תחזית יומית – יום שלישי – 25 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 25/8

ירח בעקרב 60 פלוטו וסטורן 120 נפטון 90 שמש

שמש במזל בתולה 120 מרס

מרקורי במזל בתולה 120 אורנוס

ונוס במזל סרטן 60 אורנוס 180 יופיטר (מדויק!) 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 סטורן (מדויק!)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

והנה יום מעניין באמת מגיע אלינו. שתי מגמות נפגשות כאן ביג טיים: ראשית – המגמה הנוקשה, זו שבה כוכב מרס יוצר זה היום השלישי ברציפות (שזה די נדיר, האמת) זוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה, זוית נוקשה של בית שמאי שמאמינה בכיסוחים סטורניים ובסרגל ביקורתי על המרפק ומכריחה אותנו להוריד רגלים – וראש – לקרקע ולהצמד לעובדות ולא לתחושות הבטן שלנו דווקא..

והמגמה השניה – ההפוכה: זוית עימות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע, שהיא סופר בית הלל: זוית שמורה לנו להרים ראש, להסתכל לשמים, ולשאוף כמה שיותר רחוק גבוה – וקדימה, לא למטה, ולא בלי החיוך היופיטרי האופטימי המוכר.

יענו, קונפליקט…:-),

יש כאלה שיגידו שקונפליקט שכזה הופך אותנו למבולבלים, בין שתי מגמות שונות. ואני אומר – להיפך! זהו יום נפלא להוציא החוצה את המצוינות שבנו, אתם לא קולטים?

עם הדחף הזה לרוץ קדימה עם האמביציה שלנו, עם רעיון יצירתי או יזמה חדשה לשתופי פעולה, עם אנשים שיכולים להבין אותנו ואת התשוקה שבנו ולהוסיף אתה ידע והחכמה שלהם – כל זה, ביחד עם הצד החכם והמאורגן הזה שמוסיף סטורן למרס, את הגבולות הבטוחים שבהם אפשר לפעול, ואת ההגדרות החכמות שיאפשרו לרעיון שלנו לפעול מתוך חזון ברור שיש בו ניד, כלומר צורך אמיתי למישהו, עם היכולת לשווק אותו נכון או ליצור אותו כך שיהיה יצירתי ומעניין כך שישווק את עצמו, עם מינון גבוה של אמביציה שנבנית על יצירתיות תשוקה וחשיבה מחוץ לקופסה בתוספת העזרים הטכניים של סטורן – מי יוכל לעצור אותנו באמת?

השעה 4.29 בבוקר. זה בערך הזמן לחולמים כמוני להעלות על הכתב רעיונות מוזרים והורוסקופים נלהבים שמעולם לא נכתבו, ולתת כוון לאנרגיה הקוסמית הזו בצורת שורות של מלים שיכולות לנתק את האנרגיה הזו באופן מדויק אל המקום שאליו הן אמורות להגיע: אל הלב. משם, אם זה יסכים לפהק (בכל זאת, לפנות בוקר..) ולהתעורר לשתות קפה ולהגדיר את המטרה שלו במלים – אז אפשר לומר שהוא בעצם מממש את הזוית הזו, לא? מלהיב אחרים להלהיב את עצמם ואנשים אחרים שיכולים את ההתלהבות של שניהם ליצור משהו חדש, מעניין, מלהיב, ו…

טוב, בשביל ההמשך אני צריך כבר את הקפה הזה. רגע.

בוקר שמפגיש שתי מגמות, אבל דיפ דאון עוד מגיש לנו את פלוטו לכל אורך ורוחב הפריים: מספיק לראות את הטוקבקים שרצים עדיין עם סרטוני האלימות של השוטרים כדי להבין שיש פה מגמה ברורה של גיוס המשטרה על ידי השלטון כדי להבריח אותם מבלפור: הסרטונים מראים בבירור שוטרים מתנפלים על מפגינים ללא כל פרובוקציה מצידם ובבתי החולים כעת ישנם אנשים מבוגרים מאוד בני שישים פלוס מוכים מכות נאמנות – אף אחד מהם ואיש מהמפגינים לא התתנפל על השוטרים! המגמה הזו ההקצנה הזו שפלוטו מביא איתו הולכת למקום רע. מאוד רע.

וזה-כבר לא פוליטי. זה אנושי. ומראה התמונות האלה הוא לא אנושי. כאסטרולוג אני רגוע: אני מכיר את התהליכים ויודע לאן זה הולך: לשינויים גדולים. כאדם – אני מפחד.

אבל, כמו שכבר ציינתי: היום אפשר לבחור בין שתי המגמות, אז במקום לבחור בכובד הסטורני אנסה לבחור במעוף היופיטרי: אקח את הילדים לים למרות שלא ישנתי בכלל בלילה, ואחשוב על מהות החיים שם מול הגלים, בזמן שנבנה ארמונות בחול. וזה הדבר הכי אופטימי שאני יכול לעשות ביום הזה שאני יכול לחשוב עליו.

מה עוד מחכה לנו היום? ירח עקרבי עדיין בשעות הבוקר – ולכן גם הכובד – ועוד בזויות קשות לפלוטו ולסטורן! לא פלא שהבוקר הזה נראה ככה.. מה עוד? שמש ומרקורי במזל בתולה המעשי בזויות הרמוניות לאורנוס התזזיתי, ורק זוית אחת מעצבנת שעכשיו אני שם אליה לב בין הירח לבין השמש, אלמנט שיוצר גישה מרדנית מול סמכויות, בוסים, אחראים, הורים, ותכניות טלביזיה לילדים שאחרי שלוש שעות שהן מטרטרות ברקע מגיע השלב שבו גם אתה אומר: אינף איז אינף! תוך כדי כך אני שומע למעלה את המטוסים, ומרגיש שפלוטו רק העמיד פנים שהוא התרחק: הוא חפר מנהרה ומתכנן לנו מלחמה זעירה… רק לא זה, פליז פלוטו, פלייז!

זהו. היידה, לים. בפעם האחרונה הייתי שם לפני שנה – ומאז רק בריכה. אבל המראה של הילדים רצים בסלואו מושן על החול ובונים מגדלים מפעיל אותי: מי לוקח את הגלגל? ואיפה הדליכפית? קדימה!

המסע מתחיל להתארגן. אני נשען אחורנית. מוזר, בלילה הייתי הרבה יותר אופטימי.. העייפות כנראה, ואולי גם תחושה שלפלוטו ואורנוס יקח הרבה יותר זמן לשנות פה הכל ממה שנדמה לי.

ועל זה נאמר – אוף!

 

@

אבל בלי אהבה – בעיקר עכשיו – אי אפשר. זו תחזית האהבה שלי לשבוע הזה.

 

וזה שיר הזעקה שכתבתי על האלימות שדיברתי עליה קודם, וכל יום שעובר מוכיח תודות לאנשים כמו ניסו גואטה שלא רק שהיא לא נעלמת אלא רק מתגברת. אשמח אם תשתפו כדי שהזעקה תמשיך ותעבור ולא תעצור עד שתגיע לכל מי שבאמת יכול לעשות משהו בעניין. מר אוחנה, למשל.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 25/8

טלה

הירח פותח את הבוקר הזה הוא עדיין במזל עקרב, מה שאומר פתיחה חשדנית ועוינת מבחינתכם, אבל בהמשך היום עובר היום למזל קשת, האווירה מפשירה סוף סוף. זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לסטורן מתחילה להתרחק סוף סוף, והחיוך מתחיל לחזור.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית מדויקת של עימות עם יופיטר כוכב השפע. הזוית הזו עשויה להביא איתה גישה אופטימית ואמביציוזית, אולם גם אופטימיות יתר שעלולה לגרום לכם לבזבז כספים שלא לצורך, או לבנות תכניות אופטימיות שלא יתממשו. טוסו קדימה, שוורים, אבל עם רגלים על הקרקע.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה, עוזר לכם לשדרג תקשורת עם בני המשפחה ועם אנשים קרובים, ובעזרת זוית הרמונית עם אורנוס כוכב השינויים גם מאפשר שינוי גישה, וחשיבה מחוץ לקופסה. זהו זמן טוב למצוא לכם שותפים ובני ברית לדרך או לרעיון.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה גם בשעות הבוקר היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, ומאפשר לכם לראות כעת את כל התמונה, ולקבל החלטות לגבי התקופה הקרובה. זוית מעשית שיוצר הירח עם פלוטו וסטורן מאפשרות בוקר מעשי עם אנשים שיכולים לעזור לסייע ולהשתתף בתכניות שלכם.

אריה

השמש שוהה כעת במזל בתולה המעשי ויוצרת זוית הרמונית לאורנוס, אלמנט שקצת מרגיע את הרוחות אצלכם ומכריח אתכם במקביל להתבונן לעומק בנעשה בתחום הכלכלי והכספי. כעת הזמן לצעדים מעשיים בחשבון הבנק, ולחזרה ליציבות. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות חכם.

בתולה

אתם ממשיכים לחגוג לכם לכם ימי הולדת, ולמרות שהבתולה בעיקרון קצת נבוך ממסיבות הפתעה הרי שעמוק בפנים הוא מאוד שמח שזוכרים אותו, הוא רק לא ממש אוהב שעושים ממנו עניין…זהו יום תקשורתי במיוחד בשעות הבוקר, ואת השיחות החשובות כדאי לקיים עכשיו. בהמשך – שיחות רגשניות עם בני הבית, ושיחות עומק עם אנשים קרובים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית מדויקת של עימות עם יופיטר כוכב השפע, וזהו יום מיוחד מבחינתכם: אם תדייקו ותשקיעו ביום הזה ברצינות ברעיון שיש לכם, הכוכבים יוכלו לעזור לכם לקדם עניינים באופן קל יותר, אבל את ההתחלה תצטרכו ליזום בעצמכם.. יום מצוין לפנטז על נסיעה רחוקה לחו'ל, ונופים אחרים.

עקרב

שעות הבוקר והצהריים של היום הזה יתאימו לקידום דברים שחשובים לכם, וליזמות חדשות בכל התחומים. השמש ומרקורי שבמזל בתולה עוזרים לכם כעת ליצור דיאלוג מעשי ופורה עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב לקדם קידום אישי, לעמוד בהצלחה מול קהל, ובעזרת ונוס שבמזל סרטן גם לבנות תכניות פעולה מעניינות לטווח ארוך.

קשת

זה היום האמביציוזי של השבוע, קשתים: מיקומה של ונוס במזל סרטן בזוית מדויקת של עימות עם יופיטר שליט המזל שלכם יוצר יום מעניין של תקשורת מיוחדת עם אנשים מעניינים יתכן כאלה הקשורים לחו'ל או מחו'ל, שיכולים לעזור לכם לממש תכניות ורעיונות. זהו זמן להפתח לאפשרויות חדשות של צמיחה והרחבת אופקים כולל אתגרים גדולים במיוחד.

גדי

זוית המתח בין כוכב מרס האגרסיבי לסטורן שליט המזל שלכם נמצאת בדיוקה גם היום, אלמנט שמצריך מכם זהירות מיוחדת בעשייה שלכם הן בפעילות היומיום והן בכבישים ובדרכים. חשוב ביום שכזה לא להתרגז בגלל שטויות ולא להרוס יחסים בגלל קריזה של רגע ואיבוד שליטה זמני. אל תוציאו היום כספים שלא לצורך, גדיים.

דלי

אמביציה ודרייב – מלות המפתח האלה שליוו את היומיים האחרונים תקפות גם לשעות הבוקר והצהריים של היום הזה, דליים. זהו זמן טוב ליזמות חדשות והתחלות מעניינות הקשורות לקריירה שלכם, בעיקר כאלה הקשורות לתהליכים ארוכים ולטווח ארוך, דליים. זמן טוב ליצור לכם חזון ארוך טווח.

דגים

הירח העקרבי מביא איתו יכולת חשיבה מעניינת לדגיג שלנו, ובעיקר יכולת יצירתית ליצור התחלות חדשות ומעניינות עם אנשים חדשים. יום מצוין לחשיבה יצירתית מקורית שמאפשר לכם לראות דברים מזוית קצת אחרת, ולפעול בהתאם. אל תאפשרו לשגיאות העבר לעצור אתכם מיזמות חדשות בהווה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן