרבים להפרד למרות שהצמידות שלהם במזל גדי יוצרת בלגן לא קטן, ולא רק זאת – שניהם אפילו נצמדים לפלוטו היצרי והכוחני!

הצמידות המשולשת הזו עלולה להביא איתה סדרת דרמות קיצוניות השבוע גלובלית ואישית… בי קול!

שבוע של דרמות ותגליות, שבו אורנוס ימשיך ליצור זוית של עימות מול ונוס של פוטין, ופוטין יגלה שהאוקראינים לא פראיירים, וזכרונות מאפגניסטן יתחילו לחזור בהדרגה.

ומה קורה בתקשורת שלנו? סטורן יכביד על מרקורי כוכב התקשורת שלנו ויכריח אותנו להיות מעשיים מתמיד.. כן, שבוע שהוא צירוף של כובד – ופתיל קצרצר.. חורף שכזה.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרס וונוס בצמידות לפלוטו

@כוכב מרקורי בצמידות לסטורן הנוקשה

 

 

הצמידות הקשה של השבוע – זו צמידות זוגית – שמרכיבים אותה הכוכבים מרס וונוס – שמוסיפה לזוגיות שלהם את פלוטו המאפיונר הקשוח, מה שהופך את הצמידות הזו לנפיצה עוצמתית ודרמטית במיוחד.

הצמידות בין מרס לפלוטו כשלעצמה היא חבית אבק שריפה כוכבית, שניצוץ הכי קטן יכול לפוצץ, וכדאי להתייחס אליה בזהירות מירבית, ואם נוסיף גם את ונוס לצמידות הזו על המעורבות הרגשית היצרית הגבוהה, כי אז איבוד השליטה המהיר שהיא יכולה לתרום כאן עלול להפוך את הכל לפיצוץ של ממש.

בוטום ליין: אסור בשום פנים ואופן לריב השבוע כי כל ריב כזה עלול להיות טריגר מהיר למלחמת עולם.

אז מה קורה למלחמת העולם שכבר מתרחשת עכשיו, זו שבין רוסיה לאוקראינה? פה בהחלט עלולים לחול כמה פיצוצים רציניים השבוע, ולפחות הודעה דרמטית אחת. כאן המערכה עשויה להיות קיצונית במיוחד, ולא מעט יקבע בה השבוע לגבי המשך המערכה.

אם אוקראינה תוכל להחזיק מעמד השבוע בלי נזקים אמיתיים, היא בהחלט יכולה לשנות את אופי המערכה.

בזמן כזה, כשזוית ארוכה אחת של עימות בין אורנוס בטרנזיט בשמים לונוס של פוטין מפעילה את העולם, הרי שככל שעובר הזמן הכל הופך צפוי פחות, גם עבור פוטין: לשבור את הכלים זה דבר אחד, ולהמשיך ולרסק את המטבח זה עניין אחר לגמרי – וכל זאת כשהשבוע פוגשת את הסמטוחה הזו הצמידות המשולשת של מרס פלוטו ונוס,  וזה בהחלט עלול להיות דרמטי במיוחד…

הזוית הזו היא שמפעילה את פוטין בעוצמה כבר חודש: היא גורמת לו להרגיש שהוא לבד במערכה, וגורמת לו גם לנתק ולהתנתק מכל מה שהחזיק אותו בגבולות ההגיון והרציונל, לפחות מבחינה רגשית, שאותה מייצגת ונוס שמול אורנוס. וכשאורנוס מתיר את הכבלים, הכל אפשרי, ופוטין חורג אפילו מההגיון האורני והולך על כל הקופה, בניגוד אפילו לרציונל שעד עכשיו הפעיל אותו עצמו.

עד מתי? אורנוס מתקדם למעלה ה 12 בסביבות אמצע מרץ, ובאמצע-סוף אפריל כבר יוצא מהזוית עם ונוס: סביר להניח שאז תגמר המתקפה הזו באופן כזה או אחר כיון שהלחץ האורני על פוטין יפחת.

כוכב אורנוס ימשיך משם בריצה עד המעלה ה 18 וב 2023 יחזור אחורנית עד המעלה ה 14: למעלה ה 11 לא יחזור יותר. השאלה אם אורנוס רק פתח דלת לתהליך ארוך של שחרור המיינד של פוטין מכל מה שכבל אותו עד עכשיו, או שהתהליך הזה שאמור להסתיים בחודש אפריל יסיים גם את ההתקף האורני חסר הגבולות של פוטין, ומאז יחזור לרציונל… יהיה מעניין.

המעורבות של ונוס במקבץ הכוכבים הזה מראה על מעורבות רגשית מאוד גבוהה שעלולה לבוא גם לידי ביטוי במערכות היחסים של כולנו, ולגרום לתגובות קיצוניות, ריבים קטנים שעלולים להתפתח לסכסוכים גדולים, ופה ושם גם לניתוקי קשרים.

מה עושים? סופרים עד עשר כשמרגישים איך הלחץ בגרון מתחיל לעלות, נושמים עמוק, ו..מעלים חיוך.

ועם קצת רצון והבנה לקיצוניות של הדברים השבוע, זה אפשרי.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהמצב הכוכבי הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן, גדי, עקרב, אריה, דלי, ובעצם… כולנו.

 

 

התקשורת השבוע – את התקשורת עצמה מאפיינת השבוע הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, לבין סטורן הנוקשה במזל דלי.

זו תקשורת מכבידה, שמכריחה אותנו להתמקד בעובדות, עוד לפני שאנחנו משתמשים במלים.

סטורן מכביד על מרקורי, ומכריח אותנו להתבונן במה שיש בלי להגזים מצד אחד, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בכל מה שקשור לחומר וכספים.

זהו זמן שבו הדיאלוג שלנו עם העולם עשוי להיות קר ורשמי יותר מצד אחד,  ועוסק בעובדות ולא ברגשות מצד שני. כעת הזמן לסגור אוברדראפט אם אפשר, לחזור לקרקע כלכלית יציבה יותר, ואם השבוע הקודם קצת משך לנו את השטיח מתחת לרגלים, הרי שהשבוע הזה אנחנו מנקים טוב טוב את השטיח הזה, מחזירים אותו ואותנו לקרקע, והמהדרין שבינינו ישקיעו אפילו בפרקט..

זמן טוב להתבונן למציאות בעינים, אחרי שבוע שהיא עצמה מתבוננת בעינינו שלנו, להחליט שפחדים מבוכה ודאגנות יתר רק עוצרים אותנו ולא מקדמים, ולהיות כאן ועכשיו, אם בנושאי החומר למיניהם, בנושאי הרגש, ובדיאלוג שלנו עם העולם בכלל.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

וכך נראה ונשמע כל זה במפת השמים

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

@

 

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם נצמד גם לונוס וגם לפלוטו היצרי במזל גדי, ושבוע טעון במיוחד לפניכם: הפתיל הקצר מתקצר עוד יותר וממש חשוב לא לריב ולהשאר בשליטה. נסיעה, מפגש עם אנשים חדשים וכמה יזמות חדשות, יעזרו לווסת את הרגשות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם צמודה גם למרס האגרסיבי  וגם לפלוטו היצרי והכוחני, וזה בהחלט שבוע לחוץ ועצבני מבחינתכם. הצד היצרי של ונוס שולט עכשיו ולא הצד העדין והמכיל: נסו להמנע ממאבקי אגו ביחסים, וצאו לעשות קצת ספורט כשמזג האויר יאפשר.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי וחשוב כעת לא לפעול בפזיזות. בהמשך השבוע נצמד מרקורי לסטורן הנוקשה: זהו זמן להתארגן אחרת מבחינה כספית וכלכלית, ולמרות הכובד – להצמד לעובדות.

סרטן

צמידות טעונה מאוד של שלושה כוכבים – מרס ונוס ופלוטו – במזל גדי שממול, עלולה להביא איתה כמה דרמות עסיסיות במערכות היחסים שלכם. חשוב לשמור השבוע על רוח טובה, לחפש את החיובי ולא להגיב בעצבנות כשדברים יוצאים משליטה. גלו איפוק, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים ומתקרבת לצמידות עם יופיטר כוכ השפע. זה הזמן לאסוף את עצמכם, להגדיר מטרות באופן מדויק,ולחכות לשבוע הבא כדי להתארגן על מימושן של המטרות הנ'ל.

בתולה

גם השמש וגם יופיטר כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, בעוד שבמזל גדי המאכלס את בית הרומנטיקה והביטוי האישי נמצא מקבץ הכוכבים ונוס מרס ופלוטו בצמידות, שעשוי להביא איתו דרמות באהבה, והוצאות כספיות גבוהות. שליטה ואורך רוח מומלצות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע גם למרס האסרטיבי וגם לפלוטו היצרי, אלמנט שעלול להפר את המעורבות הרגשית העדינה של המאזנאים עם מאבקי כוח ואגו, ודרמות למיניהן. חשוב כעת לא לאבד פרופורציות, ולא להגיב באופן קיצוני כשדברים משתנים.

עקרב

צמידות בין מרס האסרטיבי ובין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם סוג של אבק שריפה לעקרב הלוחמני, גם כשונוס צמודה עליו, וגם בשבוע שבו הפרשנויות שלו של מה שבאמת קורה לא ממש אמינות בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה. המנעו מגישה לוחמנית ותוקפנית, ומאיבוד שליטה.

קשת

השמש מתחילה להתקרב ליופיטר שליט המזל שלכם ששוהה במזל דגים, ואפשר לחוש בהתרגשות גוברת וביד עם התחזקות הרצון לעשייה לפעולה וליזמות חדשות. זה בדיוק הזמן להתחיל להגדיר את המטרות שלכם עד חודש מאי – ולהתחיל לממש אותן.

גדי

מרקורי כוכב התקשורת נצמד אל סטורן שליט המזל שלכם: סטורן אמנם מכביד עליו, אבל מרקורי דווקא הופך את הגדיים להרבה יותר תקשורתיים השבוע, והקסם התקשורתי הזה עשוי להביא איתו כמה וכמה יזמות חדשות ומעניינות שיזכו להצלחה, אם תתעקשו ולא תוותרו

דלי

זוית פעולה מדויקת בין מרקורי לאורנוס שליט המזל שלכם בתחילת השבוע עלולה לגרום לשינויים פתאומיים במצב הרוח ולקצרים תקשורתיים. צמידות בין מרקורי לסטורן במזל שלכם מביאה איתה גישה פסימית אך ריאלית, ויכולת לראות את המציאות כפי שהיא.

דגים

השמש  ויופיטר כוכב השפע נמצאים במזל שלכם וכשיפגשו לא בשבוע הקרוב אלא הבא תוכל הצמידות ביניהם להוות נקודת עוצמה לעשייה חכמה ממוקדת מטרה. בינתיים כדאי לראות את כל התמונה, ולפעול באופן זהיר ומדורג לפתיחת אפשרויות חדשות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן