תחזית יומית – סוף השבוע – 4-5/21

אז.. מה קורה בכוכבים? סופ'ש 4-5/6

שישי  4/6

ירח  בטלה 90 ונוס 60 סטורן

שמש במזל תאומים 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 90 נפטון (מדויק!)

ונוס  במזל סרטן (!) 120 יופיטר

מרס במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

שבת  5/6

ירח  בטלה 90 פלוטו ומרס

שמש במזל תאומים 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 90 נפטון (מדויק!)

ונוס  במזל סרטן 120 יופיטר

מרס במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (מדויק!)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע טעון ונפיץ במיוחד: הירח שוהה במזל טלה האסרטיבי, וכוכב מרס – שכנראה לא סתם נקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי – יוצר אחרי שבוע מתוח זוית עימות מדויקת עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

זה ללא ספק סוף שבוע מתוח במיוחד: כשהמדובר בנוסף גם במזל טלה וגם בזוית כזו של מרס, כדאי לצפות להרבה אש באוויר, מה שבהחלט אומר שריפות, תגרות אלימות, עימותים מילוליים, וויכוחים שיכולים בקלות להתלהט ולהסלים בלי פרופורציות.

בנוסף, שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו: זוית הפעולה של מרקורי כוכב התקשורת עם נפטון הרגשי מגיעה שוב לדיוק כשהוא גם בהילוך אחורי, מה שאומר שהמעורבות הרגשית הגבוהה שלנו מונעת מאתנו לראות את הדברים כפי שהם ולקבל החלטות אובייקטיביות.

ובנוסף – סטורן נכנס בהילוך אחורי לזוית פעולה עם מרס וזה אומר קונפליקט מחודש בין הצורך בשינוי ובין מסגרות פעולה ישנות המתנגדות לו.. מוכר לכם? זה רק יחריף.

אבל.. יש נקודת אור קטנה: זו ונוס שלנו שעברה זה עתה למזל סרטן, ומגבירה את הצורך ברכות, במשפחתיות, ובתחושת הביחד, למרות הכל. אם נדגיש דווקא את ההשפעה המקרבת המשפחתית והמרגיעה שלנו על חיינו, יכול להיות שלפחות חלק מהסוסים הפראיים שמושכים את העגלה בסופ'ש לכוונים מנוגדים, יסכימו לפחות להוריד הילוך…

בגלל כל הקונסטלציה המורכבת הזו חשוב לשמור על איפוק מכסימלי גם כשהצדק אתנו, ולא לאפשר לכל גרוי או למלה שלא במקום להפוך לניצוץ שידליק מדורה שיהיה קשה מאוד לכבות אחר כך. שליטה, חברים!

 

וכך נראה הבלגן הזה במפת השמים של הסופ'ש הטעון הזה, אולי הסופ'ש הקשוח ביותר של החודש:

 

 @

 

ממשלה באולטרסאונד: מה קרה בכוכבים כשלפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואמר: יכול אני… 

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

ומה קורה בסופ'ש למזלות?

טלה

הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע הזה, טלאים – כיף? לא ממש, כי בסוף השבוע הזה כוכב מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית של עימות מדויקת עם פלוטו היצרי, זוית שליוותה אותנו כל השבוע. זה אומר פתיל קצר, תגובות קיצוניות, והמנעות מכסימלית מריבים ועימותים מכל סוג.

שור

יש לא מעט תכניות לסוף השבוע הזה, אבל נראה שאתם לא ממש במיטבכם, שוורים. מיקומו של הירח במזל טלה מדגיש א הצורך שלכם לפעול באופן שקט ובעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. נצלו את הסופ'ש למנוחה, ורגיעה ביתית עם ונוס שליטת המזל שלכם במזל סרטן המשפחתי.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי וצוחק על כל אלה שטענו שאי אפשר להרכיב ממשלה כשהוא בהילוך כזה…אולם בסופ'ש יוצר מרקורי זוית פעולה מדויקת עם נפטון ושיקול הדעת שלכם רגשני ולא פרקטי. נצלו את הסופ'ש למכסימום כיף, ולא להחלטות חשובות מכל סוג… את אלה דחו להמשך השבוע.

סרטן

מזל טוב סרטנונים – מרגישים את ונוס המקסימה שנכנסה בעדינות ובטקט למזל שלכם? היא תעשה לכם רק טוף, בניגוד למרס שגם הוא במזל שלכם והביא איתו דרמות ובלגן. קבלו אותה יפה, ונצלו את הירח ששוהה במזל טלה בסופ'ש כדי להיות במרכז העניינים – בבית או במסיבה טובה.

אריה

הירח הטלאי מביא איתו אנרגיה נפלאה לסוף השבוע הזה לאריות, שעיקרה – נסיעות וטיולים. הגיע הזמן לשחרר את כל הלחצים של השבועיים האחרונים. לנקות את הראש, ולנסוע למקום נעים מרוחק ועם אפשר גם ירוק כדי לנוח, אריות. אל תשארו בבית.

בתולה

משימות מטלות ומחוייבויות מסוגים שונים – נראה שסוף השבוע זה מלא דווקא בהן והילוכו האחורי של מרקורי רק מפגיש אתכם עם מחוייבויות הקשורות לקרובים או לעבר שחייבים לעמוד בהן. זמן מצוין לאירוע רב משתתפים או למפגש חברי כיפי עד השעות הקטנות, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עברה למזל סרטן, והמאזנאים שלנו הופכים הרבה יותר ביתיים, משפחתיים, ובעיקר רגשניים. זהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה, ובמקביל – לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לארח ולהתארח.

עקרב

זוית המתח בין מרס לפלוטו שליט המזל שלכם מגיעה לשיאה בסוף השבוע. שמרו על עצמכם בכבישים ובדרכים, פעלו ובלו בזהירות ונסו להמנע מדרמות מיותרות ומגישה קיצונית כשדברים יוצאים משליטה. זהו זמן מצוין לשיחות עומק כנות, ולשדרוג התקשורת עם אנשים קרובים

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה, ורגשנות שלא אופיינית לקשת שלנו. הירח הטלאי ממליץ על השקעה רגשית אמיתית ביחסים, ואפילו על סוף שבוע רומנטי במיוחד, אם יש לכם קשר חם ואוהב: אם אין לכם כזה – זה בדיוק הזמן לסדרת דייטים.

גדי

בית ומשפחה – זה המקום שבו כדאי לחוות את הסופ'ש הזה, גדיים. המיקום הזה מאפשר לכם להחליף כוחות, לרענן את השורות, להשקיע קצת יותר באנשים קרובים, ובעיקר – לטעון מצברים אחרי שבוע עמוס במיוחד, מה גם שזוית הפעולה בין סטורן לאורנוס מעייפת אתכם כעת… סבלנות.

דלי

תקשורת – זו המלה המשמעותית של סוף השבוע הזה, דליים, ובה כדאי להשקיע. סדרת מפגשים שמחים עם חברים ידידים קרובים ובני משפחה לאורך הסו'פש תביא איתה תחושות של שייכות ואהבה. זמן טוב לחדש יחסים מהעבר או יחסים משפחתים שהתרחקו בחודשים האחרונים, דליים.

דגים

כוכב יופיטר שעבר למזל שלכם משפיע לטובה על אלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל, אולם זוית פעולה מדויקת בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא אי הבנות, מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי לשתף אחרים במה שעובר עליכם. זמן טוב למוסיקה שקטה, שיחות רגועות, ואנשים שמקבלים אתכם כפי שאתם.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן