תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 20 ליוני 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

נראה לי שלא מעט אנשים יראו את התהליכים שמתרחשים בשמים השבוע וינשמו לרווחה, בעיקר כשהמדובר בתהליך אחד: חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל.

ואכן, הפעם מרקורי הביא איתו כמה השפעות מטלטלות ואפילו סותרות, ובין היתר אפילו סותרות את מה שאסטרולוגים רבים אומרים כמו אסור להתחיל דברים חדשים ברטרו…

אבל מעניין, שדווקא ברטרו – ושומו שמים גם בזמן של ירח שחור (בטל) – קמה לה ממשלה חדשה, ובניגוד להרבה אסטרולוגים שניבאו שלא יצליחו בסופו של דבר להקים אותה ממש בגלל מרקורי – וחלק מהם ממשיך לנבא לה בעקשנות נפילה מהירה – ראה זה פלא, מרקורי עצמו היה חלק מהתהליך…

אני זוכר שבתחזית סוף השבוע שבה מרקורי נכנס להילוך אחורי, כשבוע אחרי שבנט אמר ליאיר שהוא פורש מיזמת ממשלת השינוי, כתבתי: האם מרקורי בהילוכו האחורי יחזיר את בנט לשולחן הדיונים של לפיד? כנראה שכן… וראה זה פלא – מרקורי אכן עשה זאת: בנט חזר, ובסופו של דבר, עדיין באמצע הילוכו האחורי של מרקורי, קמה הממשלה הזו.

כשהכנתי את מפת הלידה של בנט, הבנתי גם למה החזיר אותו מרקורי לשם: גם במפת הלידה של בנט נמצא מרקורי בהילוך אחורי..  והוא לא היחידי.

אבל מעבר לכך, איסור ההתחלות החדשות בהילוכו האחורי של מרקורי, הוא סוג של אגדה אורבנית: בואו נחשוב רגע. הרי כל לידה של ילד גם היא סוג של התחלה – מה יותר התחלה מלידה? – אבל הרי ילדים רבים מאוד נולדים כשמרקורי בהילוך אחורי… הם נולדים, נכון? ורבים מהם, אולי אפילו רובם, חיים לא רע בכלל..

ומה מרקורי במפת לידה של אדם אומר? הוא קודם כל מצביע על אפשרות של חשיבה לא קונבניציונלית: האיש הזה לומד בעיקר מ..הטעויות של עצמו, לא תמיד קל לו בבתי ספר והוא לומד הכי טוב לבד.

ומרקורי בהילוך אחורי בשמים? הוא עוסק בעיקר בסגירת מעגלים שמיצו את עצמם, מביא איתו שיחות מוזרות שבהן אנו עלולים למצוא את עצמנו מדסקסים את הצרות שלנו מול זרים, וכמה תובנות מעניינות הקשורות לקשרים מהעבר או לעשייה שעשינו פעם ועלתה על שרטון או שלא הפכה לממשית.

השבוע מרקורי חוזר להילוך רגיל.. האם זה אומר שהממשלה שהתחילה כשהוא בהילוך אחורי תתפרק? ממש לא, אבל חכו לסוג אחר של תקשורת ממנה אל העולם ולהיפך. לפחות לא יגידו להם עכשיו שהם הולכים להתפרק כשמרקורי בהילוך אחורי, ובעולם המדיה המוזר שכולנו שוחים בו, גם זה משהו.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש עוברת למזל סרטן

@מרקורי חוזר להלוך רגיל

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל תאומים המילולי והתקשורתי, למזל סרטן הרגשני והמופנם.

בשבועות האחרונים חווינו את ונוס הרגשית והרגשנית שלנו במזל סרטן, ולא מעט סרטן פתחו את ליבם, נחשפו ו..גילו שהשד לא נורא כל כך, בעיקר כשיש לך את ונוס הרגשית לצ'פר את מי שבאמת נתן בה אמון, עזרה לו לגלות כמה שיחות נפש מרגשות, ופה ושם אפילו  עזרה לו – כן כן – למצוא אהבה…

ונוס עדיין נמצאת במזל סרטן, וזה השבוע האחרון שהיא נמצאת בו. בשבוע הבא היא כבר עוברת למזל אריה הדרמטי, אבל בינתיים היא עושה חילופי משמרות עם השמש שעוברת למזל סרטן, ועוזרת לנו להתחבר למאפיינים המוכרים של המזל הזה: ביתיות, משפחתיות, חום ותחושת בטחון של ביחד.

אין ספק שהשמש תחזק מאוד את הצד המשפחתי אצל כולנו, ותתן קונטרה נאה גם לונוס וגם למרס במזל אריה, שיתנו גז ויהנו גם מהשקעה ביתית ומשפחתית בעזרת השמש במקביל.

מי בעיקר יהנה ממעבר השמש? מזלות אריה שור עקרב ודלי, סרטן מאזניים גדי וטלה.

 

השינוי המשמעותי של השבוע – זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל במזל תאומים.

אין ספק – הפעם מרקורי באמת לא היה קל בהילוכו האחורי בעיקר בכל מה שקשור לתקשורת שלנו גם כי זה אירע במזל תאומים, וגם כי תוך כדי התהליך ספג מרקורי את זוית הפעולה עם כוכב נפטון הרגשי המטשטש ומערפל פעמיים עד עכשיו, ובקרוב שיחזור ויטפס שוב במעלה מזל תאומים יזכה לחוות את הזוית הרגשנית הזו שוב.

עכשיו כשיחזור להילוך אחורי לא רק התקשורת הרגילה שלנו תחזור למה שהיתה אלא גם המלים שלנו יהיו פחות רגשניות ויותר תכליות ועם התכליתיות הזו אפשר בהחלט לנוע צעד אחד קדימה, נכון גם למשק כולו.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים קשת בתולה ודגים.

 

ואיך התחזית השבועית נראית במפת הכוכבים בשמים?

 

 

@ ושוב אני מבקש חברים: עשו מנוי לערוץ היו טיוב שלי  כדי שהסרטונים שלי יגוע לכמה שיותר אנשים… פלייזזזז!  🙂

 

ומה קורה השבוע באהבה? כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה  20 ליוני 21

 

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

זוית המתח עם יופיטר נעלמת כבר בתחילת השבוע ומרס שליט המזל שלכם במזל אריה מביא איתו אנרגיה מצוינת לביטוי אישי ולמלחמה על עקרונות שחשובים לכם. קדימה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת זה השבוע האחרון במזל סרטן וכדאי לנצל זאת למסע של שיחות עומק שיחות נפש ושיחות בירור וקידום אישי כל זמן שונוס שוהה כאן בבית התקשורת שלכם ומשווה למלים קסם מיוחד

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא סוף סוף מהילוכו האחורי, והגיע הזמן שגם אתם תתחילו לחזור לקרקע. זו ללא ספק היתה תקופה מוזרה ולא יציבה, אבל היא מסתיימת סוף סוף. השמש עוברת לבית החומר והכספים שלכם מאותתת על רצון מעשי להתקדם.

סרטן

ונוס שנמצאת במזל שלכם כבר כמה שבועות  עשתה לא מעט ביכולת שלכם לפתוח את לבכם הרך לאהבה, וזה השבוע האחרון שלה כאן: נצלו אותו להיכרויות חדשות אם הנפש התאומה לא אצלכם. שבוע אחרון לאהבה, סרטנונים…

אריה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של אנרגיה לעשייה וליזמות חדשות. כדאי להשתמש בהן, בעיקר עכשיו כשהשמש שליטת המזל שלכם שלכם עוברת למזל סרטן והאריה שלנו הופך גם יוזמתי – וגם ביתי… מעניין.

בתולה

חזרתו של מרקורי שליט  המזל שלכם להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם היא צעד מצוין עבור הבתולות שהרגישו שכל מה שהיה קשור לקריירה דשדש ולא התקדם לשום מקום. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות ולצאת לדרך.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה שלכם זה השבוע האחרון, וכדאי לנצל אותו כדי לדחוף קדימה רעיונות יזמות ותוכניות מסוגים שונים: כשונוס תעבור למזל אריה בשבוע שלאחר מכן, אפשר יהיה לקדם את הרעיונות האלה הלאה.

עקרב

כוכב מרס שוהה בבית הקריירה שלכם השבוע, ואין כוכב שמביא איתות יותר דרייב ועוצמה ממנו. זמן טוב לעקרב להתעורר, ולתת גז בכל מה שקשור ליזמות חדשות בכל התחומים.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לסיים את תהליך השדרוג של מערכות היחסים שלכם, ולפתוח דף חדש בתקשורת הזוגית.

גדי

כוכב סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהלוך אחורי, ומתחיל לצאת מתוך זוית הפעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי. בגדול זה אומר הלחצים עליכם מתחילים לרדת, ולאט לאט חוזרים לקרקע. זהו זמן להתפייס אם קצת לחצתם יותר מדי על אחרים, ולתת חיבוק.

דלי

כוכב מרס ממשיך לנוע בבית היחסים שלכם, ועלול להביא מתחים ולחצים לדליים. חשוב כעת להמנע מכעסים פתאומיים, ומצורך לנתק קשרים. זמן טוב להשקיע בחברים מהעבר, לשדרג יחסים עם חברים מההווה, ולהפתח לחברים חדשים

דגים

השמש עוברת השבוע למזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים ומורגשת הקלה הן במישור הזוגי והן בדיאלוג עם העולם בכלל. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל מאפשרת שיפור ושדרוג התקשורת הביתית והמשפחתית. דברו, ועל הכל.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן