תחזית יומית – שלישי 14/6

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי   14/6

ירח בקשת 180 שמש 90 נפטון 60 סטורן

שמש במזל תאומים  90 נפטון (כניסה) 120 סטורן

מרקורי עובר למזל תאומים(!) 120 פלוטו

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה) 60 נפטון

מרס במזל טלה  

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

המעבר המשמעותי היום הוא ללא ספק מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל תאומים עליו הוא שולט.

ואכן, מהיום נוכל לראות שיפור משמעותי בדרך שבה אנחנו מתקשרים מדברים או משתפים, וכנ'ל גם מהעולם – אלינו: הזרימה הטבעית של מזל תאומים שם נמצאת עכשיו גם השמש וחוגגת לנו ימי הולדת, מקבל דגש מיוחד כעת גם בתקשורת וגם בתנועה שלנו.

זהו זמן דינמי מאוד, והצורך לנוע לשחות לעשות קצת ספורט ולתכנן טיולים, חזק במיוחד.

אולם ממש במקביל נכנסת היום השמש לתוך זוית הפעולה עם כוכב נפטון הרגשי, אותו כוכב שמטשטש מערפל וממסמס את הפעילות והעשייה שלנו בדרך כלל,  ומקשה עלינו לקבל החלטות פרקטיות.

נפטון צובע את ההחלטות שלנו ברגשנות יתר, ושיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, מה שאומר זהירות מיוחדת בכל מה שקשור להחלטות בנושאי חומר וכספים והחלטות מעשיות בכלל.

זוית של מתח בין הירח הקשתי לבין השמש עלולה לגרום לעימותים עם סמכויות, אולם זוית המתח שלו עם ונוס מגבירה דווקא את הצורך בחיבוקי…

יום שכזה.

וכך נראית מפת השמים של היום

@

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף באסטרוזום את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@לנרשמים עד סוף יוני – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ..Master1

 

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

שלישי  14/6

טלה

ירח קשתי הופך את היום הזה להרפתקני, והטלה שלנו יכול לפעול היום באופן חופשי ומשוחרר יותר. מרקורי עובר לבית התקשורת שלכם, והגיע הזמן לדבר..

 

שור

הירח הקשתי עלול להביא איתו אנרגיות מהירות מדי וישירות מדי עבור השור שלנו, ולכן מומלץ לקחת את היום הזה על כל האנרגיות שלו באיזי. אל תקחו סיכונים מיותרים. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק אמיתיות.

תאומים

הירח הקשתי שנמצא ממול מאתגר אתכם היום, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, אבל האירוע המשמעותי הוא מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל תאומים. מעכשיו תשתפרהתקשורת.

סרטן

נראה שהתחום המקצועי זקוק לדחיפה, או להעברת הילוך, סרטנונים. זהו זמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, ולא לפחד להתמודד עם אתגרים גדולים שעד עכשיו נמנעתם מלהתמודד איתם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתחילה להכנס יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם כוכב נפטון, והמעורבות הרגשית מתחזקת בהדרגה. שבוע שבו כדאי להתמקד בעיקר בעובדות, ולא ברגש.

בתולה

נושאי בית ומשפחה ממשיכים לעלות על סדר היום, והפעם כדאי לחשוב על שיפוצים ושינויי אווירה בבית. מעברו של מרקורי לבית הקריירה שלכם מביא איתו תקופה חדשה ואמביציוזית במיוחד. הגיע הזמן לאקשן.

מאזניים

בית התקשורת שלכם ממשיך להיות היום פעיל במיוחד. זהו זמן טוב לתרגם את הרעיונות שלכם למלים ואת המלים – ליזמות חדשות לפעולה. יום לשתף ברגשות, לשיחות בירור למיניהן ובערב – למלים רכות ולחיזור עדין.

עקרב

הירח ממשיך לנוע גם היום בבית הכספים שלכם, עקרבים. וחשוב לנצל את המומנטום הזה לבדק בית רציני בכל מה שקשור לחומר וכספים. מעברו של מרקורי למזל תאומים עשוי להעלות בתקופה הקרובה כמה סודות אל פני השטח. מודעות – מלת המפתח

קשת

זהו עוד יום שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, מה שאומר שהקסם האישי שלכם ממשיך להיות בשיאו גם היום. זמן להמשך תהליכים שהחלו אתמול, ולכמה יזמות חדשות שחיכו לא מעט זמן כדי שתטפלו בהן.

גדי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, גדיים, כשהאנרגיה הקשתית העוצמתית שמביא איתו הירח במזל קשת לא נעימה לכם. זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להתבונן לרגע בדברים מבחוץ, ולהסיק מסקנה או שתים.

דלי

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל גם היום, דליים. זהו זמן לפעול באופן אקטיבי במוסדות וארגונים בחייכם, לקדם תכניות ויזמות שחשובות לכם, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם עם כמה חברים וידידים חדשים.

דגים

אמביציה מצד אחד כשהירח בבית הקריירה שלכם, ובית ומשפחה מצד שני כשמרקורי עובר למזל תאומים שם נמצאת גם השמש – אכן יום פעיל למדי ובו עלולים להתעורר להם קונפליקט או שנים בין הבית לבין הקריירה והאמביציה. נסו לפשר ביניהן.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן