תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 לנובמבר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

והנה מגיע לו השינוי: אחרי שאורנוס שלט בשמים בשבוע הקודם, הביא איתו הרבה פינות חדות שינויים פתאומיים וצורך לחשב מסלול מחדש, השבוע הזה יופיטר כוכב השפע הוא הדומיננטי בשמים.

יופיטר כוכב השפע.. זה אומר שזה טוב, לא? אז זהו, שזה לא בטוח בכלל: שינוי הוא שינוי, וכשמזל קשת צץ באופק עם כל האש הזו, גם כשהמדובר ביופיטר כוכב השפע, הדרך לבטא תסכולים וכעסים נראית קצרה מתמיד.

בכללי – הגיע הזמן לאנרגיית חיים עוצמתית, והיא מגיעה השבוע בדמות מעברם של שני כוכבים למזל קשת ויופיטר שליט הקשת שמקבל זוית ממרקורי… יהיה מעניין.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע

@השמש עוברת ממזל עקרב למזל קשת

@מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל עקרב למזל קשת

 

 

השינוי המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל עקרב הכוחני והיצרי, למזל קשת האופטימי וההרפתקני.

אין ספק –  כולנו נרגיש את השינוי האנרגטי הזה, ומעניין שכל האש הזו מופיעה דווקא כשבחוץ מתחזקים הגשמים. אבל הגשם מפרה את השדות ומרווה את הנפש, וכולנו זקוקים כל כך ללחלוחית הזו, לטאץ' הרטוב הזה, עד שדופק החיים החוזר הזה הופך בעצמו לסוג של אש שמדליקה מחדש את המוטיבציה, האמביציה והצורך לזקוף ראש ולחזור ולנוע קדימה.

במזל קשת פותחת השמש מעגל חדש של אש שעיקרו – הצורך לפתוח מעגלים חדשים של צמיחה, הרחבת אופקים, והרבה תנועה, מנטלית ופיזית.

אולם בצד האופטימיות הזו של מזל האש ההרפתקני הזה מגיעה גם אנרגיה אחרת, וכמו בפעמים רבות אחרות שכוכב משמעותי כמו השמש – והשבוע גם מרקורי – עובר ליסוד האש, גם מפלס האלימות עלול לעלות בחדות באופן זמני, כיון שהפתיל שלנו שהיה קצר כל כך בשבוע שעבר, מתקצר השבוע עוד יותר, וכדאי מאוד שנגלה קצת יותר איפוק ושליטה כשהכעס או התסכול חובטים בבטן, ומנסים לגרום לנו לבטא זאת באופן בוטה ולא נעים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה קשת וטלה דגים בתולה  ותאומים

 

 

התקשורת השבוע – גם זו משתנה באופן משמעותי: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר גם הוא לכוכב קשת אחרי חודש לא קל במזל עקרב שבהם התנודות מעלה מטה היו לא קלות עבור כולנו, והנה כאן במזל קשת מגיעה תחושה כאילו אנחנו יוצאים ממערה שבה היינו בשבועות האחרונים למקום פתוח ומאפשר…

זו חוויית התקשורת של מרקורי במזל קשת: תקשורת פתוחה, אופטימית, רעשנית ופטפטנית, וכדאי לנצל אותה כדי לצאת בכמה יזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות, אך להזהר כמו במקרה של השמש מפתיל קצר מדי שעלול לגרום לנו להגיב באופן אוטומטי ואימפולסיבי דווקא במקומות שבהם אנו אמורים להיות שקולים ומאורגנים, ולשבור את הכלים… וחבל.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, קשת, אריה טלה בתולה ודגים.

 

 

הזוית האקטיבית של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר כוכב השפע

על פניו זו תקשורת מאוד אופטימית: יופיטר גורם למרקורי לרצות לשעוט קדימה, לרוץ אל המרחבים ואל מגוון אפשרויות שנראה שנפתח מעט השבוע, לפעול ולעשות.

אולם מכיון שזו זוית פעולה דיסהרמונית, אנו עלולים לגלות שאנחנו עושים יותר מדי, מה שנקרא אוברדואינג, וכך במקום אכן לקדם את מה שחשוב לנו אנו מרחיקים אותו בהשתדלות היתר הזו, וחבל.

אופטימיות יתר – וזו בהחלט חשוב וכדאי להזהר השבוע, מכיון שהיא זו שעלולה לגרום לנו לקבל החלטות אימפולסיביות פזיזות, להתאכזב מהתוצאות, ולהגיב באופן קיצוני. לכן חשוב לבדוק בשבע עינים התכנות של כל רעיון חדש או יזמה חדשה שאנחנו רוצים להכנס אליהם או לפעול איתם השבוע, כדי שלא להתאכזב בהמשך…

היבט נוסף שכדאי להזהר ממנו עם זוית כזו – אכילת יתר, גם כשאנחנו מדברים או צופים בטלביזיה או עובדים עם המחשב: הצורך לבלוס עלול להיות גבוה במיוחד במיקום הזה שלא מרקורי וכדאי בהחלט להזהר…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של מרקורי? מזלות בתולה תאומים קשת, דגים ובתולה.

 

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

https://youtu.be/QdYSsPJQbgc

 

@

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס עדיין בזוית של עימות עם אורנוס בתחילת השבוע וכדאי להזהר מאוד משינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות קיצוניות. המשך השבוע יהיה מאוזן ושקט יותר. בשאיפה..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הנוקשה כשהיא עוזרת לכם להתארגן בשקט יחסי, ושלל זויות הרמוניות שהיא יוצרת רומזות על אפשרויות נאות של שיתופי פעולה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל עקרב הקשוח למזל קשת הפתוח, ואתם נושמים לרווחה, תאומימים. הגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם, ולהשקיע בזוגיות וביחסים.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב שמאכלס את בית הרומנטיקה והביטוי האישי שלכם מתפרק, והשמש ומרקורי עוברים למזל קשת: זמן להזהר מאוד בנושאי כספים והשקעות, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת השייך גם הוא כמו האריה ליסוד האש,  והחיוך מתחיל לחזור לאיטו. את אנרגית האש המוכרת הזו מכוון הירח לרומנטיקה.. כיף.

בתולה

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית היצירתיות והביטוי האישי שלכם, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לשים בצד את הביקורתיות ולפתוח את הלב… זמן לאהבה, בתולות.

מאזניים

כמה זויות הרמוניות שיוצרת ונוס כעת עם פלוטו ואורנוס מאפשרות לכם כעת שיתופי פעולה נאים, למרות הכובד על הלב. שימו את הרגשות העדינים בצד, והתמקדו בצד המקצועי.

עקרב

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים מהמזל שלכם אל מזל קשת המאכלס את בית הכספים שלכם, עקרבים. זה הזמן לפעול בחכמה בנושאי כספים, ולא לבזבז בפזיזות.

קשת

מזלטוף, קשתים! השמש עוברת למזל שלכם, וזה אומר שחוגגים לכם יומולדת…קולולולו! כיף לחגוג לקשתים מסיבת הפתעה כי מגיע למזל ההרפתקני והשמח הזה את כל הטוב שבעולם! זוית של מרקורי עם יופיטר עוד מוסיפה לאופטימיות..

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם  ולרכך – זמנית גדיים, זמנית – את שרינכם הקשוח, ופה ושם אפילו לגרום לנצנוצה הורדרד של האהבה… אם תתנו לה צ'אנס. מוכנים?

דלי

הצד החברתי שלכם הופך מודגש יותר השבוע כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל קשת, ומדגישים את היכולת שלכם להרחיב מעגלים חברתיים, ולהכניס ידידים חדשים לחייכם.

דגים

אמביציה ודרייב – אלה המלים שמתחילות לבצבץ השבוע ולדרוש תשומת לב, כשגם השמש וגם מרקורי עוברית לבית הקריירה שלכם: הגיע הזמן להגדיר מטרות, ולרוץ קדימה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן