תחזית יומית – 19 לינואר 23

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

יום חמישי 19/1

ירח בקשת 60 סטורן וונוס

שמש במזל גדי 60 יופיטר צמידות פלוטו (יציאה)

מרקורי חוזר להילוך רגיל! במזל גדי 150 מרס (עדיין )

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (כניסה)

מרס במזל תאומים במעלה ה 8  

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

 

אז הנה היום זה קורה: אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי חוזר מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל, ולאט לאט מחזיר גם את ההילוך האחורי שבו כולנו היינו תקועים לאחרונה גם בגלל מרקורי וגם בגלל מרס שבסוף השבוע הקודם עבר גם הוא להילוך רגיל.

האם זה אומר שאפשר להחזיר לאחור גם את הגלגלים וסיבובם וכל מה שקרה בחודשיים האחרונים רגשית חברתית ופוליטית? זו שאלת מיליון הדולר שעולה בכל פעם כשמרקורי חוזר להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות בהילוך אחורי, תהליך שנועד בעיקרו יותר לסגור מעגלים שמיצו את עצמם מאשר לפתוח חדשים, ולצערנו התשובה היא לא…

מה כן אפשרי? לשנות את ההתייחסות שלנו למה שקרה בפרק הזמן הזה, לראות את הצד החיובי בכל מה שקרה שם, או לחילופין להחליט שזה חיובי ומכאן גם להחליט איך זה ישרת אותנו בתקופה הקרובה – ולעשות את כל ההתאמות כדי שזה גם יקרה..

וזה – לא רק אפשרי, אלא גם רצוי.

במקביל מביא איתו הירח הקשתי אנרגיה הרפתקנית ופרועה, עם ים של אנרגיה שאפשר לתרגם אותה לפעולה, להזיז דברים, ולקדם בהתלהבות את מה שחשוב לנו באמת.

 

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

 

@

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

חמישי 19/1

טלה

ירח קשתי מביא איתו תחושה של הרפתקנות ושמחה. זה הזמן לפעול באופן יוזם ולא לחכות שאחרים יזמו עבורך. חשבו שני מהלכים קדימה

שור

הירח הקשתי הוא מהיר ואימפולסיבי, הפוך ממזגו הנוח של השור. הקונפליקט בין השנים עלול להיות לא קל. פעלוו בזהירות וללא סיכונים.

תאומים

הירח שוהה גם היום במזל קשת המאכלס את בית הדיאלוג שלכם, ומרקורי שליט המזל שלכם חוזר היום להילוך רגיל. יש סיבה לחגיגה.

סרטן

הסרטנון שלנו הוא עדין ומופנם, אבל שהירח שליט המזל שלכם במזל קשת המוחצן והאימפולסיבי הכל משתנה.. זמן להפתח לאנרגיה שמחה ואסרטיבית

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי האמביציוזי, וביחד עם מזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש אתם זקוקים רק למטרה מדויקת.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל, וזה הזמן להפשיל שרוולים, לקחת אויר, ולהסתער על המשימות של השבועיים האחרונים מחדש – ובעוצמה

מאזניים

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם, מיקום שמביא איתו שרשרת של יזמות קטנות של שיחות ארוכות, וקידום אישי. תנו למלים לפעול עבורכם.

עקרב

נושאי חומר וכספים על הפרק: זהו זמן טוב להתארגן מחדש באופן חכם בנושא כספים. מרקורי חוזר להילוך רגיל בבית התקשורת שלכם. זמן למלים חכמות במיוחד.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל בבית הכספים שלכם, ועוזר לכם להגדיר מחדש את המטרות הכלכליות לתקופה הקרובה.

גדי

נראה שהגיע הזמן לסיים את תהליך סגירת המעגלים בחייכם, גדיים: מרקורי כוכב התקשורת נע קדימה במזל שלכם, והגיע הזמן להעביר הילוך. קדימה.

דלי

הירח ממשיך לנוע בבית התקשורת שלכם ולהביא איתו שדרוג תקשורתי ויכולת לשנות סדרי עדיפויות ולהתמקד במה שחשוב באמת. קחו תנופה.

דגים

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל בבית החברתי שלכם, מדגיש את היכולת לחזור לעצמכם, לראות את כל התמונה ולחשוב בגדול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן