תחזית שלישי ורביעי – ערב יום הכיפורים ויום הכיפורים עצמו – 4-5/10

 ערב יום כיפור וכיפור 4-5/10
שלישי 4/1
ירח בדלי צמידות פלוטו 60 יופיטר 120 ונוס
שמש במזל מאזניים
מרקורי במזל בתולה 120 פלוטו 180 נפטון (יציאה) 90 מרס (כניסה)
ונוס במזל מאזניים 180 יופיטר (יציאה)
מרס במזל תאומים 120 סטורן 90 מרקורי (כניסה) 90 נפטון (כניסה)
סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!) בנסיגה
יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי
אורנוס בשור
נפטון במזל דגים 60 פלוטו
פלוטו בגדי

רביעי 5/10
ירח בדלי צמידות סטורן 90 אורנוס 120 שמש ומרס
שמש במזל מאזניים
מרקורי במזל בתולה 120 פלוטו 180 נפטון (יציאה) 90 מרס (כניסה)
ונוס במזל מאזניים 180 יופיטר (יציאה)
מרס במזל תאומים 120 סטורן 90 מרקורי (כיסה) 90 נפטון (כניסה)
סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!) בנסיגה
יופיטר במזל טלה בהילוך אחורי
אורנוס בשור
נפטון במזל דגים 60 פלוטו
פלוטו בגדי

הירח שוהה ביומיים האלה במזל דלי החברתי, ושם את הדגש על הצורך בחשבון נפש אמיתי של כל אחד ואחת מאתנו דווקא בתחום החברתי.
הגיע הזמן להחליט באיזו סוג של חברה אנחנו רוצים לחיות כאן: נוקשה מכבידה ושמרנית, או פתוחה מאפשרת ושמחה.
הצמידות של הירח עם סטורן הנוקשה ביום רביעי כשהם יוצרים זוית פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי מצביעה בדיוק על הקונפליקט שליווה את כולנו לפני שנה, והוא חוזר ומלווה אותנו גם היום באופנים שונים אמנם, אך מתחת לפני השטח התמהיל ומבנה הכוחות דומה.
ההחלטה לגבי כל אחד מהדברים האלה קשורה גם לכל אחד מאתנו כאינדיבידואל, אך גם לכולנו כחברה. הבחירות המתקרבות ישקפו גם הן את הדילמה בדרכן, בדיוק כפי שהקודמות שיקפו אותה, אלא שכעת זהו החלק השני של התהליך הזה, והוא מורכב יותר עוצמתי יותר…ומשמעותי יותר.
פירטתי באופן מדויק את מהות הקונפליקט כמו גם את מערך הכוחות וההשפעה על כולנו בסרטון הזה שמראה את מפת השמים ביומיים האלה.

 

@

וזו מפת השמים של התחזית השבועית

 

תחזית שבועית – וחשבון הנפש של יום הכיפורים – 2-8 לאוקטובר 22

 

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: קורס אסטרולוגיה און-ליין – Master1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

ומה קורה למזלות?
טלה
חברים מכרים וידידים – את ערב כיפור וכיפור עצמו כדאי לבלות איתם, ולסמן בכך גם את חשבון הנפש שלכם הקשור לתחום החברתי, ולמעגלים החברתיים שלכם. זה הזמן לאפשר לטלה לצאת מהמקום הסוליסטי שלו, להתחבר למעגל סביבו, ובעזרתו של מרס שליט המזל שלכם שבמזל תאומים גם למצוא את המלים ולאפשר לכם חשבון נפש אמיתי תקשורתי לא כועס אלא מכיל וחברי.

שור
זוית הרמונית עימות של ונוס הרגשית מראה על המצאות בצומת רגשית מעניינת ביומיים האלה: הצירוף הזה של רגשות שעצרתם עם הצורך לעשות חשבון נפש ולשחרר אותם ועוד למזל שור שלא קל לו לשחרר, מאפשרים לכם לעבור יפה את היומיים האלה בשיחות מרגשות אבל קשה להתגבר על הרצון למתוקים…כוח הרצון שלכם חייב חיזוקים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל סוף סוף לחזור להילוך רגיל אבל זה קורה ממש לאט. מרס שבמזל שלכם מביא איתו עצבנות וחוסר שקט. הליכה וקצת ספורט ישחררו לחצים. שהו עם מי שאיתו נוח לכם באמת כדי שתוכלו באמת לחזור ולבטא באופן ישיר את מי ומה שאתם, בלי צורך לסנן או להעמיד פנים ביומיים האלה.

 

סרטן
הירח שליט המזל שלכם שוהה בתחילת מזל דלי האוורירי. חשוב לא לעבור את היומיים האלה לבד. השמש וונוס הופכות את השהות בבית לנעימה יותר. נצלו את הזמן הזה לשדרג את התקשורת המשפחתית, ולדבר על הכל ובעיקר להתמקד בתחושת השייכות של כולם בעד אחד ואחד בעד כולם, ולהיעזר בה כדי לנקות כעסים ולחזור למדורת השבט הרגשית הזו.

 

אריה
הירח שוהה בבית היחסים והזוגיות שלכם, ולכן חשוב להיות כעת עם בן או בת הזוג ולא לבד או לפחות עם אדם קרוב, ולנצל את הזמן הזה כדי לנקות משקעים שהצטברו, לשוחח על מה שהעיק עליכם לאחרונה, ולפתוח דף תקשורתי חדש.

 

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל ומצב הרוח משתנה. נצלו את היומיים האלה לפסק זמן עם עצמכם ובו לסיים סגירת מעגלים שמיצו את עצמם, לשנות כוון חשיבה, ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם, בתולות. יומיים כנים ללא ציניות וסקפטיות יביאו איתם חשבון נפש כן ופורה שיהפוך את הימים הבאים לעוצמתיים ופורים.

 

מאזניים
גם השמש שחוגגת לכם יום הולדת וגם ונוס הרגשית במזל שלכם ואתם אולי יותר מכולם במצב הנינוח ביותר יחסית ביום הכיפורים הזה אחרי תקופה לא קצרה של תסכול. זמן לקחת פסק זמן זעיר, להודות על מה שיש, ולהתמקד ביכולת שלכם להרים מחדש את מצב הרוח ולהחליט שמהימים הקרובים -מסתערים שוב על החיים.

 

עקרב
הירח הדליי נמצא בבית המשפחה כשהוא צמוד לפלוטו שליט המזל שלכם, והקשרים המשפחתיים משמעותיים במיוחד כעת ואיתם גם השהות עם אנשים קרובים, וביחד איתם לחשוב שוב לביחד שהיה חסר מעט בזמן האחרון. בכל מקרה, אל תעברו את הזמן הזה לבד.

 

קשת
הירח שוהה בבית התקשורת שלכם ונראה שהיומיים האלה תקשורתיים במיוחד. זמן לדבר לשתף ולחלוק בתחושות וברגשות, ולהשתמש ביום הזה כדי לומר את הדברים שנמנעתם לומר באחרונה, בעיקר כשהמדומגביר את הצורך לומר הכל, ובגובה העינים.

 

גדי
זוית הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין אורנוס מביאה איתה עצבנות וחוסר מנוחה. אתם מאוד זקוקים לשקט ביומיים האלה, כדי לנקות רגשות שעלו לאחרונה ולא הקלו על הלב. שיחות פיוס ומלים רגשניות יעזרו לכם להפוך את היומיים האלה למיטיבים עבורכם.

 

דלי
הירח שוהה במזל שלכם ביומיים האלה ואתם יכולים להפוך אותם לזמן האיכות שלכם, דליים. הזוית בין סטורן לאורנוס מאוד מאתגרת בימים אלה, ומכריחה אתכם לעשות שינויים. זמן מצוין לחשבון נפש אמיתי הקשור למקום ממנו אתם מגיעים ולמקום אליו אתם רוצים להגיע מתוך ראייה צלולה ובהירה שרואה הכל, מפרגנת ובעיקר סולחת לכם ולאלה שאתכם.

 

דגים
הירח הדליי עלול לגרום לכם להרגיש את הצורך דווקא עכשיו להסתגר, להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, ואת חשבון הנפש שלכם לעשות עם העולם והמקום שבו אתם מאפשרים לעצמכם לחוות איתו או מולו. זמן לבדיקת עומק של מערכות היחסים שבניתם, ושל הדיאלוג עם אנשים קרובים בכלל. זמן לבדיקת עומק כנה של החודשים האחרונים בהתייחס למה שרציתם לחוות, ומה שיצא בפועל. היו סלחניים עם עצמכם.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן