תחזית שבועית – 8 לינואר 23

אז… מה קורה בכוכבים? 8 לינואר 23

שני אלמנטים קובעים את אופיו של השבוע הזה בגדול: הילוכו האחורי המעמיק במזל גדי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, וחזרתו סוף סוף של כוכב מרס להילוך רגיל במזל תאומים, הילוך שנמשך קצת יותר מחודשיים והפעם נפל בזמן קריטי כל כך עבור כולנו. גם הבחירות וגם הקמת הממשלה נפלו בזמן מורכב כל כך מבחינה כוכבית, שמשפיע על כולנו והילוכם האחורי של מרס ושל מרקורי נראה כל כך סמלי.

מהשבוע לפחות משתנה אחד מהמרכיבים האלה, כשמרס כוכב האקשן שלנו מואיל סוף סוף בטובו לעצור, ולחזור להילוך רגיל. כשגם מרקורי יחזור להילוך רגיל בשבועות הקרובים, נראה שהתמונה האמיתית של מה שבאמת קורה מתחת לפני השטח כרגע, תתבהר בהדרגה. 

 

התהליך המשמעותי בשמים השבוע

@ כוכב מרס חוזר להילוך רגיל במזל תאומים

 

השינוי המשמעותי של השבועזוהי חזרתו של מרס כוכב האקשן להילוך רגיל במעלה ה 8 במזל תאומים.

כוכב מרס נכנס להילוך אחורי ב 31 לאוקטובר 2022 והעביר את כולנו פרק זמן לא קל, בלשון המעטה, בו קרו לא מעט אירועים, בין היתר בחירות והקמת ממשלה חדשה כשאופי שני האירועים האלה הושפע מאוד מהילוכו האחורי של מרס ובחלקו גם מהילוכו האחורי של מרקורי. ממשלה שמוקמת כשגם מרס וגם מרקורי בהילוך אחורי – מה תהיה דרך פעולתה? לאן מתקדמים מכאן? גם על כך ינסו הכוכבים לענות.

מכיון שכוכב מרס אחראי על כל מה שקשור לעשייה וליזמה שלנו, וגם על הצורך להלחם על מה שחשוב לנו באמת, אפשר לומר שכל הפעולות הקשורות ליזמה ועשייה קיבלו טוויסט שונה הפעם, וכל תהליך שהחל בזמן הזה עסק אם בסגירת מעגלים הקשורים לעבר, נקמות וסגירת קצוות הקשורים לעבר, ואם פעולות שמשמעותן היא סוג של הליכה אחורנית, לעבר, ולכן גם מלחמות הקשורות לעבר היו אלה שניצחו מערכות.

הרבה יזמות התעכבו או השתנו, הרבה פרוייקטים נתקעו, הרבה רפורמות נעצרו על הסף מפני גל שניסה ופה ושם גם הצליח להחזיר אותן אחורנית.

הילוכו האחורי של מרס הפעם היה אגרסיבי מהרגיל בעיקר מבחינה תקשורתית. מכיון שזה קרה במזל תאומים המסמל בדרך כלל את התקשורת שלנו, כל נושא התקשורת הפך אלים תחרותי ונקמני, גם מבחינת האירועים האלימים מנטלית שקרו בתוך החברה או מחוצה לה.

התהליך בלט במיוחד בבחירות, ובתוצאותיהן. כל היזמות והרפורמות נעצרו, והבחירות העלו גל שמרני שמטרתו היתה קודם כל לעצור את מה שקורה כאן ועכשיו, ולהחזיר דברים עד כמה שאפשר אחורנית.

לתהליך הזה התווסף גם גל רגשי תקשורתי נקמני, ואיתו צורך לעצור את כל מה שתהליך הצמיחה הטבעי הביא איתו ולהחזיר את התהליכים הקשורים לעבר, מסורת, ולכל מה שהתנגד לתהליכי השינוי שכוכב אורנוס הביא איתו בשלוש השנים האחרונות.

כעת, עם חזרתו של מרס להילוך רגיל, ועם חזרתו גם בקרוב של מרקורי להילוך רגיל, נוכל לעצור לרגע ולסקור באופן אובייקטיבי יותר מה קורה וקורה כאן מבחינת עובדות ומעשים, ולא רק דרך תחושות הקשורות לעבר, פחדים, או פחד מאיבוד פרופורציות ושליטה על מה שקורה כאן.

התהליך של מרס מצטרף לתהליך המתרחש גם עם פלוטו שבמעלות האחרונות של מזל גדי, שבהמשך השנה גם יתחיל להביא את השינויים שלו למערכות, אם כי אפשר לומר שהוא כבר מעורב במה שקורה עכשיו – פלוטו הוא לפי החישוב שלו שליט האופק של מדינת ישראל שנמצא במעלה הראשונה במזל עקרב – וביחד איתו משמש מעין קטליזטור למאבק על דמותה של החברה שנערך בעצם בשנה וחצי האחרונות בעיקר בין אורנוס כוכב השינויים, וסטורן השמרן שנאבק על המערכות והמסגרות הישנות, כשגם נושא הדת – אלמנט שהוא גם סטורני וגם פלוטוני מובהק – מצטרף באופן סופר אקטיבי למערכה.

החודשיים פלוס שמרס שהה בהילוך אחורי היו נקודת זמן קריטית ומקבץ מרוכז של תסמיני תהליך עומק שבדרך כלל לוקח לו זמן רב יותר לפרוץ באופן גלוי ולוחמני אל החוץ, ואת זה בדיוק עשה הילוכו האחורי של מרס – את ההחצנה של התהליך הזה, ובכך נתן גם אות לקרב המאסף של הצד השמרן שמנסה להלחם בשינויים ולמחוק את רישומם שהוטבע כאן בשנה וחצי האחרונות.

אך בטבע כמו בטבע וכמו תמיד בתהליכים הסטוריים מיתולוגיים מהסוג הזה, זהו קרב אבוד מראש, גם אם ההסתערות הסטורנית נראית הפעם חזקה מתמיד: בסופו של דבר כוח השינוי של אורנוס הוא זה שיכריע את הכף, כפי שקורה גם בטבע סביבנו, שהכוכבים במערכת השמש מייצגים את כוחותיו נאמנה. מי יושפע מחזרתו של מרס? מזלות טלה מאזניים גדי וסרטן, מזלות תאומים קשת בתולה ודגים, ובעצם…כולנו.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל, אך יקח לו – ולכם – עוד שבוע שבועיים להתעשת ולהתאפס. אפשר לומר שמרס חוזר הביתה, ומחזיר גם אתכם לשם. איך? סבלנות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל דלי, ומביא איתה לשור שלנו טאץ' אמביציוזי עוצמתי בבית הקריירה. הגיע הזמן לאסוף את כל החלקים, ולפרוץ קדימה, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל גדי ומנסה לגרום לכם לסגור מעגלים פרקטיים רגשיים וחברתיים שמיצו את עצמם. זמן לחשבון נפש מעניין.

סרטן

הילוכו האחורי של מרקורי במזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, עוזר לכם כעת לשדרג קשרים קרובים, לדבר לשתף ולחלוק – או להחליט על פסק זמן לחשיבה.

אריה

ונוס שוהה בבית היחסים שלכם, ולאריות זהו זמן לפתוח את הלב ולהשקיע יותר מעצמכם בפרטנריות שלכם…ללביאות – התבוננות עומק בקשרים ופה ושם גם מסקנות.

בתולה

מרס חוזר להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם, ואולי באמת הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לחודשים הקרובים, לשכלל ולשדרג, אך עדיין לא לפעול.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי ומביאה איתה גם קלילות וקסם, וגם יכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת. השתמשו בקסם האישי שלכם כדי לפתור בעיות כעת.

עקרב

ונוס הרגשית שוהה במזל דלי המאכלס את בית המשפחה שלכם. זמן להשקיע בבית ובסביבתו, לארגן לשפץ ולשדרג, ובעיקר לשנות אווירה בבית. זמן להרחבת המשפחה.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בתחילת מזל טלה, ולהזרים אנרגיית אש עוצמתית ליזמה ולפעולה. מרקורי בהילוך אחורי בבית הכספים, מכריח אתכם להתארגן מחדש כלכלית.

גדי

השמש ממשיכה לחגוג לגדיים ימי הולדת, ומרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי במל שלכם – צורך לסגירת מעגלים את עצמם, ולשינוי סדרי עדיפויות. דברו עם חברים מהעבר.

דלי

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולעזור לדליים לצאת מהבועה המוכרת ולתת עדיפות לרגש… זמן מצוין להתאהב, דליים, ולתת לצד הקסום והחכם שלכם לבלוט ולהרשים.

 

דגים

חזרתו של מרס להילוך רגיל בבית המשפחה שלכם תעזור לסיים ריבים ויכוחים וסכסוכים הקשורים לבית ולמשפחה. הגיע הזמן לשדרג תקשורת משפחתית, ולהתמקד בתחושת הביחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן