תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 1 לאוגוסט 22

אז..  מה קורה השבוע בכוכבים ?

מתחים, לחצים, קצרים בתקשורת, תאונות דרכים מיותרות – וכוכב אחד – מרקורי – שנמאס לו מכל הבלגן הזה והדרמות, והוא שפשוט מחליט שהשמש מספיקה כדי לחגוג לאריות את ימי ההולדת – הוא עובר למזל בתולה, וחוזר לקרקע.

האם זה יעזור? עוד לא ברור, אבל מה שבטוח שזה אחד השבועות היותר מתוחים ולחוצים מכל אלה שהיו לנו בזמן האחרון.

מה עושים במצבים כאלה? מחליטים להוריד הילוך ואת הרגל מדוושת הגז, מתמקדים בעובדות ולא בכעסים הפתאומיים והסחות הדעת שמלווים אותנו עכשיו, מחפשים קורס מדיטציה אינטרנטי עד יעבור זעם. סופרים עד עשר ועוצרים את הג'ננה לפני שהיא מתפרצת החוצה, ואז – מסתכלים על כל התמונה, מסמנים מטרות מעשיות ומדויקות לשבוע הזה, ומבטיחים לעצמנו שמה שלא קורה – אנחנו נשארים בציר שלנו ולא יעזור בית דין!

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ צמידות בין מרס האגרסיבי ואורנוס האינטנסיבי

@ זוית של מתח 150 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו הכוחני

@ זוית של מתח 150 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון המטשטש ומערפל

@ זוית של מתח 150 מעלות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל אריה למזל בתולה

 

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרס כוכב האקשן, לבין כוכב אורנוס התזזיתי.

זו אחת הזויות הקשות באסטרולוגיה: כוכב מרס מביא איתו דרייב דיסהרמוני חזק וצורך לפעולה, והוא נתקל באנרגיה האינטנסיבית בתדר הגבוה המביאה איתה ניתוקים ושינויים של כוכב אורנוס התזזיתי.

כשאורנוס צמוד למרס הוא יוצר קטיעות פתאומיות ברצף, ומעלה את מינון התגובות המהירות וההחלטות הפזיזות שלנו שהופכות להיות לפעמים סוג של שליפות מהשרוול כתגובה על אירועים קטנים ונקודתיים שמקבלים פתאום חשיבות גדולה יותר מכפי שיש להם באמת.

על כן צמידות שכזו עלולה להרוס לנו בקלות לא רק את יכולת הריכוז שלנו אלא גם את השקט הנפשי, כשהיא מביאה איתה את הצורך להגיב מהקישקעס עוד לפני שהתגובה הזו עוברת דרך הראש, ולכן מינון ההחלטות האימפולסיבית שאנחנו מקבלים בפרק הזמן הזה גבוה מהרגיל, וכששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו גם טיב ההחלטות שלנו מתקבל בהתאם.

לכן כדאי לקחת את השבוע הזה מאוד ברצינות כשאנחנו מתכננים דברים, מגדירים תכניות או מקבלים החלטות שלא רק אנחנו תלויים בהן: חשוב בזמן שכזה להצמד לעובדות ולדבוק בהן גם כשהמציאות הרגשית סביבנו משתנה במהירות, ומפלס הרגש עולה ויורד ומפעיל אותנו ואת שיקול הדעת שלנו בעוצמה.

עובדות, מספרים לו'ז מדויק וקרקע איתנה מתחת לרגלים – לאלה אנחנו זקוקים במיוחד בשבוע שכזה, גם כדי שלא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה, וגם כדי להיות מאוזנים ובעלי שקט נפשי מכסימלי למרות הויברציות העצבניות שמגיעות השבוע ממקומות שונים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים גדי סרטן דלי אריה שור ועקרב.

 

 

הזויות המתוחות של השבוע – יש שלוש כאלה השבוע, שתים מהן מופעלות על ידי מרקורי כוכב התקשורת שלנו אחת לנפטון ואחת לפלוטו, וזוית נוספת מופעלת על ידי ונוס לסטורן הנוקשה.

הזויות של מרקורי

מרקורי בזוית של מתח לכוכב נפטון – זו אחת הזויות שגורמת לתקשורת שלנו להיות רגשנית ומבולבלת, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה שמביא איתו נפטון הופכת אותנו לתלויי מצבי הרוח שלנו שמשתנים כעת במהירות, וגורמים לנו נדנדה רגשית לא קלה של אפים ודאונים ותחושה של חוסר יציבות.

תחת הזוית הזו קשה לקבל החלטות הקשורות לחומר כספים ולצד המעשי של החיים בכלל, ולכן כדאי אם אפשר החלטות שכאלה לדחות לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? – מזלות בתולה תאומים דגים וקשת

 

 

זוית המתח של מרקורי עם פלוטו – גם בזוית הזו אנו מוצאים מעורבות רגשית גבוהה מאוד, אך כאן גם מתווסף לזוית הזו יסוד כוחני ולפעמים אפילו אלים, כשהאגו מעורב כאן ולפעמים גם מקבל החלטות דווקא כשמי שצריך לקבל אותן הוא ההגיון ולא הרגש דווקא.

תחת הזוית הזו חשוב מאוד שלא להכנס לריבים וסכסוכים מכל סוג שהוא – אלה עלולים להסלים בקלות, ולגרום לריב רציני ואפילו לאלימות מילולית.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב שור אריה ודלי.

 

הזוית של ונוס

זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם כוכב סטורן הנוקשה – זו זוית שיש לה אימפקט רגשי לא קל עלינו, כמו כתף קרה שאנחנו מקבלים דווקא כשאנחנו זקוקים לחיוך, או לחיבוק.

הכתף הקרה הזו מגיעה בדרך כלל ממעורבות של הצד הפרקטי של החיים בעולמות הרגש העדינים שלנו.

זה יכול להיות מצב של חסרון כספי או כלכלי שפוגע בבטחון הרגשי שלנו, אך מצד שני מכריח אותנו לפעול באופן הגיוני ופרקטי כדי לפתור בעיות כלכליות ולהחזיר את הבטחון את הרגלים אל הקרקע, הן רגשית ביחסים והן כלכלית בחשבון הבנק, אלמנט נוסף שונוס אחראית עליו.

אפשר לומר שהזוית הזו היא מעין שיעור שונוס מעבירה אותנו דרך סטורן, שיעור שאומר שגם כשפותחים את הלב – לא לשכוח את הארנק, שכן הבטחון הרגשי שלנו מושג על ידי שני האלמנטים האלה במקביל.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור עקרב אריה ושור, גדי סרטן טלה ומאזניים  וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

 

@

 

 כאן נמצא האתר שבו אפשר למצוא לינקים לכל הפעילויות שלי: אתר האינטרנט, ערוץ היו טיוב שלי, האינסטגרם וקורס המאסטר 1 שלי –    https://bama.bio/yairtribtlsky

 

@

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת!

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

ולמזלות עצמם

טלה

זה עלול להיות שבוע מתוח במיוחד: צמידות בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת כעסים פתאומיים ופתיל קצר: חשוב ללמוד השבוע לוותר ולהרגיע, ולא להתעקש על המלה האחרונה. סבלנות.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני המאכלס את בית התקשורת שלכם, ומביאה איתה שבוע של קסם אישי רך, ויכולת להיעזר בו כדי לקדם תכניות ויוזמות שחשובות לכם. זוית של ונוס עם סטורן מכריחה אתכם להתמקד בעובדות, לפני שבורחים אל האהבה…

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר לא מעט תהפוכות השבוע לפני שהוא עובר למזל בתולה המעשי, ומצבי הרוח משתנים במהירות ואיתם גם התכניות שלכם, התגובות שלכם, והיכולת לשנות מטרות ולהתאים את עצמכם למציאות המשתנה גם מבחוץ. דינמיות יכולת אלתור ושמירה על יציבות – אלה המטרות שלכם

 

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגישות רבה וגם רגשנות יתר ביחסים ובדיאלוג עם העולם. השמש שבבית הכספים שלכם מכריחה אתכם להתמודד עם העובדות ולא עם החלומות. מרקורי עובר בהמשך לבית התקשורת שלכם, וזה הזמן להפעיל גם את המלים בחכמה ומיקוד למטרות האמיתיות שלכם.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת במזל שלכם תוך שהיא יוצרת זוית הרמונית עם יופיטר כוכב השפע שבמזל טלה. את האנרגיה הזו אפשר להשקיע בצמיחה והתפתחות אישית השבוע, ובתכניות ארוכות טווח. גם נסיעה עשויה להוות כעת משהו שיעזור לכם להפתח לאזורי פעולה חדשים ולאנשים לא מוכרים. הרחיבו מעגלים.

 

בתולה

השבוע הזה נפתח קצת ברגל שמאל כשמקבץ הכוכבים במזל אריה מכביד עליכם מאחורי הקלעים עם שלל משימות ומטלות מסוגים שונים. אבל בהמשך השבוע עובר מרקורי למזל שלכם, משהו משתחרר שם,והתקשורת שלכם הופכת זורמת מעשית ונעימה יותר. רק סבלנות. עדיין חשוב לנקות משקעים שעוצרים אתכם מאחורי הקלעים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה והתדמית שלכם, והקסם האישי שלכם – ביחוד הצד העדין והקסום שלו – חזק במיוחד. זוית פעולה בין ונוס לסטורן עלולה להקשות ולאכזב, ולגרום לכם להרגיש שאתם לבד במערכה…השקיעו קצת יותר מחשבה בתכנית כלכלית חכמה לטווח ארוך.

 

עקרב

הדרייב שלכם לעשייה ולמימוש חזק במיוחד השבוע, אבל כשמרקורי עובר מבית הקריירה שלכם לבית החברתי נראה שהגיע הזמן לעבוד קצת יותר על הקשרים שלכם, ובעיקר על הקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן לדחוף קדימה רעיונות ויזמות ובעיקר למצוא לכם שיתופי פעולה שיעזרו לכם לממש אותם בשטח.

 

קשת

משהו טוב קורה לקשתים האמביציוזיים השבוע: מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הקריירה שלכם ועוזר לכם לקדם את האמביציה שלכם, ואת היכולת לדחוף דברים קדימה. זמן טוב לשפר ולשדרג תדמית, ובעיקר – לדבר לשתף ולחלוק, ולתת למלים להגדיר מטרות.

 

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה גם השבוע לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ולפעול באופן מרכך ואמפטי כדי לעדן את שריונות של הגדי המופנם. נצלו את המיקום הזה כדי להפתח לרגשות עדינים, למלים רכות, ולהרבה אהבה שהגדי הקשוח לא בקלות מתמסר לה… מרקורי שעובר למזל בתולה מאותת על הצורך בנסיעה שמחה שתשנה את מצב הרוח, ותביא איתה מטרות חדשות  וגישה שונה  ומאפשרת.

 

דלי

השמש ממשיכה לנוע בבית היחסים שלכם, וזהו זמן להגדיר מחדש את המקום הרגשי שבו נמצא כעת כל אחד.

צמידות טעונה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס האגרסיבי עלולה לגרום לשבוע עצבני וחסר מנוח, ריבים קטנים ודרמות מיותרות, וגישה תוקפנית וחסרת סבלנות. חשוב כעת לא לנתק קשרים אלא לדבר ולשתף. זמן טוב לרעיונות מבריקים ולתובנות חדשות.

 

דגים

זוית של מתח בין מרקורי לנפטון עלולה להביא איתה תקשורת רגשנית אך מבולבלת ולא ברורה, וכמה החלטות גרועות כששיקול הדעת המעשי שלכם אינו במיטבו.

בהמשך – כוכב מרקורי עובר השבוע אל בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם לתרגם למלים את כל הרגשות שחוויתם השבוע.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן