תחזית יומית – רביעי 5 לאפריל 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  4/5

ירח בתאומים  90 נפטון 120 סטורן

שמש במזל שור 60 מרס צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל תאומים 60 ונוס ויופיטר 120 פלוטו

ונוס במזל טלה צמידות יופיטר (יציאה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

הירח ומרקורי שבמזל תאומים מביאים איתם אנרגיה תקשורתית מהירה ותוססת, ולאנרגיה הזו מצטרפת גם ונוס ששוהה עכשיו במזל טלה עם אנרגיית אש משלה.

אולם חשוב מאוד עכשיו להזהר: שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת, גם בגלל זוית פעולה אקטיבית בין נפטון הרגשי לירח, וגם בגלל הצמידות העצבנית בין השמש לאורנוס שתגיע לשיאה מחר.

הצמידות הזו מכתיבה בעצם את כל סדר היום מבחינת התנהלות: מיקוד, איפוק, שליטה עצמית – ולא מנתקים קשרים גם אם מתחשק, מחר אפילו יותר מהיום, קפיש?

 

וכך נראית היום מפת השמים

@

 

 

@

ומה קורה למזלות?

רביעי  4/5

טלה

יום עגום לפנינו, אבל הירח ומרקורי מככבים גם היום בבית התקשורת שלכם וזה מצוין יום לפני החג: זמן להרים טלפונים וכבר לקבוע מה עושים בחג ובגשר.

שור

השמש עדיין חוגגת לכם ימי הולדת שוורים, אבל הצמידות שלה עם אורנוס מביאה מתחים ולחצים. ונוס שליטת המז שלכם במזל טלה מגבירה את הקצב..

תאומים

זהו יום נוסף שבו אפשר למצוא גם את הירח וגם את מרקורי במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו הרבה עוצמה ויכולת להזיז דברים דקה לפני החג, למרות מצב הרוח.

סרטן

הסרטנון שלנו עלול להרגיש שלא במיטבו. הירח ומרקורי מאחורי הקלעים גורמים לו להיות אסרטיבי ועירני מהרגיל : כדאי להרגיע ולתרגם זאת לעובדות בהמשך השבוע.

אריה

השמש כמעט בצמידות מדויקת לאורנוס, צמידות שתגיע לדיוקה דווקא ביום העצמאות שלנו…המתחים והלחצים גבוהים עכשיו: שמרו על עצמכם.

בתולה

נראה שגם היום אתם במרכז העניינים, בתולות. כדאי לנצל זאת להתארגנות מהירה למחר, ולמרות מצב הרוח הכבד – לתכנן באופן מדויק כמו שאתם אוהבים את החג והגשר.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל טלה בהחלט גורמת לכם להאיץ את קצב הפעילות והעשייה אבל גם מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. נסו להיות מדויקים ויעילים ובעיקר רגועים בימים אלה. אין סיבה אמיתית ללחץ.

עקרב

השמש שבמזל שור ממול נצמדת לאורנוס התזזיתי, מיקום חסר שקט כשלעצמו. הזהרו מדרמות ביחסים ובתקשורת של אחד על אחד. אל תקחו היום סיכונים.

קשת

דיאלוג – המלה הזו ממשיכה להיות גם היום משמעותית במיוחד: הירח ומרקורי בבית היחסים שלכם מצביעים על אפשרות של פתיחת דף חדש בתקשורת זוגית. דברו, ועל הכל.

גדי

ונוס שבמזל טלה מביאה איתה סוג של דיאלוג רגשי חדש בנושאי בית ומשפחה, וזה הזמן לצאת קצת מהשריון הגדיי, ולהתחבר לצד הרך שלכם. מטלות ומשימות ממלאות את היום הזה: קבעו לכם לו'ז מדויק.

דלי

הירח ומרקורי במזל תאומים עשויים להביא איתם דווקא היום מינון גבוה של התלהבות והתרגשות. יום לא קל לפנינו, אבל דווקא היום כדאי לזכור שמתחת לעצב – שוכנת האהבה…

דגים

זהו יום להתכנסות פנימה, ולחיבורים רגשיים עמוקים. כן, היום אתם זקוקים לעומק הזה, למרות שבחוץ הדברים זזים מהר. זמן לעצור, להרגיע, ולהגדיר מחדש מה עושים בחג ואחריו.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן