תחזית יומית – יום שני – 24 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  24/8

ירח בעקרב 120 ונוס 60 פלוטו 120 נפטון – משולש גדול והרמוני

שמש במזל בתולה 120 מרס

מרקורי במזל בתולה

ונוס במזל סרטן 60 אורנוס 180 יופיטר (כניסה) 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 סטורן (מדויק!)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הירח ממשיך לנוע במזל עקרב הקשוח והאלים גם היום, זוית הפעולה המדויקת בין מרס הערס לסטורן הממשיכה ממשיכה להיות מדויקת גם היום, אז מה בכל זאת השתנה מהיום הקודר והמכביד שחווינו אתמול? הזויות של הירח.

שכן הירח אמנם שוהה במזל עקרב הנשלט על ידי פלוטו הכוחני,  מיקום לא קל לכולנו, אבל זוית פרקטית שהוא יוצר עם פלוטו עצמו שמאפשרת לנו שיתופי פעולה נאים עם אחרים לעשייה מול אתגרים גדולים, ושתי זויות הרמוניות, האחת עם ונוס והשניה עם נפטון שביחד יוצרות עם הירח תצורת משולש הרמוני במזלות המים, גורמים ליום הזה להיות לא רק מכביד כמו אתמול, אלא גם יצירתי ופורה עם כמה אפשרויות נאות של צמיחה אישית ומפגש עם אזורי פעולה חדשים, אם.. ניקח יזמה.

זויות הרמוניות במפת השמים – כאלה נוצרות עם כוכבים שנמצאים באותו זמן באותו יסוד, כמו למשל עכשיו ביסוד המים – אכן יוצרות תחושות של זרימה והרמוניה ואפילו מתאימות לעשייה אבל בתנאי שניקח יזמה ונתחיל את המהלך, כי הדברים לא יקרו מעצמם… באסה.

אבל.. מי אמר שלא כדאי לנסות היום, דווקא היום, לבדוק את הזויות האלה, לקחת יזמה חדשה – רעיון התחלה חדשה או היכרויות מעניינת – ולתת לכוכבים להוכיח את עצמם? קדימה!

מה עוד אקטיבי במפת השמים? ונוס שלנו. היא נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית העימות החיובית עם יופיטר כוכב השפע, ומביאה איתה ניצוץ של אמביציה חיובית ופורה של התחלות מעניינות ויצירתיות, או רצון לצאת ולנסוע קצת, להתרחק מפה ולא חשוב לאן רק..רחוקקק! כן, זה מה שיופיטר עושה, ועוד מול ונוס: הדברים הכיפיים נמצאים שם, ולא כאן, הוא אומר, ושותל עמוק את הדרייב הזה להתנתק מהכל ופשוט לנסוע קצת. האם נצליח לצאת מהחדר האטום והמבודד שבתוכנו ובאמת ליצור מוטיבציה ולנסוע? את זה נראה בהמשך השבוע.

כמה זויות הרמוניות שיוצרת ונוס עם הירח אורנוס ונפטון מקלות על עולמנו הרגשי הרך, שנפגע קשות באירועים האלימים האחרונים של פלוטו הכוחני, החל מסיפור האונס וכלה בסיפור הגננות המתעללות (שבאמת מתחיל להפחיד: איך זה יתכן שבכל כך הרבה גנים עולים סיפורים מזעזעים כאלה?? מה עבר על הסייעות והגננות המרעילות האלה שהן צריכות להוציא את זה על ילדינו הרכים?) ובאלימות המשטרתית הנוראה שחצתה כל קו אדום אפשרי והכניסה למודעות של כולנו אנשים כמו מיסטר ניסו גואטה שהייתי שולח אותו לזירת האגרוף שבה יעשה חיל אבל מעיף אותו מהמשטרה ברגע זה למען יראו וייראו שאר השוטרים האלימים (לא כולם כאלה ברור אבל אלה שישנם מטילים על כולם גם צל כבד וגם את האחריות על כך שזה קורה), והמלחמה שמתפתחת בדרום – דווקא ממנה צריך להזהר כי הגחלים של פלוטו לוחשות שם בעוצמה.. כן, גם ביום הרמוני – יחסית – שכזה.

אבל הקלה אמיתית תגיע ממש עוד זמן רב: המשקעים שהאירועים האחרונים ישארו איתנו עוד לפחות עד סופה של השנה באופן כזה או אחר. אוף.

מה נשאר? עדיין הים והבריכה אפשריים ופתוחים… ושם אפשר לפעמים לעצום עינים ולדמיין שאנחנו עדיין בשנה שעברה, שנראית פתאום למרות כל הקשיים שהיו בה כמו פנטזיה רחוקה..

@

אבל בלי אהבה – בעיקר עכשיו – אי אפשר. זו תחזית האהבה שלי לשבוע הזה.

 

וזה שיר הזעקה שכתבתי על האלימות שדיברתי עליה קודם, וכל יום שעובר מוכיח תודות לאנשים כמו ניסו גואטה שלא רק שהיא לא נעלמת אלא רק מתגברת. אשמח אם תשתפו כדי שהזעקה תמשיך ותעבור ולא תעצור עד שתגיע לכל מי שבאמת יכול לעשות משהו בעניין. מר אוחנה, למשל.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 24/8

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל עקרב, והטלה שלנו טעון ולחוץ גם בגלל זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה שמדויקת גם היום. לכן חשוב עדיין לנוע גם היום עקב בצד אגודל, ולא לריב עם העולם כשהמתח עולה. צאו לעשות קצת ספורט, ולשחרר חלק מהמתחים האלה דרך הגוף, כדי שגם הנפש תירגע.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית העימות עם יופיטר כוכב השפע, והשור שלנו הופך להיות אמביציוזי ורעב לאנרגיה חדשה. זהו אכן זמן מצוין לבנות תכניות פעולה חדשות ומאתגרות, אבל בזהירות – ולא לשכוח להשאיר את הרגלים על קרקע מעשית כשאתם בונים את החזון.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה ואולי מצטרפת גם השמש, וביחד עם מחזירים אתכם על הצורך בהשקעה מחודשת בבית במשפחה ובאנשים קרובים. כן, הגיע הזמן לחזור קצת לבסיס, לשורשים, ולהחזיר את התחושה הטובה של עטיפה ביתית חמימה ותחושת שייכות קרובה.

סרטן

שהותו של הירח שליט המזל שלכם בבית הביטוי האישי היצירתי שלכם, מאפשר לסרטנון שלנו להיות יום רגיש ומרגש, שבו אפשר לנסות ולחבר את המלה 'אהבה' לדברים שאתם עושים ויוצרים היום. יום ליצירת משהו חדש, אם ביזמה מקצועית ואם בגישה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסה, ולעשות את הדברים קצת אחרת.

אריה

על פניו זה נראה כמו היום הביתי של השבוע. השמש ומרקורי בבית הכספים שלכם עם דגש מיוחד על נושאים הקשורים לחשבון הבנק, אבל הירח העקרבי מדגיש דווקא את הצורך להשקיע קצת בבית, בסביבתו, ובבני הבית. זהו זמן טוב לארוחה משפחתית חמה וטובה, ושתוף של בני הבית ברגשות ובתכניות שלכם.

בתולה

השמש ומרקורי שבמזל שלכם מביאים איתם נוכחות עוצמה ויכולת תקשורתית לא מבוטלת שאפשר להשתמש כעת בהם בחכמה, ולקדם נושאים שחשובים לכם. יזמות תקשורתיות חדשות הקשורות לרעיונות חדשים ויצירתיים עשויות לתפוס כעת תנופה, בעיקר אם תשתפו אחרים בתכניות שלכם, ולא תתעקשו על עשייה סוליסטית, בתולות.

מאזניים

הירח שוהה היום בבית החומר והכספים שלכם, וכדאי להפוך את היום הזה ליום הפרקטי של השבוע, מאזנאים: ביום הזה מתבוננים לעומק בנעשה בחשבון הבנק, משקיעים מחשבה איך לסגור אוברדראפט, ובונים תכנית כלכלית מסודרת לחודשיים הקרובים. קדימה.

עקרב

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומביא איתו מינון גבוה יחסית של נוכחות ועוצמה שכדאי לנצל בשיחות משמעותיות וביזמות חדשות הקשורות לשבוע הזה, עקרבים. אם הלב העקרבי פנוי – זהו גם זמן מצוין לדייט מקסים ביום הזה שבו אתם אמורים להיות במיטבכם. קחו יזמה.

קשת

השמש ומרקורי נמצאים בבית הקריירה שלכם, זוית עימות אמביציוזית מתפתחת כשונוס הרגשית מול יופיטר שליט המזל שלכם, ונראה שהכוכבים דוחפים אתכם קדימה למצבים של יזמה ועשייה, ובכל התחומים: כל שנשאר הוא להתמקד במטרה אחת, אבל להמנע מהסחות דעת ומבזבוזי אנרגיה לריק.

גדי

זוית הפעולה בין כוכב מרס וסטורן שליט המזל שלכם עדיין מדויקת – ותשאר כזו גם מחר, מה שאומר שחשוב להזהר שלא לקלקל יחסים בגלל כעסים פתאומיים או שינויים מהירים במצב הרוח. חשוב להתמקד עכשיו בעובדות – המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לגרום לכם לאבד פרופורציות ולכן הפרטים הקטנים שעליהם אפשר להשען חשובים עכשיו מתמיד, גדיים. עוד קצת סבלנות.

דלי

כשהאמביציה חוגגת והירח בבית הקריירה שלכם כדאי לרוץ קדימה וכמה שיותר, אבל השמש ומרקורי במזל בתולה ממליצים עכשיו לא לקחת סיכונים מיותרים, לא בכבישים וגם לא בנושאי חומר וכספים. חשבון פעמים על כל החלטה הקשורים לכספים של אחרים, ולתחום העסקי בכלל, דליים.

דגים

ירח בעקרב בזוית הרמונית לכוכב נפטון כשגם ונוס הרגשית יוצרת זוית כזו לנפטון, מאפשרת לכם היום לקיחת סיכונים זהירים בכל מה שקשור ליזמות חדשות ומעניינות ובעיקר יצירתיות. זמן מצוין לא רק לחשוב מחוץ לקופסה, אלא גם להגדיר מחדש את הקופסה הזו – ולתת לדמיון ולאינטואיציה שלכם לפעול, ובעוצמה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן