תחזית יומית – ראשון 31/10

 

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 31/10

ירח בבתולה 60 מרס

שמש במזל עקרב 90 סטורן (מדויק!)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 יופיטר 150 נפטון (מדויק) 90 פלוטו (כניסה)

ונוס במזל קשת 90 נפטון (יציאה) 60 יופיטר

מרס עובר למזל עקרב (!)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ובכן, כמו שכבר שמעתם וקראתם בתחזית השבועית שלי, שבוע כסחני למדי מגיע לאיזור, והאקשן מתחיל כבר היום: שלושה אירועים שונים מסמלים בעקיפין את כל מה שקורה השבוע ובעצם גם בתקופה הקרובה.

אז מה יש לנו היום? זוית מכבידה במיוחד שמגיעה לדיוקה – השמש בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה, מרס הערס עובר למזל עקרב –  וכמו שאנחנו יודעים מזל עקרב וערסים זה צירוף שיכול להיות קטלני – ומרקורי כוכב התקשורת שלנו בזוית של מתח עם נפטון הרגשני, וזה אומר ששיקול הדעת שלנו – בנוסף לכל העומסים של הזויות האחרות כמובן – רגשני, ולא במיטבו.

היום העמוס ביותר באקשן פותח שבוע עמוס לא פחות: אבל.. אם נפעל באופן רגוע וננצל נכון את כל האנרגיות האלה, נוכל אפילו לקדם בעזרתו את מה שקצת עלה על שרטון בשבוע שעבר… 

וזה אפשרי.

הרחבתי בדיוק על זה בסרטון כאן

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

ובינתיים – הנה התחזית השבועית – גם בה התייחסתי לקשיים האלה של השבוע.

@

 

מה קורה בכוכבים? 31 לאוקטובר 21

 

 

ומה קורה למזלות?

ראשון  31/10

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר היום למזל עקרב. החיים הופכים טעונים וחסרי שקט. נסו לא להגיב באופן כוחני. הירח שוהה בבית האמביציה שלכם: קחו יזמה, טלאים!

שור

כוכב מרס עובר ממש היום למזל עקרב, ואל תופתעו אם המתח בגלל המהלך הזה יתחיל כבר היום. הירח באריה ממשיך להשקיע היום קצת יותר בבית ובסביבתו, שוורים. שפרו אווירה בבית.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר היום זוית מדויקת של מתח לכוכב נפטון הרגשי, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך לפעול בזהירות עם כספים, והחלטות משמעותיות לדחות לעוד יומיים שלושה. סבלנות.

סרטן

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבינתכם, סרטנונים. הירח שוהה לו במזל בתולה המאכלס את בית התקשורת שלכם ושם את דגש על המלים שלכם: היו מעשיים מצד אחד, אך מצד שני – אל תוותרו על הרכות..

אריה

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבם מגיע יום נוקשה: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת לסטורן הקשוח, ונראה היום מחר ואפילו מחרתיים אלה ימים של חשבון נפש אמיתי, פרקטי ורגשי. התמקדו בעובדות.

בתולה

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, בתולות הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין להזיז דברים, ולהתמקד בתכניות פעולה חדשות שעיקרן יזמות חדשות מכל הסוגים. אל תשאירו דברים היום ליד המקרה.

מאזניים

מרס עוזב את המזל שלכם היום ועובר לבית הכספים, מיקום שמצריך התייחסות מיוחדת: חשוב כעת להתמקד במה שחשוב באמת מבחינה כלכלית, ולא להוציא כספים מחשבון הבנק שלא לצורך, מאזנאים. אל תבזבזו.

עקרב

משהו מעניין מתרחש היום מבחינתכם, עקרבים: כוכב מרס האסרטיבי עובר למזל שלכם ומביא איתו מצבור ענקי של אנרגיה לחודשיים הקרובים לעשייה וליזמה. אבל מרס הוא גם תוקפני ודיסהרמוני… אל תסחפו לריבים מיותרים.

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה עדיין לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגישות ורגשנות. תנו מקום גדול יותר לאהבה לפני שהיא עוברת בקרוב למזל גדי ואז תצטערו שלא ניצלתם את מיקומה, וחבל…

גדי

זוית פעולה מדויקת בין השמש לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה כעסים וויכוחים עם סמכויות, וכדאי להזהר שלא להגזים. זמן טוב להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, גדיים

דלי

אל השמש שנמצאת בבית הקריירה שלכם מצטרף היום גם כוכב מרס והשנים האלה ידחפו אתכם קדימה בעוצמה בתקופה הקרובה לכוון הישגי ויזמי אם…תאפשרו לכם. הגדירו באופן מדויק את התכניות שלכם, ושלבו גם את שנים האלה.

דגים

הירח הבתולי מביא איתו היום יכולת להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, להשקיע קצת יותר מעצמכם בדיאלוג הזוגי, לצאת לבלות בערב בשנים, ואם הלב פנוי – לצאת להיכרות חדשה ומעניינת במיוחד.. תנו צ'אנס לאהבה.

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן