תחזית ליום העצמאות – 5-7 למאי 22

חקשמח, חברים!

אז.. מה קורה למזלות ביום העצמאות ובחג? מי ינפנף בכיף ומי ישב בצד ולא ירצה להתערב? מי יקנה והאחרים יכינו ומי יקח הכל עליו, כולל החמוצים?

כל אלה ועוד ב…תחזית למזלות ליום העצמאות!

 

אין ספק שהאירוע המשמעותי בשלושת הימים הקרובים הוא הצמידות בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, עליו כתבתי לא מעט, והזהרתי שכדאי שכולנו נשמור על עצמנו, הן במלים שלנו והן בכבישים ובדרכים.

הירח שוהה בימים האלה במזל סרטן המשפחתי, וכדאי לחשוב פעמיים אם באמת להתעייף בפקקים או להפוך את הבית למנגל העצמאות באופן חד פעמי ולעשות את האנטריקוט על הגז… נשמע נורא, נכון? אבל.. אני רק אסטרולוג, אז הצעתי.

ההורוסקופ הזה נכתב ביום רביעי, ערב יום העצמאות. כמה עצוב שעכשיו, ליל החג עצמו, מתברר שצדקתי, ובאמת היינו זקוקים לזהירות הזו: הפיגוע הנורא באלעד הוכיח שבצמידות כזו של השמש ואורנוס התזזיתי צריך להזהר עד מאוד, אלא שכשהמדובר באורנוס זה יכול לקרות בכל מקום… כמה עצוב.

בסרטון של אתמול דיברתי על מעברה של ונוס למזל טלה. חזרתי על כך שכשכוכב דוגמת מרקורי מרס או ונוס עובר למזל ביסוד האש, יש שבוע ימים שבו צריך להזהר מאוד שכן בדיוק אז עלולים להתרחש אירועים אלימים מאוד...והנה שוב צדקתי: הפיגוע באלעד מוכיח שאכן חייבים להזהר מאוד ובמיוחד בזמן שכזה, אבל לא רק זאת – גם בשישי ובשבת חייבים להזהר מאוד ואפילו בראשון! שמרו על עצמכם! מעדיף לטעות שוב ושוב מאשר להיות צודק ולהתאבל על הצלחתו של פיגוע!

אבל זה לא הכל – גם ירידות גדולות במיוחד נרשמות היום בשוק המניות בארצות הברית ללא סיבה נראית לעין אחרי שדווקא ברביעי היו עליות… השינויים של הצמידות הזו מסתבר מגיעים גם לאזורי פעולה אחרים בחיינוץ

 

 וכך נראית מפת הכוכבים של יום העצמאות

@

יום העצמאות והמזלות

טלה

הירח שוהה במזל סרטן ביום העצמאות ובערב החג, מה שאומר שלמרות הרצון לאקשן – האישו כעת הוא בעיקר בית ומשפחה. טלאים יהנו עכשיו יותר מבילוי ביתי מוקפים אנשים אוהבים, מאשר מטיולים מתישים או מסיבות סוערות. זהו זמן טוב לקבל חיבוק משפחתי אמיתי, וליהנות מהביחד שהיה קצת קשה ליהנות ממנו בזמן האחרון. מה שכן – דווקא עכשיו מביא איתו הירח הסרטני הזה רצון לארח, אבל הטלה ולארח.. עם כל הבלגן.. עדיף לעשות כבר על אש מאחורי הבית שהעשן לא יגיע לשכנים או באיזה חלקת דשא ממול, תוך נפנופים עצבניים אבל עם ונוס במזל שלכם –  יהיה כיף…

שור

הצמידות בין השמש לאורנוס, אותה צמידות שגורמת למתחים ולחצים ומגיעה לשיאה ביום חמישי נמצאת במזל שלכם, ולא פלא שאתם מתוחים מאוד בשלושת הימים האלה. הירח שבמזל סרטן הופך את החג וסוף השבוע לתקשורתיים במיוחד: שלושה ימים של נסיעות קצרות ובעיקר הרבה שיחות ומפגשים שלא קרו לאחרונה וחידוש קשרים מהעבר. לגבי אוכל – השור הוא אלוף בלעשות על האש ואז עדיף לא להפריע לו כשהוא מנפנף או הופך – פשוט לשים לידו בשקט כוסית אוזו (עם עלה נענע) ולהתרחק בשקט על בהונות הרגלים… לא מפריעים למסטר.

תאומים

הירח שוהה בבית ההנאות שלכם בשלושת הימים הקרובים, ואם נוסיף לכך את מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל תאומים נבין שהיכולת שלכם ליהנות בשלושת הימים האלה תלויה בעיקר בכם, אם תצליחו להזיז את עצמכם עם הירח הסרטני הזה שעלול לגרום לסתלבט משפחתי רציני, ולערימות של אוכל… בשר מילא אבל מתוקים זה משהו שהתאומים לא בנוי לו, ולכן כדאי להזהר עם אלה. תנועה? טיולים? ממש לא בטוח… סתלבט ארוך וכיפי מלווה בשיחות על החיים – זה כן. התאומון אוהב לדבר אבל קצת קש בפה מלא…

סרטן

הירח שוהה במזל שלכם בכל שלושת הימים הקרובים פחות או יותר, והוא מסמן את הכיוון הכללי: יש הרבה תכניות באוויר לטיולים אבל האישו המרכזי עכשיו הוא חזרה לבסיס, מה שאומר שהתארגנות מקומית סביב המנגל עדיף שלא תהיה רחוק מדיי. כעת – היזמה היא שלכם ומיקוד ההאכלה הפעם הוא בכם כי הסרטן הוא אלוף הבישולים (חוץ מהשור ועוד כמה) וכשהוא מארח זה כמו בדואי: עד הסוף, כולל פיתות שלא נקרעות עם הטחינה (פטנט סרטני ידוע). שתים זוז.

אריה

אין ספק – החוויה שלכם בחג הזה ובסוף השבוע שונה מעט מאשר אצל אחרים: הצמידות של השמש שליטת המזל שלכם וכוכב אורנוס עלולה לגרום לדרמות קטנות ובלגן גדול ובעיקר גישה עצבנית, אז כמו שכתוב בספר הבישול של המרוקאית – קודם כל תירגעו, אחר כך איזה מרלו או אפילו ויסקי, ואחר כך – תעשו משהו שונה שלא עשיתם אף פעם, עם אנשים שונים וחברים מסוג אחר ביער שלא ביקרתם בו ואפשר גם על מנגל שאתם לא מכירים… אתם זקוקים עכשיו לשינוי – או לספייס, והרבה ממנו: מה שחשוב הוא לא לריב ולא לאבד שליטה ובעיקר – לשמור על החיוך…

בתולה

עבור הבתולה המופנם יחסית הפעם יום העצמאות וסוף השבוע הם חברתיים וחברותיים במיוחד. כעת אתם מוצאים את עצמכם במרכזה של ערימת חברים מקומית שיודעת שאפשר לסמוך עליכם גם בקשר לטיב הבשר וגם לאיכות הסלטים והטחינה: כשהבתולה עושה – הוא עושה עד הסוף! לחילופין זהו גם זמן מצוין לארגן מפגש חברתי גדול במיוחד של עבר והווה, להרחיב מעגלים חברתיים, ולעשות על האש עם חברים מהעבר שאיתם כבר מינגלתם, ולו רק כדי להוכיח להם שאתם נשארתם אותו הדבר מבחינת פרפקציוניזם – זה הם שהשתנו.. בקיצ – רק ליהנות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת ממול, במזל טלה. על פניו זה לא מיקום אידיאלי שכן ונוס מתזזת אתכם לא מעט, ואתם מגלים שבמקום שפשוט תשבו ותיהנו כשאחרים עובדים – עלק נסיכים – דווקא אתם נמצאים במרכז האקשן בקטע של עשייה בלתי פוסקת ואפילו מקטרים לא מעט..הירח שם אתכם באור הזרקורים אם תרצו או לא, אז עדיף להשלים עם רוע הגזירה. מה שכן – יותר מתמיד, את העצמאות הזו כדאי לבלות צמוד עם בן או בת הזוג וליהנות בשנים. אם הלב המאזנאי העדין פנוי – למה שלא תהפכו את אירוע המנגל גם לזירת היכרות מעניינת? ואם אין שומדבר מעניין בנמצא, זה הזמן להכנס לאינטרנט מול המנגל ולחפש… כן כן חברים, תוך כדי זעקת הקרב הזוגית הידועה: טינדרררררר!!

עקרב

הירח במזל סרטן הוא אחד החביבים על העקרב שלנו, אבל הוא מסית את העקרבון להתאמץ ולבלות את שלושת הימים האלה בנסיעות טיולים ובנופים אחרים, וכמה שיותר… כן, אתם זקוקים לשינוי באוויר ובאווירה, וזה בדיוק הזמן להעמיס ה-כל בבגז' כולל גם הסלטים הבשר השתייה וכמה חברים שממש טובים באש  ובטיפול באוכל (אתם מארגנים, ככה שזה לא עליכם..) ופשוט לנסוע לאיזה יער מקומי, לחפש מקום מוצל שאין בו עשרות אנשים סביבכם (יכול להיות גם אי תנועה במצב חירום) ופשוט לנשום עמוק ו..להשתחרר. מגיע לכם.

קשת

הקשת הוא אלוף המנגליסטים בחיק הטבע, ובעצם אלוף בכל מה שקשור לחיק ולטבע, וכל יציאה לאזור שיש בו יותר משלוש חרציות או נחל זעיר גורמת לו להרגיש בבית. והפעם בחג כדאי לאסוף את החיק והטבע לאיזה אזור מדהים ביופיו שם תוכלו להראות את כשרונכם באיתור מקום מבודד יחסית (פחות מעשרים איש בסביבה לא נחשב), שימת מוסיקה קצבית, ונפנוף חדגוני אך מרגיע כשעינים מעריצות של כל מי שהצלחתם לארגן ליזמה הספונטנית תלויות בכם: הקשת ההרפתקן אלוף  בלסחוף אחריו, אבל חשוב שלא ישתעמם עם הנגררים לא איכותיים מספיק… אם כן – יהיה כיף! בדיחות המילואים יוכלו הפעם בהחלט לזכות בקאמבק מפואר.

גדי

כשהירח במזל סרטן מולכם אפשר לומר שאתם יכולים להיות במיטבכם כעת רק עם פרטנר טוב מבין ומכיל, מה שאומר שאין ברירה – הפעם הגדי יהיה חייב לצאת החוצה מהשריון המוכר ולחשוף את החלקים הרכים שלו, בעיקר יצטרך להתגבר על מכשולים זמניים כמו בשר שלא נקנה בחנות איכותית מספיק או טחינה שנוזלת עליו – דווקא עליו – מפיתה שלא הוא הביא: איבודי שליטה – זו הסכנה בימים האלה ולשם כך חשוב להיות עם מי שמכיר אתכם היטב ומקבל אתכם כפי שאתם וגם עוזר בשעת הצורך, וזה אומר שאל תתחילו בכלל אם אין מישהו כזה לצדכם בימים האלה… אז קדימה – מסע שכנוע זעיר בהחלט ישתלם ויהפוך את החג לפנומנלי, אחרת המצב עלול בהחלט להיות קטסטרופלי: גדי שיוצא מאיזון ומאבד שליטה הוא סכנה רצינית לכל חבורת מנגליסטים באשר היא. בי קול, גדיים!

דלי

על פניו אלה עלולים להיות ימים לא קלים עבורכם, דליים: השמש בצמידות לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לדלי שלנו שגם ככה הוא בועתי למדי לרצות להיות לבד יותר מתמיד ודווקא אז – למצוא את עצמו מוקף חבורת אנשים שמחים שאין לו בכלל מושג איך הגיעו לשם, למה הם באים אליו בטענות שהוא לא התקשר בזמן, שלא הפשיר את הבשר, שהכנאפה ממש לא תקנית… אלה בדיוק המצבים שהדלי המצוי עושה ויברח, אלא שכשאתה תקוע בטבע עם מנגל שלא מפסיק לעבוד וחבורת זאבים שיש להם רק טענות אליך מה שבאמת בא לך זה לברוח.. לא מעט דליים יעדיפו בחג להיות לבד בגלל הצמידות של אורנוס, ובצדק: כשזה קורה- עדיף באמת להיות לבד או עם כמה אנשים קרובים בלבד שמכירים היטב את הקריזות שלו כשאורנוס יוצא משליטה, ולא מתרגשים במיוחד. לשמחתו של הדליון שלנו – יש לו תמיד כמה כאלה בסביבה, אבל עדיף לא להתיש אותם.

דגים

נראה שאתם הייתם במוקד כל האקשן בזמן האחרון ואחרי התקופה המבולגנת הרגשנית והמתישה הזו מה שבאמת בא לכם זה לשבת שם בצד מתחת לאיזה שיח שמסתיר כמה חלקים מכם, לשקוע בהרהורים, ושאחרים יעמלו ויכינו. אמה מה, מזל דגים הוא מזל שנוצר אי שם בבסיסו בפולניה גם אם נולד בצרפת שכן פולני זה קונספט ולא מוצא, וכשהאחרים עובדים והוא נח מהר מאוד הוא מרגיש אשמה איומה ומנסה לפצות בהשתדלות מוגזמת, כרגיל. לכן חשוב שלחבורה שתקיף אתכם בחג הזה, גם אם בהרכבים משתנים, יהיה מכנה משותף ברור אחד: השמחה. כן, בשלושת הימים האלה תחליטו שאתם נמצאים רק עם אנשים שמחים ולא דכאוניים או ביקורתיים או סתם מעצבנים, וכשזה יקרה – הדג השמח שמרכיב את הסמל של המזל שלכם יתפוס פיקוד והכל יעבוד פיקס, במקום שהדג הדכאוני יתחיל לקטר וירצה להתבודד: לא לא – בחג הזה ובסוף השבוע מלת המפתח היא 'ביחד', דגיגים, קפיש? ואל תעשו לי את הפרצוף האומלל הזה: זה פשוט לא משכנע: שמחים – וזהו. למה? כי זה הצ'אנס האחרון ליהנות כמו שצריך לפני שהקיץ תופס פיקוד, וכי האסטרולוג אמר, קפיש? קדימה, דגיגונים: אנג'וי, ובלי בלבולי מוח. ותבקשו מראש שאת האנטרקוט ישמרו לכם. למה? ככה! די כבר עם השאלות האלה: קדימה- להרים טלפון, ולהזיז סנפירים.

ואחרי כל זה – חקשמח ומבדח, חברים, ובעדינות עם המתוקים!

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן