תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 15 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

משלומכם, חברים? היה לכם קשה השבוע? עוד תתגעגעו אליו, תאמינו לי: שבוע של ויכוחים לפנינו, בעיקר מהסוג המעצבן, וזה קשור קודם כל לסיטואציה אחת ספציפית: מרקורי פוגש את מרס במזל בתולה ונצמד אליו כמו עלוקה, למרות שבמזל בתולה הוא כשלעצמו דורשני ושיפוטי לא מעט.

אבל השחקנית הראשית השבוע היא דווקא השמש במזל אריה: כל האינטראקציות של המונע העוצמתי שלה השבוע הן מתוחות ומאתגרות, ומכריחות אונו להתמודד שוב ושוב עם יומיום מאתגר שדורש מאתנו להילחם כמעט על כל דבר שחשוב לנו, בשבוע ששום דבר בו לא מובן מאליו. אוףףף!

אז מה יש לנו השבוע? צמידות אחת מעצבנת שבה לא נפסיק להתווכח, שתי זויות של מתח – כאילו מתח זה המצרך שבאמת חסר פה במדינה הלוחמנית הזו, וזוית של קונפליקט שמנסה בכל זאת להרים פה איזה חיוך בלי שירדו עליה,  יעירו לה שאין לה מסיכה או יחפשו לה את התו הירוק…

וכל זה נהיה כל כך בלתי נסבל, עד שאפילו לונוס נמאס: היא סותמת את האוזנים, קמה בפתאומיות, לוקחת רק תיק קטן עם כמה כלי איפור דיאודורנט ורימל שלא נמרח בחום, ועוברת באצילות ובלי להסתכל אחורנית כמו ליידי אמיתית, למזל מאזניים.

שבוע שכזה…

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרקורי צמידות מרס

@שמש בזוית של עימות 180 ליופיטר

@שמש בזוית של מתח 150 לפלוטו

@שמש בזוית של מתח 150 לנפטון

@ ונוס עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים

 

 

הזוית שהורסת לנו את החיים השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת למרס האגרסיבי, כששניהם במזל בתולה.

נכון שהזוית הזו הופכת מדויקת רק ביום חמישי, אבל כבר מיום שני מתקרצץ מרקורי על מרס מאחורי הגב ונצמד אליו, ואם יש משהו שמרס לא סובל זה את הניג'וס המרקוריאלי הזה ועוד בשיא החום…

כל מגע שהוא דיסהרמוני – יענו טורדני – בין השנים האלה, שאחד מהם בסך הכל מנסה לדבר אבל בזמן שהשני רוצה שיעזבו אותו בשקט, נגמר באין סוף ויכוחים, עימותים, אי הבנות, אי הסכמות, ורבאק עזוב אותי באמש'ך, כשהסיבות לריבים ולאי הסכמות האלה לא נגמרות, בעיקר כי אנחנו כל כך מזדהים עם העמדה שלנו עד שהיא הופכת להיות חלק מאתנו, ואם מישהו מתווכח איתנו עליה הוא הופך להיות אוטומטית אויב העם ובמקרה הזה לעשות לו אנפרנד בפייסבוק זה אולי בעצם אפילו לעשות לו טובה כדי שלא ישמע באמת מה שאנחנו חושבים עליוף..

 ולא חסר סיבות לויכוחים, החל מחיסונים בעד או חיסונים נגד, תו ירוק, שנת הלימודים וילדים עם מטושים באף שלא מפסיקים להתעטש – הויכוחים בנושאים האלה ועוד כמה מגיעים לשיא השבוע וחלקם ימשך גם בשבוע הבא, כי בינינו – איך עוד אפשר להוציא את האנרגיה הזו שמורכבת מחום בלתי נסבל שעוד מודיעים לנו שרק ילך ויעצים בשנים הקרובות, ילדים שמטפסים על הקירות בשבוע האחרון של הקייטנות או מה שנשאר מהן, ומהמרקורי הזה שהיה כל כך כיפי ותקשורתי עד השבוע שנראה שגם לו  כבר נשבר ונדמה שכל מה שיש לו בחיים – לא שלו אלא שלנו, ברור – זה רק להציק, להציק, להציק.. אוף!

אז.. מה עושים? אני תמיד אומר להתאפק, לעצור, לחשוב, לנשום עמוק, לספור עד עשר – כל מיני הצעות שתכלס בשטח לא ממש עוזרות אם דיפ דאון אתה חייב לתת לג'ננה לצאת.

אז זהו שלא – הפעם אני טוען ההיפך: תנו לג'ננה לקריזה וללטמה לצאת ברבאק של הברבוניה! תמשיכו להתווכח ואל תפסיקו ותעלו מדרגה עד שיגמרו המדרגות ואתם בעצמכם תבינו ככה דרך איזה שביב של הברקה פנימית כמה אתם מגוחכים ומצחיקים ולא יעילים וסתם מחפשים לשחרר קיטור, ואז – או שהחיוך הזה יגיע מעצמו, או שבאמת הגיע הזמן שהמעצבן הזה ממול יעזוב אותנו בשקט לבד עם הקפה שלנו. לפחות לכמה שעות, אה?

כי אחרי שהכל יוצא – התובנה השקט וההכרה שתכלס כל זה היה מיותר מגיעה לבד, ואז ממילא מתפייסים…

או שלא.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים,  טלה, מאזניים גדי וסרטן ו..בעצם כולנו.

 

זויות המתח של השבוע – יש שתים כאלה, ואת שתיהן יוצרת השמש. המנוע האנרגטי של כולנו. וכל אחת מהן יותר מתוחה מהשניה, ויש להן גם תפקיד: להפוך את אוגוסט ליום הדין של האם אמא של הכעסים, ולכן התפקיד שלנו לא לקבל את העובדה הזו כמובנת מאליה אלא לעשות למתח דווקא ולא להסחף אליו בקלות כזו…

 

זוית ראשונה – השמש בזוית של מתח לפלוטו הכוחני והיצרי.

כשמדברים על זויות מתוחות אפשר לומר שהזוית הזו יושבת בנוח בראש הפירמידה או ממש קרוב לשם.

פלוטו הוא הכוכב הכי טוטאלי באיזור, והמשפט שקשור אליו הוא זה שכולם אוהבים לדקלם כשמדברים עליו: לא שוכח – לא סולח.

הכוכב הזה נקמני להחריד, והבעייה שלו היא שבזוית כזו גם אם אין סיבה אמיתית למתח – הוא כבר יצור אותה, והשמש עם הטאץ' הדרמטי שלה בהחלט תשתף פעולה.

זוית של מתח בין השמש לפלוטו מביאה איתה פתיל קצר וגישה שואפת קרבות כשכל מלה לא במקום עלולה להעיר את השדים.

מה עושים? מנסים לא להגיב מהבטן אלא מהראש ובשום אופן לא מגיבים באלימות מילולית או מנתקים קשרים.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה עקרב דלי ושור.

 

 

זוית שניה – השמש בזוית של מתח לנפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הזו מביאה איתה ערפול ובלבול, וקושי להתמקד בעובדות או לקבל אותן כפי שהן מבלי לנסות לשנות אותן, או לפרש אותן באופן רגשני ובשיקול דעת גרוע.

חשוב כעת להזהר ממהלכים משמעותיים בנושאי חומר וכספים, לפחות בלי להתייעץ עם משהו לפני כן.

בנושאי רגשות – אפס אנד דאונס. הצמדו בעיקר לעובדות ולפרטים הקטנים – האמת נמצאת בעיקר בהם השבוע.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה שור עקרב דלי דגים קשת תאומים ובתולה

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל בתולה השייך ליסוד האדמה, למזל מאזניים עליו היא שולטת השייך ליסוד האויר.

ונוס החביבה שלנו חוותה תקופה לא נעימה במזל בתולה היבשושי והביקורתי, בעוד היא זקוקה לצומי, לפרח, לחיבוקי שלא לדבר על אהבה, ולא לבית דין לשיפוט מהיר על כל טעות שהיא עושה או במהלכים הטכניים שלא הספיקה כמו לנקות את הכלים בכיור לפני שהגיעו האורחים.

ונוס שלנו זקוקה להרמוניה, להכלה, אמפטיה ובעיקר שיחות של אחד על אחד עם אדם אחר – כל מה שלא היה לה בחודש האחרון, וכל מה שהיא הולכת לקבל עם המעבר שלה למזל מאזניים השבוע.

ונוס במזל מאזניים מחזירה אלינו את המבט המהורהר, את שיחות המודעות של אחד על אחד במטבח עד השעות הקטנות, את העונג שבמלים של לפני ואחרי, ואת החיזור הנעים והאינטליגנטי, במקום הביקורתיות והשיפוט שסבלה מהם במזל בתולה.

מי בעיקר יהנה מונוס שלנו במזל מאזניים? מזלות שור, מאזניים טלה סרטן וגדי.

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

על פניו זו באמת אחת הזויות שמחזירות אלינו את השמחה, את ההתרגשות, ואת הרצון להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ומכאן גם לנסוע, לבלות, לחוות, ובמקביל גם ללמוד משהו חדש שמזמן רצינו, ולהרחיב דעת.

זמן מצוין לחזור לתכניות המלהיבות שקצת זנחתם לאחרונה, וכדאי לחשוב איך לממש אותן דווקא עכשיו בתנאי שלא צריך לנסוע רחוק עבורן או לנסוע בכלל, למרות שהזוית מביאה איתה צורך חזק במיוחד בתנועה ובאקשן.

חשוב עכשיו להזהר מאוד לעומת זאת דווקא בנושאי כספים ופיננסים: אופטימיות יתר עלולה לגרום לשיקול דעת שגוי והחלטות גרועות.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה שור דלי עכשיו קשת תאומים דגים ובתולה.

@

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 15 לאוגוסט 21

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

פתיחת השבוע אינה קלה עבורכם: מרס שליט המזל שלכם בזוית של מתח לסטורן הנוקשה, והכובד התסכול ותחושה שאתם לבד במערכה עלולים להמשך עד אמצע השבוע. מכאן ואילך הכל יהיה קל יותר, בעיקר כשונוס תעבור למאזניים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם  עוזבת את בית הרומנטיקה והיצירתיות, ועוברת לבית המקצועי שלכם. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה. זמן טוב להשקיע גם בבריאות שלכם.

תאומים

זהו זמן להמשיך להשקיע בבית ובסביבתו ובעיקר בבני הבית אבל במקביל אתם הופכים גם יצירתיים ורומנטיים יותר:  ונוס הרגשית עוברת למזל מאזניים והתאומים שלנו מחפש משהו רגשי יותר, ולא רק מלים.. הגיע הזמן להתמסר לאהבה.

סרטן

מקבץ כוכבים גדול בבית התקשורת שלכם ממשיך לעזור לכם לדבר לשתף ולחלוק באופן אינטנסיבי ולא אופייני לכם, סרטנונים. מעברה של ונוס למזל מאזניים מביא איתו רצון להשקיע קצת יותר בבית וסביבתו: קניות לבית, ושינוי אווירה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מעבירה אתכם נדנדה רגשית רצינית השבוע של אפס אנד דאונס בזויות המתח לפלוטו הכוחני או לנפטון האבוד או בעימות עם יופיטר האמביציוזי.. אז למי משלושתם להקשיב ? רק לעצמכם. בהתנהלות סולידית עד כמה שאפשר לאורך השבוע.

בתולה

ונוס הרגשית עוזבת את מרקורי ואת מרס שבמזל שלכם ופונה לדרך חדשה במזל מאזניים. הצמידות בין מרקורי למרס בהמשך השבוע עלולה להביא איתה ויכוחים ודרמות. ונוס שנכנסת לבית הכספים עלולה לגרום להוצאות גבוהות. זהירות,

מאזניים

משהו טוב קורה לכם היום, מאזנאים: ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת ל..מזל שלכם, אלמנט שיביא איתו קצת יותר רכות ואמפטיה אחרי החודש הקשוח שהיא עברה במזל בתולה. הגיע הזמן להתפנק, ולהיות טובים לעצמכם…

עקרב

זוית של מתח בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע מתוח ותגובות קיציוניות. חשוב לפעול בזהירות מול סמכויות גם כשדברים לא נראים לכם: התפרצויות כעס עלולות לפגוע בעיקר בכם השבוע

קשת

זוית של עימות בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה במפתיע שבוע אופטימי יחסית שבו כדאי ורצוי לחשוב כמה צעדים קדימה ולא לעסוק רק בכיבוי שריפות. זמן להתחבר מחדש לחזון שלכם, ולחשוב על מימושו.

גדי

ונוס הרגשית עוברת למזל מאזניים המאכלס את ביתה קריירה שלכם, והופכת את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד, וזו אמביציה רכה שיכולה לחזק את הקסם האישי ולקדם היטב תכניות מול סמכויות.. אבל זה לא יקרה אם לא תקחו יזמה.

דלי

מעברה השבוע של ונוס למזל מאזניים מביא איתו מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים, ויכולת להכנס מחדש למסע אינטנסיבי של הרחבת אופקים, ולימודים של משהו חדש. זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה, דליים.

דגים

מקבץ כוכבים לא קטן במזל בתולה שממול ממשיך להדגיש גם השבוע את הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים, הן ביחסים קרובים והן בשותפויות או בתחום העסקי. קידום אמיתי של מה שחשוב לכם ושיחות בירור – עדיף באחד על אחד, ובארבע עינים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן