תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית -12לספטמבר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?  

על פניו נראה שמפלס המתחים נמצא בירידה השבוע, כשגם השמש וגם מרקורי יוצרים זוית מתוחות לכוכב נפטון והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, אולם זה גם אומר שרוב ההחלטות שאנחנו מקבלים השבוע הן בעיקרון רגשיות וללא שיקול דעת אמיתי…

גם זויות המתח עם יופיטר של השמש ומרקורי מצביעות בעיקר לא על תכנית סדורה אלא על שליפות מהבטן וגישה פזיזה, כשונוס שוהה במזל עקרב הלוחמני, אבל במקום שהמתחים מגיעים לשיא הם נעצרים בגלל הזויות של השמש ומרקורי עם נפטון והזוית של ונוס עם סטורן.

נכון, סוף השבוע שחלף סיכם שבוע אלים וכוחני, אולם מתחים גבוהים בשבוע אחד עדין אינם עדיין סיבה להמשך הפעילות הלוחמנית – במקום זאת אפשר להתאפק, לעצור, ולחזור לשליטה במה שקורה – ואז לפעול באופן ממוקד ומדויק, במקום לפעול באופן פזיז כצורך לתגובה על פעולת נגד.

אקשן – כן, אולם בחכמה ובשיקול דעת, ולא בפזיזות, ממליצים השבוע הכוכבים.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ השמש בזוית של עימות עם נפטון המטשטש ומערפל

@  ונוס הרגשית בזוית פעולה 90 מעלות לסטורן הנוקשה

@ השמש בזוית של מתח 150 מעלות ליופיטר

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח 150 מעלות לנפטון הרגשי

@ כוכב מרס עובר ממזל בתולה למזל מאזניים

 

הזויות הקשות של השבוע – פעם הייתי כותב שזו זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם סטורן הנוקשה, אולם היום ברור לו שזו זוית העימות של השמש עם כוכב נפטון שממול.

הזוית הזו, ואחריה גם זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב נפטון, מביאים איתם מעורבות רגשית גבוהה במיוחד השבוע, ואפשר לומר שמאחורי הקלעים הרגשות הם אלה שמכתיבים השבוע את הפעולות, ולא ההגיון דווקא. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לחזור לקרקע, אחרי הטלטולים והזעזועים שהעבירו אותנו ונוס יופיטר פלוטו ומרס בשבוע החג של ראש השנה, והקרקע הזו חייבת להיות מעשית ולא רגשית ובעיקר כזו שמורכבת מהרבה פרטים קטנים.

גם מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח לנפטון לא עושה לנו חיים קלים: זהו מיקום שמדגיש את היות התקשורת שלנו רגשית ורגשנית ולא פרקטית ואפקטיבית, מה שאומר גישה מעט רומנטית או נוסטלגית או גישה של גירוי תגובה, ולא גישה מעשית שמבוססת על עובדות.

לכן חשוב השבוע, בעיקר השבוע, להצמד עד כמה שאפשר לעובדות, ולא למה שאנחנו חושבים שהן העובדות ואיך לגשת אליהן, בעיקר כשמדובר בתגובות רגשיות לבריחת האסירים ומפלס האלימות שעולה מצד הפלסטינים שמשתמשים בכך כמניפולציות רגשיות ומפעילים מחדש את כל ציר ההתנגדות לצה'ל בגדה ובעזה.

מי בעיקר יושפע רגשית מהמצב ומכל מה שקורה? מזלות בתולה, תאומים, דגים, קשת, אריה דלי עקרב ושור.

 

הרגשות השבוע – בשבוע כזה שבו נפטון הרגשי מככב, ומביא איתו רגעי אופוריה בצד רגעי דכאון קליל וחוזר חלילה, ישנה גם זוית רגשית אחרת, זו שמייצגת ונוס.

ואכן, ונוס היא המייצגת הרגשית באופן מסורתי, וכשהיא נמצאת בזוית פעולה לסטורן הנוקשה היא בהחלט נותנת פייט לשתי הזויות של השמש ומרקורי עם כוכב נפטון.

מצד אחד, זו נחשבת זוית קשה: סטורן הוא כוכב קשוח וזוית שלו עם ונוס בהחלט מורידה את מפלס השמחה והכיף, והיא עושה זאת על ידי שהיא מזכירה לנו את העובדות, בעיקר אלה שאנחנו רוצים לשכוח: האוברדראפט המתחזק, המתחים שעולים ביחסים, והקושי להעמיד פנים שהכל לאבי דאבי כשהעובדות מכבידות עלינו ועל הקרקע שמתחת לרגלינו.

אבל.. בעוד נפטון קשור בעיקר לאי ודאות ולקושי לחוות את המציאות כפי שהיא, סטורן עושה בדיוק את ההיפך: הוא מנסה לשקף לנו את המציאות כפי שהיא אחד לאחד דרך העובדות, ולא דרך הרגשות.

התוצאה – צורך חזק יותר לתרגם את העובדות של סטורן לעשייה בשטח ולמספרים קטנים, ולחזק את הקרקע שמתחת לרגלינו כדי להתמודד עם הפחד החששות והמצוקה שסטורן מביא איתו.

אולי משום בשבוע שבו מככב לנו נפטון, דווקא סטורן נותן לו פייט רציני ומשמעותי על ידי שימת העובדות בראש סדר העדיפויות, ולא שימת הרגשות במקום הזה, כך שנפטון לא באמת גורם לנו לפעול כדי להתמודד עם עולם הרגש, אבל סטורן בזוית הפעולה שלו עם ונוס – בהחלט כן.

אז מה עושים? מתמודדים עם העובדות שזקוקות לטיפול, כמו תשלומי חשבונות שלא שולמו שיחות בירור שלא נעשו והחלטות מקצועיות וארגוניות, ומחזירים את בטחון לקרקע שמתחת לרגלינו.

והרגשות עצמם, אלה שמפעילים אותנו בעוצמה חששנית ומודאגת שכזו בזוית שבין ונוס לסטורן? ברגע שנתמודד עם הסיבות המעשיות שגרמו לתחושות חוסר הבטחון והמצוקה, הם ירגעו מעצמם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות  שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן גדי וטלה.

 

הזוית האסרטיבית של השבוע – זו זוית המתח בין השמש לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

בשבוע הקודם הביאה איתה הזוית הזו בין היתר גם לפריצה מבית הכלא, כשהצורך בחופש הפך סמלי והשתמש בזוית של מרס ליופיטר כדי לפרוץ – ממש מרס – את החומה ולהמלט.

השמש בזוית של מתח ליופיטר מביאה איתה תחושות דומות: צורך לשבור מסגרות שמעכבות אותנו או לפחות לא להתחשב בהן, כדי לפרוץ החוצה למקום חופשי ושמח יותר.

אולם השמש אינה מרס, והצורך המרדני הזה לא חייב לשבור מסגרות או חומות כדי לצאת לחופשי: הוא פועל בעיקר מול סמכויות בחיינו שמעיקות עלינו ומנסות להכתיב לנו איך ומה לעשות, או מול עצמנו כשאנחנו מתקשים לעשות את מה שבאמת מתחשק לנו ועומק המחוייבויות מכביד מאוד.

אולי משום כך הזוית הזו עלולה להיות גם סוג של דווקא, לעולם למציאות סביבנו או לנו עצמנו, והיא עלולה להתבטא בנהיגה לא זהירה כעסים ודרמות מיותרות או כעסים ילדותיים שפוגעים בעיקר בנו ואפילו אופטימיות יתר שעלולה לגרום לנו לבזבז כספים שלא לצורך, ולבדוק את הבטחון האישי שלנו הרגשי או הכלכלי בלי לראות את המציאות כפי שהיא, וחבל…

בקיצ – זהירות בהחלטות שלנו השבוע, ובעיקר המנעות מלקיחת סיכונים מיותרים, בבנק או בכביש.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות אריה דלי עקרב שוב קשת תאומים דגים ובתולה.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים החברתי

המעבר הזה לא עושה חסד עם כוכב מרס: במזל בתולה היו לו עובדות להתמודד איתן או לפעול דרכן, אבל במאזניים הוא מוחלש למדי: מזל מאזניים נמצא מול מזל טלה עליו הוא שולט, והוא זקוק להרמוניה להכלה ולאמפטיה בעוד כוכב מרס מביא איתו בדיוק את ההיפך: סערות, דרמות, והקצנה של הרגישות להרמוניה עד כדי הפיכת ההרמוניה לאוסף של דרמות קטנות האשמות ומניפולציות כשהקושי להזדהות עם הזולת מתחזק והצורך לפעול דרך עצמנו והצרכים שלנו תופס פיקוד.

וכך נראית – ונשמעת- מפת השמים של השבוע:

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים, ומתרכך מאוד. חשוב עכשיו לא לריב עם חברים ומשפחה כשדברים לא קורים כפי שרציתם ולא להאשים אותם בשטויות. זמן לצאת מעצמכם ולחשוב בשנים.

 

שור

הרוחות מתחילות להירגע והאקשן עובר לתחום המקצועי. הגיע זמן לתרגם את כל הבלגן הזה למטרות מקצועיות בימים הפנויים עד החג או הצום הבא, מה שיבוא קודם: עובדות, חברים, ורק הן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית של מתח עם כוכב נפטון הרגשי, אלמנט שמדגיש את הצורך להצמד לפרטים הקטנים ולא להתרגש משטויות וליצור דרמות מיותרות: להגדיר מטרות – ולבצע! קפיש?

סרטן

מרקורי וגם מרס במזל מאזניים מביאים איתם הרבה אקשן ותקשורת הביתה, אבל ונוס מביאה איתה את הרומנטיקה היישר ממזל עקרב, ולסרטן כידוע קשה להשאר אדיש… השקיעו באהבה, וכמה שיותר ממנה.

אריה

מעברה של ונוס למזל עקרב מביא איתו את הצורך להשלים להתפייס ולפתוח דף חדש עם בני הבית, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, וגעיקר לאפשר לאהבה להגיע לביחד הכי קרוב שלנו – למשפחה. מוכנים? תנו שאגה כדי שאדע..

בתולה

אחרי חודשיים אנרגטיים מאוד אך גם מתישים למדי עובר כוכב מרס ממזל בתולה למזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ומעביר ביחד איתו את הבלגן האופייני, אולם אצבע זהירה ומדויקת על ההדק תמנע הוצאות ובזבוזים שלא לצורך. וזה אפשרי.

מאזניים

אל מזל מאזניים החברתי והעדין עובר לו מרס כוכב האקשן ומתחיל לייצר דרמות, להסעיר את הרוחות מכיוונים שונים, ולהפר את השקט וההרמוניה שאתם זקוקים לו כל כך. מה עושים? פשוט מאוד: לא משתפים איתו פעולה, ולא מבזבזים כספים בגלל ונוס שעוברת למזל עקרב. פשוט לא!

עקרב

משהו טוב קורה לכם בסוף השבוע (הבא): ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, מרככת את הקשיחות העקרבית המוכרת, ומביאה את הקסם שלה שעוזר לכם לפתוח את הלב, ובמקום לרטון ולהתמרמר – פשוט לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם… אהבה, מכירים? הלו, שם? כן, זו בוורוד. תנו לה צ'אנס.

קשת

זוית של מתח בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה גישה עצבנית וחסרת שקט, מהסוג שגורם לכם בדרך כלל להכנס להרפתקאות או לעשות שטויות. נסו לעצור בזמן ולא לתת לאדרנלין ולזוית הזו להפעיל אתכם השבוע כי זה יגמר בבכי..

גדי

זוית של מתח בין סטורן הנוקשה לונוס הרגשית מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל ואיתה אפשרות לשיקול דעת רגשני וגרוע. נסו להתמקד בעבודות ואל תאפשרו לרגש לקחת פיקוד על ההחלטות שלכם השבוע, גדיים.

דלי

ונוס שוהה בבית הקריירה שלכם ומביאה איתה למערכות ים של קסם אישי מכל הסוגים כמו גם יכולת לתת לאהבה את המקום הגבוה ביותר שאפשר בחייכם… נכון שהדלי השכלתני מעדיף עובדות, אבל לא תתנו פעם צ'אנס גם ללב, דליים? כלומר.. צ'אנס אמיתי?

דגים

נפטון שליט המזל שלכם שולט בשמים השבוע ובגדול: גם בזוית העימות של השמש איתו, וגם בזוית המתח שהוא יוצר עם מרקורי כוכב התקשורת. מצבי הרוח משתנים במהירות וישנה חוסר יציבות באויר, אבל… עם קצת רצון טוב וגישה יצירתית באמת, תעברו את זה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן