תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? התחזית השבועית – 3 לאפריל 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

איזה מן שבוע מתקרב אלינו? שבוע מיוחד, ללא ספק: אנו הולכים לפגוש מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, כשהמדובר בשני סוגי רגשות שונים.

מצד אחד, גורמים מעברה של ונוס למזל דגים והצמידות בין נפטון ויופיטר למסמוס של הצד המעשי שלנו, ותחושות של ערפול ואי ודאות.

מצד שני מביאה איתה הצמידות בין מרס לסטורן לתחושות של תסכול, כובד ונוקשות, כשנראה שפעולות שלנו נעצרות או עולות על שרטון, וקשה לנו לקדם את מה שחשוב לנו באמת.

אולם דווקא הצמידות הזו עשויה לחולל מהפך במה שחווינו בשבועות האחרונים, והיא תוכל להיענות לאתגר בדבר הכאוס הרגשי והטעון שחווינו: דווקא כאן נוכל כולנו להתעשת, לחזור לקרקע ולעובדות, ולהחזיר באיטיות אך בתקיפות את הבטחון שאותגר על ידי צירוף של מציאות אגרסיבית ומצב כוכבים לוחמני במיוחד.

מפת הלידה של בנט מוכיחה שהוא בהחלט יכול להיות האיש הנכון במקום הנכון בהחזרת כולנו לקרקע מעשית ובטוחה יותר, בדיוק כפי שעשה מול החמאס, ואת זה אני אומר כאסטרולוג: לטלה הזה עם הכוכבים בשור יש בהחלט גם את היכולת להפעיל את כל מה שצריך כדי להחזיר דברים לקדמותם, וגם לשלוט בזה בהמשך. חד משמעי.

עדינות יצירתיות ערפול ואי ודאות שמגיעים עם ונוס במזל דגים ויופיטר בצמידות לנפטון, מול כובד נוקשות ודריכה במקום שמגיעים בצמידות של מרס עם סטורן – מי משתי התחושות האלה תהיה דומיננטית השבוע? האמת – לא בטוח שדווקא הצד החיובי ינצח, כשהקונפליקט בין הכוכבים במזל טלה לכוכבים במזל דגים כשונוס תעבור לשם יתגבר מאוד: כאן צפוי אולי אפילו מהפך קטן, לפחות מבחינת יחסי הכוחות…

בכל מקרה, יהיה מעניין, אם כי לא בהכרח קל..

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס הרגשית עוברת למזל דגים הרגשני

@מרס בצמידות מדויקת לסטורן הנוקשה

@צמידות בין יופיטר כוכב השפע לנפטון המטשטש ומערפל

@ ליקוי חמה מלא מעל מכסיקו וארצות הברית ב 8 לאפריל

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני.

על מזל דגים שולט כוכב נפטון הרגשני שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס: זו אחת הסיבות שונוס נחשבת כנעלה במזל דגים.

באהבה אנחנו לומדים להתמסר ולקבל את מי שאתנו, אבל נפטון מעניק לונוס איכות רגשית ורבעל האגו ביחסים ובדיאלוג עם העולם.

בפרק הזמן מצבי הרוח שלנו יהיו קיצוניים יותר, בעיקר ביחסים. יהיו זמנים שנרגיש התעלות נפש ורצון לתת ממש מעצמנו, ובזמנים אחרים – צורך להסתגר מעט, לאסוף כוחות, חולשה רגשית, ופה ושם גם אי ודאות לא קלה.

הצמידות שמגיעה השבוע בין יופיטר לנפטון שליט הדגים עשויה לחזק את התחושות האלה, והמעורבות הרגשית שלנו תהיה גבוהה במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור עקרב אריה דלי מאזניים סרטן גדי וטלה ודגים קשת תאומים ובתולה ובמלה אחת – כולנו…

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרס האסרטיבי כוכב האקשן, לסטורן הנוקשה.

זו נחשבת כאחת הזויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה: בעוד מרס קורא לאקשן לתנועה ואסרטיביות בכל מחיר, סטורן מבצע את הפעולה ההפוכה: עוצר את התנועה, מדכא אסרטיביות יתר, ומביא איתו תחושות של אכזבה ותסכול כשדברים לא זזים ואף דורכים במקום, מה שנקרא פול גז בניוטרל.

בזמן שכזה כדאי לבדוק שוב ושוב בשבע עינים יזמות חדשות מכל סוג, לוודא שאנחנו עומדים בתנאים בתקנים ובזמנים, ולהקפיד על כל הפרטים הקטנים, ולמרות זאת אם הדברים אכן נתקעים שוב ושוב – לגלות סבלנות ואיפוק…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

 

 

 

הצמידות הרגשנית של השבוע – זו הצמידות בין יופיטר כוכב השפע, לבין נפטון המטשטש ומערפל.

יופיטר עוסק בהרחבת אופקים ואזורי פעולה, וכשנפטון צמוד אליו הרי שהפעילות הנפטונית תופסת נפח גדול יותר: רגישות גבוהה במיוחד, יצירתיות במינון גבוה, אבל כל מה שקשור לצמיחה אישית עלול להיות מעט בעייתי: דרכי פעולה שהתחלנו ללכת בהם לא ממן הופכות להיות קשות מהרגיל, ונושאים שגרמו לנו לחוש בטחון ושלמות הופכים להיות פחות ודאיים, כשערפל של אי הודאות הזו מרחף גם על היזמות גם על העשייה וגם על התוצאות והכוונות שלנו.

האופטימיות שמביא איתו יופיטר נמהלת כעת בערפול ובבלבול של נפטון: מצד אחד אנחנו יצירתיים יותר מבחינה רגשית ואמנותית, אך מהצד הפרקטי – קשה לנו כעת להתמקד בעובדות, ההחלטות שלנו כמו גם המסקנות מהפעולות מקבלות גוון רגשי ורגשני, ושיקול הדעת שלנו לכן אינו ממש במיטבו בכל מה שקשור לצד המעשי של החיים.

זהו פרק זמן מעניין שמתרחש אחת ליותר ממאה שנים, ובו הכוכב המסמל צמיחה ואופטימיות נצמד לכוכב שמסמל מעורבות רגשית גבוהה וביטול אגו: הצירוף של השנים האלה עשוי להביא איתו פריחה רוחנית זמנית, אך במקביל – רגשנות יותר שעלולה לאכזב כשאנחנו פועלים תחת החלטות רגשניות במקום פרקטיות, והתוצאות בהתאם.

בחודש מאי עובר יופיטר למזל טלה, והצמידות המוזרה והרגשנית הזו תגיע סופית לקיצה.

עד אז – סבלנות…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות קשת, תאומים, בתולה ודגים.

 

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע.

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

זה נראה כמו השבוע המתסכל של השנה. מצד אחד השמש חוגגת לכם יומולדת ומרקורי במזל שלכם, ומצד שני – מרס שליט המזל שלכם בצמידות מכבידה עם סטורן…סבלנות ואורך נשימה יעזרו לצלוח גם את השבוע הזה אבל חשוב להמנע מדרמות ומלחמות אגו שעלולות לקלקל יותר מאשר לבנות. היו מעשיים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דגים המאכלס את הבית החברתי שלכם, שוורים. ונוס מביאה איתה מינון גבוה של רגישות ופתיחות למעגלים החברתיים שלכם, וזהו זמן מצוין לשדרג ולהחזיר חברים, וגם להכיר חברים חדשים. זמן טוב לקידום עניינים במוסדות וארגונים בחייכם.

 

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה, כשהוא עדיין קרוב לשמש אך בהמשך לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים. אתם עלולים לחוש בתסכול מסויים, בעיקר כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים, ובגלל התחושה שאתם לבד במערכה. תקשורת תוקפנית רק תחמיר את המצב. נסו לחפש דרכים עדינות כדי לחזור ולתקשר עם אנשים שחשובים לכם.

סרטן

כניסתה של ונוס הרגשית למזל דגים המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, הופכת אכן את הסרטנון שלנו לרומנטי מתמיד. המיקום הזה עשוי בהחלט לסמן את חזרתה של האהבה לחייכם, ואם תפתחו את הלב היא גם תשאר שם ולאורך זמן…זהו פרק זמן נפלא אכן להתחבר לרגשות עדינים בכלל ולאהבה בפרט, כמו גם לבלות במקומות שבהם עדיין לא ביקרתם וליהנות בגדול.

 

 

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי כשהזוית היחידה שהיא יוצרת היא הצמידות לכוכב מרקורי, אלמנט שהופך אתכם לתקשורתיים מהרגיל. אולם בהמשך השבוע מתרחק מרקורי והאריה שלנו עלול למצוא את עצמו שוב בודד במערכה למרות שכביכול יש ים של אקשן מסביב…אנרגיית האש של מזל טלה מתאימה לכם מאוד בעיקר בנושאים של הרחבת אופקים, נסיעות ולימודים. נצלו אותה.

בתולה

מעברה של ונוס הרגשית למזל דגים והצמידות שם בין יופיטר כוכב השפע ונפטון המטשטש ומערפל, מדגישה את לפעול באופן חכם ויציב יותר במערכות היחסים שלכם, ולהתמקד בתקשורת יציבה ופשוטה, ומיקוד בבסיס המערכת ובקרקע שעליו היא בנויה. אם הלב פנוי, זה בדיוק הזמן לדייט, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים הרגשני, והמאזנאים שלנו יתמקדו יותר ברגש בחודש הקרוב, ולא בהגיון הרציונלי המוכר. זהו זמן טוב לפרוץ מחסומים וחומות, לפתוח דלתות שהיו סגורות בפניכם עד כה, ולנצל את הקסם האישי והכריזמה כדי להכניס יצירתיות  ולב גם אל התחום המקצועי, וגם אל המעגלים החברתיים שלכם. כעת הזמן להכניס אנשים חדשים ומעניינים לחייכם.

עקרב

מיקומם של סטורן ומרס במזל דלי מצביעים על צורך התארגן מחדש מבחינת הבית וסביבתו, ושדרוג הדיאלוג עם בני הבית. מעבר ונוס למזל דגים לעומת זאת הופכת את העקרב שלנו לרומנטי במיוחד: הגיע הזמן להחזיר א החיוך לפוקר פייס, ובעיקר – להקשיב ללב..

קשת

צמידות בין יופיטר שליט המזל שלכם לנפטון הרגשי הופכת את הקשת ההרפתקן ל..רומנטיקן. בגדול, הגיע הזמן לשלב את הצד הרגיש והיצירתי שלכם גם בתחומים אחרים, מה שאומר לחשוב מחוץ לקופסה, ובעיקר להתמקד בעשיית מה שאוהבים, ומה שבאמת מתאים לכם, ולא להתפשר.

גדי

צמידות מדויקת בין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לבין מרס האסרטיבי עלולה לעורר סערות ודרמות, כשמרס מאתר את הצורך בשליטה של סטורן. זהו זמן טוב לנער חלק מהפחדים שלכם, להעז יותר, ולפגוש אתגרים גדולים באמת, אולם חשוב גם להמנע מריבים מיותרים על שליטה בתחום המקצועי או האישי.

דלי

צמידות בין סטורן הנוקשה וכוכב מרס במזל שלכם מאתגרת אתכם במיוחד, בקונפליקט שמורכב מהצורך ללכת קדימה ולפגוש את מה שחשוב לכם באמת, ומצד שני להזהר ולא ללכת עד הסוף עם העוצמות שלכם ולוותר על הצורך לצמוח ולהתפתח. אל תוותרו על העקרונות שלכם ואל תכנעו לפחד.

דגים

מפגש מעניין בין יופיטר כוכב השפע לבין נפטון שליט המזל שלכם מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד וקונפליקט בין הצורך לצמוח ולהתפתח מצד אחד, לבין אי הודאות והפחד להתמודד עם הרצון לפרוץ לדרכים חדשות ולתרגם את היכולות שלכם למעשים. נצלו את המומנטום הזה כדי לבדוק מקומות חדשים של עשייה לפני שיופיטר ימשיך במאי למזל טלה.. ונוס שעוברת למזל שלכם עוזרת לדגיגים שלא מפחדים לפתוח לב ודרך לאהבה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן