תחזית יומית – רביעי 10 לאוגוסט 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  10/8

ירח בגדי צמידות פלוטו 180 ונוס 120 מרס 

שמש במזל אריה 90 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל בתולה  150  יופיטר (יציאה)  60 נפטון

ונוס במזל סרטן  60  מרס 180 פלוטו (יציאה)

מרס במזל שור 90 סטורן  (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים 60 פלוטו

פלוטו בגדי

 

היום נוכל לפגוש בכוכבים את כוחו של השינוי: מאתמול נכנסת השמש לזוית פעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, והאנרגיה שלנו משתנה והופכת מהירה ותזזיתית יותר, ופה ושם גם רצופה קצרים בתקשורת.

אורנוס הוא כוכב השינויים, ובזוית עם השמש שמסמלת את הקוד האנרגטי הגדול של כולנו, הוא מכריח את כולנו לחשוב מחוץ לקופסה ופה ושם גם לצאת ממנה מנטלית ורגשית, לפתוח דלתות סגורות במחשבה או בדמיון, ואפילו לפרוץ אותן בחשיבה או ברגש אם צריך.

אתמול ראינו את השינוי הזה כבר בפריימריס של מפלגת העבודה, והיום נוכל לראות אותו במפלגת הליכוד, ובהמשך גם אצל מפלגות אחרות.

הרחבתי על זה לא מעט בסרטון שאני מעלה, ובו אני מדגיש את כוחו של השינוי לא רק בפוליטיקה או בעולם אלא גם בחיינו שלנו: הגיע הזמן להתחבר זמנית לכוח הטבע הזה ששמו אורנוס, כוכב השינויים, ובבדק בית מהיר לבדוק מה באמת זקוק לשינוי אצלנו, ומה זה אומר מבחינת המחיר שאנחנו עלולים לשלם על הזזת הגבינה הזו, אם בכלל..

 

וכך נראית מפת השמים היום

@

ך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

 כאן נמצא האתר שבו אפשר למצוא לינקים לכל הפעילויות שלי: אתר האינטרנט, ערוץ היו טיוב שלי, האינסטגרם וקורס המאסטר 1 שלי –    https://bama.bio/yairtribtlsky

 

@

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת!

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 10/8

טלה

אמביציה ודרייב – אלה המלים המשמעותיות היום: לא רק שהירח בבי הקריירה – גם זוית הפעולה בין סטורן למרס עדיין בסביבה. התמקדו בעיקר!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין מול פלוטו היצרי, וחשוב לפעול גם היום בזהירות מכסימלית, ולא לאפשר לרגש לשלוט בהחלטות שלכם. הגיון-ועובדות!

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדין בזוית של מתח ליופיטר, מה שאומר – האופטימיות עדיין בסביבה: נצלו אותה לריצה קדימה אבל עם רגלים על הקרקע.

סרטן

הירח שוהה בבית היחסים שלכם  וונוס הרגשית עדיין במזל שלכם – זה בדיוק הזמן לפתוח את הלב, להעצים רגשות ולהלחם על כל מה שקשור לאהבה כעת

אריה

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל נכנסת עמוק אל תוך זוית השינוי עם אורנוס התזזיתי. חשוב לפעול בזהירות עכשיו, ולהמנע מהחלטות פזיזות

בתולה

הירח שוהה בבית היצירתיות שלכם וזה בדיוק הזמן לשים את הציניות בצד ולהתמקד בכל מה שקשור בצמיחה יצירתית אבל בחשיבה מחוץ לקופסה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין מאותגרת על ידי פלוטו וחשוב לנהוג בזהירות בכבישים. זוית פרקטית עם מרס מאפשרת שיתופי פעולה נאים.

עקרב

הירח שוהה יום נוסף בבית התקשורת שלכם וזהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק ולא להשאיר דברים בבטן כמו עקרב מצוי: תנו למלים את הכוח לשנות.

קשת

נושאי חומר וכספים על הפרק וזהו זמן מצוין להמשיך לשדרג את הנעשה בחשבון הבנק: לסגור אוברדראפט, להחזיר חובות, ולחזור לקרקע יציבה

גדי

גם היום שוהה הירח במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול. זוית הפעולה בין סטורן למרס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת. זהירות.

דלי

יום נוסף שבו הפעילות האמיתית מתרחשת בעיקר מאחורי הקלעים, אבל זוית הפעולה בין השמש לאורנוס מכניסה מתחים ולחצים. גלו איפוק!

דגים

הירח הגדיי מדגיש את הצורך לקדם נושאים מול מוסדות וארגונים. תשלומי חשבונות עיריה או מוסך – זה הזמן לנקות את שולחן העבודה מהמחויבויות שלכם.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן