תחזית יומית – סוף השבוע 7-8/5: משנה מקום – משנה מזל…

אז.. מה קורה בכוכבים בסו'פש?

 

שישי 7/5

ירח  במזל טלה 90 מרס

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים

ונוס  מזל שור 60 נפטון

מרס במזל סרטן 60 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 8/5

ירח  במזל טלה 90 מרס  60 סטורן ומרקורי

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים

ונוס  מזל שור 60 נפטון  120 פלוטו

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ואכן, סוף שבוע מעניין לפנינו שבו הירח שוהה במזל טלה האסרטיבי, אבל דווקא מרס שליט הטלה שוהה במזל סרטן הפסיבי…

ואכן, זה האישו המשמעותי בסוף השבוע הזה: התחלפות המיקומים של שני הכוכבים המשמעותיים כל כך האלה..

והתוצאה עלולה להיות בלגן קטן: מצד אחד, דווקא כשאנחנו רוצים לצאת לאקשן אסרטיבי אנחנו נדרשים לפעילות ביתית או לתשומת לב לאנשים קרובים, ומצד שני – דווקא כשאנחנו כן משיגים את השקט הביתי הזה, נראה שיש ים של דברים שצריך לעשות או לדאוג בגללם, שלוקחים לנו את השקט הזה.

חילופי מקומות בין כוכבים הם לא משהו נדיר, אבל הם בהחלט עלולים לבלבל אותנו, בעיקר כשנדמה לנו שאנחנו עושים את הפעולה הנכונה – ודווקא אז מגיעה לה הסחת דעת שכזו, תשומת לב נדרשת מצד מישהו אחר, או קושי להיות בנוכחות מליאה בכלל שאנרגיה הפוכה נכנסת לתמונה

מה עושים? ראשית, מורידים הילוך כדי שנישאר בשליטה ויהיה לנו קל יותר להתבונן בדברים: בסופו של דבר אנחנו עושים חלק מזה וחלק מזה, ומנסים לא לוותר על זה או על זה כי אלה יגיעו אלינו בהמשך בהפוך על הפוך וידרשו אפילו יותר תשומת לב.

במלה אחת – פשרה: בין הרצון לעשות ולפעול בשני כיוונים, לבין הצורך לעשות זאת חלק מהזמן ואז לפעול בחלק האחר..

נכון, לא כולם יהיו מרוצים, אבל כולם יעריכו את המאמצים שלכם, ובעיקר אתם עצמכם תשמחו שלמרות שלא ויתרתם על הכל – איכשהו לפחות חלק ממה שרציתם לממש יצא בסופו של דבר אל הפועל.. אבל, לא הכל ורוד בסיפור הזה: מרס הוא כוכב אלים, והמעורבות הרגשית של הירח גבוהה במיוחד במזל טלה, והצירוף של השנים האלה עלול להביא איתו סוף שבוע אלים – מה גם שזה סוף הרמאדן נדמה לי – וכדאי מאוד שנשמור על עצמנו, כולנו, היכן שנהיה: במקרה הזה, החילופים של השנים האלה, עלולים להיות פחות נעימים.

ואחרי כל זה – איך הדברים נראים במפת השמים?

שבתשלום!

 

 

@ 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

שישי 7/5

ירח  בטלה 90 מרס

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים

ונוס  מזל שור 60 נפטון

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 8/5

ירח  בטלה 90 מרס  60 סטורן ומרקורי

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים

ונוס  מזל שור 60 נפטון  120 פלוטו

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה למזלות?

טלה

נראה שזהו סוף השבוע שלכם, טלאים: הירח שוהה לו במזל שלכם, ונראה שהנוכחות והקסם האישי שלכם במיטבו. סוף שבוע מעולה לכל סוגי הבילוי – ואפילו לדייט מוצלח.

שור

יש כמה וכמה תכניות לסוף השבוע הזה, אבל כדאי לקחת בחשבון שאתם לא ממש במיטבכם כעת, כך שאם חשבתם על טיול מייגע או מסיבה עד השעות הקטנות – כדאי לוותר.. ובעיקר לנוח ולהחליף כוחות.

תאומים

מרקורי שוהה במזל שלכם וזה סוף השבוע הראשון שאפשר ממש לחוש בו ובאנרגיה שלו. אם נוסיף לכך את האנרגיה של הירח בטלה נקבל סוף שבוע סופר אקטיבי שיהיה נפלא לטיולים, לחוף הים, ולכל האקשן האפשרי…בכל מקרה, אל תשארו בבית.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה השם אתכם באופן טבעי במרכז האקשן הסופשבועי, סרטנונים. זהו סוף שבוע מעולה שבו כדאי לארגן לכם מסיבה טובה או מפגש חברתי, ולהיות שם עבור כולם. קדימה.

אריה

הירח הזה במזל טלה מביא  איתו את הצורך לנוע ולצאת למרחבים. זה בדיוק הזמן לטיול ארוך של סוף שבוע לצימר בגליל או בנגב, להליכה רגלית בחיק הטבע או ביקור אצל חברים שגרים רחוק… נוע  נוע, אריות!

בתולה

סוף השבוע הזה יתאים למסע אינטנסיבי של חובות ומחוייבויות, בתולות. בין אם המדובר במחוייבות משפחתית או חברתית – המדובר בלהיות שם עבור אנשים שחשובים לכם. אל תניחו להם לקחת אתכם כמובנים מאליהם.

 

מאזניים

זוגיות יחסים וקשרים קרובים – הירח ששוהה במזל טלה ממש מול המזל שלכם מדגיש היום בדיוק את אלה. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בקשר הקרוב, לשתף ולדבר על הכל, ואם הלב המאזנאי פנוי – זה הזמן לדייט מקסים…

עקרב

הירח הטלאי מדגיש את הצורך שלכם לפעול היום בזהירות, ולא לעשות שטויות. זהו זמן לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ובעיקר להזהר בכבישים ובדרכים. סוף שבוע מעולה לשיחות נפש ארוכות ושיחות עומק שנוגעות, עין בעין.

קשת

כיף בילויים והרבה רומנטיקה – נראה שאלה הנושאים העיקריים שאתם חשים כעת כשהירח שוהה לו במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש. זה הזמן אכן לתת לאש ההרפתקנית של הקשת לצאת, בין אם המדובר בטיול שטח או במסיבת טבע: אקשן, קשתים!

גדי

יש לא מעט תכניות לסופ'ש הזה, אבל האמת היא שהבית והמשפחה הם המקומות המשמעותיים ביותר בסופ'ש הזה עבורכם. זה הזמן להתמלא מחדש באנרגיה משפחתית חמה ותומכת, ליהנות משיחות כיפיות עם בני הבית, ובעיקר להשקיע בתחושת הביחד.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של סוף השבוע הזה מבחינתכם, דליים: היח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לדבר לשוחח לחלוק ולשתף את שעובר עליכם, אחרי שאתם יוצאים מהבועה הדליית. זמן לשתף חברים טובים במה שעובר עליכם.

דגים

אחרי יומיים של אנרגיה טובה ומילוי מצברים, הגיע הזמן לתרגם זאת לעשייה, דגיגים: טיול למקום בו מעולם לא הייתם, מפגש חברים לא מוכרים, מסע קניות גדול בשישי ושבת מליאת בינג'ים של כל מה שהקלטתם השבוע – הדגים הוא מזל מגוון, והמשותף לכל אלה היא מלה אחת בסופש הזה: כיף.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן