תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 20 למרץ 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?  20/3/22

 לפעמים נראה שיש שם למעלה איזה במאי יצירתי במיוחד, ובשבוע כמו זה למשל הוא בוחר להעביר אותנו סרטים והשבוע – שבעה סרטים שונים, כמעט בכל תחום בחיינו: תקשורת, יזמה, רגשות, מיקוד אישי…

אין ספק, הטבע וכוחותיו – שהכוכבים במערכת השמש שלנו מסמלים – עולים על כל דמיון של במאי יצירתי שאנחנו מכירים: לא נותר אלא לקרוא היטב את  מפת הכוכבים, לבחור לנו שטח בחיינו שאנחנו רוצים לצפות בו דרך הפילטר הכוכבי הזה, להתרווח אחורנית בתחילת השבוע, לא לפני שאנחנו זוכרים לשים את שקית הפופקורן במיקרו, ולצפות באוסף הסרטים המוזר הזה שמוקרן על חיינו…

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס בזוית פעולה לכוכב אורנוס

@מרס בזוית פעולה מדויק לכוכב אורנוס

@השמש עוברת למזל טלה

@מרקורי בצמידות ליופיטר כוכב השפע

@מרקורי בצמידות לנפטון המטשטש ומערפל

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו ללא ספק מעברה של השמש ממזל דגים הרגשני והמעורפל, למזל טלה האסרטיבי והלוחמני.

המעבר הזה הוא אחד המשמעותיים ביותר בכל שנה: מעברה של השמש למזל טלה מסמל לא רק את האביב, אלא באסטרולוגיה גם את פתיחתה של השנה האסטרולוגית שנפתחת בעצם ביום הראשון של האביב.. הידד!

כן, המעבר הזה מסמל אולי יותר מכל מעבר אחר את סופו של החורף, והשנה החורף כך נראה היה אגרסיבי במיוחד, פיזית ונפשית.

בדרך כלל כשכוכב כמו השמש הירח או מרקורי עובר ליסוד האש, מגיע איתו באופן כזה או אחר גם פרץ אלימות כלשהו, כשהיד על ההדק הופכת קלה יותר, וכדאי להזהר מאוד השבוע מפתיל קצר ותגובות קיצוניות מכל סוג.

אבל למרות הכל – שנה אסטרולוגית טובה לכולנו, חברים, והיא בהחלט עשויה להיות טובה יותר אם נזכור שבחודש מאי עובר גם יופיטר כוכב השפע והצמיחה למזל טלה…יהיה מרתק ואקטיבי במיוחד.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של כוכב מרס האסרטיבי, עם כוכב אורנוס התזזיתי.

זו בהחלט אחת הזויות שכדאי להזהר מהן באופן כללי והשבוע בפרט: היא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ונפיצה במיוחד, כזו שמביאה איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות קיצוניות לשני הכיוונים.

לפעמים זוית שכזו עלולה לגרום לנו פשוט לרצות להיות לבד עם הרבה מאוד ספייס,  ואנשים רגשניים מדי גורמים לנו לרצות לברוח או להתנתק.

החלטות קיצוניות עלולות להגיע השבוע וליצור דרמות מקומיות ומאבקי אגו מיותרים: אולי משום כך ממש חשוב לפעול בזהירות מכסימלית ולא להכנס בכוח לריבים וסכסוכים מסוגים שונים שעלולים בקלות לצאת מפרופורציות ולהסלים בקיצוניות גם בגבולות וגם באופן גלובלי בעולם.

לכן שליטה איפוק ואורך רוח, הן בדיאלוג עם העולם והן בכבישים ובדרכים, הכרחיות השבוע.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים סרטן גדי דלי אריה שור ועקרב

 

 

התקשורת השבוע – מרקורי

כוכב התקשורת שלנו יוצר שתי צמידויות מאוד שונות אחת מהשניה, וכך גורם לשני סוגים שונים לגמרי של תקשורת השבוע.

 

1.צמידות בין מרקורי ליופיטר כוכב הצמיחה והשפע – זו אחת הצמידויות החיוביות שיש באסטרולוגיה מבחינה תקשורתית.

יופיטר הופך את התקשורת שלנו לנלהבת ואופטימית. זהו זמן טוב לתכניות אופטימיות ולגיוס משאבים או אנשים אחרים כדי לממש אותן, או להתגייס בעצמנו כדי לגרום לדברים האלה להתרחש.

מצד שני, תקשורת אופטימית מדי עלולה לגרום לנו לפעול בחוסר זהירות ובשיקול דעת גרוע: דווקא עכשיו מומלץ להפעיל גם את ההגיון וכושר השיפוט שלנו, ולעמוד איתן על הקרקע כשאנחנו מתחילים לתכנן קדימה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים

 

2.מרקורי בצמידות לכוכב נפטון – זו אחת הצמידות הבעייתיות של מרקורי ושל התקשורת שלנו

נפטון הוא כוכב מטשטש ומערפל, ועלול למסמס את הצד המעשי שלנו, להביא איתו מצבי רוח משתנים ותחושות של חוסר יציבות, ואובדן כיוון זמני.

מצד שני זו צמידות יצירתית מאוד שמביאה לתקשורת שלנו הרבה דמיון והשראה, ואפילו רומנטיקה… אלא שלרומנטיקה הזו חסר בדרך כלל בסיס, וכדאי להיות זהיר עם הצד הרומנטי בזמן הזה ובעיקר להזהר מאשליות ופנטזיות.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת.

 

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה למזלות עצמם?

 

טלה

מזל טוב, טלאים! השמש עוברת למזל שלכם ומסמנת את תחילת האביב ואת תחילתה של השנה האסטרולוגית. אולם מרס יוצר זוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי, והפתיל שלכם קצר והתגובות קיצוניות. זהירות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בזוית פעולה מתוחה עם אורנוס התזזיתי וכדאי להזהר מגישה עצבנית וחסרת סבלנות וניתוקי קשרים. זהירות רבה נדרשת גם ביחסים קרובים וגם בכבישים.

 

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע גם ליופיטר האופטימי ובהמשך גם לנפטון העגמומי, מה שהופך את השבוע הזה למשתנה לא ברור ולא יציב. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים, אבל מעברה של השמש למזל טלה מחזיר את האמביציה: הגיע הזמן לחשוב בגדול, סרטנונים ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

אריה

מעברה של השמש שליטת המזל שלכם למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש מסמל יותר מכל את השינוי במצב הרוח השלכם: הגיע הזמן לפתוח דף אנרגטי חדש, ולהתמקד ביזמות חדשות, אריות.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים ממשיך גם השבוע לאתגר אתכם הן במערכות היחסים שלכם והן בדיאלוג הזוגי בכלל. זה בדיוק הזמן לחפש לכם שותף או בן ברית לדרך גם אם המדובר בסיעור מוחות.

מאזניים

אל מזל טלה שנמצא ממול עוברת השמש ומציינת את הצורך להשקיע בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. ונוס שליטת הזל שלכם בזוית לאורנוס עדיין מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. נסו לא לריב או להתנתק.

עקרב

השמש עוברת השבוע לבית המקצועי שלכם, ומדגישה את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג המקצועי בכלל ואולי גם להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות לתקופה הקרובה, עקרבים.

קשת

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר שליט המזל שלכם הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד השבוע, קשתים. מעברה של השמש בהמשך למזל טלה המאכלס את בית ההנאות והרומנטיקה שלכם, מחזיר את ההרפתקנות לחייכם..

גדי

השמש עוברת השבוע למזל טלה, ובמשך חודש שלם תפיע על כל מה שקשור לצד המשפחתי שלכם. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ובעיקר בתקשורת עם בני הבית. מרס וונוס במזל טלה מדגישים את הצורך לשפץ את הנעשה בחשבון הבנק…

דלי

מרס וונוס ממשיכים לנוע במזל שלכם:  מרס מביא איתו ים של אנרגיה ועוצמה, וונוס – לב פתוח לרווחה, ופה ושם גם רגעים של אהבה… זוית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרס עלולה לגרום לדרמות וכעסים פתאומיים: נסו לדבר ולתקשר, דליים.

דגים

מקבץ הכוכבים במזל דגים מצריך הרבה סבלנות, אבל השבוע עוברת השמש לבית החומר והכספים שלכם: הגיע  הזמן לארגן מחדש את כל הנעשה בחשבון הבנק, ולחזור לקרקע יציבה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן