תחזית יומית – רביעי 20 לאפריל 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בקשת 150 מרקורי 90 נפטון ויופיטר

שמש עוברת למזל שור (!)  60 מרס 90 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל שור 60 ונוס 

ונוס במזל דגים 60 אורנוס

מרס במזל דגים

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים  צמידות נפטון (יציאה)

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

אפשר לומר שהיום, כן היום, נוכל לראות את תחילתה של קרקע יציבה יותר מתחת לרגלים.

ראשית, מזלטוף לשוורים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן לשתי רגלים איתנות על הקרקע, ובאופן יציב (בשאיפה..)

האלמנט השני – יופיטר כוכב השפע מתנתק סוף סוף מצעיפו הרגשני והמתעתע של נפטון ומתחיל להשתחרר מחיבוקו הרגשני: זו אמנם רק מעלה אחת אבל כבר בשבוע הבא נרגיש ביתר שאת את השינוי כשהוא יעביר הילוך.

נותר רק לשמור על עצמנו עוד יומיים שלושה כשזוית הפעולה הקטלנית בין פלוטו לשמש תתפוגג, עוד לפני שתהיה פה מלחמת עולם מיותרת לגמרי..

וכך נראית מפת השמים היום

 

 

 

@

 

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  20/4

טלה

ירח קשתי מביא איתו אנרגיה הרפתקנית נפלאה לטלה שלנו. זמן לטיול הרפתקני אמיתי בחו'ל המועד אם עדיין לא עשיתם אחד כזה, בארץ או במדינה קרובה, או בסלון מול סרטבע..

שור

מזלטוף, שוורים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן שגם השור שלנו יהנה מאיזה טיול אביבי וחיק טבע נטול פקקים… ובלי מתוקים אם אפשר כולל עוגת מצות!

תאומים

הירח שוהה במזל קשת שממול ומאפשר לנהל דיאלוג מעולה עם בן או בת זוג שותפים או קרובי משפחה שזקוקים לשיחת קרבה. זה הזמן לשיחות כנות של אחד על אחד.

סרטן

השמש עוברת היום לבית החברתי שלכם, וזה בדיוק הזמן לסרטנון המופנם להרים טלפונים להתחבר מחדש לחברים הכיטובים, ולבלות ביחד בטיול או ברוגע.

אריה

האריה הוא מזל מאוד רומנטי, למי ששכח, וכשהירח שוהה בבית הרומנטיקה שלו, אוהו.. זמן לפתוח את הלב, אריות, ולאפשר לאהבה לצאת למי שמגיע לו.

בתולה

השמש עוברת למזל שור שגם הוא שייך ליסוד האדמה, אלמנט שידגיש בחודש הקרוב את הצורך שלכם להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ובקיצור – לצמוח ובגדול.

מאזניים

הירח שוהה גם היום בבית התקשורת שלכם, אלמנט ששם את הדגש על היכולת שלכם לתרגם רעיונות למלים ומשם – לבצע. תנו למלים לפעול אתכם, ולמענכם.

עקרב

השמש עוברת היום לבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לנהל תקשורת זוגיות משופרת ולשדרג גם תקשורת עם שותפים. מהיום – חושבים בשנים.

קשת

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם מה שאומר שהקסם האישי במיטבו. אם אתם בטיול – זה הזמן להרפתקה אמיתית. אם אתם עובדים – זמן לפגישות חשובות.

גדי

השמש עוברת היום לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והגדי שלנו מתעורר לחיים, אולם הירח שעדיין במזל קשת ממליץ לדחות את האקשן למחר.. סבלנות

דלי

הצד החברתי שלכם פעיל היום, אולם במקום להשקיע בחברים שכבר יש לכם – ואין דלי שאין לו לפחות כמה טובים – הרחיבו את המעגל וצאו להכיר חדשים.

דגים

היום אתם הם אלה שיכולים להזיז דברים בזכות הקסם האישי והיכולת להפעיל אותו בחכמה. זה הזמן ליזמות חדשות ומעניינות, אם לטיול מקורי ואם ליזמה מקצועית.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן