תחזית יומית – יום שני 21 ליוני 21

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

שני  21/6

ירח  בעקרב 180 אורנוס 90 סטורן

שמש עוברת למזל סרטן (!) 120 יופיטר

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 120 סטורן

ונוס במזל סרטן 120 נפטון

מרס במזל אריה

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

אז איך מתחיל היום הזה? קודם כל הוא מתחיל מאוחר: אני מפרסם את התחזית היומי בשעה באמת מאוחר יחסית פשוט כי לא היתה לי קודם אנרגיה, מה שאומר – בעייפות גדולה.

הירח שוהה במזל עקרב שאותי אישית הו מתיש, יוצר זוית עסבנית לאורנוס וזוית מכבידה לסטורן (היא זו שמעיקה עלי) ווית מאוווד רגישה למרס הערס  וביחד עם כולם – מרובע סופר אקטיבי של לחצים שבעצם די מנטרלים אתה את אלה מה שאומר פול גז בניוטרל… אוף!

וכל זה לא נעים ומציק ובעצם קצת מאפיל על ה אירוע של היום הזה: השמש עוברת למזל סרטן! טה-רהה!!

כן, השמש ששהתה במזל תאומים השכלתני עוברת למזל דגים הרגשי, והאנרגיה שלה פונה במקום מבפנים החוצה – מהחוץ פנימה, וזה גורם לנו לרצות להתכנס מעט מתחת למזגן, לזכות בחיוך או בחיבוקי, ולמקד את האנרגיה שלנו בבית, במשפחה, ו… בעצמנו, כן כן.

הגיע הזמן לחודש שלם של בית, ובזה תומכת כעת גם ונוס הרגשית ששוהה עכשיו במזל סרטן בעצמה עד סוף השבוע ומעדנת את כל התחושות הביתיות האלה, והשתים האלה מגישות לנו מנת בית גדולה במיוחד לחמשת הימים הקרובים. בתיאבון!

ומה קורה לכל הלחצים האלה שמביא איתו הירח עם כל הכוכבים הגדולים, ולזוית שבין אורנוס לסטורן? את אלה מנטרלות מעט כעת הזויות ההרמוניות שבין השמש ליופיטר כוכב השפע שנכנס להילוך אחורי (עוד נדבר על זה, בטח מחר) והזוית ההרמונית שבין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני עוד יותר..

מבולבלים? לשם כך בדיוק הקלטתי את הסרטון הזה כאן – כדי שכולנו נקבל פרופורציות.

 

 

@

תחזית האהבה של השבוע

 

 

@

ואיך התחזית השבועית נראית במפת הכוכבים בשמים?

 

 

@ ושוב אני מבקש חברים: עשו מנוי לערוץ היו טיוב שלי  כדי שהסרטונים שלי יגוע לכמה שיותר אנשים… פלייזזזז!  🙂

 

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  21/6

טלה

השמש עוברת היום למזל סרטן, והדגש בחודש הקרוב יהיה מבחינתכם על נושאי בית ומשפחה. זמן מצוין להשקיע בבית ובסביבתו, לשנות אווירה, ובמקביל להשקיע גם בתקשורת עם בני הבית.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח ליום נוסף מבחינתכם, כשהירח שוהה בבית היחסים שלכם ממול. כעת, יומיים לפני סיום הילוכו האחורי  של מרקורי, זהו זמן טוב לשיחת עומק עם הפרטנרים שלכם, ולשתף ברגשות. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט..

תאומים

השמש עוזבת היום את המזל שלכם ועוברת למזל סרטן המאכלס את בית הכספים שלכם. זה הזמן שבו בדרך כלל שולחים אתכם לנמלה כדי ללמוד ממנה מה קרה לצרצר העצל. זמן להגדיר מטרות כלכליות לטווח הקרוב ולפעול בהתאם.

סרטן

מזלטוף, סרטנונים! אל ונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם מצטרפת היום גם השמש עד סוף השבוע, ואתן בהחלט עשוייים ליהנות מנוכחותן של השתים… זמן מצוין להשקיע בעצמכם, ובמה שחשוב לכם

אריה

בית ומשפחה – אלה המלים שמשמעותיות היום במיוחד אריות, כשהירח שוהה לו במזל עקרב. מעברה של השמש שליטת המזל שלכם למזל סרטן, הופך את מלך הג'ונגל האסרטיבי לעקרת בית מקסימה, עם טאץ' משפחתי מיוחד.

בתולה

הצד החברתי שלכם הופך להיות מודגש במיוחד בחודש הקרוב, כשהשמש עוברת למזל סרטן ומאפשרת לכם לשפר עמדות גם מול מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן לצאת קצת מעצמכם ולהשקיע במעגלים החברתיים שלכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מבלה כעת את השבוע האחרון במזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם, אבל ממש היום מצטרפת אליה השמש והימים עד סוף השבוע יהיו אמביציוזיים במיוחד: הגדירו מטרות – וצאו לדרך!

עקרב

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם עקרבים, ומדגיש את היכולת שלכם עכשיו לצאת לדרך חדשה ומאתגרת כעת הזמן לפגישות החשובות של השבוע ובעיקר ליזמה מעניינת שהתעכבה מאוד בשבועיים האחרונים. קדימה!

קשת

זוית הרמוניות שיוצרת השמש שזה עתה עברה למזל סרטן עם יופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה גישה עדינה והרמונית ואפשרויות נאות של שיתופי פעולה מסוגים שונים להתמודדות עם מטרה משותפת. אל תפעלו לבד!

גדי

השמש עוברת אל מזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם שם נמצאת כבר ונוס הרגשית והצורך בדיאלוג כן ובגובה העינים הולך ומתחזק: זמן טוב להוריד מעט את השריון הגדיי הקשוח ו.. לדבר, לשתף ולחלוק.

דלי

כוכב מרס ממשיך להתקדם בבית היחסים שלכם אבל ההשפעה שלו עליכם עלולה להיות אגרסיבית מעט, כשהוא מביא איתו פתיל קצר וחוסר שקט. נסו לא ליצור רגעים של מחלוקות מתוך ויכוחים ואי הבנות כדי לא לקלקל יחסים אלא לחשוב, ולמצוא את המכנה המשותף ולא את המפריד.

דגים

מיקומו של הירח מאפשר לדגיג שלנו לגלות פתיחות רבה יותר כלפי רעיונות חדשים אנשים לא מוכרים ומטרות גדולות שעד עכשיו הפחידו אתכם. במקביל עוברת השמש לבית הרומנטיקה שלכם והלב נפתח… החיים יפים!

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן