תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 25 ליולי 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

נראה שהכוכבים לא נחים, ורק חושבים איך להפוך את החיים שלנו למורכבים ומעניינים יותר. השבוע למשל בתפריט משחק הכסאות המוסיקליים: מרס עובר למזל בתולה,  ומרקורי עובר למזל אריה, ויופיטר – הוא בכלל הולך אחורנית וחוזר למזל דלי…

ולא נדבר גם על כל הזויות שיוצר מרקורי בזמן התנועה הזו, וזוית המתח של ונוס… אקשן הוא שם המשחק: ורק נוודא שהכוכבים משחקים אותו בתו הירוק, כי למרס יש ממש בעייה לשחק עם המסיכה על האף.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי בזוית עימות לפלוטו הכוחני

@ מרקורי עובר ממזל סרטן למזל אריה

@ מרקורי בזוית עימות ליופיטר כוכב השפע

@ כוכב מרס עובר ממזל אריה למזל בתולה

@ יופיטר חוזר למזל דלי

@ ונוס בזוית מדויקת של מתח לסטורן

 

 

הזוית המסוכנת של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת, לפלוטו היצרי והכוחי.

הזוית הזו הופכת את התקשורת שלנו לאלימה במיוחד, מי יותר ומי פחות, והפתיל שלנו קצר במיוחד, בעיקר בראשון ושני.

קחו את היומיים האלה כפרוייקט: לא רבים עם אף אחד, ולא יוצרים שום דרמה מיותרת.

זיכרו: הצלחתכם – הצלחת כולנו! השבוע לא רבים!

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה תאומים קשת דגים עקרב ושור.

 

 

הזוית החיובית של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו ליופיטר כוכב השפע.

הזוית הזו מביאה איתה דחף חזק לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות, לנסוע לח'ול, לבדוק אופקים חדשים רגשית ומקצועית, לצמוח ולהתפתח, וכל זאת בגישה אופטימית שגם הופכת את המלים לכאלה.

תנו גז ברביעי וחמישי, והגדירו מחדש את המטרות המלהיבות ביותר שלכם בלי פחד: זה בדיוק הזמן לשדר את כל זה ליקום, ועם החיוך הזה של מרקורי, זה גם עשוי להצליח.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה דגים קשת ובתולה.

 

 

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל סרטן המופנם למזל אריה המוחצן.

מרקורי הופך את האנרגיה הביתית והמשפחתית במזל סרטן לנלהבת וביצועיסטית במזל אריה, וגם השיחות שלנו יראו כך: שיחות שמניעות לפעולה, ולא שמניעות קניות או דיאלוג משפחתי.

הגיע הזמן לתת גז, תאומימים, ומהשבוע – זה בדיוק הזמן, כשמרקורי במזל אריה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה אריה עקרב שור ודלי

 

 

המעבר האנרגטי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל אריה העוצמתי למזל בתולה הפרקטי והביקורתי.

האנרגיה העוצמתית והפורצת ביסוד האש של מזל אריה מתחלפת כעת אצל מרס באנרגיה מעשית וממוקדת מטרה. זהו זמן להשקיע את האנרגיה עצמה בסידורים מסוגים שונים, בחיזוק תשתיות, ובכל הפרטים הקטנים של העולמות העוצמתיים שעסקתם בהם בחודשיים האחרונים.

שמרו על הבריאות שלכם, והקפידו יותר מתמיד על אכילה נכונה ובריאות פיזית טובה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה, אריה, בתולה, דלי שור עקרב דגים קשת ותאומים.

 

שובו של יופיטר – יופיטר כוכב השפע והנסיעות חוזר בהילוך אחורי למזל דלי ממזל דגים, שם שהה בשלושת החודשים האחרונים.

בשלושת החודשים האחרונים השפיע יופיטר כוכב השפע שלנו בעוצמה על המזלות המשתנים – דגים בתולה תאומים וקשת – באופן רגשי ואפילו רגשני.

המזלות המשתנים קיבלו תנופה לא קטנה בפרק הזמן הזה: הרבה תכניות, הרבה רעיונות ופה ושם גם מימושים לא רעים – אין ספק שיופיטר עשה טוב לדגיגים ולשאר המשתנים, כשדווקא לקשתים הוא מעט מוריד מהאנרגיה הרגילה ועוזר להם להעביר אותה לבית ולמשפחה.

כעת עם חזרתו למזל דלי, נראה איך חוזרת הטכנולוגיה לחיינו ביחד עם היכולת שלנו לא לפעול יותר כאינדיבידואלים אלא ממקום משתף וקהילתי יותר, ודרך שיתופי פעולה עם לא מעט אנרגיה חברתית, במקום דרך עשייה סוליסטית.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות קשת דגים תאומים ובתולה כמובן, אך מביניהם בעיקר קשת ודגים.

 

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

 

אבל.. משום מה הזום לא הראה את הסימנים שציינתי לגבי הזויות והמזלות. עז… הנה התוספת לתחזית השבועית הקודמת – חלק 2 עם הכל כולל הכל.

 

@

ותחזית האהבה לשבוע הזה

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

@

 

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, והטלה שלנו הופך מהשבוע להיות מעשי מבוקר ומדויק מתמיד. הגיע הזמן לעזוב לרגע את הרעיונת  הגדולים ולהתמקד בפרטים הקטנים המרכיבים אותם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, וגם מאכלס את הבית הרומנטי שלכם, שוורים. למרות זוית המתח של ונוס עם סטורן – זמן טוב לאהבה, לכל סוגיה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מביא איתו  הרבה עוצמה לתקשורת שלכם כשהוא עובר למזל אריה העוצמתי, אבל כדאי גם להזהר: כשכוכב כמו מרקורי עובר לכוכב מיסוד האש מפלס האלימות עולה. לכך תורמת גם זוית העימות שלו עם פלוטו בשני שלישי: זהירות!

סרטן

השמש ומרקורי שעוברים לבית הכספים שלכם מסמלים את הצורך לפעול באופן מעשי, ולקבוע עובדות בשטח. ונוס ומרס שמהשבוע במזל בתולה לעומת זאת, מביאים איתם תקשורת מוזרה של אפס אנד דאונס:  פתיל קצר מצד אחד, ורצון לחיבוק מצד שני.. שבוע שכזה.

אריה

אל השמש ששוהה במזל שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, והאריה שלנו יודע מהשבוע לא רק להסתער ולכבוש אלא גם לדבר ולשתף.. מעברם של ונוס ומרס לבית הכספים שלכם מראה על יזמות חדשות להוצאת כספים, אבל גם על צורך בזהירות מבזבוזים.

בתולה

אל ונוס הרגשית שעוזרת לכם לפתוח את הלב ולעשות צעדים ראשונים ברכות של תקשורת אוהבת, עובר כוכב מרס שמביא איתו גישה אסרטיבית ויוזמת, אבל גם עצבנו וחוסר שקט… חשוב השבוע לא להגיב לכל מלה, להיות רגועים, ובעיקר לשמור על האנרגיה שלכם למה שחשוב באמת: המנעו מהסחות דעת וקניות רגשניות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית עימות עם יופיטר כוכב השפע ומפלס האמביציה שלכם מרגיע שחקים: האם זו נסיעה ארוכה, לימודים של משהו חדש, או רעיון לעסק? הגיע הזמן לשים דברים על השולחן, ולקבוע עובדות בשטח, מאזנאים.

עקרב

מעברם של השמש ומרקורי למזל אריה מדגיש את האנרגיה העוצמתית שדוחפת אכם כעת קדימה מבחינת אמביציה ודרייב וכשהעקרב מתעורר ומתחיל לדחוף – אוהו… הגדיר במדויק את המטרות שלכם לתקופה הקרובה..

קשת

אתם נכנסים כעת לתקופה חדשה, קשתים: יופיטר שליט המזל שלכם נמצא בהילוך אחורי וחוזר כעת למזל דלי, בו הוא ישאר עד סופה של השנה. זהו זמן לממש רעיונות ותכניות שליוו אתכם מתחילת השנה, ורק עכשיו אתם יכולים להתפנות אליהן ממקום יוזם ופחות רגשי. זהו זמן לשים את הרגש בצד, ולהתמקד בעיקר בשתופי פעולה מסוגים שונים

גדי

מעברם של ונוס ומרס למזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, עוזר לכם השבוע לקדם את מה שחשוב לכם באמת. זוית של מתח בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם עשויה להצביע על קונפליקט בין הצורך להרגיש ולרגש לבין הצורך להתמקד בצד המעשי והפרקטי בלבד, השבוע.

דלי

אל מזל אריה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם שם נמצאת גם השמש, עובר השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת שלכם, ועוזר לכם לשדרג את התקשורת הזוגית והתקשורת בכלל: הגיע הזמן להתקרב יותר, דליים. יופיטר כוכב השפע חוזר למזל שלכם, ואיתו האופטימיות וההתלהבות: נצלו אותן לפעולה.

דגים

אחרי שלושה חודשים של אקשן ענוג ורעיונות יפים כולל מעורבות רגשית גבוהה עקב שהייתו של יופיטר כוכב השפע במזל שלכם, עוזב יופיטר כוכב השפע את המזל שלכם וחוזר למזל דלי: אל המזל שלכם יחזור רק ממש בסוף השנה – עד אז כדאי להתמקד בתכניות פעולה חדשות וביזמות מעניינות, ולאפשר להן לצאת לפועל עם שובו אליכם, בסופו של דצמבר.

 

 

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן