תחזית יומית – חמישי 2/6

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  2/6

ירח בסרטן 180 פלוטו 120 נפטון 150 סטורן

שמש במזל תאומים  60 מרס

מרקורי  חוזר להילוך רגיל (!) 60 נפטון ומרס 90 סטורן (יציאה) 120 פלוטו

ונוס במזל שור

מרס במזל טלה 60 שמש צמידות יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה 

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

אז זהו, בשבת זה יקרה: מרקורי כוכב התקשורת יעבור להילוך רגיל, ויתחיל להסתיים הבלגן שליווה אותנו בשבועות האחרונים. מתנה נאה לחג… 

כן, תיכף יגיע לסיומו סוף הקלקולים במכשירים החשמליים, שכחת הטלפון המפתחות או הראש, אבל יקח עוד שבוע בערך עד שכל זה יסתיים: עד אז הוא בשטח –  וחזק1 (היום התעוררתי בבהלה שעה לפני הזמן שהטלפון היה צריך לצלצל נכנסתי ללחץ והטרפתי את כל הבית…)

מצד שני, היום הזה לא ממש קל: הירח בזוית פעולה לכוכב מרס היצרי, מה שאומר עימותים אפשריים עם סמכויות או עם מי שמתעקש לא להסכים ואפילו לריב איתנו..

זוית של מתח של הירח עם סטורן עלולה לגרום ללחצים ומתחים מסוגים שונים, בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים: כדאי לא להוציא על מה שאתם לא זקוקים לו באמת היום… וקניות לחג? מחר חברים, מחר. נדמה לי שפתוח, אלא אם אתם עושים גשר ומפליגים למרחקים כבר עכשיו ולו רק כדי לראות שהכבישים פקוקים עם כל מי שחשב כמוכם…חג שכזה.

 

וכך נראית מפת השמים של היום :

@

 

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 2/6

טלה

גם היום שוהה הירח במזל סרטן ומביא איתו יום ביתי במיוחד. תקשורת עם צעירים במשפחה וקניות לבית – מומלצות. מרקורי חוזר להילוך רגיל, וגם התקשורת משתפרת.

שור

משהו טוב קורה לכם היום, שוורים: מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם חוזר היום להילוך רגיל, וחלק מהתהפוכות אי ההבנות והקשיים נעלמים: זמן לחזור לעצמכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר היום להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות לא קלים, ונראה שהגיע הזמן להתחיל להזיז דברים שעלו על שרטון לאחרונה. האקשן יחזור עוד שבוע.

סרטן

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, אבל זוית של עימות בין הירח לפלוטו עלולה להביא איתה כמה דרמות וקונפליקט. נסו למצוא את המכנה המשותף היום.

אריה

האריה שלנו לא במיטבו היום, והירח במזל סרטן רומז לו שכדאי שיחכה למחר עם התכניות והיזמות כי היום הוא ממש לא במיטבו.. מה כן? שיחות רגועות ו..מנוחה

בתולה

הירח שוהה בבית החברתי שלכם וזהו זמן טוב לקדם נושאים הקשורים למוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב גם להרחיב את המעגל החברתי, ולהכניס אליו חברים חדשים.

מאזניים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, מאזנאים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו וזה בדיוק הזמן ליזמה אחת חדשה ומעניינת.

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להיות היום מתגמלת, ולאפשר לכם לשנות גישה או כוון חשיבה. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית היחסים שלכם מאפשרת שדרוג הדיאלוג הזוגי.

קשת

זהו יום שבו כדאי לפעול בזהירות, קשתים. הירח שבמזל סרטן הופך את הכל לרגשני ויופיטר שליט המזל שלכם עדיין בצמידות למרס.. המנעו מלקיחת סיכונים מכל סוג.

גדי

הירח ששוהה היום במזל סרטן מאפשר לכם התבוננות עומק במערכות היחסים שבניתם לכם, יזמה לקרבה רבה  יותר עם הפרטנרים שלכם, ואם הלב פנוי – יציאה להיכרות חדשה.

דלי

הדלי הוא מזל תקשורתי ופתוח הסרטן הוא מזל מופנם ורגשני – שני הפכים שעלולים ליצור היום קונפליקט בין הרצון לפעול וליזום לבין הצורך להתכנס ולבקש חיבוק.. נסו לחבר בין השנים. מרקורי חוזר ומשדרג את התקשורת הביתית.

דגים

הירח שוהה גם היום בבית היצירתיות שלכם וזהו זמן מצוין לחשיבה מקורית ומחוץ לקופסה, כמו גם ליכולת לרגש ולהתרגש עם אדם קרוב. תנו מקום גדול יותר לאהבה בחייכם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן