תחזית שבועית – 10 לספטמבר 23

אז.. מה קורה בשמים השבוע? 

הכוכבים מרקורי וונוס שכיכבו לא מעט בשמים לאחרונה מככבים בהם גם היום, אולם בקונספט שונה: ונוס מחלימה מהילוכה האחורי ונכנסת לזוית מעשית עם כוכב מרס שעוסקת בעיקר בשיתופי פעולה, ומרקורי שממשיך לנוע גם השבוע בהילוך אחורי אולם לא יוצר השבוע שום זוית כזו או אחרת עם כוכבים אחרים. ומה זה אומר על התקשורת שלנו? הממ..

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי ללא זויות משמעותיות

@ זוית פרקטית בין ונוס במזל אריה למרס במזל מאזניים

 

הזוית החיובית של השבוע – זו זוית המעשית בין ונוס הרגשית לבין מרס האסרטיבי. בעיקרון זו אחת הזוית הטובות באסטרולוגיה כיון שהיא מייצגת את הצד הפעיל והיוזם שמשתף פעולה עם הצד המקבל, כך שנוצר שתוף פעולה בין שתי אנרגיות שמשלימות זו את זו.

בגדול זה אומר שזה הזמן לחפש לנו שתופי פעולה בנושאים שאנו עוסקים בהם, כי בפרק הזמן הזה  הם עשויים להיות יותר פרודוקטיביים ופורים יותר מאשר אם היינו עושים אותם לבד.

זה נכון גם לכל סוג של דיאלוג בין שני חלקים שמשלימים זה את זה, כמו שיחות עומק שמשדרגות תקשורת, הצלחה גדולה יותר בדייטים או בראיונות עבודה, ועוד.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור עקרב אריה ודלי, מאזניים סרטן טלה וגדי.

 

 

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שלנו נע כעת במזל בתולה, והשבוע כמעט ואינו יוצר זויות לכוכבים אחרים.

בגדול, זה אומר שעלולה להיות בעיית תקשורת לא קטנה השבוע לכולנו, בין אדם לאדם אחר, בין אדם לקהילה, בין גופים פוליטיים או חברתיים, ובתחושה – בינינו לבין העולם.

המצב הזה עלול להביא איתו שורה של קצרים בתקשורת, אי הבנות, כעסים ותסכולים, אך ברגע שאפשר להבין את הסיבה אולי כדאי  להשקיע למרות התסכול קצת יותר מאמץ כדי להסביר, לברר, ולחפש דרכים כדי להעביר את מה שאנחנו רוצים להעביר לאחרים.

בפרק זמן שכזה, על כן, כדאי לא לכעוס אם אנחנו מרגישים שמסננים אותנו, לא מבינים אותנו או אפילו אם נדמה לנו שלא סופרים אותנו: לכל דבר יש סיבה, ולכן כדאי השבוע להשתדל קצת יותר..

מי בעיקר יושפע מחוסר הזויות הזה? בעיקר המזלות המשתנים, בתולה קשת תאומים ודגים, אבל בגדול – כולנו…

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 @

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים ממול, ואתם לא ממש במיטבכם. עייפות ותסכול עלולים להופיע עכשיו אבל חשוב לחזק את הגוף כעת. המנעו מריבים מיותרים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם סוף סוף מגבירה את הקצב ומאותתת ששיתופי פעולה השבוע יכולים בהחלט להיות כוון ודרך להשיג את המטרות שלכם. אל תפעלו לבד, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל בתולה, כשהוא מצביע על צורך לעשות בדק בית אמיתי בקשרים ובתקשורת עם הבית והמשפחה. זמן לחפור פנימה, ולדבר.

סרטן

הילוכו האחורי של מרקורי מתרחש כעת בבית התקשורת שלכם ומזמין אתכם לשדרוג תקשורתי עם אנשים קרובים ורחוקים. זמן להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם, ולסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, ולפנות מקום לחדשים

אריה

ונוס חוזרת בעוצמה לקצב המוכר בהילוך רגיל במזל שלכם וזוית פעולה שהיא יוצרת עם יופיטר כוכב השפע מחזקת את הצורך לנוע לפעול ולעשות ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות ומלהיבות. הקשיבו לה.

בתולה

מצד אחד השמש שבמזל שלכם כעת חוגגת לכם  יום הולדת, ומצד שני מרקורי שליט המזל שלכם נמצא שם גם הוא אבל בהילוך אחורי.. זה עלול קצת לתסכל כשנדמה שדברים לא זזים בכיוון הרצוי. סבלנות.

מאזניים

מרס כוכב האקשן נמצא במזל שלכם ומביא איתו הרבה דרייב ועוצמה רגשית ופיזית. זמן טוב להכנס לפעילות פיזית יזומה ולחדר הכושר, ובמקביל-לנסות ולהריץ קדימה יזמה חדשה או שתים, ולא לפחד מעימותים.

עקרב

ונוס הולכת קדימה בבית הקריירה שלכם, ונדמה שהעולם מפרגן לכם קצת יותר, מבין קצת יותר, ואפילו משתף אתכם פעולה. זה הזמן להגדיר מחדש ובאופן מדויק את התכניות שלכם.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם נמצא במזל שור הפרקטי ונכנס לזוית פעולה עם ונוס הרגשית שמביאה איתה רצון חזק לממש רעיונות, ולהכנס ליזמות חדשות. זהו זמן טוב לקבל החלטות לטווח ארוך בעיקר כאלה הקשורות לנסיעות או צמיחה אישית

גדי

כוכב מרס שוהה בבית הקריירה שלכם ומריץ אתכם קדימה בדרייב חזק וצורך בעשייה. מקבץ הכוכבים במזל בתולה מביא איתו צורך לראות את כל התמונה אך גם לסגור מעגלי תקשורת שמסיטים את תשומת הלב שלכם מהעיקר.

דלי

ונוס שהולכת קדימה עכשיו במזל אריה מביאה צורך חזק יותר להקשיב ללב, ובמקביל יכולת להשקיע בקשר רגשי קרוב, להעמיק ולהתקרב יותר, ואם הלב פנוי – לצאת לסדרת היכרויות מעניינות בלי פחד. תנו ללב להוביל.

דגים

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל בתולה שממול, מאפשר בדק בית אמיתי בכל מה שקשור לזוגיות ולמערכות היחסים שלכם, דגיגים. זה בדיוק הזמן למצוא לכם פרטנרים הן לשותפות מקצועית, והן לשיחות עומק על יחסים, כשאפשרות לעשות זאת לגבי קשרים מהעבר אפשרית גם היא.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן