תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 24 ליולי 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

ביום חמישי הזהרתי מפני יומיים שלושה אלימים במיוחד בגלל זוית הפעולה של השמש עם פלוטו ומעבר השמש למזל אריה בסוף השבוע. עוד לא תמה השבת וכבר ראינו התאבדות שתי רציחות והרבה תקריות אלימות שגרמו להרבה פצועים – סוף שבוע אלים במיוחד, והאלימות היתה הפעם קשה במיוחד כשאב רצח את בתו ואב ושני ילדיו נורו. זה היה סוף שבוע קשוח, ולפנינו עוד יומיים שלושה כאלה. זהירות!

רגשות ותקשורת – אלה שני הנושאים שיעמדו במרכז האקשן של השבוע הקרוב.  זוית חיובית ואופטימית בין ונוס ליופיטר תנסה לאזן את הבלגן התקשורתי שיביאו איתן זוית הפעולה בין מרס  ואורנוס למרקורי כוכב התקשורת שלנו.

מה שבטוח הוא דבר אחד: שאם כמו שאני חושב יגיעו הג'ננות האלה של מרס  ואורנוס, כי אז השבוע הזה נצטרך המוווווון סבלנות – לקרובים אלינו, לעולם סביבנו, ובעיקר לנו עצמנו…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@זוית פעולה 90 מעלות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע

@זוית פעולה 90 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת לכוכב מרס האסרטיבי

@זוית פעולה 90 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת לכוכב אורנוס התזזיתי

 

 

 

הזוית הקשה של השבוע – בעיקרון יש שתים כאלה, וקשה לי להחליט מי מהן תהיה יותר מעצבנת וחסר סבלנות.

נתחיל מהזוית בין מרקורי כוכב התקשורת לכוכב מרס האגרסיבי.

על פניו זו אחת הזויות היותר תוקפניות על פני גלגל המזלות. מרס גורם למרקורי להפוך את התקשורת שלנו לאגרסיבית והפתיל של כולנו הופך קצר במיוחד: כל מלה עלולה להתפס עכשיו כמו עלבון ונראה שאנחנו ממש מחפשים להתווכח וגם להיות צודקים בכל מחיר!

הזוית הזו אינה ארוכה למזלנו – אולי שלושה ימים – אבל היא בהחלט עשויה להספיק להרוס יחסים אם לא ניזהר במלים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה קשת דגים טלה מאזניים גדי סרטן ובעצם… כולנו

 

 

 

 

הזוית השניה הקשה של השבוע – זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס התזזיתי

אם הזוית שבין מרס למרקורי הביאה איתה כעסים ומאבקי אגו, הזוית הזו קיצונית יותר ועשויה להביא איתה ניתוקים של ממש.

כוכב אורנוס פוגם ברצף של התקשורת המרקוריאלית ויוצר בעיקר קצרים בתקשורת: אי הבנות, שינויים פתאומיים של מצב הרוח, נסיעות פתאומיות עזיבות פתאומיות ושנויים פתאומיים בהחלטות שלנו – כל אלה עלולים להופיע תחת הזוית הזו.

כעת כשהזוית האינטנסיבית הזו בשטח קל לנתק קשרים – אבל קשה לחזור אליהם אחר כך, וכדאי לחשוב על זה לפני שאנחנו מקבלים החלטות פזיזות מהסוג הזה כיון שהדרך חזרה עלולה להיות בלתי אפשרית.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים קשת בתולה דגים דלי שור עקרב אריה ו..גם כאן בעצם כולנו.

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע.

הזוית הזו עשויה לעזור לנו לפתוח את הלב, לפעול באופטימיות בכל מה שקשור לנושאים כמו חומר וכספים, אבל כמו במקרים רבים אחרים של אופטימיות יתר – שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת ואנו עלולים להפסיד כספים או לקבל החלטות גרועות אחרות בגלל חשיבה אופטימית שלא רואה את המציאות והעובדות כפי שהן, ומאמינה שהכל אפשרי.

זו זוית של מהמרים, וכדאי להזהר בה בעיקר מהוצאת כספים שלא לצורך, אבל להזהר במקביל גם מאכילת יתר רגשנית, מקניות יתר, ומכל נושא שאפשר להצמיד אליו את מלה יתר – כיון שזה בדיוק מה שיופיטר עושה תחת זוית פעולה מסוג זה: הוא מגזים, ולפעמים לא בגדול – אלא בענק.

זה אומר שהשבוע המלה זהירות ובכל התחומים היא מלת מפתח, גם בנושא תקשורת וגם בנושאי כספים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב דלי אריה סרטן גדי טלה וקשת תאומים דגים ובתולה ו… אמרתי את כולם, נכון? אז כן, בסופו של דבר – גם כאן, כולנו.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

 

זה כאן Master1

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך

 

@

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, קורס מאסטר 1 – כל אלה במיני סייט האישי שלי כאן      https://bama.bio/yairtribtlsky

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

 

ומה קורה למזלות

טלה

זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת מביאה איתה ויכוחים ומאבקי אגו. נסו לא להסחף למלים שלא התכוונתם לומר כי זה לא יגמר טוב השבוע

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע, זוית שמביאה איתה אופטימיות יותר  ועלולה לגרום להחלטות גרועות בנושאי כספים ואפילו יחסים… הצמדו לעובדות!

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מביא איתו שבוע עצבני במיוחד: זויות שהוא יוצר עם מרס ועם אורנוס עלולות לגרום לגישה תוקפנית ולתגובות קיצוניות: חישבו פעמיים לפני כל מלה.

 

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם כשהיא מביאה איתה רגעים קסומים של רגשות עדינים, חיבורים שמחים עם אחרים, ופה ושם גם אהבה – אם תקשיבו לה, תפתחו את הלב, ותאפשרו לה להוביל…

 

אריה

מזלטוף, אריות! השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ומעבר לחגיגות יום ההולדת הדרמטיות גם עוזרת לכם בעזרת מרקורי לקדם נושאים שחשובים לכם: פעילות חכמה תפתח עכשיו הרבה דלתות, אריות.

 

בתולה

השמש ומרקורי שוהים במזל אריה מאחורי הקלעים, ומקשים עליכם לשתף אחרים במה שקורה מתחת לפני השטח. זמן ליותר פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר לחצים, ולניקוי לחצים מסיבי כדי לנקות את הלב..ושולחן העבודה

 

מאזניים

אופטימיות יתר שיוצרת השבוע ונוס שליטת המזל שלכם עם כוכב יופיטר עלולה לגרום לכם לפעול באופן מוגזם ולקבל החלטות מוטעות כששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. שמרו על הכסף שלכם, ואל תקחו סיכונים מיותרים, מאזנאים.

 

עקרב

השמש ומרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם והופכים את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד: זה בדיוק הזמן להפשיל שרוולים, להגדיר מטרות באופן מדויק ולרוץ קדימה עם שתים שלוש תכניו פעולה חכמות.

 

קשת

זוית פעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה אכן את התחושה שהכל אפשרי: השתמשו בתחושה הזו בתבונה ואל תנסו לבדוק יותר מדי גבולות – אתם עלולים להפגע מההחלטות שתקבלו בגלל התחושה הזו. התייעצו לפני כל החלטה עם אחרים.

 

גדי

השמש ומרקורי שבמזל אריה מייעצים לכם לפעול השבוע באופן זהיר, גדיים, ולהמנע מסיכונים מיותרים וממאבקי אגו שעלולים לצוץ עכשיו בדיאלוג עם מוסדות וארגונים או בתחום המקצועי. שבוע מצוין לשיחות עומק כנות וישירות. דברו על הכל.

 

דלי

כוכב נפטון שוהה בבית והכספים שלכם, וזה הזמן לבדק בית בנושאים אלה. ונוס הרגשית שבמזל סרטן עלולה לגרום לכם להוציא יותר כספים ממה שהתכוונתם, אבל כדאי לנצל אותה ולקדם נושאים שחשובים לכם בתחום המקצועי ובעיקר דרך שיתופי פעולה. שמש ומרקורי מצביעים גם הם על הצורך בבני ברית של אמת בימים אלה

 

דגים

השמש ומרקורי שבמזל אריה מחדדים את הצורך בתכנית פעולה מדויקת ומוגדרת היטב בתחום המקצועי בימים אלה. ונוס הרגשית שבמזל סרטן ממשיכה ליצור מצב רוח עדין ורומנטי: זמן להתמסר לרגש, אבל לשמור את שתי הרגלים על הקרקע במקביל ולא לאבד את הראש…

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן