תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 27 למרץ 2022

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

התקשורת שלנו הופכת אסרטיבית עם מעברו של מרקורי, והגיע הזמן להעביר הילוך מבחינה זו, להכנס לכמה יזמות מעניינות גם אם המדובר בפעילות עם שותפים ובני ברית, ולרוץ קדימה.

מרקורי הוא כוכב לוחמני אבל כזה שמביא איתו גם אופטימיות ורצון לפעול, בניגוד לכובד הרגשי שמביא איתו סטורן לא עושה לנו חיים קלים. והצמידות שלו עם ונוס מכבידה מאוד רגשית, אך מצד שני בהחלט עוזרת למי שמוכן לשים את הרגש בצד, ולהתמקד במימוש רעיונות ויזמות.

שבוע שכזה..

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה

@ ונוס בצמידות מדויקת לסטורן הנוקשה

 

 

המעבר המשמעותי של השבועזהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דגים הרגשני והמופנם למזל טלה האסרטיבי והיצרי.

מעברו של מרקורי למזל טלה ולכל מזל ביסוד השף מביא איתו פעמים רבות עלייה במפלס האלימות והאקשן בימים הקרובים לעלייתו, כשהפתיל קצר של כולנו מתקצר עוד יותר והזמן שבין ההבנה לתגובה לא עובר פעמים רבות את סף ההגיון, והתגובה עלולה להיות כוחנית ואגרסיבית במיוחד.

מרקורי במזל טלה מביא אלינו תקשורת ילדותית ומהירה הדורשת סיפוקים מיידיים ומתרגזת כשדברים קורים לאט מדי או בלי שליטה: במצב כזה מגיע פתיל קצרצר והתגובה – ילדותית בדרך כלל על טאץ' אלים תקשורתיות, ובמקרים נדירים גם יותר מזה.

הסקת המסקנות שלנו כעת היא מהירה מדי וגם ההחלטות עלולות להיות פזיזות, ובהתאם: לכן כדאי לחשוב פעמיים לפני שמפרשים מלים של מישהו אחר או מעשים שלא תואמים את הרצונות שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה סרטן גדי מאזניים בתולה ותאומים.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות שבין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

ונוס בחיינו אחראית על שני נושאים: עולם הרגש ומערכות היחסים, והצד הכלכלי.

סטורן הוא זה שאחראי על מימוש הפוטנציאל, והוא עושה זאת דרך  מינון גבוה במיוחד של רצינות אחריות וכובד ראש, עם מינון גבוה של ביקורתיות ושיפוט.

סטורן בסך הכל מכריח אותנו לעשות את הדברים שבדרך כלל קשה לנו או שאנחנו דוחים, ומביא איתו אכזבות ותסכול אם הציפיות שלנו גבוהות מדי, אולם הוא בהחלט עוזר לאלה מאתנו שעוסקים בעובדות ולא ברגשות שנלווים אליהם, הן ביחסים והן בנושאי כספים, ולכן מקבלים החלטות חכמות שבהן אין מעורבות רגשית גבוהה מדי אלא מאוזנת.

זהו זמן מצוין לקבל החלטות פרקטיות, לממש תכניות ורעיונות שהגיע לשלב המעשי של קביעת עובדות בשטח, וביחסים – זמן טוב להחלטות רשמיות כמו נישואים, גירושים, בתי דין וחתימה על חוזי שותפויות למיניהן.

סטורן מנסה לעזור לנו לחבר את הרגש לצד הפרקטי של החיים, וזה לא תמיד קל: אלה מאתנו שיצליחו לעשות זאת יזכו בהחלט לכמה בונוסים רציניים בתקופה הקרובה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות מאזניים, גדי, סרטן טלה דלי אריה עקרב ושור.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

אל השמש שחוגגת לכם יומולדת בימים אלה מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, והטלה הפעיל שלנו לומד השבוע גם לדבר, ולהשתמש במלים לצורך עשייה ופעולה. זמן לא רק לעשות, אלא גם לדבר..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת השבוע לצמידות מכבידה עם סטורן הנוקשה, שמכריח אותה ואתכם להפסיק לזבל את המוח ולהתמקד בעובדות – ולעשות. זהו זמן לקבוע עובדות בשטח, ולהתארגן מחדש כלכלית.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל טלה, והתקופה הרגשנית של החודש האחרון שבהם הייתם יצירתיים נוסטלגיים ודביקים מסתיימת: הגיע הזמן להפשיל שרוולים, להתייצב מול העולם, ולקבוע עובדות בשטח. סרטן

אל השמש ששוהה בבית הקריירה שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, וביחד  יכולים שני החבר'ה האלה להריץ קדימה כמה תכניות אמביציוזיות ועשייה מדויקת וחכמה מול סמכויות. אל תדחו!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם בלי זויות משמעותיות במזל טלה אבל בהחלט מרימה את מפלס האנרגיה, ומחזקת את הצורך בהרחבת אופקים והתפתחות אישית. הגיע הזמן למצוא זירות חדשות לעשייה ופעולה.

בתולה

המצאותם של ונוס מרס וסטורן בבית המקצועי שלכם מדרבנת אתכם לעשייה במינון גבוה יותר ובמגוון פעולות רב יותר. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם מבחינה מקצועית לחודשים הקרובים, בתולות.

מאזניים

אל בית היחסים שלכם מקום בו נמצאת כעת השמש עובר השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, והוא מאפשר לכם לנהל דיאלוג יצירתי ופורה הן בקשרים הקרובים והן בנושאי שותפויות ובני ברית: זמן לפעול ביחד,ולא לחוד.

עקרב

ונוס מרס וסטורן נמצאים בבית המשפחה שלכם עכשיו, עקרבים, וממליצים לכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו. השמש ומרקורי לעומת זאת מחזקים את ידיכם כדי לגלות שאפתנות רבה יותר בעבודה ובקידום אישי.

קשת

השמש נמצאת בבית הביטוי האישי והרומנטי שלכם ואליה מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. זה הזמן לאסוף את כל היכולות שלכם ולהתמקד באתגרים גדולים באמת, ובפתיחות דלתות שהגיע הזמן לפתוח.

גדי

צמידות בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לקושי לבטא רגשות, ולתחושה שאתם לבד במערכה. במקום להעמיס על עצמכם יותר מדי מקצועית או כלכלית, נסו למצוא זמן איכות פנאי לעצמכם.

דלי

מרס ונוס וסטורן עדיין שוהים במזל שלכם ומאפשרים לכם להתמקד בשלושה סוגי פעולות: עשייה יוזמת מקצועית, פתיחות ושדרוג תקשורתי ביחסים, ומימוש רעיונות וכוונות והפיכתם לעובדות בשטח. קדימה.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת עובר סופית לבית החומר והכספים שלכם גם נמצאת גם השמש, והגיע הזמן לחריש עמוק ולהתארגנות מחודשת בכל מה שקשור לא רק לחשבון הבנק, אלא גם לתחום הפיננסי בכלל, דגיגים.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן