תחזית שבועית

תחזית שבועית – 16/10 2022

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שימו לב למלים הבאות: מתח מתח פעולה פעולה פעולה.,, נשמע כמו כותרות של איזה מערבון, נכון? אני חושב ששמות הזויות המרכזיות בין הכוכבים השמים השבוע אומרות בעצם את הכל.

שלוש זויות של מתח של השמש מרקורי וונוס שנמצאי במזל מאזניים לכוכב נפטון המטשטש ומערפל מכניסות מעורבות רגשית גבוהה במיוחד לחיינו, מה שמצביע על קושי בשמירה על פרופורציות, ועל נדנדה רגשית שעולה ויורדת בקיצוניות.

ואם נוסיף לבלגן הרגשי הזה גם שתי זויות פעולה מתוחות במיוחד בהמשך השבוע של השמש ושל ונוס עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, נבין שהשבוע הזה – בעיקר בשבוע הזה – נצטרך הרבה מאוד כוח רצון ונחישות כדי להשאר יציבים ולא ליפול לשרשרת של החלטות רגשניות ללא שיקול דעת אמיתי…

אבל זה אפשרי. כן כן.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש בזוית של מתח לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס בזוית של מתח לנפטון המטשטש ומערפל

@שמש בזוית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני

@ונוס בזוית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני

 

 

זויות המתח של השבוע – האמת, נראה שאין זויות קלות השבוע הזה בשמים. אחת אחת הן מבלבלות אותנו, תוקעות נו מקלות בגלגלים, ומקשות עלינו לראות את המציאות בבהירות וללא מעורבות רגשית גבוהה, ונותר רק לקטלג את כולן תחת הרובריקה הזו 'הזויות הקשות של השבוע' שבזמן האחרון, כך נדמה, יש לא מעט כאלה.

השמש, וונוס בזויות של מתח לכוכב נפטון – השלישיה הזו שהנעימה לנו מעט בשבוע הקודם חוטפת את הזויות מנפטון שגורמות לכולנו בלבול וערפול, אם במטרות המעשיות שלנו (השמש) ואם במערכות היחסים שלנו ובתחום הפיננסי (ונוס): שני התחומים האלה בחיינו עלולים לסבול ממעורבות רגשית גבוהה מדי גם על חשבון העובדות המעשיות, אלמנט שמכניס פחדים ואי ודאות כמעט לכל מהלך שנעשה השבוע באופן כזה או אחר.

מכיון ששני הנושאים האלה כל כך דומיננטיים ביומיום שלנו, אפשר לומר שהשבוע הזה יפגיש לא מעטים בינינו עם אוסף של פחדים וחרדות שעולים בדרך כלל כשהמציאות שהכרנו נראית פחות בטוחה ויציבה, אלמנט שגם עלול לגרום לנו להחלטות גרועות הן בנושאי כספים ומערכות יחסים, והן בבחירות המטרות הפרקטיות שלנו והדרכים לממש אותן השבוע.

אז.. מה עושים? ובכן, החלק החשוב כעת הוא להיות מודעים למה שקורה, ולהתייחס בזהירות להחלטות שאנחנו מקבלים השבוע, ואם נוכל אולי יהיה אפילו עדיף לדחות אותן עד כמה שאפשר לשבוע הבא, למרות שאז נתחיל לפגוש תהליך חדש שגם הוא לא ממש יביא איתו יציבות גבוהה מדי – האטה של תנועת כוכב מרס, אלמנט שיאט את קצב העשייה ובעיקר את קצב מימש התכניות והיזמות שלנו.

אולם.. עדיפה האטה בפעילות מאשר ערפול ובלבול בקבלת ההחלטות שלנו, אלמנט שעלול להגיע השבוע לשיאו.

אז.. חושבים שוב ושוב לפני שמחליטים, בעיקר כשהמדובר בהחלטות משמעותיות בנושאי כספים או יחסים, מתייעצים עם בעלי מקצוע או חברים טובים, ורק כשממש בטוחים גם באופן מעשי מקבלים את ההחלטה.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזויות האלה? כולנו… ולכן כדאי לפעול לנהוג ולהתנהל במשנה זהירות השבוע.

 

 

הזויות הכוחניות של השבוע – אלה זויות הפעולה של השמש ושל ונוס עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, שמתרחשות בהמשך השבוע וגם בסופו.

פלוטו הוא כוכב יצרי שתלטני ופה ושם גם אלים, וכשהוא יוצר זויות פעולה – שכשמן כן הן, מניעות לפעולה – הוא מפעיל אצלנו או מי שמולנו צד כוחני ומסיבי, עם רצון לפעול באופן טוטאלי על כל המשתמע, וללכת עד הסוף.

 

זוית הפעולה בין השמש לפלוטו – הזוית הזו היא עוצמתית מאוד, הן כשהמדובר בתהליך קודמי יומי או שבועי, והן כשהמדובר בתהליך אישי שבו פלוטו בטרנזיט – כלומר בשמים עכשיו – יוצר זוית עם השמש במפת הלידה (מכיון שפלוטו עכשיו הוא בסוף מזל גדי אלה יכולות להיות זויות פעולה עם שמש במזל מאזניים או טלה וזוית של עימות עם שמש במזל סרטן ממול) ומפעיל אותה בעוצמה.

ההפעלה הזו גורמת לנו להפעיל כל כוח אפשרי כדי להתגבר על מטרה מסויימת, אולם פעמים רבות העוצמה הזו היא חסרת פרופורציות, והופכת להיות סוג של מלחמת השרדות ממש גם לעיתים על נושאים או עקרונות שאינם באמת כאלה עבור בעל המפה, אולם המאבק הזה הופך עקרוני וטוטאלי ועלול לגבות מחיר יקר מהאיש אם בטיב ההחלטות שלו שהופכות קיצוניות וחסרות פרופורציה, ואם מבחינה בריאות, אם נזכור שהשמש במפת הלידה גם מייצגת את הצד הפיזי שלנו.

זוית ממש כזו פועלת עכשיו במפת הלידה של ביבי נתניהו וכאמור במפת הלידה של רבים שנולדו בסוף מזל מאזניים או טלה, והמאבק שלהם הופך להיות  בתקופה הזו אכן יצרי וטוטאלי ובגלל פלוטו העוצמתי עלול לגרום גם לאיבוד פרופורציות רגשי ואפילו פיזי, וחבל.

 

זוית הפעולה של ונוס עם פלוטו – לזוית הזו יש השפעה מעט דומה אך הניואנס הרגשי שונה מאוד.

ונוס היא כוכב שעוסק במערכות היחסים ובדרך הנתינה שלנו, והיא מתאפיינת בעיקרון בהרמוניה בנתינה ובדגש על מערכות יחסים תלת מימדיות שכוללות גם משיכה גם דיאלוג רגשי וגם מודעות זוגית.

אולם כשונוס נכנסת לזוית פעולה עם פלוטו היא מאבדת את ההרמוניה ואת האיזון הרגשי: כעת הדגש הוא בעיקר על המשיכה המגע והסקס, ולעיתים גם על הצדדים הפחות נחמדים של פלוטו: הצורך בשליטה, הכעסים והקנאה, וכל מה שקורה כשלאנרגיה הפלוטונית העוצמתית מצטרף גם האגו.

בזוית הזו מאבדת ונוס את הצד ההרמוני והאיזון הרגשי, לטובת המשיכה הפיזית והמנטלית הפחות אישית המופעלת על ידי דחפים עוצמתיים שרובם חסרי שליטה, ולא על ידי בחירה מודעת במערכת יחסים שבהם המשיכה או השליטה הם רק חלק מהמערכת אך לא כולה.

אולי משום כך תחת הזוית הזו שמדגישה את הצד היצרי בחיי הרגש שלנו, רבים עלולים לאבד קצת את הצפון ואת המיקוד בחלקים העדינים והקשובים של הקשר, ולהכנס למערבולת של מאבקי כוח ואגו, כעסים קנאה ויצרים שמפעילים אותנו וגורמים לנו לפעול באופן שתלטני אגרסיבי קורבני ואפילו אלים רגשית ומילולית כשאנו חשים שאנחנו מאבדים שליטה בקשר או בבן או בת הזוג שלנו ובמערכת היחסים איתם.

מאבקי הכוח והאגו האלה עלולים להופיע גם בנושאי חומר וכספים, ולהכניס מימד רגשי אגרסיבי או מניפולטיבי גם לתחומים אחרים, לקעקע את ההרמוניה והאיזון שהדיאלוג שלנו עם עולם החומר היה בנוי עליהם, ולהכניס מימד חמדני ואגוצטנרי לכל מערכות היחסים שלנו, ואף לדיאלוג עם העולם.

מודעות לדחפים האלה תוכל בהחלט למתן את השפעתם, ואם נוכל גם לנקות את המשקעים הרגשיים שהם יוצרים בהמשך להסביר ואף לנצל אותם לטובתנו בצורת דרייב חזק לצמיחה אישית והצלחה במימוש המטרות שלנו, במקום לריב ולהכנס לעימותים מבוססי אגו ושליטה – עשינו משהו חשוב עבור עצמנו ועבור מערכות היחסים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזויות הכוחניות של השמש וונוס ? שוב, למעשה, באופן כזה או אחר – כולנו אך יהיו מי שעלולים להפגע יותר, כמו מאבקי האגו בזוית של השמש עם פלוטו לגבי מזלות אריה עקרב שור ודלי, ואיבוד ההרמוניה והאיזון אצל מזלות שור ומאזניים במקרה של הזוית בין ונוס לפלוטו. ו

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: קורס אסטרולוגיה און-ליין – Master1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם הולך ומאט את הקצב, לקראת כניסתו בסוף החודש להלוך אחורי. אל תתאכזבו אם דברים לא יזוזו עכשיו או יזוזו לאט – גלו סבלנות ואיפוק, טלאים. זה ישתלם.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם חוטפת זוית פעולה עם נפטון הרגשי וזוית עם פלוטו הכוחני, מה שאומר שהשבוע מתחיל בהסוס ונגמר באגרסיות: פעלו בזהירות מכסימלית, שוורים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם סובל השבוע מזוית של מתח עם נפטון הרגשי, אלמנט שעלול לגרום לכם ערפול בלבול ומעורבות רגשית גבוהה השבוע. דחו החלטות לשבוע הבא.

 

סרטן

מקבץ כוכבים גדול במזל מאזניים מחזיר את הסרטנון אל אזורי הפעולה החביבים עליו: הבית והמשפחה. במקום להתעייף בהמשך השבוע בנסיעות – שנו אווירה, וארחו אצלכם.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם בזוית רגשנית לכוכב נפטון הרגשני, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים השבוע. חשוב להצמד לעובדות להיות כאן ועכשיו ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם

 

בתולה

מקבץ כוכבים גדול בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות לגבי הוצאת כספים וחשיבה קדימה. זמן להנאות קטנות וחיבור מחודש של קשרים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית רגשנית עם נפטון וזוית כוחנית עם פלוטו: חשוב להזהר שלא לאבד פרופורציות, הן מבחינת חומר וכספים והן במערכות היחסים. גלו יציבות.

 

עקרב

שתי זויות כוחניות נוצרות השבוע עם פלוטו שליט המזל שלכם,עם השמש ועם ונוס, ושתיהן עלולות לגרום לכם לאבד שליטה בלווי פתיל קצר. זהירות אורך רוח ושליטה הם מסט השבוע, ובכל מחיר.

 

קשת

כוכב מרס במזל תאומים בבית היחסים שלכם ומתחיל להאט, אלמנט שיתחיל לדרוש ממש בקרוב בדק בית בכל מה שקשור לזוגיות וליחסים. זמן לנקות משקעים לפני שהם מתחילים להצטבר.

 

גדי

האמביציה חוזרת ואיתה גם הדרייב לעמוד במרכז העניינים, הם בטיולים ואם בחזרה לעבודה ולקריירה. זהו זמן טוב לגדיים להתחיל לחשב מהלכים לטווח ארוך, ויפה שעה.

 

דלי

זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס שליט המזל שלכם שמפעילה אתכם בעוצמה בימים אלה מתרככת מעט כשאורנוס שליט המזל שלכם הולך אחורנית. זמן מצוין לעצור לרגע, לראות את כל התמונה, ולהתמקד בעובדות, ולא במחשבות.

 

דגים

נדנדת הרגש מתנדנדת באופן קיצוני השבוע, כשנפטון שליט המזל שלכם יוצר זויות של מתח עם השמש ונוס ומרקורי, מצבי הרוח משתנים במהירות, ומגיעה תחושת חוסר יציבות. הצמדו לעובדות.

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן