תחזית יומית – רביעי 23 ליוני 21: מרקורי חוזר להילוך רגיל.

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  23/6

ירח במזל קשת 120 למרס 90 ליופיטר

שמש במזל סרטן 120 יופיטר

מרקורי במזל תאומים חוזר להילוך רגיל (!) 120 סטורן

ונוס במזל סרטן 120 נפטון

מרס במזל אריה

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

אז הנה זה סופסוף קורה: אחרי יומיים טעונים ולא קלים, עובר הירח למזל קשת ההרפתקני ומשנה את מצב הרוח שלנו, וממש ממול מתרחש לו השינוי שאני מדבר עליו כבר כמה ימים במזל תאומים : מרקורי כוכב התקשורת שלנו שהיה בהילוךך אחורי בשלושת השבועות האחרונים חוזר היום להילוך רגיל: הבטחתי – קיימתי.

כלומר.. הטבע קיים – אני רק הצצתי בלו'ז שלו שמרקורי כתב בעצמו בשעת לילה מאוחרת,  ואז כתבתי את הפוסט הזה על הקיר שלו: שלושת השבועות שלו בהילוך אחורי הסתיימו! טה-רהה!

אמה מה? אין עדיין מה להתלהב יותר מדי מבחינת אקשן: יקח למרקורי עוד איזה שבוע עשרה ימים לחזור לקצב הרגיל שלו.

ובינתיים – דברים זזים לאט, מתקדמים לאט, וכדאי להזהר עדיין מציפיות יתר, ולא להתאכזב.

אבל… היום הזה מביא איתו צורך לעשות משהו מיוחד: סיכום ביניים מיוחד שמגיע אחרי שלושת השבועות של מרקורי בהילוך אחורי, ואוסף של החלטות גישה וכווני פעולה לשלושת החודשים הקרובים!

כן, אפשר לחלק את המציאות באופן לא סימטרי לשלושה חודשי פעילות – ולשלושה חודשי עיכול, שיפור, שדרוג, שיפור הקונספט האישי, ובניית פורמט חדש של פעולה.

את בניית הפורמט החדש והמרתק הזה בניתי והרחבתי בסרטון מאוד מפורט שגם מראה בדיוק איך משבצת הזמן הזה הולכת להיראות, ואתם מוזמנים לראות אותו להבין וליישם אותו פה

 

@

 

 

תחזית האהבה של השבוע

 

 

@

ואיך התחזית השבועית נראית במפת הכוכבים בשמים?

 

 

@ ושוב אני מבקש חברים: עשו מנוי לערוץ היו טיוב שלי  כדי שהסרטונים שלי יגוע לכמה שיותר אנשים… פלייזזזז!  🙂

 

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  23/6

טלה

אחרי יומיים במזל עקרב עובר הירח למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, והטלה שלנו חוזר לאנרגיה הטובה. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית התקשורת שלכם זו בשורה מצוינת: זמן לתקשורת שמחה.

שור

ונוס ממשיכה לנוע בבית התקשורת שלכם, ולשור שלנו יש עוד כמה ימים ליהנות מהרבה קסם אישי בתקשורת שלכם ולנצל אותה באופן חיובי כדי לדבר על רגשות, ולשתף אנשים קרובים. זמן נפלא לשיחות נפש.

תאומים

והנה זה קורה סוף סוף : מרקורי שליט המזל שלכם חוזר היום להילוך רגיל, ומגמת סגירת המעגלים מסתיימת. כעת הזמן לחזור לעצמכם ולתקשורת שמחה במעגל החברתי והקרוב אליכם, ולפתוח דף חדש.

סרטן

גם השמש וגם ונוס ממשיכות לנוע במזל שלכם ולהשפיע מטובן על היזמות ועל ההחלטות שלכם. זהו זמן מצוין להזיז דברים שהיו תקועים לאחרונה, לדבר בכנות ובאומץ במערכות היחסים, ו…לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל סרטן השייך ליסוד המים, והאריה שלנו הופך רגשני יותר דרמטי יותר ונוסטלגי יותר. אריות משפחתיים וביתיים – זה מה שאנחנו מקבלים עכשיו. יפה לכם…

בתולה

הירח שוהה לו היום במזל קשת המאכלס את בית המשפחה שלכם, בתולות. זהו זמן טוב  להשקעה בבית ובסביבתו, ובעיקר להשקעה ביחסים עם שאר בני הבית. בערב – ארוחה משפחתית גדולה וביחד שמח.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בבית הקריירה שלכם ועוזרת לכם לקדם תכניות ויזמות, בתנאי שתדעו ממש עכשיו להגדיר באופן מדויק לאן ואיך הולכים, תהליך שיתאפשר גם בעזרת השמש שעוברת למיקום הזה. אל תדחו.

עקרב

מיקומן גם של השמש וגם של ונוס מדגיש את הצורך שלכם עכשיו להרחיב דעת, ללמוד דברים חדשים, ובמקביל גם להרחיב אזורי פעולה מבחינה מקצועית. זה זמן לחשוב בגדול – ולחשוב רחוק, עקרבים.

קשת

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר טובים של השבוע מבחינתכם, קשתים. הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין ליזמות חדשות ומעניינות כמעט בכל שטח. צאו לאקשן!

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, גדיים, אבל עם התכניות האלה כדאי לחכות יום יומיים: מיקומו של הירח במזל קשת מדגיש את העובדה שאתם לא ממש במיטבכם כעת. זהו זמן טוב להוריד הילוך, לוותר על עשיית יתר גדיית המוכרת כל כך, להתבונן בדברים מבחוץ, ובעיקר – לנוח. סבלנות…

דלי

הדלי נחשב כמזל חברתי למדי, אבל מיקומו של הירח במזל קשת מראה שהצד החברתי שלכם מודגש היום אפילו עוד יותר. זהו זמן להרחיב קשרים עם קולגות מקצועיות, להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולחשוב על שתופי פעולה פורים עתידיים.

דגים

נראה שדווקא הדגיג שלנו יכול ליהנות היום מאמביציה מחוזקת, וממשובים חיוביים ליזמות שלכם. זהו זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה, ולהתמקד בנושאי קריירה.  יום מצוין לעמידה בפני קהל, ולשכנע אחרים במה שחשוב לכם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן