תחזית יומית – יום רביעי 30/3

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  30/3

ירח בדגים צמידות יופיטר

שמש במזל טלה  

מרקורי במזל טלה

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה)

מרס  במזל דלי צמידות סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

יום עצוב ולא קל, ותורמים לכך גם כוכב סטורן שעדיין משפיע על ונוס הרגשית, ומרס שמתחיל להצמד ולהתקרב אליו. אבל לא רק הם – מרקורי הוא אחד האחראים העיקריים למה שקורה עכשיו במעלות הראשונות הקריטיות של מזל טלה, וכדאי להזהר עוד יומיים לפני שהוא לפחות יפסיק להשפיע על הנושא.

הירח נצמד ליופיטר כוכב השפע במזל דגים, והשנים מציפים ברגשות, כשבהמשך יגיע הירח גם לנפטון עצמו במזל דגים, והערב יהיה קל פחות…

כן, ימים לא קלים לפנינו, אבל במקום לכעוס ולהאשים את מי שבאמת אין לו ולאף אחד שליטה על מה שקורה, כדאי שנתאחד כולנו, בלי קשר לזרם ולמוצא, כי כוחנו הוא באחדותנו, כפי שרומזים גם הכוכבים מרס ונוס וסטורן במזל דלי החברתי: גם כשקשה וכבד על הלב – מתגברים, וממשיכים הלאה.

וכך נראים הדברים היום במפת השמים

 

@

 

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  30/3

טלה

מיקומו של מרקורי במזל שלכם במעלות קריטיות עדיין יוצר סכנות ומביא פתיל קצר. מרס שליט המזל שלכם מתקרב לסטורן הנוקשה, ויכביד עליכם בימים הקרובים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה להתרחק מסטורן הנוקשה אבל עדיין כבד לכם, ודברים זזים לאט. אלה ימים של מימוש פוטנציאל, אבל סטורן גם מעניש כשחורגים מהאוברדראפט..

תאומים

מרקורי שליט התאומים שוהה עדיין בתחילת מזל טלה במעלות של תחילת המזל, וכמו שכתבתי באתר שלי – זהו מיקום שלפעמים גרם לפרצי אלימות. יש עוד יומים שלושה למיקום הזה. זהירות.

 

סרטן

הירח שוהה במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, והצמידות שלו עם יופיטר עשויה להביא תחושת רווחה מסויימת היום. זמן מצוין לצעדים כלכליים חכמים, ולעידוד קרובים שזקוקים למלה טובה

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל טלה הלוחמני אך ללא זויות עם כוכבים אחרים אלמנט שעלול לתסכל כעת, כשקשה למצוא דרך לשחרר את האנרגיה הזו. צאו לחדר הכושר.

בתולה

הירח יופיטר ונפטון שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה. אם הלב הבתולי פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט.

מאזניים

השמש ומרקורי שוהים במזל טלה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מאזנאים. זמן טוב להשקיע בשותפויות  ובמציאת בני ברית לעשייה משותפת, מקצועית ואישית.

עקרב

מקבץ הכוכבים במזל דגים המאכלס את הירח יופיטר ונפטון מביא איתו טאץ' עדין ורומנטי. זהו זמן לתת מקום גדול יותר לאהבה, עקרבים: שבעולם קורים דברים קשים, האהבה מנחמת..

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם מתקרב לנפטון הרגשני במזל דגים, מיקום שהופך את הקשתים שלנו ליותר יצירתיים ורגשיים אך גם לא ממש מעשיים… השבועיים הקרובים יהיו מעניינים.

גדי

הירח שוהה לו יום נוסף בבית התקשורת שלכם, וזהו זמן לתת למלים לעבוד עבורכם. מרס האגרסיבי מתחיל להצמד לסטורן שליט המזל שלכם, וחוסר השקט הולך ומתחזק.

דלי

מקבץ הכוכבים במזל שלכם דורש אקשן, אבל מקבץ הכוכבים במזל דגים בבית הכספים שלכם דורש זהירות מיוחדת, כשהרגש עלול לגרום לכם לאבד שיקול דעת בנושאי חומר וכספים. קרפול!

דגים

זהו יום למיקד במה שחשוב לכם באמת, דגיגים: הירח שוהה במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו והוא מתגבר כשיופיטר כוכב השפע מתקרב לנפטון: הגדירו את המטרות שלכם, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן