תחזית יומית – ראשון 3 לאפריל

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  3/4

ירח בשור צמידות אורנוס

שמש במזל טלה  צמידות מרקורי (כניסה)

מרקורי במזל טלה

ונוס במזל דלי

מרס במזל דלי צמידות סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

במבט על מפת השמים אפשר לומר בשקט שזה אחד הימים היותר זוגיים של הקוסמוס.

יש דבר כזה, זוגיות בשמים? מבחינת הכוכבים – בהחלט. לפעמים נמאס להם להסתובב לבד סתם כך, והם נצמדים זה לזה ומסתדרים בזוגיות.

היום למשל, נוכל למצוא 8 מתוך עשרה כוכבים בצמידויות שכאלה, בהן הם משפיעים זה על זה ויוצרים תמהילים מעניינים במיוחד…

איך זה קורה ומי משפיע על מי? כל זה – בסרטון שלפנינו.

 

@

 

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע.

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

 

ראשון  3/4

טלה

השמש ומרקורי במזל שלכם מביאים עוצמה נחישות ותקשורת משופרת ויוזמת. מיקומו של הירח במזל שור מדגיש את הצורך במימוש פוטנציאל, ולא בהתחלות חדשות.

שור

הירח שוהה במזל שלכם בתחילת השבוע,  וזה הזמן ליזמות חדשות והתחלות מעניינות, כעת כשונוס שליטת המזל שלכם השתחררה מסטורן המעיק והיא שועטת קדימה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה כעת במזל טלה בבית החברתי שלכם, ומביא איתו פוטנציאל לפתוח ערוצי תקשורת חדשים עם מוסדות וארגונים בחייכם. רוצו קדימה.

סרטן

השמש ומרקורי שבבית הקריירה שלכם בהחלט יכולים לדחוף אתכם לאור הזרקורים בתקופה הזו, אבל זה לא יקרה מעצמו: זה הזמן להגדיר מטרות באופן מדויק, ולהתקדם.

אריה

צמידות זמנית בין השמש שליטת המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת הופכת אתכם כעת לתקשורתיים במיוחד: נצלו את תחילת השבוע ליזמות תקשורתיות חדשות, ואל תדחו.

בתולה

פתיחות לרעיונות חדשים נדרשת עכשיו, ביחד עם הרצון לבדוק אזורי פעולה לא מוכרים. יופיטר מתקרב לנפטון בבית היחסים, וזהו זמן טוב לגישה חדשה גם בקשרים הקרובים.

מאזניים

ונוס בבית הרומנטיקה וכדאי להשקיע בזוגיות ובפרטנרים שלכם בתחילת השבוע. השמש ומרקורי בבית היחסים מחזקים את המגמה: השקיעו במה – ובמי – שאתם אוהבים..

עקרב

הירח שוהה בבית היחסים שממול, ומדגיש את היכולת שלכם לשדרג את מערכת היחסים הקרובה, ואת התקשורת עם הפרטנרים שלכם. זמן לשדרג גם את התקשורת המשפחתית.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם מתקרב לנפטון הרגשני, והקשת שלנו מאבד קצת מהחדות שלו, והופך רגשי ורגשני..הירח שבמזל שור קצת איטי מבחינתכם היום. גלו אורך רוח..

גדי

כוכב מרס מתקרב יותר ויותר אל סטורן שליט המזל שלכם והוא מביא איתו עצבנות וחוסר סבלנות. חשוב בזמן שכזה להמנע מריבים וסכסוכים שעלולים בקלות להסלים, גדיים.

דלי

צמידות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב אורנוס עלולה להפוך את היום הזה לרגשני ולא צפוי, וכדאי להיערך לשינויים פתאומיים במצב הרוח. אל תנתקו קשרים.

דגים

מיקומו של הירח במזל שור הופך את תחילת השבוע הזה לתקשורתית במיוחד. זה הזמן ליזמה תקשורתית חדשה אחת לפחות, ולכמה שיחות עומק ונפש שדחיתם בשבוע הקודם.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן