תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 10 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע?

מסתבר שיש חיים אחרי השבוע המתוח והלחוץ שעברנו זה עתה: זה ממש, אבל ממש, לא היה קל, והאמת שמתחת לכל זה הוא בעיקר התיש רבים מאתנו.

אבל היי, הנה שבוע חדש מגיע, ולשם שינוי המלים שמאפיינות אותו הן… מתחים ולחצים. כמה נפלא..

כן, אומרים הכוכבים, נראה שמנת הלחצים והמתחים שאכלתם לא הספיקה כנראה, כי חלק מכם עדיין נראים משום מה שמחים  ואפילו נהנים פה ושם, אז הא לכם עוד מנת מתחים ולחצים והפעם גם תוך כדי הילוכו האחורי של מרקורי.. כמה נפלאים החיים. הידד.

כמו בשבוע גם השבוע השמש קרובה עד צמודה לכוכב מרס, כששניהם מהווים של של בטריית ענק דיסהרמונית לכולנו, וכמו בשבוע שעבר גם השבוע שני הכוכבים שמככבים בשמים הם אורנוס כוכב השינויים והניתוקים, ונפטון הרגשני, המטשטש ומערפל, שהפעם גם קצת יותר דומיננטי בהשפעה שלו מאשר בשבוע שעבר, וזה אומר שהשבוע הזה נצטרך ממש להעמיק את תקיעת העקבים שלנו בקרקע, כדי שהדרמות והמעורבות הרגשית לא ירחיקו אותה מאתנו…

בשאיפה.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס התזזיתי

@השמש בזוית של מתח 150 לכוכב נפטון המטשטש ומערפל

@ מרס בזוית של מתח 150 לכוכב נפטון המטשטש ומערפל

 

 

הזויות הקשות של השבוע – בעיקרון, יש שתים כאלה: השמש בזוית של מתח לנפטון, ומרס בזוית של מתח לנפטון.

יש יתרון מסויים לעצם הצמידות בין השמש למרס כוכב האקשן, צמידות בין שני הכוכבים האקטיביים של המפה: ביחד הם יוצרים מרכז כוח ועוצמה שאיתו אפשר לפתוח דלתות. ולהתמודד עם יזמות חדשות הדורשות הרבה עוצמה ואורך רוח.

אולם יש גם חיסרון מסויים: כששני הכוכבים האלה יוצרים ביחד זוית של מתח עם כוכב כמו נפטון, גם עוצמת המעורבות הרגשית והדרמות שנובעות מכך כמעט מוכפלת, וממצב של עוצמה ובטחון אנחנו מקבלים אוסף של דרמות הסחות דעת החלטות רגשניות פזיזות, ועוד ועוד.

זה בדיוק המצב השבוע: אחרי שבשבוע הקודם השנים האלה יצרו ביחד זוית של מתח לאורנוס התזזיתי שהכפילה את המתחים והלחצים, כעת הזוית עם נפטון מכפילה את המעורבות הרגשית ומכאן גם פוגעת בשיקול הדעת שלנו ובטיב ההחלטות שאנחנו מקבלים ונקבל השבוע.

אז.. מה עושים? ובכן, ראשית – מנסים לא להציף את עצמנו בעשייה שמכבידה עלינו רגשית, ומונעת מאתנו להתמסר לכל נושא בנפרד, אלמנט שעלול גם הוא ליצור תחושות של כשלון ואכזבה.

שנית – כעת הזמן להתמודד בעיקר עם העובדות, ולנתק את הרגשות המתעוררים סביבן. מעורבות רגשית בצד החומרי והמעשי עלולה לגרום לנו להגיב רגשית על לחצים ולא להתמודד כהלכה עם העובדות, וחבל.

שלישית – שימו דגש מיוחד השבוע על הפרטים הקטנים: הם אלה ששומרים אותנו כל הזמן ממוקדים בעשייה עצמה, הם – והבעיות שהם יוצרים סביבם שמכריחות אותנו לשנס מתנים ולהתחבר מחדש לצד המעשי שלנו, כדי לחשוב מחוץ לקופסה ולהביא פתרונות חכמים יצירתיים ובעיקר… מעשיים. כן כן.

מבוכה, ערפול, מצבי רוח משתנים במהירות וקושי לשמור על הציר שלנו יציב ומחובר לקרקע – כל אלה מאוד מאפיינים את שתי הזויות האלה, וכדאי כאמור שננסה למרות הקושי לשים את הרגש בצד ולהתבונן בעיקר בעובדות.

מי בעיקר יושפע משתי הזויות האלה? מזלות אריה, דלי עקרב ושור, טלה סרטן גדי ומאזניים דגים קשת ותאומים וזה אומר שבעצם… כולנו.

 

התקשורת השבוע – מבחינה תקשורתית גם השבוע הזה אינו קל.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע בהילוך אחורי ולעזור לנו לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, ותוך כדי תנועה יוצר זוית של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי.

לא רק שבהילוך אחורי הוא מביא איתו אלמנטים לא צפויים ומכריח אותנו לשפר ולשדרג תוך כדי קשיים כמו ביטולי פגישות שכחה של חפצים אישיים וכו – הוא גם יוצר זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי, שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי עצמו, זוית שמכניסה לתקשורת שלנו אלמנטים של מתח עצבנות צורך בסיפוקים מיידיים מצד אחד,  ורצון חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי מצד שני.

זו זוית אינטנסיבית מאוד, שמביאה איתה קושי בתקשורת עם אנשים שלא ממש מבינים אותנו או שמתקשרים לאט יותר מאתנו, או עם אנשים שלא משתנים במהירות כמונו או לא מוכנים לראות אפשרויות חדשות ומעניינות שאנחנו רואים, ועל רקע כל אלה עלולים להיווצר ריבים לא קטנים השבוע.

אי הבנות ניתוקי קשרים וקצרים בתקשורת – אלה המפגעים הרציניים של הזוית הזו, בצד כמה פלוסים קטנים כמו חשיבה מהירה, אסימונים ותובנות נופלים ומתקבלים במהירות,  ופה ושם אפילו כמה הברקות שעוזרות לנו לפתור בעיות שלא הצלחנו לפתור עד עכשיו.

אבל הנזק העיקרי שהוא חוסר הסבלנות והסובלנות לאנשים שאיתנו או סביבנו עלול לגרום גם נזקים גדולים יותר כמו ניתוקי קשרים והסתגרות שלנו בבועה האישית שלנו מול מחשבים טלביזיה וכל מה שהוא לא אדם אמיתי שחושב לאט ומרוכז בעצם בעצמו… כמונו.

מה עושים? למרות הקושי – מתאפקים כדי לא לקלקל קשרים, מדברים בכנות ובאומץ על מה שמציק לכם באמת, ומאפשר תקשורת ישירה וחדה גם אם היא לא ממש נעימה שמקלה עליכם לומר את כל מה שאתם רוצים באמת לומר, בלי שהשני יפגע…

מי עלול בעיקר להפגע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, קשת דגים דלי אריה שור ועקרב.

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים 

 

@

וכך נראית תחזית האהבה של השבוע

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

 

 

@

ומה קורה השבוע למזלות?

טלה

מרס שליט המזל שלכם בזוית מתח לנפטון הוא מרס רגשני עם מצבי רוח וכמה דרמות נצלו את האנרגיה של נפטון לחשיבה יצירתית ושונה מהמוכר לכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת, והשור המרובע שלנו הופך אימפולסיבי ולא צפוי: הזהרו מהחלטות פזיזות שלא אופייניות לכם.

תאומים

ונוס שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת לכם לפתוח את הלב בהתלהבות והתרגשות, ולתת מקום אמיתי לאהבות שמחות.. תנו לה צ'אנס.

 

סרטן

מקבץ כוכבי גדול עדיין מאכלס את בית המשפחה שלכם. מרקורי בהילוכו האחורי מאפשר לסגור מעגלים משפחתיים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם בצמידות שלה עם מרס הופכת את האריה לספורטיבי יותר, אבל בזוית עם נפטון לרגשני  ומעט ילדותי. יש דרמות באויר השבוע, כמו שהאריה אוהב..

בתולה

בית החומר והכספים שלכם ממשיך להיות עמוס וטעון גם השבוע, כשמרקורי מאפשר לכם להתבונן לעומק בחשבון הבנק לשנות ולשדרג הן גישה והן מצב כספי.

מאזניים

השמש מרס ומרקורי ממשיכים לנוע במזל שלכם ולהביא איתם הרבה אקשן מכל הסוגים. הילוכו האחורי של מרקורי מביא איתו צורך בשדרוג ובשינוי. מעגלים שמיצו את עצמם נסגרים בהדרגה.

עקרב

ונוס עושה צעדים ראשונים בבית הכספים שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם להמנע מהוצאת כספים רגשית ומבזבוזים שלא לצורך. זמן להשקיע בהופעה ובביגוד, עקרבים.

קשת

איזה כיף שונוס מתחילה לטייל במזל שלכם… היא מביאה איתה הרמוניה וקסם אישי, ופה ושם גם מצליחה לעורר אהבה אליכם ומכם. הזהרו מאכילת יתר כעת, קשתים.

גדי

זוית מעשית בין ונוס הרגשית במזל קשת לבין סטורן שליט המזל שלכם במזל מאפשרת שתופי פעולה אפקטיביים: זמן לאפשר לפעול עם אחרים, ולא לבד, גדיים.

דלי

זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה לגרום לשבוע מתוח של אי הבנות שעלולות להתפתח לריבים של ממש. חשוב השבוע לוותר להתפשר ולהיות קשובים למי שאתכם או מולכם.

דגים

שתי זויות של מתח בין השמש ומרס לנפטון שליט המזל שלכם עלולות לגרום למינון גבוה של חוסר יציבות ואי ודאות השבוע. החלטות חשובות בכספים או ביחסים – דחו לשבוע הבא.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן