תחזית יומית – יום חמישי – 3 ליוני 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 3/6

ירח  בדגים צמידות נפטון 90 מרקורי וונוס 60 פלוטו

שמש במזל תאומים 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 90 נפטון (כניסה)

ונוס  עוברת למזל סרטן (!) 120 יופיטר

מרס במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

היום הזה הוא בעצם המשך של אתמול בכל כך הרבה פרמטרים…אולי משום כך הוספתי גם בהמשך את ניתוח השלב הראשון של הממשלה הזו והפוטנציאל שלה בוידאו

ולגבי היום הזה, שתפס אותי בהיפר אנרגיה ולכן רק עכשיו אני מגיע אליו: מה לא היה לי היום? הפסקת חשמל, קצרים בתקשורת, אי הבנות ועוד כמה תופעות לוואי של ההילוך האחורי הזה של מרקורי + הצמידות של הירח עם נפטון במזל דגים + זוית הפעולה של מרקורי עם נפטון… אחחח נפטון נפטון…

כן, יום רגשני ודגי למדי לפנינו: הירח נפטון ויופיטר במזל דגים מעלים בספיד את מצב הרוח ומורידים אותו באותה מהירות, והרבה יציבות בין מצבי הרוח אין פה. אולי משום כך אתה קורא בכל המדיה החברתית עד כמה כולם כאן באפים ודאונים לגבי מה שקרה אתמול: תרועות נצחון קריאות פחד חששות קללות ומה לא.. כן, היום הזה גם בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה במזל דגים הוא סוג של אקו של אתמול.

אבלללל… משהו טוב בכל זאת קורה היום: עמוק בליל אתמול חצתה ונוס בשקט עם תיק על הגב ובאין רואה את הגבול ממזל תאומים למזל סרטן, נכנסה לבית הראשון שראתה, התיישבה בין כולם כאילו נולדה שם, ביקשה מרק, חייכה לכולם…והשאר הסטוריה.

ונוס עוברת למזל סרטן ומי יושפע מכך? מזלות סרטן טלה גדי ומאזניים. היא הופכת רגשית יותר, ביתית יותר, מחבקת יותר, ופלירטיסטית פחות, והאנשים הקרובים אליה יהנו עכשיו לא רק מחיבוק אלא גם מהטאץ' המשפחתי, האוכל הביתי והפינוק שרק ונוס יכולה לתת… ודי  לחכימא.

מסתבר שיש חיים – והרבה – גם כשמרקורי נמצא בהילוך אחורי, וכששחקנית מרכזית כמו ונוס עוברת למקום עוצמתי שיודע ויכול להעריך את האיכות שלה כמו מזל סרטן שסבל לא מעט בחודשיים האחרונים מהקריזות של מרס הערס שגם הוא שוהה במזל סרטן (השבוע הוא עוזב, אגב..) אפשר להבין עד כמה נוכחותה של ונוס משמעותית כל כך בכל מפת לידה

אבל הסיפור המתבשל עכשיו הוא במקום אחר: בזוית העימות הכוחנית בין כוכב מרס במזל סרטן לפלוטו במזל גדי, שמגיעה לשיאה בסוף השבוע הזה ותשפיע עלינו גם בראשון ושני. הזוית הזו היא באמת סופר כוחנית וכשהיא באזור – הכל אפשרי: גוש פוליטי מסויים כבר מראה לנו עד כמה הוא משתמש בעוצמות האלה, ולפעמים נראה שגם אין לו גבולות במאבק שכבר נראה די אבוד בעצם.

מה שחשוב הוא שכולנו נזכור כעת שני דברים: האחד – מול השינויים של אורנוס אין מה לעשות ואי אפשר לעצור את הרכבת הקוסמית הזו שדוהרת בשמים. אין מצב! הגיע הזמן להשלים עם המציאות.

השני – פוטנציאל ההרס של זוית העימות בין מרס לפלוטו הוא גבוה במיוחד, ומה שנהרס תחת הזוית הזו עלול להרוס חלקים איכותיים שאי אפשר יהיה לשחזר בהמשך, או להחזיר את המלים שנאמרות (בשאיפה שאלה באמת רק מלים ולא משהו אלים יותר..) לאחור.

נותר רק לראות אם גם האחראים לליבוי האש הזו קוראים את המדור שלי, ואם לא – שמישה יגיד להם איכשהו, שהחרב המתהפכת הזו של מרס ופלוטו היא לא משהו שמשחקים איתו, כיון שהיא יכולה לפגוע בכולנו לטווח ארוך, וחבל…

חמישי שכזה.

ועכשיו – ניתוח מפת האירוע של אתמול: לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

ולמזלות עצמם

חמישי  3/6

טלה

זהו עוד יום שבו שוהה לו הירח במזל דגים, והטלה שלנו יותר נשלט מאשר שולט, יותר מופעל ויוצר דרמות מאשר מפעיל, ובקיצור – עדיין לא במיטבו. מה עושים? שומרים על פרופיל נמוך ואת התכניות החשובות שומרים לשבוע הבא.

שור

אז הנה, סוף סוף זה קורה: אחרי כל ההכנות מסיימת ונוס שליטת המזל שלכם לארוז, נפרדת בחיבה מהשמש ומרקורי שנשארים במזל תאומים, ועוברת למזל סרטן. השור הוא מזל רומנטי בעיקרון, אבל כשונוס עוברת למזל סרטן הוא בהחלט הופך להיות המאהב של הלייף, או לפחות רוצה להיות כזה…

תאומים

ונוס שהיתה במזל שלכם חודש שלכם, צחקה עם מרקורי, התחבקה עם מרקורי, נצמדה למרקורי, ועכשיו… עוזבת את מרקורי ועוברת למזל סרטן, לבית החומר והכספים שלכם. גיע זמן להתמקד בחשבון הבנק שלכם, תאומימים, ובגלל הילוכו האחורי של מרקורי – בזהירות…

סרטן

מזל טוף, סרטנונים:דיס איז יור לאקי דיי, כי היום ונוס הרגשית והמקסימה עוברת למזל שלכם, ואם הסרטן הוא מזל רומנטי – ביחד עם ונוס הוא הופך להיות סופר רומנטי… מ עושים עם כל הרגש הזה? (רמז: נזהרים מהמתוקים..).

אריה

ונוס עוברת היום למזל סרטן שם נמצא גם מרס, הירח שוהה במזל דגים ואיתו גם נפטון ויופיטר, וזה אומר שחמישים אחוז מהכוכבים שוהים במזל המים… מה קורה לאריות עם כל המים האלה? הם בעיקר יוצרים דרמות… והרבה. קרפול.

בתולה

הירח שוהה במזל דגים מול המזל שלכם ומדגיש את כל מה שקשור למערכות היחסים ולדיאלוג הזוגי שלכם. ונוס עוברת למזל סרטן והצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד… שבוע רגשני לפנינו בתולות.

מאזניים

ונוס הרגשית עוברת היום לבית הקריירה שלכם, מאזנאים, והדרייב שלכם הופך להיות משמעותי במיוחד  במקביל, זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בבית, וביחסים בתוך הבית. התמקדו בעיקר בתחושת הביחד.

עקרב

זוית העימות בין כוכב מרס לפלוטו שליט המזל שלכם הולכת ומתחזקת, ואיתה מתחזקים גם המתחים והלחצים. אולם חשוב עכשיו לא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה: גלו בגרות ואיפוק, עקרבים.

קשת

הירח שוהה היום בביתו של הקשת, והבית הזה זקוק עכשיו לכמה וכמה שינויים מה גם שיופיטר שליט המזל שלכם עבר למזל דגים הרגשני. זמן טוב לארח בבית, לשים קצת מוסיקה, ובעיקר לשנות אווירה ולהפוך אותה לשמחה יותר

גדי

ונוס הרגשית עוברת היום למזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, גדיים, והחודש הקרוב יתאים לשדרוג ושיפור הדיאלוג הזוגי, והדיאלוג בכלל. זה הזמן לפתוח את השריון הגדיי הקשוח, ולדבר על הכל.

דלי

הירח שוהה יום נוסף במזל דגים וממשיך להדגיש את הצורך להפגין גישה פרקטית, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק ובנושאי כספים בכלל. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות לבית ולעצמכם.

דגים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, דגיגים, ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להזיז דברים לפעול ולעשות. יום מצוין לפגישות החשובות של השבוע, ולשיחות משמעותיות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן