תחזית יומית – יום חמישי 6 למאי 21: ומה עושים עם כל הרגש הזה?

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 6/5

ירח  בדגים צמידות נפטון 60 שמש ואורנוס

שמש במזל שור  90 סטורן (יציאה)

מרקורי במזל תאומים 120 פלוטו 90  יופיטר

ונוס  מזל שור 60 נפטון

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה גם היום במזל הרגשי והיום הוא עוד מגדיל לעשות ונצמד לנפטון הרגשני, צמידות נפלא לדמיון וליצירתיות שלנו קצת מבולבלת ביחסים, בעיקר בכל מה שקשור לאפים ודאונים שקשורים לאהבה, ובעייתית בכל מה שקשור לחומר וכספים בכלל המעורבות הרגשית הגבוהה.

כן, מעורבות רגשית גבוהה מדי – זה בדיוק האישו ביום שכזה. בגדול, אתם יודעים שאני עצמי רומנטיקן לא קטן, ומאוד מאמין ברגשות גם כדרך ביטוי אישי וגם כדרך חיים פתוחה ומאפשרת, אבל.. כמו כל דבר, כשדברים יוצאים מאיזון הם עלולים לגרום לנו נזק, בעיקר בכל מה שקשור לפרופורציות של איך שהדברים נראים לנו, ובשיקול הדעת שלנו שמתבטא בהחלטות שאנחנו מקבלים.

מה עושים ביום שכזה? אני בדרך כלל כותב שתי מלים: נצמדים לעובדות.. אבל בגדול זה לא ממש מספיק, כי הבעייה עלולה להיות גם בפרשנות של העובדות האלה..

זה אומר שצריך להתמקד בעיקר בפרטים הקטנים באמת שמרכיבים כל סיטואציה, וכשמצרפים אותם אחד לאחד נוצרת תמונה יחסית אובייקטיבית שמשקפת לפחות את החלק המעשי של המציאות בשטח, ועוזרת לנו להתמקד בכאן ובעכשיו, ולא באתמול ובאחר כך,כמו שהדמיון שלנו אוהב לעשות ולתעתע בנו…

למעורבות הרגשית הגבוהה הזו מצטרף גם מיקומו של מרס כוכב האקשן שלנו במזל סרטן הרגשני. מרס מקצין בדרך כלל את תכונות המזל שבו הוא נמצא, ולהקצין את הצורך של הסרטן בבטחון ויציבות הוא פרדוקס אם מי שיוצר אותו הוא כוכב מרס ששואף כל הזמן לבדוק גבולות, במקום להתבונן לעומק במקום הדורש בטחון להרגיע אותו ולספק את תחושת הבטחון הזה.

היבט רגשני נוסף – זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין יופיטר כוכב השפע. מרקורי זקוק לדבר היום על הצורך הזה בבטחון ועל אפשרויות השפע שיופיטר מציג כדרך להתגבר על הצורך הזה בבטחון, אבל דברנות יתר בנושא ועוד בזוית פעולה עלולה להרחיק אותו את הבטחון הזה ולא לקרב אותו באמת…

מן יום שכזה.

על המעורבות הרגשית של המפה היום ואיך להתמודד איתה אני מרחיב בסרטון כאן: 

 

למשל, אפשר לחשוב מחוץ לקופסה..

 

 

 

@

 

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 2 למאי 21

 

 

@

התחזית השבועית הכללית –  2 למאי 21

מה קורה בכוכבים? התחזית השבועית – 2 למאי 2021

@

 

 

@ 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 6/5

טלה

לא ממש היום הטוב שלכם, טלאים: הירח שוהה במזל דגים, וזהו זמן להתכנס מעט, להתבונן בדברים מבחוץ, ולהוריד את מינון הפעילות שלכם. יום לשיחות רגועות מאחורי הקלעים, ולמילוי מצברים.

שור

הצד החברתי שלכם מודגש היום, שוורים, ואיתו גם הצורך להרחיב את המעגלים החברתיים, ובמקביל גם להחזיר לחייכם חברים וידידים שקצת נעלמו לאחרונה. בערב – יציאה לא שגרתית עם חברים טובים באמת.

תאומים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל תאומים. ושהותו של הירח בבית הקריירה שלכם מביאה ים של קסם אישי ויכולת להזיז דברים שעד כה היו תקועים. אקשן, תאומימים!

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שהופך את היום הזה לנינוח יותר מבחינת הסרטנון הרגיש. צמידות בין הירח לנפטון עלולה לגרום לערפול ובלבול בגלל מעורבות רגשית גבוהה: התמקדו היום בעובדות ובפרטים הקטנים, ושימו את הרגש בצד.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מזוית הפעולה עם סטורן הנוקשה, ולאט לאט נעלמים הביקורתיות והשיפוט וחוזר לו החיוך. מיקומו של מרקורי בבית החומר והכספים שלכם מאפשר לפעול בחכמה עם הכסף שלכם. זמן לתכנית כלכלית ארוכת טווח.

בתולה

זוגיות יחסים וקשרים קרובים – נראה שהאישו הזה ממשיך להעסיק אתכם גם היום. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר דווקא בתקשורת הזוגית, ובתחום המקצועי – לנהל דיאלוג יצירתי עם שותף פוטנציאלי או בן ברית, ולהיעזר באנשים אחרים להתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור המעשי, ובמקביל גם יוצרת זוית פרקטית עם כוכב נפטון היצירתי, שמאפשרת לכם לשלב דמיון ויצירתיות הן בתחום המקצועי והן בתחום האמנותי והאישי. זמן טוב לסדנה יצירתית שמאפשרת לדמיון שלכם לפרוח.

עקרב

הצורך שלכם בביטוי אישי חזק היום במיוחד, עקרבים. המיקום הזה מדגיש את הצורך לפעול ולעשות בדרך שלכם, ולא לוותר על העקרונות שמשמעותיים עבורכם, הן מקצועית והן אישית. זהו גם זמן טוב לפתוח את הלב, ושעות הערב יתאימו לזמן איכות של קרבה, ולבילוי רומנטי.

קשת

צעדים ראשונים שעושה עכשיו מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל תאומים ממול, מעמיקים את היכולת שלכם להשקיע הן בדיאלוג הזוגי והן בפרטנרים שלכם. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי כן וישיר ובעיקר בונה אמון.

גדי

זוית הפעולה בין השמש לבין סטורן שליט המזל שלכם הולכת ומתפוגגת בהדרגה, ואיתה מתפוגגים גם הלחצים והמתחים של השבוע האחרון. הגיע הזמן לחזרה לשגר נינוחה נטולת קונפליקטים ועימותים. הירח ששוהה במזל דגים מרכך את התקשורת ואת המלים שלכם. זמן טוב לדבר גם אהבה…

דלי

היום הזה מכריח אתכם לפעול באופן מעשי, דליים, ולעשות דברים באופן יסודי, מאורגן ומתוכנן. הירח ששוהה בבית החומר והכספים שלכם מאפשר לכם לראות את כל התמונה, ואולי גם להחליט על יזמה מקצועית חדשה שִתחזיר אתכם לקרקע מבחינה כספית.

דגים

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, דגיגים, והצמידות שלו עם נפטון שליט המזל שלכם מראה שהקסם שלכם בשיאו. יצירתיות, אינטואיציה, תקשורת מקרבת וחכמה – כל אלה אפשריות היום. זמן טוב לפגישות ולשיחות המשמעותיות של השבוע, דגיגים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן