תחזית יומית – שני – 31 למאי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  31/5

ירח  בדלי צמידות סטורן 90 אורנוס

שמש במזל תאומים 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 90 נפטון (כניסה) צמידות ונוס (יציאה) 150 פלוטו (יציאה)

ונוס  במזל תאומים 90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (יציאה)

מרס במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגד

 

הירח פותח את הבוקר כשהוא צמוד לסטורן הנוקשה ובזוית לאורנוס התזזיתי, מה שאומר שהבוקר שלנו – ובעצם גם אחר הצהריים גם מכבידים עלינו וגם יוצרים במקביל איזה צורך מעניין להתנתק מכל זה, להסתכל על זה מבחוץ ולהיות מעורבים קצת פחות, כי מעורבות היתר הזו באמת מתישה, וגם החום הכבד הזה בחוץ לא מוסיף כי גם לברוח החוצה אי אפשר, אלא רק פנימה.. באסה.

וכל זה קורה על רקע שתי זויות המתח שאחת מהן הגיעה לשיאה אתמול ומחר תעזוב אותנו – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי שכתבתי עליה וגם דיברתי עליה לא מעט ביומיים האחרונים (כולל בסרטון של היום), והזוית השניה – כוכב מרס נכנס לזוית של עימות עם פלוטו היצרי שתגיע לשיאה בסוף השבוע,

הזוית של ונוס ופלוטו היא בעיקרון זוית רגשית וטעונה, אבל מינון האלימות שם נמוך יחסית. היא פועלת בעיקר על נשים בימים אלה, ואם נזכור כמה מהאיומים שאיילת שקד ואשתו של בנט קיבלו, נבין שהיא מכוונת יותר לנשים שהן החוליה החלשה בחברה כעת, מאשר לגברים: שמרו על עצמכן, נשים, בעיקר אלה מכן שמעורבות עכשיו בפוליטיקה, כי עד השבוע הזה פלוטו בהחלט שולט בשטח.

הזוית השניה היא קצת יותר מסוכנת, והיא מפגישה את כוכב מרס הערס עם פלוטו היצרי בזוית של קונפליקט שכבר אפשר להתחיל ולהרגיש היום, אבל היא תגיע לשיא בסופ'ש

כל האלימות שמתחילה לבעבע עכשיו לכוון גוש השינוי – זה מקורה, ומכיון שהיא אכן אלימה במקורה ואני אישית לא חושב שתהיה אלימות אבל ליתר בטחון – כדאי וצריך להזהר

רק לשמש אין זויות מעצבנות… שטה לה במזל תאומים החביב, ועוזרת לנו בכל זאת ולנסות ולשמור על פרופורציות.

כשונוס תעבור למזל סרטן הצד הרגשי והרגשני של האווירה יתגבר, והחלק המשפחתי של מזל סרטן יבוא לידי בטוי בעוצמה אבל מצד שני גם הזוית בין מרס לפלוטו תגיע לשיאה: בכל מקרה, כדאי לשמור על עצמנו ועל היקרים לנו, ובעיקר – לדאוג שהמזגן יישאר פתוח…

@

וכך נראים הדברים במפת הכוכבים בשמים היום

 

@

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 30 למאי 21

@

 

ומה קורה בתחזית השבועית?

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 30 למאי 21

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

ומה קורה למזלות?

שני  31/5

טלה

גם היום שוהה הירח במזל דלי, ומאפשר לכם להתמקד היום בניקוי שולחן העבודה שלכם ממטלות השבוע הקודם שלא הספקתם: תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך  – זמן להגדיר מטרות, ולצאת לבצוע מהיר. קדימה.

שור

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, שוורים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם: בנו סדר עדיפויות חכם, וצאו לאקשן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי ותיכף חוזר בדיוק לזוית הפעולה עם כוכב נפטון הרגשי שממנה נפרד לא מזמן: המעורבות הרגשית הופכת שוב גבוהה, אבל הפעם חשוב להזהר בשיקול הדעת שלכם. המנעו מלהוציא כספים שלא לצורך.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי, והמיקום הזה מכריח אתכם לחשוב פעמיים לפני החלטה או פעולה. שיקול הדעת שלכם כעת אינו במיטבו: החשוב ביותר כרגע הוא לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. יום מצוין לשיחת נפש טובה.

אריה

דיאלוג – זה אולי הנושא המשמעותי ביותר היום, אריות. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בשתוף אחרים ולא לקחת על עצמכם הכל, כמו שאריה אוהב. דילוג של אחד על אחד בגובה העינים – זה האישו.

בתולה

זהו יום נוסף שבו התחום המקצועי מצריך קצת יותר תשומת לב מהרגיל, בתולות. זהו זמן טוב לחשוב על מקצה שיפורים בתפקיד שאתם ממלאים ולחילופין אם אתם שכירים – לחשוב על רעיון שיעזור לכם להיות עצמאיים. זמן להיות ראש גדול, ולקחת שליטה גדולה יותר על חייכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה היום עדיין במזל תאומים אבל כבר ממש בסוף המזל, כשהיא עדיין צמודה למדי למרקורי כוכב התקשורת שלנו. כאתמול גם היום – זהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק כשונוס מביאה איתה קסם ועוצמה למלים שלכם…

עקרב

זוית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מתחילה להתפוגג ולהתרחק, וזה אומר שגם המתחים והלחצים נמצאים בירידה. הירח הדליי ממליץ להשקיע היום בבית ובסביבתו, לנקות לארגן ובעיקר לשנות אווירה וליהנות מהביחד בשעות הערב.

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – זהו זמן להשקיע בהם קצת יותר, קשתים. הירח שוהה בבית החברתי שלכם, ובמקביל מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים מאותת על הצורך לפתוח גם את הלב לאהבה… חברים ואהבה – מי צריך יותר מזה? בטוח לא מי שמשקיע בשניהם, כמו הקשת האימפולסיבי..

גדי

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכן, ונראה שיותר מכל אתם צריכים איזה מתווה דרך כלשהו לחודשים הקרובים, לפחות מבחינת כיווני פעולה וחשיבה הקשורה לחשובן הבנק שלכם. צמידות בין הירח לסטורן שליט המזל שלכם מביאה מעורבות רגשית שעלולה לפגוע בשיקול הדעת. זהירות.

דלי

זהו יום שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומאפשר לכם לנתב את האנרגיה הזו לקידום הדברים שחשובים לכם באמת, דליים. פגישות חשובות בלייב או  בזום עשויות להיות עכשיו משמעותיות עם הן קשורות ליזמות חדשות, דליים.

 

דגים

מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי נכנס שוב לזוית פעולה עם נפטון שליט המזל שלכם, אלמנט שעשוי לעזור לכם להפיל אסימון או שנים, ובעקבות זאת גם לסיים יחסים שמיצו את עצמכם, או תכניות פעולה שלא הוכיחו את עצמן. זמן לוותר על מה שלא מקדם אתכם ורק עוצר.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן