תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

ראשית, בואו נסתכל במה קורה עכשיו לא רק בכוכבים אלא גם בחיים עצמם, ואני מדבר על פרק הזמן שבין חמישי למוצאי שבת ואפלו ראשון: על הימים האלה משפיעה הצמידות הזו בין מרקורי כוכב התקשורת למרס האגרסיבי שאני מדבר עליה כבר כמעט כל השבוע: שמתם לב לכל הריבים הויכוחים והעימותים שיש בסביבה? אבל זה לא מסתיים בזה הפעם: שמתם לב כמה קטטות אלימות רציחות ומקרי מוות היו בימים האחרונים ובסוף השבוע? אין ספק – זו גם תוצאה של הצמידות הזו בין מרס למרקורי שהופכת אלימה מילולית, ולא רק מילולית, כשהדברים מופעלים מבפנים מאבדים שליטה והתרגום הרגשי לכל זה הוא אלימות של ממש. ממש עצוב לקרוא את החדשות של סוף השבוע.

ומכאן, לשבוע הבא: מקבץ הכוכבים הגדל במזל בתולה עם מעברה של השמש מדגיש את הצורך של כולנו לרדת קצת לקרקע, לוותר על חלק מהדרמות, ולהתמקד לשם שינוי לא בביג פיקצ'ר אלא בעיקר בפרטים הקטנים שמרכיבים את השלם שכולנו עוסקים בו עכשיו: הבטחון שלנו.

בין אם המדובר בבטחון מול הקורונה או בבטחון הצבאי בגבול או בדו שיח האגרסיבי בפוליטיקה – הכוכבים מנסים לעזור לנו עכשיו להתרכז בעיקר, תוך כדי שהם מנסים גם לעזור לנו להוריד את הלהבות שסבלנו מהן כל כך, ובכל התחומים.

כן, יש אנרגיה חדשה בסביבה, ונראה שמתחיל גם להגיע סוף סוף השינוי, אבל.. זה לא קורה בלי מאמץ מצדנו, וכדאי לזכור גם את שתי זויות המתח של מרקורי וונוס, שמנסות להזכיר לנו לא לקחת השבוע שום דבר כמובן מאליו.

 

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע

@השמש עוברת למזל בתולה

@ כוכב מרקורי בזוית של עימות לנפטון המטשטש ומערפל

@ מרקורי בזוית של מתח ליופיטר כוכב השפע

@ונוס הרגשית בזוית של מתח לאורנוס התזזיתי

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל אריה הדרמטי עליו היא שולטת, למזל בתולה המעשי והאפקטיבי.

אפשר לומר שהמעבר הזה מגיע די בזמן: כל הדרמות בשבועות האחרונים וכל זויות המתח והקונפליקטים זויות הפעולה והאקשן – הגיע הזמן לנסות ולהוריד את גובה הלהבות שחרכו כאן לא מעט מקומות חיוביים בחיינו, כשהמאבק על החיסונים עולה מדרגה.

הגיע הזמן לקצת שקט תעשייתי, בעיקר אחרי השבוע שזה עתה חלף זויות המתח שהסעירו אותנו ובעיקר הצמידות בין מרקורי ומרס והויכוחים והריבים שהביאה – מיום ראשון כשמרקורי כבר מתרחק מכוכב מרס, אפשר לומר שלפחות מבחינת הכוכבים הויכוחים והדרמות האלה כבר מאחורינו.

השמש במזל בתולה מזכירה לנו מה חשוב באמת: הפרטים הקטנים של חיי היומיום שלנו, שקצת הזנחנו לאחרונה במאבקים הצודקים ורבי התהפכות שלנו, בעיקר אלה הקשורים לקורונה.

תפקידה של השמש בגדול הוא לספק לנו אנרגיה ועוצמה, אבל השבוע היא מייצרת רק זוית אחת בעיקרון וגם היא – הרמונית…

זו עלולה להיות תחושה מתסכלת למדי, כשדווקא השמש לא יוצרת באמת עם כוכבים אחרים למשך כמה וכמה ימים, וגורמת ללא מעטים מאתנו לחוש עייפות, יציאה מהריכוז, ואפילו שחיקה מסויימת ללא יכולת לטעון מחדש את המצברים הריקים.

שבוע שבו נצטרך לחזור לקרקע, להתמקד בכל הסידורים הקטנים של היומיום שלנו, בכל מה שעוזר לשפר אותנו ואת ההתנהלות שלנו, ובעצם להתחיל באופן מסויים מחדש להתמודד ממקום מפקוח ומותש מעט, עם כל מה שההתנהלות מול הקורונה דורשת מאתנו…

ואם נתמיד, ונפעל באופן מודע ישר וממוקד מטרה – זה גם יעבוד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה – מזלות אריה, דלי עקרב שור, בתולה דגים קשת ותאומים.

 

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב נפטון הרגשי המטשטש ומערפל, שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי.

על פניו זו זוית מאוד רגשית, ומאוד מבלבלת. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל בתולה המעשי, אבל הזוית עם נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בתקשורת שלנו, לטוב ולרע.

כעת לא רק שמצבי הרוח שלנו משתנים במהירות – גם הדעות שלנו עלולות להשתנות במהירות, והתקשורת שלנו עלולה להיות מלאה במניפולציות למיניהן, בהפעלות רגשיות, ופה ושם באיבוד פרופורציות בכל מה שקשור לדעות שלנו, לרעיונות שלנו,

 

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לכוכב אורנוס התזזיתי.

הזוית הזו מתרחשת כבר בסוף השבוע הבא. ונוס הרגשית וההרמונית הופכת להיות תזזיתית עצבנית וחסרת שקט, ונראה שכולנו כעת זקוקים לקצת יותר ספייס וחופש אישי, ואנחנו מגיבים בתוקפנות מול אנשים שלא מבינים את הצורך הזה שלנו.

עצבנות וחוסר סבלנות עלולים להופיע עכשיו גם במצבים של תקשורת עם אנשים איטיים מאוד, אנשים שעושים לנו דווקא, ואנשים שמתעקשים להכניס אותנו ללחץ. התוצאה – גישה מרדנית ודווקאית, ופה ושם גם צורך בפסק זמן מקשר מעיק, או אפילו רצון לניתוק זמני בקשר, סטייל פנינו לאן.

כדאי להזהר ולהמנע מכך כי בשבוע הבא הזוית מתפוגגת, ואז אנחנו עלולים להתחרט…

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן גדי וטלה.

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת, לבין יופיטר האופטימי, כוכב השפע והמרחבים.

יופיטר מעניק למרקורי את היכולת להפוך את התקשורת שלנו לאופטימית, אבל האופטימיות הזו היא דיסהרמונית, ועלולה לגרום לנו לעשות שגיאות בשיקול הדעת, הן בנהיגה בכבישים, והן בנושא של בזבוזי כספים שלא לצורך.

תחת הזוית הזו אנו גם עלולים להגזים במתוקים באכילה ללא שיקול דעת, לדבר יותר מדי על דברים שהשתיקה יפה להם, ולפעול באופן פזיז וחסר גבולות, בדיוק כשנחוצים לנו הגבולות האלה כדי שהפעולות שלנו גם יניבו פירות מעשיים.

אולי משום כך חשוב בזמן הזוית הזו לחשוב פעמיים לפני כל מסע קניות גדול או עקיפה פזיזה בכביש, ולא להתפתות להוציא כספים או להבטיח הבטחות שנתקשה לתת להן כיסוי בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

 

ואיך נראית התחזית השבועית במפת השמים של השבוע?

 

 

@

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

ומה קורה למזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, אבל נפרד מהצמידות עם מרקורי שהביא לויכוחים אינסופיים. ונוס שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם: זמן טוב לפתוח את הלב, להשקיע בדיאלוג הזוג, או לצאת לדייט. השמש שמצטרפת למרקורי ומרס במזל בתולה מראה על צורך חזק לעשות סדר בבלגן, לקבוע סדרי עדיפויות חדשים הן בהתנהלות המקצועית והאישית והן בכלכלית. שימו בצד את הסחות הדעת, והתמקדו בעיקר.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים והדגש כעת הוא על המטלות והמחוייבוית שלכם. הגיע הזמן לנקות את שולחן העבודה ממה שהצטבר בו בשבועיים שחלפו. השמש מצטרפת למרקורי ומרס בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם: תנו מקום לאהבה. זוית הרמונית בין ונוס לסטורן מאפשרת מינון גבוה יותר של מחוייבות לאמביציה שלכם ולכל מה שהיא דורשת מכם. קדימה.

תאומים

אחרי שבוע סוער עם לא מעט דרמות ממשיך מרקורי שליט המזל שלכם להתקדם ונפרד מהצמידות עם מרס שעשתה לא מעט צרות: כעת מתחילים סוף סוף להרגיע, וזוית של מתח בין מרקורי ליופיטר מביאה איתה דרייב אופטימי אבל גם החלטות פזיזות: המנעו מהסחות דעת, והשקיעו במה שחשוב באמת.

סרטן

ונוס המקסימה ממשיכה לנוע במזל מאזניים, והסרטנון שביתו הוא מבצרו מגלה פרק זמן שבו השקעה אמיתית בבית עצמו וסביבתו ובבני הבית יכולה להיות משתלמת במיוחד, אם תיעשה באהבה וברוחב לב. מרקורי ומרס עדיין בבית התקשורת שלכם והשמש שעוברת לכאן גם היא השבוע מביאים איתם הרבה קסם ויכולת קידום  אבל גם פוטנציאל של חיכוכים ומאבקי כוח ואגו. נסו להמנע מהם.

אריה

השבוע נפתח בזוית של עימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב יופיטר, שמביאה איתה דרייב חזק לנסוע להרחיב אופקים ולהזיז דברים. מהלכים משמעותיים כדאי לערוך בתחילת השבוע. השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה וביחד עם מרס ומרקורי בבית הכספים שלכם מביאה גישה יזמית בנושאי כספים,  אך גם סכנה של הוצאות גבוהות שלא לצורך. זהירות.

בתולה

מזלטוף, בתולות: השמש עוברת למזל שלכם, וממלאת את מצברי האקשן. הצמידות בין מרקורי ומרס במזל שלכם שהביאה איתה לא מעט אנרגיה לסביבה אבל במקביל גם ויכוחים וחיכוכים סוף סוף מתפרקת כבר בתחילת השבוע, וחלק מכם עשוי לנשום לרווחה ולנצל את שני הכוכבים האלה בנפרד: את מרס – ביצירת דרייב חזק לעשייה, ואת מרקורי – בשיחות משמעותיות שמקדמות את ההחלטות המעשיות שלכם. זהו זמן טוב לרוץ קדימה אבל…בזהירות.

מאזניים

ונוס שוהה במזל שלכם השבוע, ואפשר ליהנות בעזרתה מים של נוכחות וקסם אישי שמאפשרים לכם גם להכניס מינון גבוה יותר של אהבה לחייכם על כל המשתמע,  וגם לקדם נושאים שחשובים לכם ברכות ובשכנוע. השמש מרס ומרקורי שמאחורי הקלעים עלולים להביא כעסים פתאומיים: אל תאפשרו להם להרוס את מה שאתם בונים עכשיו.

עקרב

השמש עוברת למזל בתולה הקשר שלכם עם מוסדות וארגונים משמעותי עכשיו, והוא מאפשר לכם לממש רעיונות יזמות וחלומות אם תתנהלו באופן מדויק ממוקד מטרה ובעיקר רגוע, ולא תפעילו איזו דרמה קטנה כשדברים יוצאים משליטה. זמן טוב להרחיב מעגלים חברתיים, אבל להזהר שלא להכנס לריבים עם חברים וידידים בגלל עקרונות או גישה לחיים, ולקלקל את הקשרים.

קשת

זוית אמביציוזית בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם פותחת את השבוע, ומאפשרת לכם לרוץ קדימה אחרי יזמות או חלומות עד אמצע השבוע. השמש מצטרפת למרקורי ומרס בבית האמביציה שלכם. זוית של מתח בין מרקורי ליופיטר עלולה במקביל ליצור ויכוחים וחילוקי דיעות בדבר כיוון פעולה או דרך וגישה: אל תתעקשו על הדרך שלכם: החשוב כרגע הוא שתוף הפעולה עצמו.

גדי

זוית הרמונית בין ונוס הרגשית ששוהה במזל מאזניים לבין סטורן שליט המזל שלכם ששוהה במזל דלי עשויה להביא איתה שתופי פעולה יפים מצד אחד, ועשייה נינוחה בהחלטות ארוכות טווח מצד שני. זמן לא רע לחתימה על חוזים ולדיאלוג רשמי עם סמכויות מכל סוג. הילוכו האחורי של סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לעסוק גם עכשיו במימוש פוטנציאל יותר מאשר בהבטחות חדשות.

דלי

ונוס הרגשית שוהה בבית הצמיחה וההתפתחות האישית שלכם, ועשויה להביא איתה צורך חזק ברעיונות חדשים לנסיעות להרחבת אופקים ולהחלטות ארוכות טווח. מקבץ הכוכבים במזל בתולה שמתעצם עם מעברה של השמש למזל הזה מדגיש את הצורך בזהירות מיוחדת כעת הן בנושאי חומר וכספים והן בתנועה בכבישים ובדרכים.

דגים

השמש עוברת למזל בתולה המאכלס את בית הזוגיות והיחסם שלכם ומצטרפת בכלל למרקורי ומרס שכבר נמצאים שם. זהו זמן מאתגר מבחינת שדרוג הן הדיאלוג בכל מערכות היחסים שלכם, והן עם הדיאלוג עם העולם בכלל: זמן לצאת מהקונכיה, ולהגדיר מטרות באופן מדויק תוך לקיחת אחריות על כל פרט, כדי שהן גם יתממשו בשטח.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן