תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 19 ליוני 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

זה שבוע של הרבה שינוים, אבל גם של לא מעט אלימות. אם בשבוע הקודם נפטון המטשטש ומערפל הכתיב את המהלכים ומצב הרוח, הדברים משתנים השבוע: שתי זויות קשות מצד אחד, ורגישות מוגברת מצד שני, עלולות להביא איתן לא מעט אלימות ודרמות. מי שאחראי לכך הם

בהורוסקופ של סוף השבוע כתבתי שהצירוף של השמש בזוית של מתח לפלוטו והכובד של הירח ושל ונוס בגלל סטורן עלול להיות אלים, אבל בסופ'ש הזה היו שבעה מעשי רצח ושלוש טביעות לפחות, מה שאומר שזה בהחלט צירוף קטלני, וכנראה גם קשור להילוכו האחורי של פלוטו במזל גדי. ונשמרתם לנפשותיכם, חברים…

בעבר כבר ראינו את זוית המתח של השמש עם פלוטו מביאה איתה הקצנה של דרמות ואלימות לשמה, אבל הפעם זה נראה כאילו חורג מהרגיל, עם לא מעט מעשי רצח בסופ'ש.

הזוית הזו  תגיע לשיאה בימים ראשון ושני ובהם חייבים להזהר מאוד.

מעבר השמש למזל סרטן מגביר מאוד את הרגישות של כולנו מול הצורך בבטחון, מול האנרגיה הפתוחה והתקשורתית של מרקורי וונוס במזל תאומים, שוב דבר והיפוכו.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

 

הזויות הקשות של השבוע

@ השמש יוצרת זוית מדויקת של מתח עם כוכב פלוטו

@ ונוס יוצרת זוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה

 

המעברים המשמעותיים השבוע

@ ונוס עוברת ממזל שור השייך ליסוד האדמה למזל תאומים השכלתני

@ השמש עוברת ממזל תאומים השכלתני למזל סרטן הרגשי

 

 

הזוית האלימה של השבועזו זוית המתח בין פלוטו היצרי לבין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו.

זו אחת הזויות היותר מורכבות שיש, בעיקר מכיון שהיא יוצרת מתח שקשה לפרק וכשהוא מתמשך הוא עלול להשפיע עלינו לפעול באופן אגרסיבי כדי לפרוק אותו.

אנשים רגישים או אנשים שהאצבע שלהם קלה על ההדק מושפעים ממנו יותר, והתוצאה בהתאם: שבע רציחות רק בסוף השבוע הזה והיד עוד נטויה.

אבל זו לא ההשפעה היחידה של הזוית הזו: היא משפיעה עלינו גם באופן אחר, פוגעת בשיקול הדעת שלנו, ופה ושם גם גורמת לנו לבדוק את הגבולות שלנו, ולחפש ריגושים ו/או סיכונים מסוגים שונים.

אולי משום כך חשוב וכדאי להזהר גם בכבישים ובדרכים, על אחת כמה וכמה גם בחוף הים או בנחלים: בסוף השבוע שזה עתה הסתיים התרחשו גם שלושה מקרי טביעה..

ביום ראשון מגיעה הזוית הזו לשיא, אבל היא תמשיך בגדול להשפיע עד יום שלישי, ועד בכלל. מומלץ איפה בעיקר בימים האלה ובתחילת השבוע הזה לפעול בזהירות רבה, ולא לאפשר למתח הזה בין פלוטו לשמש להפעיל אתכם באופן אוטומטי, בכל מקרה שמגיע קונפליקט כזה או אחר…

 מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה דלי עקרב שור, גדי סרטן מאזניים וטלה, ובעקיפין – כולנו…

 

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית הפעולה שבין ונוס הרגשית שבמזל שור, לבין סטורן הקשוח שבמזל דלי.

על פניו זו זוית שמכריחה אותנו בעצם לשים את הרגש בצד ולהתבונן בעובדות כפי שהן, ללא כחל ושרק, בעיקר בכל מה שקשור לשני תחומים: התחום שבינו לבינה, ותחום החומר והכספים.

זהו זמן שכדאי להזיז את הרומנטיקה ולהתבונן בקשרים הקרובים שלנו כפי שהם, ואם הם באמת מתאימים לנו עכשיו לא רק רגשית אלא גם טכנית ופרקטית – זה הזמן להפוך אותם לרשמיים, אם זו הצעת נישואין, הצעת שותפות, או חתימות על הסכמים מסוגים שונים, כולל גם הסכמים כלכליים וכספיים.

אולם בגדול, הזוית הזו אינה קלה: זו זוית מכבידה, פונה לצד הפרפקציוניסטי שלנו, ומכריחה אותנו לשפץ לשדרג ולשפר את מה שאנחנו עושים עכשיו, כדי לראות תוצאות מעשיות בשטח, כשמלת המפתח היא הערכה, ולאו דווקא אהבה, למרות שהמדובר בונוס שלנו.

למרות הכובד, הזוית הזו מחזירה אותנו לתלם מעשי אחרי שבוע רגשני מאוד,  ועוזרת לנו להגיר מחדש את המטרות המקצועית והמעשיות שלנו לתקופה הקרובה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור עקרב אריה דלי מאזניים סרטן גדי וטלה.

 

 

המעבר האנרגטי של השבוע – השמש עוברת ממזל תאומים למזל סרטן.

השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, עוברת השבוע ממזל תאומים השכלתני והחברתי השייך ליסוד האוויר, למזל סרטן הרגשני המשפחתי והמופנם השייך ליסוד המים.

המיקוד הזה מכניס אנרגיה רגשית עוצמתית למערכות, מה שגורם למצבי הרוח שלנו להכנס שוב לנדנדה רגשית בלתי פוסקת, ולקונפליקט מסויים: מצד אחד נוכל למצוא במזל תאומים הפטפטני החברתי והמוחצן מהשבוע את מרקורי וונוס, ומצד שני – השמש מביאה את האיכות הרגשנית הפגיעה והמופנמת שלה, וכך אנחנו מתנדנדים בין הצורך בבית ומשפחה עוטפת לבין הצורך בריגושים והרצון להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלנו.. דילמה שכזו.

זהו זמן טוב לכולנו לבדק בית ביתי ומשפחתי, להתבוננות עומק על היחסים עם המשפחה ולשדרוג תקשורת משפחתית, וחזרה לתחושת השייכות הביתית אחרי שבוע טעון ולא קל.

מי יושפע בעיקר מהמעבר הזה? מזלות אריה דלי עקרב ושור, סרטן גדי מאזניים וטלה.

 

 

המעבר הרגשי של השבוע – ונוס הרגשית עוברת ממזל שור למזל תאומים 

בעוד השמש עוברת ממזל תאומים המוחצן למזל סרטן המופנם והרגשני, ונוס שלנו עושה בדיוק את הדרך ההפוכה: ממזל שור הפרקטי והחושי, למזל תאומים השכלתני והחברתי.

מכיון שונוס שולטת חוץ ממזל שור גם במזל מאזניים השייך ליסוד האוויר, גם המעבר שלה למזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר הוא לא מעבר קשה: כאן  וונוס הופכת קלילה, זורמת ועם רוח צעירה, והיכולת שלנו לפלרטט עם אחרים לצחוק איתם ולהכיר בקלות אנשים חדשים אם לזוגיות ואם לחברת פרופר, גדולה מהרגיל.

אם נוסיף לכך גם את מיקומו של מרקורי שליט מזל תאומים שגם הוא נמצא כאן, נוכל לראות שאחרי שונוס מסיימת את תחושת הכובד שהיתה לה בתחילת השבוע עם סטורן הנוקשה מגיעה תקופה נעימה קלילה ואפילו כיפית יותר…

אין ספק המעבר של ונוס הרגשית למזל תאומים בהחלט יהיה נעים וחביב, אבל.. כאן כדאי להזהר בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים: ונוס קשורה גם לנושאים אלה, וחשוב לא לקבל החלטות פזיזות ומתוך סיבות רגשיות, כמו שלפעמים קורה כשונוס במזל תאומים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של ונוס למזל תאומים? מזלות שור אריה עקרב ודלי, תאומים קשת דגים ובתולה.

 

וכך נראית מפת השמים השבוע

@

 

@

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף באסטרוזום את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@ל30 הנרשמים הראשונים – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ.. Master1

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

ומה קורה למזלות?

טלה

הכוכבים מרס  ויופיטר ממשיכים לנוע במזל שלכם, להביא איתם ים של אנרגיה עוצמתית וגם כמה וכמה ולצמיחה והתפתחות אישית. חוסר זויות של מרס לכוכבים אחרים עדיין משאיר אתכם מעט במערכה, אבל ונוס ומרקורי הופכים אתכם לתקשורתיים ומקסימים, כשההשקעה האמיתית – במשפחה.

 

שור

ונוס שליט המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא במזל שלכם ובזוית פעולה מכבידה לסטורן הנוקשה. קחו את זה באיזי, ושפרו עמדות, כי כבר באמצע השבוע היא עוברת למזל תאומים הקליל ו והתקשורתי ואתם פותחים דף תקשורתי חדש וכיפי כעת. זה הזמן להרחיב מעגלים חברתיים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע ב..מזל שלכם, ולהחזיר בעדינות אך בתקיפות את הקסם האישי התאומי המוכר, כשזוית מעשית שהוא עדיין יוצר עם יופיטר כוכב השפע מאפשרת לו ולכם כמה הזדמנויות מעניינות השבוע לשדרג

 

סרטן

מזלטוף, סרטנונים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן למסיבות ההפתעה,למרות שהסרטנון הביישן נבוך מהן בדרך כלל (נו באמת, לא הייתם צריכים..) אבל בסתר ליבו הוא ממש נהנה לראות שאוהבים ומעריכים אותו למרות שהוא לא אוהב להטריח, אבל אם כבר באו.. תשתו משהו?

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת סופית מזוית הפעולה עם נפטון, אבל נכנסת עמוק אל תוך זוית המתח עם פלוטו שמגיעה לשיאה ביום ראשון, זוית שמביאה איתה כמו שרואים לא מעט מתחים ואלימות שהתבטאו כבר בסוף השבוע. שמרו על עצמכם! המשך השבוע כבר יהיה קל יותר.

 

בתולה

ונוס מצטרפת אל מרקורי במזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם, ושניהם ביחד יכולים להביא איתם את כל הקסם שבעולם שתעזור לכם לקדם את האמביציה שלכם, אבל.. זה יקרה רק אם תקחו יזמה תארגנו את הכל תנשמו עמוק ו.. ותרוצו בכוחות משותפים קדימה. אל תדחו.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים שמאכלס את בית הצמיחה והרחבת האופקים שלכם, והחיים הופכים להיות מהירים תקשורתיים וזורמים הרבה יותר. זו אנרגיה שמחה וקלילה שמאפשרת לכם לרוץ עכשיו עם רעיונות חדשים ואפילו חזון חדש, מקצועי או חברתי: רוצו עם ונוס!

 

עקרב

הצירוף של ונוס ומרקורי בבית השמיני שלכם הוא צירוף מעניין: זה זמן של חקירה פנימית הקשורה לרגשות ואולי גם למערכת יחסים ספציפית. זהו גם זמן להתחדשות וחשיבה מסוג אחר בנושאי חומר וכספים: הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים הקשורים לחומר לכסף ולמשמעות בכלל.

 

קשת

מיקומם של מרקורי וונוס בבית הזוגיות היחסים והשותפויות שלכם עשוי להביא איתו עכשיו דיאלוג מעניין ומורכב בכל מה שקשור למערכות יחסים, או לחילופין לשותפויות או שיתופי פעולה בכלל להתמודדות עם אתגרים שדורשים יותר מאדם אחד. דברו על זה, שתפו ברגשות, ותנו לזה צ'אנס.

 

גדי

השמש עוברת השבוע למזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם, לפתוח את הלב בפני אנשים קרובים ולאפשר להם להתקרב יותר, או להוריד קצת את השריון ולאפשר לעצמכם להיות נגישים יותר לרגשות עדינים, ולאהבה בפרט… מוכנים?

 

דלי

ונוס עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם השבוע, מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, וזה בדיוק הזמן להתמקד במה שבאמת מפעיל אתכם, מרגש אתכם, וגורם לכם להפתח, לחזר, לשתף, ואפילו להתאהב… לא קל לדלי להתאהב, אבל עם ונוס ומרקורי – זה אפשרי!

 

דגים

השמש עוברת למזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והדגיג הרומנטי שלנו הופך להיות אפילו רומנטי מתמיד… ונוס ומרקורי ששוהים מהשבוע בבית המשפחה שלכם מחזירים את האהבה לבית למשפחה ולאנשים קרובים, ובעיקר – את היכולת להתחבר מחדש, ולהיות ביחד.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן