תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 13 ליוני 2021

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

יש מלה אחת שמתארת יפה את השבוע הזה: לחץ. לחץ רגשי, לחץ מנטלי, לחץ מערכתי – אין ספק, אנרגיית השינוי העוצמתית כבר כאן כשזוית הפעולה העוצמתית בין סטורן לאורנוס מגיעה לדיוקה בפעם הראשונה, וזה מתרחש כאשר השמש יוצאת מהפוקוס עם נפטון הרגשי ואחר כך נכנסת למתח עם פלוטו היצרי, ונוס במתח עם סטורן הקשוח ומרס מנסה לשחרר אנרגיות בלי בקרה בזוית עם יופיטר…

ולכל מי שחשב שהשבוע הקודם עם כל הדרמות שבו היה שיא הלחצים של החודש הזה, כדאי שיחשוב שוב…

ואם ננסה לתמצת את הכל למלה אחת מפיו של במאי הסרטים הכוכבי הבינגלקטי הזה, יושב שם בתוך כסא הבמאים שלו המורכב מענני כבשים רכים, לועס סיגריה בלי פילטר שמכתימה את זקנו הצהבהב וכובע מצחיה על ראשו ועליו הכתובת 'omg היא תהיה זו: אקשן!!!

 

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים

@ונוס בזוית של מתח 150 מעלות לסטורן הנוקשה

@ שמש בזוית פעולה מדויקת 90 לנפטון המטשטש ומערפל

@ סטורן בהילוך אחורי בזוית פעולה מדויקת 90 לכוכב אורנוס

@ מרס בזוית מדויקת של מתח 150 לכוכב יופיטר

@ שמש בזוית מדויקת של מתח 150 עם כוכב פלוטו

 

 

הזוית המשמעותית של השבוע – האמת שיש כמה שנראות כאלה, אבל רק אחת שהיא באמת כזו, כי היא מייצגת באופן הברור הבוטה והסמלי ביותר את כל מה שאנחנו חווים החודש הזה: וזו זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה שהולך אחורנית שנמצא במעלה ה 13 במזל דלי, לאורנוס התזזיתי שהולך קדימה במעלה ה 13 במזל שור.

סטורן מייצג את הצד המממש בחיינו, את המערכות השלטוניות המקיפות אותנו והמערכות בכלל שנמצאות בחיינו, ואת כל מה שבונה סביבנו גבולות מוגדרים היטב כדי שבתוכם נוכל לפעול ולהרגיש חופשיים.

כשסטורן נכנס לזוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, הוא מקבל מסר מאוד ברור: הגיע הזמן להשתנות, חמודי, ומהרר. איך להשתנות, במה להשתנות, מה לשנות הוא שואל בציניות: אותך, את עצמך, את מהותך, את הגבולות שאתה מייצג והם כבר לא מרגישים בטוחים יותר, כי הם – ואתה – זקוקים לשינוי, ושינוי מהותי.

אל תשכח, אומר אורנוס: אתה נמצא במזל דלי שאני שולט עליו וזה כבר אומר שהגיע הזמן להגמיש את השורות, להזיז את כל מה שהסתאב ומיצה את עצמו, ולאפשר לעצמך לקבל את העובדה שלא רק העולם כולו משתנה אלא גם אתה, ועכשיו – הגיע תורך, חביבי, אם תרצה או לא…

כן, הגיע הזמן לשינוי משמעותי במסגרות הפעולה שלנו, בדרך שבה אנחנו חושבים ורוצים לממש פוטנציאל, במערכות שמחברות אותנו לעולם, וכמובן במערכת השלטון ובחוקים בכלל.

זה סטורן וזו משמעותו. זה כתוב בכל ספר אסטרולוגיה למתחילים בדיוק כפי שכתוב שם מהו אורנוס ואיזה שינוי הוא מביא. לא צריך להיות פוליטיקאי כדי להבין את המסר הזה, אבל אם אתה לא מבין אותו ולא משנה או משתנה בהתאם, יתכן ואין לך מקום בפוליטיקה העכשוית: מה שהיה – היה. אנחנו נכנסים עכשיו לתקופה חדשה, יחסי כוחות שונים, ושינוי מסוג אחר ואותו – אי אפשר לעשות: זהו כוח הטבע בעצמו. חבל שעוד לא הפנימו זאת. זה קרה קורה ויקרה שוב ושוב לאורך ההסטוריה, כי גם אנחנו, מה לעשות, חלק מהטבע הזה שאלה כוחותיו.

נכון, זה עוד לא שינוי כולל ומקיף: סטורן בהילוך אחורי רק מוריד עוד טפח ממה שמיותר ומכביד, כשאורנוס כמו מפלסת שלג עקשנית ממשיך לקלף אותו ממה שמיותר והיה נראה מסיבי ובלתי עציר עד לא מזמן, אבל כשזה יורד זה קורה בקלות ובפשטות מדהימות. בטבע כמו בטבע.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי סרטן מאזניים טלה דלי אריה שור ועקרב.

 

 

 

הזוית הקשה של השבוע – כאן יש ללא ספק כמה כאלה והמשמעותית היא זו של השמש בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל.

הקושי בזוית הזו הוא כשדווקא כשאנחנו זקוקים לצלילות מחשבתית מכסימלית אנחנו מקבלים את השמש בזוית לנפטון כתוספות להילוכו האחורי של מרקורי שגם הוא עוסק בסגירת מעגלים יותר מאשר במיקוד בחדשים.

וכשהכל רגשי גם ההחלטות שלנו רגשיות ורגשניות בהתאם, וגם התגובות שלנו כשדברים לא קורים כפי שרצינו, וחבל.

אולי משום כך החלטות הקשורות לכספים לחומר ולשינויים משמעותיים בחיינו כדאי לדחות לשבוע הבא בו נהיה ממוקדים ומרוכזים יותר.

בשאיפה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי עקרב שור דגים קשת תאומים ובתולה.

 

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית הכובד בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

הזוית הזו מכבידה עלינו מכיון שהיא מכריחה אותנו לא לשגות באשליות אלא להסתכל בחיים, ובעיקר בצד הפרקטי שלהם, עין בעין, לי לעשות לעצמנו הנחות, ולפעמים גם מתוך המבט של השופט הפנימי החמור שנמצא בתוכנו.

תחושות של כובד ובדידות מלוות את הזוית הזו, ומכריחות אותנו קודם כל לעשות צעדים בוני עצמאות ואמון בנושאי חומר וכספים, ובמקביל – לעשות עבודה רגשית אמיתית על כל מה שקשור למערכות היחסים ולקשרים הקרובים שלנו.

זמן טוב לשתף את הפרטנרים שלנו במה שעובר עלינו אם יש לנו כאלה, ואם אין – אולי דווקא עכשיו, תחת כובדו של סטורן הקשוח, נמצא לחפש לנו נפש תאומה שנותנת בזמן ובמקום הנכון את החיבוק ההוא בלי מלים, ושעושה לנו את הסלט חצילים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים,ומתבוננת בנו בשקט כשאנחנו אוכלים, מזרימה אהבה שקטה וצלולה בלי חשבונות קטנוניים ישר ללב.

מכירים את זה?

אז זהו! את זה אתם יוצאים או יוצאות לחפש כשונוס מכבידה מדי ואין באמת את מי לשתף.

שווה בכל מקרה לנסות..

מי עלול לסבול בעיקר מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב דלי אריה טלה סרטן וגדי.

 

 

זויות המתח הקשות של השבוע

 

1.זוית המתח המשמעותית בין השתים נוצרת בין השמש לבין פלוטו. פלוטו הוא כוכב אלים כשהוא נכנס לזוית דיסהרמונית עם כוכב אקטיבי כמו השמש ואחת מתוצאות הזוית הזו היא פתיל קצר במיוחד ותגובות קיצוניות, לעיתים גם אלימות מלולית ואפילו פיזית.

לכן כדאי וחשוב השבוע לפעול באופן זהיר במיוחד כשאנחנו מזהים פרובוקציה מצדו של מישהו אחר: לעצור לרגע, לנשום עמוק, לספור עד עשר, ו..כן, לחייך (מכירים אותי כבר, נכון? 😊 .

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה עקרב שור ודלי.

 

2.זוית המתח בין כוכב מרס שזה עתה עבר למזל אריה, ליופיטר כוכב השפע שעושה צעדים ראשונים במזל דגים.

הזוית הזו היא חיובית בעיקרון, כיון שיופיטר הוא כוכב אופטימי וחביב, אולם המתח בין השנים עלול לגרום לנו לעשות שטויות כמו קבלת החלטות פזיזות לגבי הוצאת או בזבוז כספים, או נהיגה לא זהירה בכבישים, ואפילו פוטנציאל לתאונות עבודה בבית או במקום העבודה שנגרמות בגלל אופטימיות יתר או עשייה ללא מחשבה וכלאחר יד.

הזוית הזו עלולה לגרום לנו להפסיד כספים או לעשות תאונות דרכים בגלל שהראש לא תמיד ממוקד בפעולה עצמה, ולכן כדאי וחשוב השבוע להיות ממוקדים במיוחד בזמן כל עשייה פעולה או נהיגה, ולהזהר מהסחות דעת כמו כתיבת אסמסים בנהיגה או שיחות טלפון שממקדות אותנו במשוחח ולא בכביש.

מי עלול בעיקר להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן גדי קשת תאומים דגים ובתולה.

 

ואיך נראית התחזית השבועית במפת השמים של השבוע?

 

 

@

ולתחזית האהבה של השבוע

 

 

@

 

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם נע במזל אריה האנרגטי ואתם חוזרים לעצמכם, אבל זוית המתח עם יופיטר עלולה להביא איתה טעויות בשיפוט בכספים או בכבישים. זהירות.

שור

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים המאכלס את הבית החברתי שלכם, אבל זוית המתח עם סטורן מביאה איתה שבוע קשוח ומכביד: התמקדו בנעשה בחשבון הבנק שלכם, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי גם השבוע, ויוצר רק זוית הרמונית עם סטורן הקשוח. זהו צ'אנס לסגור לא מעט מעגלים עכשיו, אבל להמנע עדיין מהתחלות חדשות: זה אינו הזמן המתאים לכך.

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם והסרטן שגם כך הוא אחד המזלות היותר רומנטיים על פני גלגל המזלות הופך להיות רומנטי עוד יותר… זמן לפתוח את הלב, סרטנונים, ולתת למכסימום אהבה להכנס.

אריה

משהו טוב קורה לכם עכשיו, אריות: כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ומביא איתו יום של אנרגיה חדשה והרבה יזמות והתחלות. אולם בגלל הזוית עם יופיטר כדאי לשקול צעדים ולחשוב פעמיים לפני כל פעולה: זהירות.

בתולה

יופיטר כוכב השפע נמצא ביחד עם נפטון במזל דגים כעת, אלמנט שעשוי להביא איתו כמה תפניות מפתיעות – לטובה כמובן – בחיי האהבה ובמערכות היחסים שלכם. הקשיבו ללבכם, ושימו את הציניות בצד.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן הביתי, ואתם זקוקים לקצת יותר אווירה משפחתית… קריירה ודרייב הם הנושאים המשמעותיים שכדאי ללכת עליהם עכשיו, ובכל הכוח.

עקרב

זוית העימות שליוותה אתכם בשבוע האחרון מתפוגגת סוף סוף.. האם הגיע הזמן להירגע? לא בדיוק: זוית המתח בין השמש לפלוטו מביאה איתה מתחים חדשים, וצורך לבטא את עצמכם ואת מה שחשוב לכם גם מול העולם

קשת

שהותו של יופיטר שליט המזל שלכם במזל דגים המאכלס את בית המשפחה שלכם, מרמזת על המקום שבו אתם צריכים להשקיע עכשיו: בבית ובמשפחה. זהו זמן לעבות שורשים, לחזק קשרים משפחתיים, ולהשקיע בביחד, קשתים, ולא בצד ההרפתקני שלכם.

גדי

זוית המתח בין סטורן הנוקשה לבין ונוס הרגשית עשויה להראות את הקונפליקט השבוע בין הצורך לפעול מתוך לוז ומסגרת נוקשה לבין הצורך לתת גם לרגש את המקום הראוי לו. השבוע – חשבו לנסות ולשלב בן השנים.

דלי

זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לבין אורנוס שליט המזל שלכם מאתגרת אתכם, מכבידה עליכם, וכופה עליכם לפעול באופן מדויק יעיל ו ואפקטיבי יותר. זמן טוב לאסוף את עצמכם להגדיר מטרה – ולצאת לדרך למרות הקושי.

דגים

זוית פעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה לגרום לערפול בלבול וקושי להתמקד במה שחשוב לכם באמת בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי. חיזרו לקרקע, ופרקו כל מטרה למטרות משנה, והתמודדו איתן אחת אחת לפי התור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן