תחזית יומית – שני 25 לאפריל 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 25/4

ירח בדלי

שמש במזל שור 60 מרס

מרקורי במזל שור 60 ונוס 90 סטורן (יציאה)

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

מרס במזל דגים

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

השמש ומרקורי שוהים במזל שור המעשי, ומנסים להחזיר את כולנו אל הקרקע, כשזוית הפעולה הקשוחה בין סטורן הנוקשה למרקורי כוכב התקשורת שלנו שהגיעה לשיאה אתמול, עדיין בסביבה.

אבל דווקא עכשיו מתמגנטת לה ונוס הרגשית שליטת מזל שור אל נפטון המערפל ומבלבל, והקרקע שנדמה לנו שהיא איתנה מתחת לרגלים הופכת להיות בוצית רגשנית ולא יציבה, בעיקר כשמצבי הרוח שלנו משתנים במהירות כזו, ודיפ דאון ישנה את אותה תחוש כובד עמום ולא ברור, שלא עוזבת.

התחושה הזו רק תחריף בימים הקרובים כשונוס תיצמד באופן סופי לנפטון, ורק בסופו של השבוע כשהיא תיפרד ממנו ותיצמד דווקא ליופיטר האופטימי כוכב השפע, היא תעבור.

זה אומר שמצפים לנו כמה ימים של אפים ודאונים, וקושי להתמודד עם הצד המעשי של החיים בלי כמה דרמות קטנות ומרגיזות שמראות לנו שעמוק בפנים תחושת אי הודאות הזו היא בעלת כמה השלכות נוספות על חיי היומיום שלנו.

רק סבלנות…

וכך נראית היום מפת השמים

@

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

@

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 25/4

טלה

חברים מכרים ידידים וקרובים – זהו יום להשקיע קצת יותר במשאבים החברתיים שיש לכם, טלאים, להיעזר אם צריך, ואפילו להרחיב את המעגל החברתי.

שור

יזמה ופעולה – אלה מלות המפתח של היום הזה כשהירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם. זהו זמן להשקיע קצת יותר מחשבה ביזמות והתחלות חדשות, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא בהדרגה מזוית הפעולה עם סטורן שעשתה לכם אתמול כבדעל הלב, אבל העולם דורש מכם להתארגן בחכמה ובמעשיות. פעלו בהתאם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל דלי המוחצן ולא קל לסרטנון שלנו: חשוב היום לפעול עדיין בזהירות מכסימלית ולהמנע מסיכונים הן בדרכים והן בחשבון הבנק.

אריה

מיקומו של הירח בבית היחסים שלכם מאפשר לכם להתבונן לעומק בדיאלוג שבינו לבינה, לשדרג אותו עד כמה שאפשר ולנקות משקעים שהצטברו שעוצרים אתכם.

בתולה

ונוס מתקרבת לנפטון בבית היחסים שלכם והבתולה הקפדן שלנו עלול קצת לאבד את הראש בגלל מעורבות רגשית גבוהה.. הזהרו מהחלטות רגשניות ופזיזות.

מאזניים

הירח שוהה לו בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מה שאומר שהיום כדאי לפתוח קצת יותר את הלב, מאזנאים, ולתת לרגש לדבר.. וונוס מתקרבת לנפטון – זמן להתאהב.

עקרב

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, עקרבים. זמן טוב לצאת למסע של שינויים בבית, הן של אווירה והן של קניות גדולות, ולשפר תקשורת עם בני הבית

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל דגים ונפרד לאיטו מנפטון המטשטש ומערפל והקשת שלנו מתחיל לנחות על הקרקע. יום מצוין להחלטות מעשיות

גדי

זוית הפעולה של סטורן שליט המזל שלכם עם מרקורי כוכב התקשורת עדיין בסביבה, וכדאי לפעול באופן מעשי ונמרץ בעיק בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים. מצאו לכם בני ברית.

דלי

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, דליים. כעת אפשר להשלים תהליכים שהחלו אתמול ולפרוץ בשתים שלוש יזמות מעניינות. שעות הערב יתאימו לבילוי סולידי.

דגים

יופיטר כוכב השפע מתחיל להפרד מנפטון שליט המזל שלכם אבל ונוס מתקרב אליו: זמן מצוין לעשייה יצירתית בכל התחומים ולהשקעה בפרטנרים שלכם, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן